De potentie is er in elk geval. Gewoon goed op letten hoe ik doe.quote:
die had het leven al snel doorquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat een van mijn buurjongetjes van 8 ofzo eens ruzie had met negertjes en toen aldoor 'poepkop!' naar ze schreeuwde op een afstandje en weer gauw weg fietste![]()
Theo Hiddemaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Samenwerken *gniffel*" - Theo Hiddema
"hahahahaha" - FvD'ers
Hier zie ik kinderen inderdaad wel voor aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat een van mijn buurjongetjes van 8 ofzo eens ruzie had met negertjes en toen aldoor 'poepkop!' naar ze schreeuwde op een afstandje en weer gauw weg fietste![]()
Ik hoop alleen niet dat God zo'n gezicht heeft.quote:
Is echt zoquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier zie ik kinderen inderdaad wel voor aan
Ja, denk alleen niet dat hij toen doorhad waar die mee bezig wasquote:
Een gunstige anekdote voor mijn humeur.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, als ze maar werken. En, ja.... weinig moois in de politiek.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat God zo'n gezicht heeft.
Maar dat vind ik van wel van meer mensen over het hele politieke spectrum.
hij wist al wel dat een groep negers erg gevaarlijk kan zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, denk alleen niet dat hij toen doorhad waar die mee bezig was![]()
Doet mij goed, vriendquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een gunstige anekdote voor mijn humeur.
Heb nog nooit individuelen gezien, alleen groepenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wist al wel dat een groep negers erg gevaarlijk kan zijn
Uiteindelijk kennen we hier in Nederland alleen maar schijn democratie en krijgen we alsnog weer een coalitie van die linkse hondenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
FvD gaat toch niks klaarspelen omdat al die gevestigde mongooltjes ze toch weer gaan buitensluiten, denk ik met alles. Dus ja, dan kan je wel willen maar gaat er weinig lukken.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon jelly op de Baudinator dat hij zich welbespraakt en zelfverzekerd weet te profileren met een kaarsrechte haargrens op de kop toe.
Iedereen heeft een beetje Baudet in zich en daar hoef je je niet voor te schamenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon jelly op de Baudinator dat hij zich welbespraakt en zelfverzekerd weet te profileren met een kaarsrechte haargrens op de kop toe.
Zou mij vanaf mijn heupen laten amputeren als ik een beetje Baudet in mij had gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen heeft een beetje Baudet in zich en daar hoef je je niet voor te schamen
Zij opereren ook alleen maar in groepen aangezien 10 vs 1 makkelijker is dan 1 vs 1.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog nooit individuelen gezien, alleen groepen
En links wil dus dat wij zouden opdraaien voor die kosten terwijl het je eigen keuze isquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou mij vanaf mijn heupen laten amputeren als ik een beetje Baudet in mij had gehad.
Ik denk dit oprecht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Uiteindelijk kennen we hier in Nederland alleen maar schijn democratie en krijgen we alsnog weer een coalitie van die linkse honden
Vast niet al het links.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
En links wil dus dat wij zouden opdraaien voor die kosten terwijl het je eigen keuze is
Prima rekensom.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zij opereren ook alleen maar in groepen aangezien 10 vs 1 makkelijker is dan 1 vs 1.
Ja.quote:
Nee, man.quote:
quote:
Gehandicaptenverkiezing*quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er een gehandicapten verkiezing ergens dan?
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is er een gehandicapten verkiezing ergens dan?
Wat noem je mij een gehandicapte danquote:
Correcte spelling is iets universeels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, wij zijn nu aan de macht. Kappen met die linkse illusies
Vertel het hemquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Correcte spelling is iets universeels.
Nja, denk je dat je een normale verkiezing zou winnen dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat noem je mij een gehandicapte dan
Echte vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen.quote:
Ik zie dat jij klaar bent met het trekken aan een dood paard.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Driepink en ik zijn vrienden. Wij zijn internetkennissen
Inderdaad. Vriend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen.
100% zeker wetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nja, denk je dat je een normale verkiezing zou winnen dan?
Verloochent zo zijn principes om te regeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ssen-te-sluiten.html
Nou boffen we weer met z'n allen zeg dat de heer Baudet hiertoe bereid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |