Wat we in ieder geval weten is dat de Neanderthaler zich in Europa bevond en deels is opgegaan in de daar aanwezige Homo Sapiens die via het MO uit Afrika het continent bevolkten. En dat jij en ik (mits je geen sub-sahara-afrikaan bent) nog altijd een behoorlijk deel Neahderthal-DNA in ons dragen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien we ook met ze samenwoonden, lichaamssappen en cultuur uitwisselden is het moeilijk te bepalen.
Hij verromaniseert de verlichting en de romantiek, het is allemaal ouwe shit en de gemiddelde stemmer heeft er geen weet vanquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het zijn eigenlijk 2 tegengestelde bewegingen. Dus je kunt niet van allebei zijn. Hij dweept wel met de Renaissance, maar qua gedrag en aard vind ik hem eerder een Romanticus. Als Romanticus is hij ook niet gebonden aan de Verlichting en wetenschap etc.
Ik vind het wel belangrijk. Maar de romantiek is een tegenbeweging op de verlichting dus is het raar om met allebei te dwepen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij verromaniseert de verlichting en de romantiek, het is allemaal ouwe shit en de gemiddelde stemmer heeft er geen weet van
Jup, wat hun ondergang is geweest is ook niet echt duidelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat we in ieder geval weten is dat de Neanderthaler zich in Europa bevond en deels is opgegaan in de daar aanwezige Homo Sapiens die via het MO uit Afrika het continent bevolkten. En dat jij en ik (mits je geen sub-sahara-afrikaan bent) nog altijd een behoorlijk deel Neahderthal-DNA in ons dragen.
Ik denk dat de mens gevormd uit Homo Sapiens en Neanderthaler gewoon de best aangepaste en daarom meest succesvolle menssoort was destijds, en daarom is gaan domineren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:26 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Jup, wat hun ondergang is geweest is ook niet echt duidelijk. Hebben we ze uitgemoord, eruit geneukt, was het een enge ziekte?
Beetje vaag allemaal.
Mwoah, dan zou je meer Neanderthaler DNA verwachten in het genoom.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat de mens gevormd uit Homo Sapiens en Neanderthaler gewoon de best aangepaste en daarom meest succesvolle menssoort was destijds, en daarom is gaan domineren.
Dat hoeft toch niet? Wat gunstig bleek is bewaard gebleven. Blijbaar was er niet zo heel veel nodig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:28 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mwoah, dan zou je meer Neanderthaler DNA verwachten in het genoom.
Baudet zit volledig in de hoek van de Verlichting, net als de rest van zijn ploeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk. Maar de romantiek is een tegenbeweging op de verlichting dus is het raar om met allebei te dwepen.
Fortuyn was echt van de Verlichting. Laat Thierry dan de Romanticus zijn!
Fair enough. Good talk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet? Wat gunstig bleek is bewaard gebleven. Blijbaar was er niet zo heel veel nodig.
Hoeveel autochtoon Nederlands DNA verwacht je nog terug te vinden over 500 jaar? Al is dat mogelijk na vannacht weer allemaal anders geworden.
Mwah. https://www.trouw.nl/home(...)rry-baudet~ac497533/quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Baudet zit volledig in de hoek van de Verlichting, net als de rest van zijn ploeg.
Je meent het nog ook hè?quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Juist ja, proteststemmen.
60% van de stemmen op GL waren van vrouwen. Dus studentes die Yasser leuk vinden of de vrouwen die zelf bijna niet werken, lekker shoppen in de middag of terrasje pakken. Die dus niet hoeven te bloeden, of vroeger sterven van de stress zoals de hardwerkende man die mag bloeden voor deze klimaathype.
Links of rechtsom gaat iedereen vandaag weer gewoon door met z'n leven en verandert er per saldo weinig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, laten we vooral ook niet overdrijven. Het FvD heeft inderdaad een indrukwekkend resultaat behaalt, dat moet gezegd worden, maar het is niet alsof er sprake is van een of andere revolutionaire omwenteling. De partij van Baudet komt uit op zo'n 15 procent van de stemmen. Dat zij de grootste dreigt te worden, is vooral het gevolg van het versplinterde politieke landschap.
Daar komt bij dat de kiezers van het FvD veelal afkomstig zijn uit het rechtse nest. VVD, PVV en CDA zijn zetels kwijtgeraakt aan het Forum. Onderaan de streep is het rechtse blok niet of nauwelijks gegroeid in omvang.
Het een sluit de ander niet uit, en de gemiddelde kiezer geeft er geen neuk om.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk. Maar de romantiek is een tegenbeweging op de verlichting dus is het raar om met allebei te dwepen.
Fortuyn was echt van de Verlichting. Laat Thierry dan de Romanticus zijn!
Maar wel verrechtstquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, laten we vooral ook niet overdrijven. Het FvD heeft inderdaad een indrukwekkend resultaat behaalt, dat moet gezegd worden, maar het is niet alsof er sprake is van een of andere revolutionaire omwenteling. De partij van Baudet komt uit op zo'n 15 procent van de stemmen. Dat zij de grootste dreigt te worden, is vooral het gevolg van het versplinterde politieke landschap.
Daar komt bij dat de kiezers van het FvD veelal afkomstig zijn uit het rechtse nest. VVD, PVV en CDA zijn zetels kwijtgeraakt aan het Forum. Onderaan de streep is het rechtse blok niet of nauwelijks gegroeid in omvang.
Sowieso heeft de politiek (nationaal, provinciaal of lokaal) doorgaans weinig invloed op mijn leven.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat iedereen vandaag weer gewoon door met z'n leven en verandert er per saldo weinig.
Dat men die robot uitkotstquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:36 schreef Nober het volgende:
D66 verliest in alle provincies, hoe moeten we dit interpreteren?
Misschien moet je even aan Thierry vragen om dan niet met zulke doorzichtige termen te gooien?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:37 schreef mossad_agent het volgende:
Godverdikkie wat is het lekker om al die zoute tranen van links Nederland te zien op Twitter en op fora. Het grote 'ja jullie zijn racisten en fascisten' is begonnen en dat maakt de partij en de mensen die er op stemmen nog fanatieker. Dus hoe meer gejank en het maken van verwijten, hoe groter de FvD zal worden bij de aankomende verkiezingen. Dus linkschen, zet u goede werk voort.
Mwoah, dat weet ik niet. Het is een feit dat een groot deel van het electoraal naar rechts leunt. Maar dat is al een paar jaar het geval. Het FvD heeft voornamelijk de andere rechtse partijen leeggeroofd.quote:
Ik denk dat FvD anders wel aardig aan hun max zitten nu. Veel groei zal er niet meer inzittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:37 schreef mossad_agent het volgende:
Godverdikkie wat is het lekker om al die zoute tranen van links Nederland te zien op Twitter en op fora. Het grote 'ja jullie zijn racisten en fascisten' is begonnen en dat maakt de partij en de mensen die er op stemmen nog fanatieker. Dus hoe meer gejank en het maken van verwijten, hoe groter de FvD zal worden bij de aankomende verkiezingen. Dus linkschen, zet u goede werk voort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |