Pfffff, zou beide ballen ervoor opgevenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hadden we maar een uitkering, hè vriend?
Ik verdien 1200 euro bruto hoor!quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan![]()
vast wel laagbetaald werk als je zo veel tijd over houdt om te fokken
1quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.
hier is de tweedequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij 10 achtereenvolgende posts plaatst zonder de emogif te gebruiken paypal ik je 20 euro.
Premium goldquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor pakje?
[..]
Was wel erg makkelijk. Niks aan.
de derde nu ook ready manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja normaal ben jij de enige hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ben het niet gewend om hier nog echt carende mensen te zien
zelfs al een vierde post zonder mijn geliefdfe emoji !!quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Verfrissend hè?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ben het niet gewend om hier nog echt carende mensen te zien
boem door naar de vijfde alweerquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
De crux is juist dat je vaak bij laagbetaald werk niet de luxe hebt van een computer met ongelimiteerd internetquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan![]()
vast wel laagbetaald werk als je zo veel tijd over houdt om te fokken
Ik ken alleen de premium gold kiwi.quote:
en de zesde......quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zevende......quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee homootjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denken dat ik dat wil spreken![]()
dat spreken is wel echt in en in triest![]()
past wel bij jullie dus
Maar dan klopt mijn opmerking niet meer want ik kan mezelf hier ook zien posten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja normaal ben jij de enige haha
achtste...... alweer bijna tien maatjequote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de negende, komt wel heel dichtbij die 20 euro zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ik ook doen maatquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een man op mijn kantoordeur te kloppen, ik zie hem in mijn ooghoek door de glazen deur maar ik heb mijn koptelefoon op dus ik kan doen alsof ik hem niet hoor of zie
Meer een blast from the past. Net als de manier waarop die knaapjes spreken. Alsof ik weer in 2014 ben op FOK!quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Er staat een man op mijn kantoordeur te kloppen, ik zie hem in mijn ooghoek door de glazen deur maar ik heb mijn koptelefoon op dus ik kan doen alsof ik hem niet hoor of zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |