Wat denken die negers inderdaad wel niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Donkere mensen organiseren Black History Month en al die shit maar zodra je maar een beetje trots bent op je blankheid, ben je een of ander monster.
Je ziet vooral wat je wil zien, wat je eigen mening bevestigt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Eng dit, deze begrippen. Haast niemand kent ze, maar de FvD weet heel goed de betekenis. Flirten met Nazi-Duitsland man man man. Of misschien zie ik dit allemaal verkeerd vanuit mijn linkse bubbel
Als je begint over “het zwarte ras” krijge je van mij hetzelfde te horenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Donkere mensen organiseren Black History Month en al die shit maar zodra je maar een beetje trots bent op je blankheid, ben je een of ander monster.
Nee, ik geef ze groot gelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat denken die negers inderdaad wel niet.
Dat kan, al zaten onderdelen als "we laten parkeren, inchecken en douane op huidige locatie" er al wel in. Ik ben wel benieuwd naar dat debat en ik gok dat er nu eindelijk eens een grondig onderzoek zal komen, want tot nu toe zijn het altijd korte haalbaarheidsstudies. Niet alleen Baudet, ook D66 is sterk voorstander van Schiphol in Zee en bijvoorbeeld VVD ziet er ook wel wat in.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat was volgens mij alleen een eerste overzicht van wat de aanleg globaal zou gaan kosten, zonder al te veel te kijken naar haalbaarheid qua onderhoud, problemen voor het vliegverkeer en dergelijke.
Er zijn heel veel mensen in die hoek die precies weten wat Baudet bedoelt. Net als zo’n Pepe de frog gebaar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:03 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Eng dit, deze begrippen. Haast niemand kent ze, maar de FvD weet heel goed de betekenis. Flirten met Nazi-Duitsland man man man. Of misschien zie ik dit allemaal verkeerd vanuit mijn linkse bubbel
Vooral mbt het klimaatakkoord, als ze hiermee doorgaan is de kans groot dat er bij de volgende verkiezingen nog veel meer gaan overstappen naar FvD.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Welk GL programma?
En waarom zouden ze, amper verliezen gehad deze verkiezing ten opzichte van de vorige keer. En ook GL is flink gestegen![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Donkere mensen organiseren Black History Month
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat denken die negers inderdaad wel niet.
Dat beweer ik dan ook niet. Maar het Gelders Energieakkoord wordt ook niet verscheurd, dat staat vast. En het lijkt mij stug dat FvD Gelderland toestemming krijgt om deel te nemen aan een coalitie die zich committeert aan het Energieakkoord.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals: dat zal best kunnen.
Ik denk daar anders over. We hebben bijvoorbeeld nogal veel boeren in Gelderland, de boerenlobby is hier dan ook sterk. Gelderland gaat geen voorloper zijn op klimaat, hoor.
Wat ik wil zien? Als je woorden gebruikt die synoniem staan voor het Arische ras, is dit toch een erg logische vergelijking? Ik stel toch ook niet dat ie een Nazi is, maar hij gebruikt wel woorden die verband houden met die ideologie. Sterker nog, waar de hele ideologie op gestoeld was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je ziet vooral wat je wil zien, wat je eigen mening bevestigt.
Dat gelul over fictieve dog whistles is niet nieuw. Werd ook gebruikt om Pim Fortuyn als een Nazi af te schilderen.
Pim Fortuyn zei niet dat soort dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Werd ook gebruikt om Pim Fortuyn als een Nazi af te schilderen.
Ok, maar daar heeft Thierry het verder niet over gehad. Ik verwachtte eigenlijk nog een kleine verwijzing naar Neanderthalerbloed in onze aderen, maar dat heeft hij er -wijselijk- uitgelaten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Kou en ijs, zeker. Mammoeten, not so much.
En verder zijn er nog veel meer factoren dan dat. Verandering van sociale gemeenschapsvormen, ontstaan van de landbouw, ergens nog een klein stukje matten tegen de Neanderthalers etc. etc.
twitter:arjenlubach twitterde op woensdag 20-03-2019 om 23:56:06Peiling: 76% van fvd-kiezers afgehaakt tijdens speech Thierry. reageer retweet
Dat gaan ze maar lekker buiten ons boreaal Europa doen, vind ik dan.quote:
Wilders is dan ook geen racist, maar anti-islam.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen in die hoek die precies weten wat Baudet bedoelt. Net als zo’n Pepe de frog gebaar.
Het ontgaat de gewone Nederlander. Maar het is de hoek waar Le Pen ook zit. Veel verder dan Wilders.
Dan had ie wel gelijk. Maar ja, als je zo gefocust bent op zuivere rassenleer dan haal je die vieze mengbloedjes natuurlijk liever niet aan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok, maar daar heeft Thierry het verder niet over gehad. Ik verwachtte eigenlijk nog een kleine verwijzing naar Neanderthalerbloed in onze aderen, maar dat heeft hij er -wijselijk- uitgelaten.
De Neanderthaler is een andere soort, dus daar mee mengen is toch anders.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan had ie wel gelijk. Maar ja, als je zo gefocust bent op zuivere rassenleer dan haal je die vieze mengbloedjes natuurlijk liever niet aan.
Wel erg 'slim' natuurlijk, zo verbind je meerdere groepen aan elkaar, die ogenschijnlijk niks met elkaar te maken (willen) hebben. Maar toch elk een eigen verhaal in zijn speeches horen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen in die hoek die precies weten wat Baudet bedoelt. Net als zo’n Pepe de frog gebaar.
Het ontgaat de gewone Nederlander. Maar het is de hoek waar Le Pen ook zit. Veel verder dan Wilders.
Prachtige kwalificatie van Baudet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wilders is dan ook geen racist, maar anti-islam.
Wilders wel ja. Die speech van Thierry kan ik niet anders duiden dan “Bagger met rascistische trekjes”. En dan ben ik nog heel mildquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wilders is dan ook geen racist, maar anti-islam.
En toch is dat wel gebeurd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Neanderthaler is een andere soort, dus daar mee mengen is toch anders.
Extreem genieten ditquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat gaan ze maar lekker buiten ons boreaal Europa doen, vind ik dan.
Natuurlijk is ze racistisch. Je moet wel heel slecht geïnformeerd zijn om dat niet te zien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wilders wel ja. Die speech van Thierry kan ik niet anders duiden dan “Bagger met rascistische trekjes”. En dan ben ik nog heel mild
quote:Nu de Provinciale Staten voor de komende vier jaar grotendeels bekend zijn (bijna alle stemmen zijn geteld), is ook duidelijk geworden dat het niet per se makkelijk gaat worden om provinciale coalities te smeden. In elke provincie zijn minstens vier partijen nodig om aan een meerderheid te komen.
In Groningen moeten zelfs minstens vijf partijen het eens zien te worden over een coalitieakkoord. En voor al die coalities zouden GroenLinks en Forum voor Democratie een manier moeten vinden om samen te werken.
Ja, dat klopt. Maar dat wordt in principe juist gezien als iets wat ons superieur maakt.quote:
Ja, maar dat gaat natuurlijk een beetje in tegen een isolationistische boodschap.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dat wordt in principe juist gezien als iets wat ons superieur maakt.
Nee, de Neanderthaler maakt onlosmakelijk deel uit van onze identiteit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat natuurlijk een beetje in tegen een isolationistische boodschap.
Maar nu lijkt het wel te werkenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:13 schreef westwoodblvd het volgende:
Baudet is eigenlijk een nieuw koppie met een heel oud verhaal.
Mooie humor overal. Dit word echt een topshow en daar moet je dan ook gewoon van genietenquote:
Ja, ok. Maar dat was toen 'de ander'. Dat we er sterker uit zijn gekomen door ons er mee te 'mengen' is natuurlijk geen handige boodschap voor iemand die juist nu die 'ander' eruit wil werken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, de Neanderthaler maakt onlosmakelijk deel uit van onze identiteit.
Dat is omdat de massa dom is en nooit leert van geschiedenis.quote:
het was toen eigenlijk de autochtone bevolkingquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar dat was toen 'de ander'. Dat we er sterker uit zijn gekomen door ons er mee te 'mengen' is natuurlijk geen handige boodschap voor iemand die juist nu die 'ander' eruit wil werken.
Werkt in keer in de zoveel tijd.quote:
Ik verwacht nu wel lessen uit de renaissancequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is omdat de massa dom is en nooit leert van geschiedenis.
Daar is het nog veel te vroeg voor. Je zult moeten kijken hoe ze zich gaan houden in de provincies. Als ze daar niets doen en alleen maar moeilijk gaan doen dan haken de mensen ook wel weer af.quote:
Is Baudet nu eigenlijk van de renaissance of van de romantiek?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik verwacht nu wel lessen uit de renaissance
True, nu kunnen ze hun verhaal waarmaken in de provincie en in de EK deels door wetten door te voeren of te blokkerenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is het nog veel te vroeg voor. Je zult moeten kijken hoe ze zich gaan houden in de provincies. Als ze daar niets doen en alleen maar moeilijk gaan doen dan haken de mensen ook wel weer af.
Ook niet echt. Ze kwamen voornamelijk voor op het Iberisch schiereiland en het was niet alsof zij er eerder waren dan de eerste 'Homo Sapiens Sapiens' in de rest van Europa.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
het was toen eigenlijk de autochtone bevolking
Vraag jezelf af van welke vloot hij de kapitein is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is Baudet nu eigenlijk van de renaissance of van de romantiek?
De geromantiseerde renaissancequote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is Baudet nu eigenlijk van de renaissance of van de romantiek?
Naar mijn informatie waren ze er wel degelijk eerder dan de Homo Sapiens. En tijdens het hoogtepunt van de ijstijden moesten ze zich terugtrekken naar het Ibirisch schiereiland, maar in warmere perioden verspreidden ze zich weer over heel Europa. Er zijn toch ook in heel Europa overblijfselen gevonden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ook niet echt. Ze kwamen voornamelijk voor op het Iberisch schiereiland en het was niet alsof zij er eerder waren dan de eerste 'Homo Sapiens Sapiens' in de rest van Europa.
Er werd eerst heel lang gedacht dat het een voorouder was, maar men is het er nu redelijk over eens dat het een tijdgenoot was.
De Bismarck?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vraag jezelf af van welke vloot hij de kapitein is.
De 7 12 Provinciënquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vraag jezelf af van welke vloot hij de kapitein is.
Het zijn eigenlijk 2 tegengestelde bewegingen. Dus je kunt niet van allebei zijn. Hij dweept wel met de Renaissance, maar qua gedrag en aard vind ik hem eerder een Romanticus. Als Romanticus is hij ook niet gebonden aan de Verlichting en wetenschap etc.quote:
Ja, maar aangezien we ook met ze samenwoonden, lichaamssappen en cultuur uitwisselden is het moeilijk te bepalen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Naar mijn informatie waren ze er wel degelijk eerder dan de Homo Sapiens. En tijdens het hoogtepunt van de ijstijden moesten ze zich terugtrekken naar het Ibirisch schiereiland, maar in warmere perioden verspreidden ze zich weer over heel Europa. Er zijn toch ook in heel Europa overblijfselen gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |