Welk vleugje waarheid hangt er aan de negativiteit omtrent de kut van je vriendin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er zit wel altijd een vleugje waarheid aan verbonden. Om die manier blijven de acts wel geloofwaardig en kan ik het met passie en overtuiging uitvoeren. Ik kan nu bijvoorbeeld ook heel lang blijven doorgaan over het milieu en de welzijn van asielzoekers, maar dat boeit mij niks dus vind ik het ook niet leuk om daarover te blijven praten.
Jammer dat hij hem niet mee kreeg alleen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trapte hij mooi in maat. Trots op jou.
Jawel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.
Kinderen krijg ik nooit, dus dat is al afgedektquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hoort Utrecht bij Nederland dus ook daar komt verbetering zodat jij en je kinderen weer veilig met de tram kunnen later. Nu nog niet aangezien we nu nog de effecten merken van links Nederland
Oef nou dan wil ik daar graag mijn excuses voor aanbieden. Het ging exclusief over FvD-stemmersquote:
Haha moet ik eerst weer eens iemand vinden die met mij wil neuken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk dat TARDIS. binnen 10 jaar minstens 2 kinderen heeft.
Ik heb het nooit echt specifiek over de kut van mijn vriendin gehad. Dat is gewoon een aanname geweest omdat ik sprak over de kut van vrouwen in het algemeen. Omdat jij mij dicht tot mijn hart ligt, haar hygiëne game is on point en mijn bevindingen zijn meer gebaseerd op gebeurtenissen vanuit het verleden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welk vleugje waarheid hangt er aan de negativiteit omtrent de kut van je vriendin?
Over kortzichtig gesproken. Omdat het gister goed ging gaat het altijd goed?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kinderen krijg ik nooit, dus dat is al afgedekt
En ik heb gisteren nog geheel veilig de tram op dit traject gepakt en ik was heel veilig
Is niet veel waard, die excuses. Althans voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef nou dan wil ik daar graag mijn excuses voor aanbieden. Het ging exclusief over FvD-stemmers
Dat lukt sowieso wel.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha moet ik eerst weer eens iemand vinden die met mij wil neuken.
Klasse vriend. Zie het gewoon als een overwinning voor Nederland en niet als een nederlaag voor jou.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik geen zure verliezer. Ik heb nu mijn gal gespuwd, wellicht ten onrechte tegen de stemmer. Dat is niet democratisch van mij. Je wint wat en je verliest wat.
Ik hoop dat FvD er iets moois van maakt in ons landje en dat ik mijn ongelijk wat betreft Baudet en zijn partij zal inzien
ik heb verder nooit iets van Baudet gezien maar ik hoorde hem vanochtend op de radio even praten en ik vond hem een erg akelige stem hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Overigens ben ik geen zure verliezer. Ik heb nu mijn gal gespuwd, wellicht ten onrechte tegen de stemmer. Dat is niet democratisch van mij. Je wint wat en je verliest wat.
Ik hoop dat FvD er iets moois van maakt in ons landje en dat ik mijn ongelijk wat betreft Baudet en zijn partij zal inzien
Ik reis al zo'n 20 jaar op dit traject en het is nog nooit fout gegaan behalve deze ene keer maandag. Statistisch gezien is het een ontzettend veilige route om te reizenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Over kortzichtig gesproken. Omdat het gister goed ging gaat het altijd goed?
Goed dat je dit even opheldert want ik heb haar ook hoog zitten en merk dat ik emotioneel word als je zo over haar praat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt specifiek over de kut van mijn vriendin gehad. Dat is gewoon een aanname geweest omdat ik sprak over de kut van vrouwen in het algemeen. Omdat jij mij dicht tot mijn hart ligt, haar hygiëne game is on point en mijn bevindingen zijn meer gebaseerd op gebeurtenissen vanuit het verleden.
Kijk, dit is een mooie postquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Gelukkig kwam Jesse niet veel later eroverheen zodat het toch weer in een positief perspectief werd gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb verder nooit iets van Baudet gezien maar ik hoorde hem vanochtend op de radio even praten en ik vond hem een erg akelige stem hebben
Ik gun Nederland en alle Nederlanders altijd het allerbeste. Ik ben een bijzonder trotse Nederlander. Dus ik hoop echt op iets mooisquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kijk, dit is een mooie postwel jammer dat ik het in sarcasme lees.
Zin om jou in een nederlandse vlag te wikkelen en dan een gat te scheuren op geslachtshoogte en dan helemaal los te gaan met mijn erecte penis.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik gun Nederland en alle Nederlanders altijd het allerbeste. Ik ben een bijzonder trotse Nederlander. Dus ik hoop echt op iets moois
Ik zou oranje tranen huilen van geluk mijn vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zin om jou in een nederlandse vlag te wikkelen en dan een gat te scheuren op geslachtshoogte en dan helemaal los te gaan met mijn erecte penis.
Ik hoop voor je dat de beslissing om links te stemmen je niet vroeg of laat achtervolgt. Dat gun ik niemandquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik reis al zo'n 20 jaar op dit traject en het is nog nooit fout gegaan behalve deze ene keer maandag. Statistisch gezien is het een ontzettend veilige route om te reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |