In potentie zouden wij de beste vrienden kunnen worden alleen dan moet je wel leren om fok en realiteit gescheiden te houden. Ik zie mezelf zomaar aanschuiven op een terrasje op een zwoele zondagmiddag om tezamen een drankje te nuttigen op 't Neude.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij klaar bent met het trekken aan een dood paard.
Ik hou FOK! en realiteit uitzonderlijk gescheidenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
In potentie zouden wij de beste vrienden kunnen worden alleen dan moet je wel leren om fok en realiteit gescheiden te houden. Ik zie mezelf zomaar aanschuiven op een terrasje op een zwoele zondagmiddag om tezamen een drankje te nuttigen op 't Neude.
Is alleen maar positief. Anders weet ik het wel weer dan krijg je net zoiets als pvv die de grootste partij zijn en alsnog worden buiten gesloten. Kan je wel rechts stemmen maar krijg je alsnog die linkse rakkers aan het roer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:32 schreef TARDIS. het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)ssen-te-sluiten.html
Nou boffen we weer met z'n allen zeg dat de heer Baudet hiertoe bereid is.
We weten beiden dat dit niet zo is. Je zet zelfs kwaad bloed omtrent mijn persoontje door leugens de digitale ether in te slingeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou FOK! en realiteit uitzonderlijk gescheiden
Dat van dat hij alleen je kruin zag?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
We weten beiden dat dit niet zo is. Je zet zelfs kwaad bloed omtrent mijn persoontje door leugens de digitale ether in te slingeren.
op nofap lees ik allemaal verhalen van mensen die een paar weken niet meer fappen en dan opeens een ontzettend geile vriendin krijgen, de energie van een duracel batterij krijgen en soms moeten huilen omdat ze zich zó gelukkig voelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
Klaar met politieke praatjes.
Hey Kiid, vriend.
Dat is slechts de waarheid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van dat hij alleen je kruin zag?
Dat ik doelbewust heb zou hebben ontweken in de bioscoop. De realiteit ligt iets genuanceerderquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van dat hij alleen je kruin zag?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik doelbewust heb zou hebben ontweken in de bioscoop. De realiteit ligt iets genuanceerder
Ik geloof tardis wel.quote:
Nee, niet echtquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op nofap lees ik allemaal verhalen van mensen die een paar weken niet meer fappen en dan opeens een ontzettend geile vriendin krijgen, de energie van een duracel batterij krijgen en soms moeten huilen omdat ze zich zó gelukkig voelen
ervaar jij ditzelfde?
Als de waarheid genuanceerder is hou ik FOK! en de realiteit toch juist heel gescheiden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat ik doelbewust heb zou hebben ontweken in de bioscoop. De realiteit ligt iets genuanceerder
Nee want ik hou het nooit zolang vol.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op nofap lees ik allemaal verhalen van mensen die een paar weken niet meer fappen en dan opeens een ontzettend geile vriendin krijgen, de energie van een duracel batterij krijgen en soms moeten huilen omdat ze zich zó gelukkig voelen
ervaar jij ditzelfde?
Zo, wat haal je weer lekker uitquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg het niet aan jou dus hou je gedeisd
ik ga het proberen want ik heb wel zin in een geile vriendin en een goeie jankpartij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee want ik hou het nooit zolang vol.
Idem mijn vreselijk goede vriend Hermans.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga het proberen want ik heb wel zin in een geile vriendin en een goeie jankpartij.
Is dit zo, @Kiid?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Die jankpartij komt sowieso wel als je een vriendin neemt
Kijk gewoon in de spiegel danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga het proberen want ik heb wel zin in een geile vriendin en een goeie jankpartij.
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
Die jankpartij komt sowieso wel als je een vriendin neemt
Neem een opblaaspopquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen
Goed om te horenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen spiegels nodig, zie er altijd tiptop uit
ik wil de warmte van een vrouw voelen, ik wil dat ze me streelt tijdens het pompen, ik wil haar horen kreunenquote:
Dat dilemma heeft elke man.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit in een akelig dilemma want ik zou graag een vriendin willen om gezellig mee te kletsen en seksuele handelingen mee te verrichten maar ik wil ook met rust gelaten worden en mijn eigen ding doen
Ja hallo, wat een eisenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil de warmte van een vrouw voelen, ik wil dat ze me streelt tijdens het pompen, ik wil haar horen kreunen
Gezellig kletsen hahaquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wellicht. Echter zou ik het wel waarderen als je minder energie zou steken om mij zwart te maken en meer energie om onze onderlinge band te sterkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als de waarheid genuanceerder is hou ik FOK! en de realiteit toch juist heel gescheiden?
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrustquote:
aardappel, aardappelquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vroeg het niet aan jou dus hou je gedeisd
quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrust
oke leuk voor je manquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word echt schijt en schijtziek van die achterlijke posts van jullie achterlijke cult
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik moet gewoon op zoek naar een echte workaholic die 12 uur per dag werkt en als ze thuiskomt zin heeft om een partijtje te neuken en dan in het weekend tijd doorbrengen in die paar uurtjes die ze niet uitrust
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutpostsquote:
11 uur danquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een workaholic die 12 uur werkt en dan nog wil neuken? weinig kans denk ik
Je walgt toch ook van mij?quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent niks, je hebt geen vrienden of familieleden die van je houden dus ga je maar internetgebruikers lastigvallen met je nietszeggende simpele repetitieve kutposts
ik walg van je echt waar
Ik vind het wel leuk hoor. Zorgt voor wat afwisseling en een zekere je ne sais quois binnen het forumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |