Seaux des juxquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn moeder leerde mij altijd dat je beter niks kan zeggen als je niks positiefs over iemand kan zeggen. Daar ga ik mij dan op beroepen
Deze meid heeft behoorlijke jetsers maar dat zal op latere leeftijd wel vervelend worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal doen tegen elkaar als in: Niet elkaar treiteren, beledigen, persoonlijk aanvallen.
Plagen ok, treiteren nee.
Beschaafd taalgebruik bezigen, dus geen kanker/kk/kki, tering, typhus, mongool.
De boodschap komt prima over als je zegt dat het snikheet is ipv kki heet.
Is dat nou zo moeilijk?
En quotes terughalen van twee jaar terug begint me ook de keel uit te hangen.
Ik zie echter niet dat iedereen zich hier aan kan houden nog.
Ik zie dit als een positiefs iets ondanks dat je het op verschillende manieren kan interpreteren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat wel
[..]
valt niks aan te verbeteren
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deze meid heeft behoorlijke jetsers maar dat zal op latere leeftijd wel vervelend worden.
Lekker gesproken weer Thierry.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.
Ook als ze jong zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar vrouwen zijn nutteloze stukjes vlees als ze ouder worden.
13quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hervind je nu ook weer de zin van het leven nu fvd 12 zetels heeft
Hoofdletters is SCHREEUWENquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schreeuwen? Hoor jij wat als je op fok zit? Behalve het geluid van het succes van fvd
dus iedereen schreeuwt de eerste letter van een zin?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoofdletters is SCHREEUWEN
Ik voel mij aan de enkels onderuit getrapt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien hervind je nu ook weer de zin van het leven nu fvd 12 zetels heeft
Neen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus iedereen schreeuwt de eerste letter van een zin?
Ik DENK het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opzeker dat jij op Denk hebt gestemd.
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvdquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Schreeuwen? Hoor jij wat als je op fok zit? Behalve het geluid van het succes van fvd
VERDOMME HERMANNquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAN SLAAT JE POST TOCH NERGENS OP
van de ene nutteloze afkorting naar de anderequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvd
Snap ik. Er komt verbetering aan vriend. Iedereen voelt zich zo na jarenlang naar Rutten te hebben gekeken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik voel mij aan de enkels onderuit getrapt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap ik. Er komt verbetering aan vriend. Iedereen voelt zich zo na jarenlang naar Rutten te hebben gekeken.
FvD is niet nutteloos makkerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van de ene nutteloze afkorting naar de andere
Fred Rutte en Mark Rutten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap ik. Er komt verbetering aan vriend. Iedereen voelt zich zo na jarenlang naar Rutten te hebben gekeken.
Ik heb verschillende acts. De 1 is tijdelijk, zoals bijvoorbeeld mijn verjaardag, maandagen en nu fvd. Andere zijn in principe year round zoals Fifa, mijn vriendin of DBS. Zo blijf ik innovatief en daarmee onderscheid ik mij van veel andere fok gebruikers die vaak in hun acts blijven hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je de act toch wat hebt aangepast en FIFA gewijzigd hebt naar fvd
je acts zijn pure kankerquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb verschillende acts. De 1 is tijdelijk, zoals bijvoorbeeld mijn verjaardag, maandagen en nu fvd. Andere zijn in principe year round zoals Fifa, mijn vriendin of DBS. Zo blijf ik innovatief en daarmee onderscheid ik mij van veel andere fok gebruikers die vaak in hun acts blijven hangen.
Ik weet niet wie ik erger vindquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
FvD is niet nutteloos makker
[..]
Fred Rutte en Mark Rutten.
Juist jij als Utrechter zou blij moeten zijn met deze rechtse ommekeer na de gebeurtenis van afgelopen maandagquote:
Goed om hier even inzicht in te krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb verschillende acts. De 1 is tijdelijk, zoals bijvoorbeeld mijn verjaardag, maandagen en nu fvd. Andere zijn in principe year round zoals Fifa, mijn vriendin of DBS. Zo blijf ik innovatief en daarmee onderscheid ik mij van veel andere fok gebruikers die vaak in hun acts blijven hangen.
Mooi gesproken vriend. Daarom ben ik blij dat je account niet door de shredder is gehaald na gisterquote:
Een domme kortzichtige opmerking en ik ben tevreden dat in Utrecht FvD niet de grootste is geworden en daar nog wel mensen met enig fatsoen in hun donder rondlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Juist jij als Utrechter zou blij moeten zijn met deze rechtse ommekeer na de gebeurtenis van afgelopen maandag
Ken ze beiden niet. Ken wel Fred Rutten en Mark Rutte.quote:
Er zit wel altijd een vleugje waarheid aan verbonden. Om die manier blijven de acts wel geloofwaardig en kan ik het met passie en overtuiging uitvoeren. Ik kan nu bijvoorbeeld ook heel lang blijven doorgaan over het milieu en de welzijn van asielzoekers, maar dat boeit mij niks dus vind ik het ook niet leuk om daarover te blijven praten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed om hier even inzicht in te krijgen.
Trapte hij mooi in maat. Trots op jou.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken ze beiden niet. Ken wel Fred Rutten en Mark Rutte.
De ware aard van het linkse beestje...quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een domme kortzichtige opmerking en ik ben tevreden dat in Utrecht FvD niet de grootste is geworden en daar nog wel mensen met enig fatsoen in hun donder rondlopen.
Koekoekquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een domme kortzichtige opmerking en ik ben tevreden dat in Utrecht FvD niet de grootste is geworden en daar nog wel mensen met enig fatsoen in hun donder rondlopen.
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De ware aard van het linkse beestje...
Alles wat anders is, is niet beschaafd en heeft geen fatsoen
Gelukkig voor jou hoort Utrecht bij Nederland dus ook daar komt verbetering zodat jij en je kinderen weer veilig met de tram kunnen later. Nu nog niet aangezien we nu nog de effecten merken van links Nederlandquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee, je typt het tenslottequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat hoor je mij zeker niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |