Nee, ze willen tientallen (zo niet honderdtallen) miljarden over de balk smijten voor verwaarloosbare resultaten. Een innovatieve partij riskeert dat liever voor uitsluitend onderzoek (W&T).quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grapjas. VVD is een ondernemerspartij, en de milieuactivisten zitten bij GL onder anderen, tuurlijk willen die vernieuwen.
Sommige mensen gaan wel ver trouwens. HAHAHA kijk ditquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En het klopt ook nog gewoon. Wat een genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt ook maar pas de contouren als alle gemeenten klaar zijn. Want de statenleden van partijen die geen zetel hebben in EK kunnen het nog eventueel laten verschuiven met hun reststemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel is er nu getelt? Kan er nog wat veranderen in de winnaar? 1 zetel is niet veel maar 98.5% is getelt
Die heb ik gemistquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef TheVulture het volgende:
Ze kunnen die gozer met zijn sjaaltje vragen die gisteren in het provinciehuis van Den Bosch stond, die was ook best bereid om Statenlid te worden
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wel ver trouwens. HAHAHA kijk ditHopelijk is dat geen echte drol anders maak ik me zorgen over wat die persoon eetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Dit is zoveel zeggend. Blijkbaar is er niemand in de omgeving van de Jinek redactie die FvD stemt, linkse kliekquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:57 schreef EipNiC het volgende:
Ze zijn op zoek naar de grootste mongool die het op zo dom mogelijke wijze weet uit te leggen zodat het weer op de juiste manier geduid kan worden: GEVOEL van onvreden, boosheid, angst.twitter:JinekLive twitterde op donderdag 21-03-2019 om 12:54:38We zijn op zoek naar mensen die op @:fvdemocratie hebben gestemd en daar vanavond over willen vertellen in de uitzending van #Jinek.https://t.co/3HK8mJvYNs reageer retweet
Politieke migratie beperken is allicht ook wel een interessant standpunt dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Smolders is echt zo'n gelukszoeker, heeft al 4 partijen gehad geloof ik na de LPF
Nee. Het is niet over de balk smijten, wat denk jij dat er aan alleen al banengroei uit die investeringen voorkomt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Nee, ze willen tientallen (zo niet honderdtallen) miljarden over de balk smijten voor verwaarloosbare resultaten. Een innovatieve partij riskeert dat liever voor uitsluitend onderzoek (W&T).
Waar heb je precies aangifte van gedaan? Onwelgevallige meningen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Politie.nl
Het formulier is verzonden
Uw referentienummer is:190321-107178907436![]()
Mevrouw Hendrickx
Goed bezig! De politie opzadelen met onnodig werk terwijl ze al overwerkt zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Politie.nl
Mevrouw Hendrickx
Oei, iemand met een andere mening. Snel, aangifte doen!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
Politie.nl
Mevrouw Hendrickx
Opruing en racisme. Ik wil geen 2002 tafarelen opnieuw.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar heb je precies aangifte van gedaan? Onwelgevallige meningen?
Niemand in de omgeving van werk is een uitkeringstrekker?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is zoveel zeggend. Blijkbaar is er niemand in de omgeving van de Jinek redactie die FvD stemt, linkse kliek.
qftquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is zoveel zeggend. Blijkbaar is er niemand in de omgeving van de Jinek redactie die FvD stemt, linkse kliek.
Lekker stoïcijns afwachten tot de olie te duur is om uit de grond te trekken en je natte voeten hebt gekregen kost je een veelvoud daarvan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Nee, ze willen tientallen (zo niet honderdtallen) miljarden over de balk smijten voor verwaarloosbare resultaten. Een innovatieve partij riskeert dat liever voor uitsluitend onderzoek (W&T).
Wat een gelulquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Smolders is echt zo'n gelukszoeker, heeft al 4 partijen gehad geloof ik na de LPF
Mensen betichten van racisten waaronder een man van een partij uit Tilburg gaat mij veel tever. Veel hier hebben 2002 niet bewust meegemaakt, wees blij.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei, iemand met een andere mening. Snel, aangifte doen!
Wat hebben we aan banengroei in deze kwestie? We moeten alternatieve technologieën ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:00 schreef ijs_beer het volgende:
Nee. Het is niet over de balk smijten, wat denk jij dat er aan alleen al banengroei uit die investeringen voorkomt?Onderzoeken om te onderzoeken is fijn, maar als je er niks mee doet of eeuwig op gaat zitten wachten verandert er nooit was.
Er wil ook niemand 1000 miljard tegen aan gooien, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Die hele klimaatdiscussie loopt eigenlijk al volgt:
Verandert het klimaat – Ja
Heeft de mens hier invloed op – Waarschijnlijk
Kunnen we mondiaal bijsturen - Twijfelachtig
Kunnen we als Nederland bijsturen – Nee, LOL
En als we nu een akkoord sluiten om er 1000 mld tegen aan te gooien – :’)
Niemand is 'tegen' het klimaat.
Graag een statistiekje waaruit blijkt dat FvD stemmers werkloos zijn, bvd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand in de omgeving van werk is een uitkeringstrekker?
Racisme nog wel. Toe maar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opruing en racisme. Ik wil geen 2002 tafarelen opnieuw.
Maar alle xenofobe uitspraken na de aanslag maandag vond je wel, oké?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen betichten van racisten waaronder een man van een partij uit Tilburg gaat mij veel tever. Veel hier hebben 2002 niet bewust meegemaakt, wees blij.
Maar dan is het enigzins vreemd dat ze met cijfers komen waar de helft van de kosten niet eens in is opgenomenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wil ook niemand 1000 miljard tegen aan gooien, maar dit geheel terzijde.
Dat kan al niet kloppen met het aantal stemmen icm het aantal werklozenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Graag een statistiekje waaruit blijkt dat FvD stemmers werkloos zijn, bvd.
quote:
twitter:marhendrickx twitterde op woensdag 20-03-2019 om 10:31:26Ik hoop dat mensen in Tilburg zich realiseren dat een stem op Hans Smolders, lijstduwer Forum v Democratie, een stem tegen onze inclusieve stad is. Het is een stem voor racisme, afbraak rechtsstaat, haat & verdeeldheid. Dat heeft Baudet afgelopen weken weer duidelijk laten zien. reageer retweet
Er werken inderdaad weinig allochtonen (bij linkse kliekjes als Jinek).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Niemand in de omgeving van werk is een uitkeringstrekker?
Welke alternatieve technolgieën dan? Die voor stroom, isolatie, groene gebouwen, landbouw en bosbeheer? Oh wacht, die zijn er toch voor een heel groot deel al. Daarom nu beginnen, wat er later aan technologie aankomt is puur speculeren, daar kun je heel weinig mee. (Let wel ik ben an sich ook niet tegen extra geld naar onderzoek, maar je doet alsof er niets is waar we al mee aan de slag kunnen om uit te voeren)quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Wat hebben we aan banengroei in deze kwestie? We moeten alternatieve technologieën ontwikkelen.
Klopt. Net zo vreemd als die 1000 miljard lukraak uit de lucht plukken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar dan is het enigzins vreemd dat ze met cijfers komen waar de helft van de kosten niet eens in is opgenomenDan houd je de burger ook goed voor de gek natuurlijk. Vertel dan het hele verhaal.
Is dat wat ze heeft gedaan? Waarom is ze dan een racist? Of is mensen racistisch noemen nu racisme?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen betichten van racisten waaronder een man van een partij uit Tilburg gaat mij veel tever. Veel hier hebben 2002 niet bewust meegemaakt, wees blij.
Ja, waar komt dit opeens vandaan, dat hele 'Baudet is de nieuwe Fortuyn, dus elke kritiek op hem staat gelijk aan een aanslag'? Als je zo graag met het gevaar voor aanslagen wil schermen, stem dan gewoon op de PVV - Wilders wordt daadwerkelijk bedreigd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opruing en racisme. Ik wil geen 2002 tafarelen opnieuw.
Maakt niet uit: het was een frame die werkte op de achterban van de PVV, dus het zal ook werken op die van de FvD. Aldus een linksgeaarde die graag op komt voor de zwakkeren (zolang ze niet blank zijn).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan al niet kloppen met het aantal stemmen icm het aantal werklozen
Ik weet niet of het 100% begrijpelijk te maken valt maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een transcript.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef Giggio het volgende:
is ergens de overwinningsspeech van baudet van gisteravond in begrijpelijk nederlands te lezen?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan wel ver trouwens. HAHAHA kijk ditDat is zeker geen ontbijtkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een makkelijk, maar effectieve retorische truc. Als er iets gebeurt, kun je 'zie je nou wel' roepen. Als er niets gebeurt, kun je 'wacht nou maar af' roepen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, waar komt dit opeens vandaan, dat hele 'Baudet is de nieuwe Fortuyn, dus elke kritiek op hem staat gelijk aan een aanslag'? Als je zo graag met het gevaar voor aanslagen wil schermen, stem dan gewoon op de PVV - Wilders wordt daadwerkelijk bedreigd.
Nu is het gewoon ongefundeerd om je heen slaan omdat mensen het niet met je eens zijn.
Wat voor vreselijke dingen zijn er nou weer geroepen over Baudet?quote:
Isolatie en handige trucjes op de landbouw prima, de rest is nog allerminst efficiënt mi. Die vereisen betere technologieën (onderzoek technologie) - en anders een alternatief (onderzoek wetenschap).quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef ijs_beer het volgende:
Welke alternatieve technolgieën dan? Die voor stroom, isolatie, groene gebouwen, landbouw en bosbeheer? Oh wacht, die zijn er toch voor een heel groot deel al. Daarom nu beginnen, wat er later aan technologie aankomt is puur speculeren, daar kun je heel weinig mee. (Let wel ik ben an sich ook niet tegen extra geld naar onderzoek, maar je doet alsof er niets is waar we al mee aan de slag kunnen om uit te voeren)
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan helpen met stemmen tellen als je dit soort dingen belangrijk vindt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef ze volgende keer even een schop onder hun hol.
50 eurotjes verdienenquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan helpen met stemmen tellen als je dit soort dingen belangrijk vindt.
ja - wil zeker weten dat ik er goed aan gedaan heb niet op FvD te stemmen - want je moet wel weten waarvoor je stemt? was voor die speech al onduidelijk, nu helemaalquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik weet niet of het 100% begrijpelijk te maken valt maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een transcript.
Mijn gemeente was bovengemiddeld snel deze verkiezingen, één van de weinigen in de omgeving die al klaar was toen ik ging slapen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon gaan helpen met stemmen tellen als je dit soort dingen belangrijk vindt.
Het zijn de anti-establishment stemmers (PVV/SP). Die bedrogen uit gaan komen omdat Baudet juist het toonbeeld daarvan is. Geen enkele feeling met de gewone burger.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:05 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Maakt niet uit: het was een frame die werkte op de achterban van de PVV, dus het zal ook werken op die van de FvD. Aldus een linksgeaarde die graag op komt voor de zwakkeren (zolang ze niet blank zijn).
Blijkbaar zei een wethouder van D66 in Tilburg dat een stem op het FvD een stem op racisme was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor vreselijke dingen zijn er nou weer geroepen over Baudet?
Geen transcript maar een soort 'uitleg'. Wel met zijn eigen bespiegeling.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik weet niet of het 100% begrijpelijk te maken valt maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een transcript.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Racisme en haat etc. Dat is nergens voor nodig. Niemand zegt toch ook dat een stem op D66 een stem is waarbij iedereen bloed aan zijn handen heeft 2002? Of Dat GL Mao banden heeft?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Blijkbaar zei een wethouder van D66 in Tilburg dat een stem op het FvD een stem op racisme was.
Die mening mag je niet hebben, dus nu is er aangifte gedaan.
Forum mag nergens meedoen dus twee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Nattekat het volgende:
Officiele uitslag Noord-Holland: 3 partijen de grooste
Waarom staat die eerste punt daar? Haarlemmers zijn best wel status-flexibel hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:08 schreef alpeko het volgende:
Het zijn de anti-establishment stemmers (PVV/SP). Die bedrogen uit gaan komen omdat Baudet juist het toonbeeld daarvan is. Geen enkele feeling met de gewone burger.
Ik vind het ook niet verstandig van deze wethouder. Maar een aangifte van racisme is echt enorm lachwekkend. Dus nogmaals de vraag: Wat is er racistisch aan die uitspraak?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Racisme en haat etc. Dat is nergens voor nodig. Niemand zegt toch ook dat een stem op D66 een stem is waarbij iedereen bloed aan zijn handen heeft 2002? Of Dat GL Mao banden heeft?
Feliciteer elkaar en kijk naar je eigen fouten.
Forum, GL en VVD alledrie 9 zetels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef pussycatdoll het volgende:
Forum dus toch de grootste in Noord-Holland
Ook bijzonder dat een partij betichten van racisme blijkbaar moet worden beschouwd als racisme.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Blijkbaar zei een wethouder van D66 in Tilburg dat een stem op het FvD een stem op racisme was.
Moet ik nu gaan motiveren waarom ik ergens een punt neerzetquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Waarom staat die eerste punt daar? Haarlemmers zijn best wel status-flexibel hoor.
Maar zoals de kaart het presenteert ziet het er naar uit dat zij de meeste stemmen hebben en dus de formatie mogen leiden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum, GL en VVD alledrie 9 zetels.
Nouja, hij is afkomstig van een of andere rare kwiebus die toevallig op het FvD stemt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat een partij betichten van racisme blijkbaar moet worden beschouwd als racisme.
Maar goed, die aangifte is dus afkomstig van een groep die al jaren klaagt dat 'het niet gezegd mag worden'. O, de ironie.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen transcript maar een soort 'uitleg'. Wel met zijn eigen bespiegeling.thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet hier ff goed op studeren en wat woorden googelen dan kom ik er misschien wel uit
... en huiver mee
Er is niks racistisch alhoewel mensen als racist bestempelen zonder bewijs is wel bijzonder. Opruing en het creeeren van haat wel. We doen nu wat we in 2002 niet konden doen om gekkigheid te voorkomen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:11 schreef archito het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet verstandig van deze wethouder. Maar een aangifte van racisme is echt enorm lachwekkend. Dus nogmaals de vraag: Wat is er racistisch aan die uitspraak?
quote:"Dat aantal herkennen wij niet", zegt Ton Manders, onderzoeker van het Centraal Planbureau dat de plannen heeft doorgerekend.
"In het ontwerp-Klimaatakkoord staan meer dan 600 afspraken. De maatregelen die de planbureaus hebben doorgerekend bestaan vaak uit meerdere afspraken. Die gaan niet allemaal over geld of kosten en soms over zaken die van belang zijn voor de samenwerking tussen partijen, maar niet relevant zijn voor de doorrekening."
quote:Uiteindelijk hebben de planbureaus maar 303 maatregelen kunnen ontdekken in de teksten van het concept akkoord. En dat aantal is niet uit de lucht komen vallen, maar het resultaat van uitvoerig onderling overleg.
Ergo: de kosten en baten die gepresenteerd zijn kloppen wel. Alleen of de klimaatdoelen dan wel gegarandeerd gehaald worden is twijfelachtig.quote:Het is daarom ook niet zo dat er straks nog allerlei verborgen kosten uit dit klimaatakkoord naar boven komen, zegt Manders. Als een maatregel niet is meegerekend, dan is dat omdat die gewoon niet scherp of dwingend genoeg is. "Dat is geen verborgen adder onder het gras. Het is gewoon niet een concrete maatregel."
Er zouden dus pas meer kosten bij komen, als de partijen aan de klimaattafels straks maatregelen die nu nog te vaag zijn om door te rekenen, wel verder uitwerken. Maar daarvoor is dan dus een nieuwe aanvulling nodig, die niet binnen het huidige klimaatakkoord valt.
quote:Het PBL stelt dat met de plannen een afname van tussen de 31 en 52 megaton aan broeikasgassen mogelijk is. Het doel, 48,7 megaton minder in 2030 (49 procent minder dan in 1990), valt daar weliswaar binnen, maar wordt waarschijnlijk niet gehaald. "Dat komt vooral door onzekerheden over verdere vormgeving van de afspraken, en over de manier waarop burgers en bedrijven zullen reageren op de voorgestelde beleidsprikkels."
Het klopt niet. Windmolens moeten reparaties ondergaan? Elektrische auto's aanschaf/subsidie/vervanging? Zomaar wat dingen die er niet instaan. Vooral het vervangen van apparatuur staat er helemaal niet in.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is veel gezegd over het weglaten van maatregelen in klimaatakkoord. Ene groep zegt dat ze slechts 128 van 600 hebben doorgerekend, maar dat klopt niet.
[..]
[..]
[..]
Ergo: de kosten en baten die gepresenteerd zijn kloppen wel. Alleen of de klimaatdoelen dan wel gegarandeerd gehaald worden is twijfelachtig.
[..]
Ja, maarja, in de logica van de FvD moet je het gedrag van enkelingen gebruiken om de hele groep te veroordelen. "'Ze' slachten ons af".quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, hij is afkomstig van een of andere rare kwiebus die toevallig op het FvD stemt.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen transcript maar een soort 'uitleg'. Wel met zijn eigen bespiegeling.Ja, die laatste vraag hangt al een tijd boven z'n hoofd... wellicht een nieuw boek voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kon in 2002 ook, ware het niet dat Twitter toen nog niet bestond. Maar aangiftes doen is echt al iets dat sinds 1850 oid kan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is niks racistisch alhoewel mensen als racist bestempelen zonder bewijs is wel bijzonder. Opruing en het creeeren van haat wel. We doen nu wat we in 2002 niet konden doen om gekkigheid te voorkomen.
Nou ja, hij hoort daar niet... zonder zou de eerste zin prima lopen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan motiveren waarom ik ergens een punt neerzetHij had ook weggekund ja maar doet niks af aan het bericht
Nee maar het is nergens voor nodig zulke opruing. Dat gaat problemen veroorzaken. DAT zet mensen juist tegen elkaar op.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maarja, in de logica van de FvD moet je het gedrag van enkelingen gebruiken om de hele groep te veroordelen. "'Ze' slachten ons af".
Dat valt onder regulier onderhoud, ook gascentrales moeten wel eens gerepareerd worden... Voor vervangingen heb je afschrijvingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het klopt niet. Windmolens moeten reparaties ondergaan? Elektrische auto's aanschaf/subsidie/vervanging? Zomaar wat dingen die er niet instaan. Vooral het vervangen van apparatuur staat er helemaal niet in.
Toen kon je niet binnen 1 minuut aangifte doen nee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit kon in 2002 ook, ware het niet dat Twitter toen nog niet bestond. Maar aangiftes doen is echt al iets dat sinds 1850 oid kan.
Dat zal wel, maar is wel onderdeel van een kostenplaatje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt onder regulier onderhoud, ook gascentrales moeten wel eens gerepareerd worden... Voor vervangingen heb je afschrijvingen.
Nee, toen zag je het op TV enkel uit de monden van BN'ers of in columns.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit kon in 2002 ook, ware het niet dat Twitter toen nog niet bestond. Maar aangiftes doen is echt al iets dat sinds 1850 oid kan.
Maar de actie 'aangifte doen' kon in 2002 ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen kon je niet binnen 1 minuut aangifte doen nee.
Ah het FvD staat voor vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit beter heeft onderzocht, het planbureau of iemand op Fok! die een avondje op Google heeft gezeten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat valt onder regulier onderhoud, ook gascentrales moeten wel eens gerepareerd worden... Voor vervangingen heb je afschrijvingen.
Uiteraard ,maar nu is het vele malen makkelijker + je ziet dingen sneller door social media natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar de actie 'aangifte doen' kon in 2002 ook.
De kern in één zin. Chapeau!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit beter heeft onderzocht, het planbureau of iemand op Fok! die een avondje op Google heeft gezeten?
Nou dan.
Het planbureau heeft in het verleden meermaals bewezen dat je hun zogenaamde berekeningen wel met een korrel zout mag nemen. Wij van wc eend adviseren wc eend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit beter heeft onderzocht, het planbureau of iemand op Fok! die een avondje op Google heeft gezeten?
Nou dan.
Als ik had geloofd dat je ¤ 1.000,- zou hebben had ik die weddenschap misschien nog aangenomen ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het planbureau heeft in het verleden meermaals bewezen dat je hun zogenaamde berekeningen wel met een korrel zout mag nemen. Wij van wc eend adviseren wc eend.
Ik durf er 1.000 euro op in te zetten dat er niets van klopt van de kosten die er NU in staan.
D66 Demonisering 66. Die leren het nooitquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah het FvD staat voor vrijheid van meningsuiting
Stuur maar dm dan regelen we dat. Klopt de berekening niet, dan 2.000 van jou? Zeg het maar hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als ik had geloofd dat je ¤ 1.000,- zou hebben had ik die weddenschap misschien nog aangenomen ook.
tja en dat op de 1ste dag van de lentequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef vigen98 het volgende:
Zo hey lees ik nu dat FvD 13 zetels heeft
quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard ,maar nu is het vele malen makkelijker + je ziet dingen sneller door social media natuurlijk.
We doen nu wat we in 2002 niet konden. Jouw woorden. Ik vraag me af wat dat dan geweest is, wat je in 2002 niet kon en je nu wel doet, als het niet die kansloze aangifte wegens opruiing is. Die kon je namelijk in 2002 ook gewoon indienen tegen mensen. En dat was dan ook een verspilling van tijd geweest, zij het meer tijd, omdat het nu blijkbaaar in 1 minuut kan en toen moest je ook nog helemaal naar dat politiebureau lopen.quote:Er is niks racistisch alhoewel mensen als racist bestempelen zonder bewijs is wel bijzonder. Opruing en het creeeren van haat wel. We doen nu wat we in 2002 niet konden doen om gekkigheid te voorkomen.
Die D66 wethoudster heeft in zoverre gelijk dat Terry zich van een racistisch discours bedient, maar die mening mag hij hebben. En mevr wethouder mag Terry dan een racist vinden, zo werkt de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
D66 Demonisering 66. Die leren het nooit
D66 staat volgens hun eigen website voor tolerantie richting andere meningen. Dat is te merken aan die tweet inderdaad.
Ik zou zeggen, richt je eigen onafhankelijke onderzoeksbureau op. Dat is overigens niet nodig, want die zijn er al, maar als dat je aluhoedje gerust stelt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij van wc eend adviseren wc eend.
Dat is een beetje het probleem in discussies met klimaatsceptici. Alle cijfers die niet bevallen kloppen gewoon niet. Lekker makkelijk en er valt ook niet mee te discussiëren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het planbureau heeft in het verleden meermaals bewezen dat je hun zogenaamde berekeningen wel met een korrel zout mag nemen. Wij van wc eend adviseren wc eend.
Ik durf er 1.000 euro op in te zetten dat er niets van klopt van de kosten die er NU in staan.
In 2002 vond ik Fortuyn als puber prachtig. Gewoon zeggen waar het op staat ofzo. Nu ik wat verstandiger ben geworden heb ik het wat minder op dit soort populisme. De vergelijking tussen Baudet en Fortuyn wordt gewoon gebruikt om elke kritiek in een verdacht hoekje te stoppen. Lekker het slachtoffer spelen van het grote linkse complot.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
We doen nu wat we in 2002 niet konden. Jouw woorden. Ik vraag me af wat dat dan geweest is, wat je in 2002 niet kon en je nu wel doet, als het niet die kansloze aangifte wegens opruiing is. Die kon je namelijk in 2002 ook gewoon indienen tegen mensen. En dat was dan ook een verspilling van tijd geweest, zij het meer tijd, omdat het nu blijkbaaar in 1 minuut kan en toen moest je ook nog helemaal naar dat politiebureau lopen.
Er is 0 bewijs dat Baudet een racist is, integendeel overigens, anders zou je niet zeggen wij sluiten geen moskee, wij verbieden geen koran en iedereen is welkom. Strookt dus niet met hetgene wat D66 graag wilt zien, maar wat helaas niet de waarheid is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die D66 wethoudster heeft in zoverre gelijk dat Terry zich bedient van een racistisch discours, maar die mening mag hij hebben. En mevr wethouder mag Terry dan een racist vinden, zo werkt de vrijheid van meningsuiting.
Maar vervolgens wel blijven vasthouden aan de 1000 miljard waar ze zelf mee komen. Ondanks dat die al aantoonbaar onzin zijn: https://www.volkskrant.nl(...)ro-kosten-~bd4fe21a/quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem in discussies met klimaatsceptici. Alle cijfers die niet bevallen kloppen gewoon niet. Lekker makkelijk en er valt ook niet mee te discussiëren.
De grap is dat veel wat Fortuyn toen al voorspelde nu in veel verkiezingsprogrammatjes terug te vinden is en nee niet alleen bij de PVV. De man wist belachelijk veel van hoe het hier in dit landje werkte. Onderschat dat niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In 2002 vond ik Fortuyn als puber prachtig. Gewoon zeggen waar het op staat ofzo. Nu ik wat verstandiger ben geworden heb ik het wat minder op dit soort populisme. De vergelijking tussen Baudet en Fortuyn wordt gewoon gebruikt om elke kritiek in een verdacht hoekje te stoppen. Lekker het slachtoffer spelen van het grote linkse complot.
Luister niet naar deze man, het is een architect en dus onderdeel van het cultuurmarxistisch complot om onze eigenheid kapot te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem in discussies met klimaatsceptici. Alle cijfers die niet bevallen kloppen gewoon niet. Lekker makkelijk en er valt ook niet mee te discussiëren.
Heb je het migratiestandpunt van FvD niet gelezen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is 0 bewijs dat Baudet een racist is, integendeel overigens, anders zou je niet zeggen wij sluiten geen moskee, wij verbieden geen koran en iedereen is welkom. Strookt dus niet met hetgene wat D66 graag wilt zien, maar wat helaas niet de waarheid is.
En vervolgens verdraaide feiten en regelrechte onwaarheden van Baudet wel klakkeloos aannemen. Mensen zijn raar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Dan klopt het huidige wetje nog steeds niet. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. Ze hadden het over 1-2 miljard per jaar. 80 miljard alleen al voor huizen zit al op 4-6 miljard per jaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel blijven vasthouden aan de 1000 miljard waar ze zelf mee komen. Ondanks dat die al aantoonbaar onzin zijn: https://www.volkskrant.nl(...)ro-kosten-~bd4fe21a/
Jazeker en ik luister ook bijvoorbeeld naar dit fragment, is dat helder?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Heb je het migratiestandpunt van FvD niet gelezen?
Er is alleen niemand die alle bestaande bouw wil opkrikken tot het allerhoogste energielabelquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan klopt het huidige wetje nog steeds niet. Alle huizen op het energielabel A+ brengen, kost bijvoorbeeld ‘slechts’ 80 miljard euro. Ze hadden het over 1-2 miljard per jaar. 80 miljard alleen al voor huizen zit al op 4-6 miljard per jaar.
De hele institutie wetenschap hangt aan elkaar van de vriendjespolitiek. Dixit Thierry Baudet, zelf gepromoveerd in de rechten met een politiek pamflet bij een groupie en een lid van zijn partijachterban.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:23 schreef archito het volgende:
[..]
Er hoeft ook geen bewijs te zijn (er zijn trouwens best aanwijzingen die kant op) om die mening toegedaan te zijn. Dat is niet strafbaar. Je mag iedereen een racist vinden, zonder dat dat strafbaar is wegens opruiïng. Baudet zou wel zelf aangifte kunnen doen van laster en/of smaad.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is 0 bewijs dat Baudet een racist is, integendeel overigens, anders zou je niet zeggen wij sluiten geen moskee, wij verbieden geen koran en iedereen is welkom. Strookt dus niet met hetgene wat D66 graag wilt zien, maar wat helaas niet de waarheid is.
Dan nog strookt het niet met hun slogan; Wij zijn tolerant richting andere meningen. Dat ben je dus niet met zo'n tweet. Feliciteer dan een partij en houd verder je mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |