Hier zijn speech:quote:"Wij zijn het product van 350.000 jaar revolutie. Wij zijn dragers en erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Wij zijn naar het front geroepen omdat het moet, omdat het land ons nodig heeft."
Thierry Baudet, 20 maart 2019
Andersom lieve VVDerquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hij heeft nul invloed op landelijk niveau.
Provincies heb echt geen zak met geld om landelijke problemen op te lossen.
Net als de meeste anderen. Misschien moeten we de publieke omroep en de journalistiek in het algemeen hier als eerste op aanspreken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Baudet noemt alleen maar themas waar de provincie niet over gaat......
Oh oke, dan heb ik jouw opmerking verkeerd geinterperteerd, totaal met jou eens! DENK, en in dit geval specifiek Özturk komt altijd wel agressiever over dan andere partijen/politici.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dat er vele Turken zijn die gewoon accentloos NLs spreken, en zo iemand geeft dus een betere indruk dan Özturk. Komt dus bij dat-ie vrij agressief overkomt.
En dat zorgt dus voor bias confirmation.
Die speech is maar 3minutenquote:
VOC mentaliteitjequote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
O, daar heb je hem weer. NL als mooiste beschaving die de wereld ooit heeft gekend? Really?
Ryan kom je weleens buiten omdat je niet wilt meetenquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
O, daar heb je hem weer. NL als mooiste beschaving die de wereld ooit heeft gekend? Really?
pas het maar lekker zelf aanquote:
Wtf. Hij zit toch niet ineens in de coalitie toch? De EK en de provincies kunnen dat niet opeisen ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Rijk naar provincies voor onderwijs en zorg.
zeker welquote:
Nee dat zegt hij niet. Zijn tekst was duidelijk provincies gaan zorgen voor meer handen aan het bed, meer koopkracht en minder immigratie.quote:
Baudet stelt voor om van landelijke problemen provinciale problemen te maken!quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Rijk naar provincies voor onderwijs en zorg.
6-2quote:
Ja, ik heb nooit moeite met Turken, zeker niet met jongere Turken. Maar ja, ook niet Marokkanen en alle andere nationaliteiten. Eigenlijk heb ik nooit moeite met mensen,quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh oke, dan heb ik jouw opmerking verkeerd geinterperteerd, totaal met jou eens! DENK, en in dit geval specifiek Özturk komt altijd wel agressiever over dan andere partijen/politici.
Maar dat zei hij niet hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:04 schreef Ryan3 het volgende:
is niet gek op dit tijdstipquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel moeten he? De rest die het kan slaapt gok ik.
Je komt ook niet buiten Hansquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nooit moeite met Turken, zeker niet met jongere Turken. Maar ja, ook niet Marokkanen en alle andere nationaliteiten. Eigenlijk heb ik nooit moeite met mensen,
deden de FvDers nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:06 schreef warp995 het volgende:
Typisch weer die Groenlinkers die 'boeh' roepen
Hij werd nadrukelijk gevraagd wat ga je doen in de provincie. Immigratie verlagen, meer handen aan het bed en meer koopkracht...........quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:05 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wtf. Hij zit toch niet ineens in de coalitie toch? De EK en de provincies kunnen dat niet opeisen ofzo
4-1 tegen realquote:
Maar wel 6-2 verliezen van Feyenoordquote:
Die is er nagenoeg al. Op in een inkomen van 20k betaal je in 2019 1723 euro belasting. En als ondernemer 0.quote:
wij de westerse heteroseksuele mannen met lange haren en borstkassen van staal bedoelt hij daarmee, geloof ik.quote:
Feyenoord is beter dan Realquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar wel 6-2 verliezen van Feyenoord
Boreale mannen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wij de westerse heteroseksuele mannen met lange haren en borstkassen van staal bedoelt hij daarmee, geloof ik.
Whehe.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wij de westerse heteroseksuele mannen met lange haren en borstkassen van staal bedoelt hij daarmee, geloof ik.
W2 won van feyenoord dus W2 is beter dan Real.quote:
Als hij dat voor elkaar krijgt mag hij van mij morgen in het paleis op de dam gaan wonen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij werd nadrukelijk gevraagd wat ga je doen in de provincie. Immigratie verlagen, meer handen aan het bed en meer koopkracht...........
Lange haren? Een mannenknotje? ga je mond spoelenquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja en dat wil hij doen via de TK en EK koekoek. Logica Hans. Misschien lukt dat niet direct, maar op termijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij werd nadrukelijk gevraagd wat ga je doen in de provincie. Immigratie verlagen, meer handen aan het bed en meer koopkracht...........
Er wordt een beroep gedaan op de frontsoldaten die ten strijde hebben getrokken tegen de alsmaar opkomende vaasjesgooiers van de dekselse vvd fraction.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:08 schreef svann het volgende:
Hoe gaat Baudet zoveel nieuwe mensen in part-time banen leveren?
Zijn er genoeg beschikbare gymnasiasten?
Geen knotje, gewoon de haren los.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:09 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Lange haren? Een mannenknotje? ga je mond spoelen
Feit.quote:
gadver, dan krijg je haren in je IPA bierquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen knotje, gewoon de haren los.
twitter:Jossedevoogd twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:09:15net te pril voor uitzending, maar ik geef forum meer kans om te winnen reageer retweet
ketahol, daar kruip je soms uitquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Jossedevoogd twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:09:15net te pril voor uitzending, maar ik geef forum meer kans om te winnen reageer retweet
Kennelijk kun je niet luisteren en niet lezen.......quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en dat wil hij doen via de TK en EK koekoek. Logica Hans. Misschien lukt dat niet direct, maar op termijn.
Maar gingen, eerlijk is eerlijk, de stembureaus ook eerder dicht.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:09 schreef Gorraay het volgende:
“Vroeger” was de uitslag er rond deze tijd allang.
Dat zou wel echt historisch zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
valide punt. Ik treed in overleg met het forum.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gadver, dan krijg je haren in je IPA bier
k heb mn haar in een knotje as we speakquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:09 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Lange haren? Een mannenknotje? ga je mond spoelen
Mwah, we weten allemaal wie de grootste act heeft geleverd vanavond.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:05 schreef Poepz0r het volgende:
Nee Nee Nee geen boe-geroep. De man is zon act die Klaver
Rutte met het Carolientje wat uiteraard vooropgezet was.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah, we weten allemaal wie de grootste act heeft geleverd vanavond.
Marijnissen was inderdaad vervelend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah, we weten allemaal wie de grootste act heeft geleverd vanavond.
Stukje boreale mammoet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rutte met het Carolientje wat uiteraard vooropgezet was.
Mooi, ongekend en zeer verdiend.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Oh en fvd wil de toeslagen afschaffe zie ik. Iemand met dat inkomen in een huurhuisje krijgt circa 200 euro in de maand zorg en huurtoeslag waarbij je per saldo negatief eindigt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is er nagenoeg al. Op in een inkomen van 20k betaal je in 2019 1723 euro belasting. En als ondernemer 0.
Maar ze willen de huurhuizen betaalbaarder maken oftewel dan maakt het in the end niks uit en betaal je niet meer ofzo, misschien zelfs minder.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh en ze willen de toeslagen afschaffe zie ik. Iemand met dat inkomen in een huurhuisje krijgt circa 200 euro in de maand zorg en huurtoeslag waarbij je per saldo negatief eindigt.
Hoe ga je huurhuizen betaalbaar maken dan?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ze willen de huurhuizen betaalbaarder maken oftewel dan maakt het in the end niks uit en betaal je niet meer ofzo, misschien zelfs minder.
Het was megalomaan en heel eng. Over hersencapaciteit gesproken, je weet wat het 'boreale' denken allemaal behelst?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was uitstekend te volgen, mits je wat hersencapaciteit hebt natuurlijk.
GODVERquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
@:Nattekat niet zo goed je best gedaan
Door woningcorporaties te dwingen huren te verlagen en ze een paar jaar later weer te moeten redden omdat ze verlies draaien.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe ga je huurhuizen betaalbaar maken dan?
En hoeveel belasting betalen die mensen over hun eerste ¤ 20.000 inkomen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh en fvd wil de toeslagen afschaffe zie ik. Iemand met dat inkomen in een huurhuisje krijgt circa 200 euro in de maand zorg en huurtoeslag waarbij je per saldo negatief eindigt.
sowh...quote:
circa 1700 euro.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
En hoeveel belasting betalen die mensen over hun eerste ¤ 20.000 inkomen?
Waarom niet gewoon statehousing. Pleur die sloebers gewoon in flats van 50 hogquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Door woningcorporaties te dwingen huren te verlagen en ze een paar jaar later weer te moeten redden omdat ze verlies draaien.
Dat is echt asociaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:14 schreef monkyyy het volgende:
Oh en fvd wil de toeslagen afschaffe zie ik. Iemand met dat inkomen in een huurhuisje krijgt circa 200 euro in de maand zorg en huurtoeslag waarbij je per saldo negatief eindigt.
twitter:geenstijl twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:17:33UPDATE - Live vloggende Maurice de Hond verwacht dat FvD in procenten de grootste wordt, kijk mee https://t.co/hLL8PkjfSm reageer retweet
GroenLinks en D66 zijn eng. Over de rug van kinderen lopen schreeuwen over klimaat alsof we morgen geen aarde meer hebben. Oprotten met die nonsens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was megalomaan en heel eng. Over hersencapaciteit gesproken, je weet wat het 'boreale' denken allemaal behelst?
Corporatietje hier maakt anders miljoenen winst, ieder jaar weer dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Door woningcorporaties te dwingen huren te verlagen en ze een paar jaar later weer te moeten redden omdat ze verlies draaien.
Ik snap het ook niet. Ik vond de uitzending inhoudelijk verder wel goed in elkaar zitten. Overigens meldt Maurice de Hond dat er op salto.nl een uitslagen-uitzending gaande is. De Hond dicht Forum een grote kans toe om de grootste partij te worden qua aantal procenten. Ook Josse de Voogd (zojuist nog bij de NOS te zien) meldt dat nu op Twitter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:17 schreef MakkieR het volgende:
Is wel weer typisch NOS als Amerika kiest of Groot Brittannië heeft een referendum, dan gaat de NOS de hele nacht door. Nu kiest Nederland en de NOS houdt al op voor we een officiële uitslag hebben omtrent de eerste kamer.
De nos is weer terug als voorzichtig de balans voor de eerste kamer opgemaakt kan worden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:17 schreef MakkieR het volgende:
Is wel weer typisch NOS als Amerika kiest of Groot Brittannië heeft een referendum, dan gaat de NOS de hele nacht door. Nu kiest Nederland en de NOS houdt al op voor we een officiële uitslag hebben omtrent de eerste kamer.
Ah je weet het niet he, had ik je toch even.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GroenLinks en D66 zijn eng. Over de rug van kinderen lopen schreeuwen over klimaat alsof we morgen geen aarde meer hebben. Oprotten met die nonsens.
Hebben wij daar al een gedeelte teruggewonnen. Nog wat toeslagen van de energierekening af, zorgkosten omlaag door stop op massa-immigratie en dan zal ik best nog wel wat dingen vergeten. Is dat al gecompenseerd.quote:
Ik denk dat die referentie de meeste mensen ontgaan is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was megalomaan en heel eng. Over hersencapaciteit gesproken, je weet wat het 'boreale' denken allemaal behelst?
Die bewering lijkt me niet te kloppen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
Corporatietje hier maakt anders miljoenen winst, ieder jaar weer dus dat zal wel meevallen.
Ik snap sowieso niet waarom de NOS gewoon niet doorgaat, het is namelijk toch niet zo dat andere televisie programma's zitten te wachten. Nacht televisie lijkt me veel goedkoper en zo vaak hoef je niet door te halen terwijl er denk ik zo midden in de nacht nog steeds veel kijkers zijn. ( kijkcijfers) Ik had in ieder geval wel de hele nacht willen opblijven, gezien ik er om 5 uur uit moet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De nos is weer terug als voorzichtig de balans voor de eerste kamer opgemaakt kan worden.
De officiele uitslag volgt veel later pas.
Hier een een goed draadje met uitleg. https://twitter.com/marijn_kruk/status/967702851186241536?s=19quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik denk dat die referentie de meeste mensen ontgaan is.
Cooperaties hebben nog steeds genoeg commercieel vastgoed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:21 schreef svann het volgende:
[..]
Die bewering lijkt me niet te kloppen.
Jij woont in die ene uitzondering met een waanzinnige huur?
Ik betaal belachelijk veel ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:21 schreef svann het volgende:
[..]
Die bewering lijkt me niet te kloppen.
Jij woont in die ene uitzondering met een waanzinnige huur?
Wat denk je dat het personeel kost? Terwijl er nul meerwaarde is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom de NOS gewoon niet doorgaat, het is namelijk toch niet zo dat andere televisie programma's zitten te wachten. Nacht televisie lijkt me veel goedkoper en zo vaak hoef je niet door te halen terwijl er denk ik zo inm de nacht nog steeds veel kijkers zijn. ( kijkcijfers) Ik had in ieder geval wel de hele nacht willen opblijven, gezien ik er om 5 uur uit moet.
Heeft hij ooit een voorspelling gedaan die maar in de buurt zat??quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
Forum staat in absolute stemmen enkele tienduizenden stemmen voor op de VVD. Maurice de Hond op Salto: "Het zou me niet verbazen als Forum een procentpunt groter wordt dan de VVD"
Dat dus.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier een een goed draadje met uitleg. https://twitter.com/marijn_kruk/status/967702851186241536?s=19
Boreaal kun je op verschillende manieren uitleggen, maar zoals ik het zie is het belangrijk je eigen waarde/cultuur te behouden. Dat lijkt mij uitstekend. Het is niet de bedoeling dat de Nederlander over 100 jaar niet meer bestaat, wel? Zou anders heel saai worden als we geen culturen meer in de wereld hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier een een goed draadje met uitleg. https://twitter.com/marijn_kruk/status/967702851186241536?s=19
Zegt steeds procent terwijl hij procentpunt bedoeld,quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:18 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:geenstijl twitterde op donderdag 21-03-2019 om 01:17:33UPDATE - Live vloggende Maurice de Hond verwacht dat FvD in procenten de grootste wordt, kijk mee https://t.co/hLL8PkjfSm reageer retweet
![]()
Het kan nog!quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
De Hond: "We hebben nu zelfs het vermoeden dat Forum (in de Eerste Kamer) één zetel groter wordt dan de VVD"
Dat zou toch wat zijn zegquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
De Hond: "We hebben nu zelfs het vermoeden dat Forum (in de Eerste Kamer) één zetel groter wordt dan de VVD"
Hij zegt nu dat fvd waarschijnlijk 1 zetel lager zit. Oftewel hij weet het niet.......quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop wel dat mevrouw Nanninga meer invloed gaat krijgen. Dat is echt een hele sterke spreker.quote:
Ze vergeten dat er ook nog gestemd moet worden voor de eerste kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
De Hond wijst erop dat de uitslag in procenten anders kan uitpakken dan de zetelverdeling in de Eerste Kamer. Dit betreft o.a. DENK en Forum.
Je kunt het ook niet helemaal zeggen nu. Er wordt nogal eens strategisch gestemd...quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat fvd waarschijnlijk 1 zetel lager zit. Oftewel hij weet het niet.......
Wat bedoel je? Als partij A 8 zetels krijgt in Brabant dan heeft die partij ook het recht op 8 lijkt mij als we een eerlijke democratie hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze vergeten dat er ook nog gestemd moet worden voor de eerste kamer.
Lees eens voordat je iets blaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als partij A 8 zetels krijgt in Brabant dan heeft die partij ook het recht op 8 lijkt mij als we een eerlijke democratie hebben.
Boreaal is een tijdperk met klimaatverandering.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boreaal kun je op verschillende manieren uitleggen, maar zoals ik het zie is het belangrijk je eigen waarde/cultuur te behouden. Dat lijkt mij uitstekend. Het is niet de bedoeling dat de Nederlander over 100 jaar niet meer bestaat, wel? Zou anders heel saai worden als we geen culturen meer in de wereld hebben.
Klimaatverandering is van alle tijden. Of was het hier 500 jaar geleden ongeveer geen 40 graden? Geen enkele GLer wil dat verklaren, gek zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Boreaal is een tijdperk met klimaatverandering.
Fuck al die geflipte linksgekkies met hun Nazi retoriek. Lekker projecteren.
Sorry bedoelde 8 totaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Lees eens voordat je iets blaat.
Ze is een toffe Indische bitch met scherpe tong!!! Love her.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mevrouw Nanninga meer invloed gaat krijgen. Dat is echt een hele sterke spreker.
Ik denk niet dat een Statenlid wettelijk verplicht is om op een partijgenoot te stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als partij A 8 zetels krijgt in Brabant dan heeft die partij ook het recht op 8 lijkt mij als we een eerlijke democratie hebben.
Precies en er zit een wiskundige formule achter die de waarde berekent. En alle provinciale partijtjes mogen ook meestemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een Statenlid wettelijk verplicht is om op een partijgenoot te stemmen.
https://verkiezingensite.nl/quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Is er ergens een site waar je de totaalstand kan zien, tot nu toe?
Klimaatverandering is van alle tijden dat klopt! Maar de temperatuur in het tijdperk van de mens) stijgt wel sneller dan in het tijdperk voor de mens! Hoe is dat dan te verklaren? Er is zeker een correlatie tussen de mensheid en hedendaags klimaatverandering.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klimaatverandering is van alle tijden. Of was het hier 500 jaar geleden ongeveer geen 40 graden? Geen enkele GLer wil dat verklaren, gek zeg.
Hey die moest voor zijn kind zorgen he!quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:35 schreef maan_man het volgende:
Pechtold heeft het zinkende schip tijdig verlaten.
Laat Baudet dat dan zeggen ipv vage verwijzingen naar dit soort dubieuze termen. Zo'n speech helpt totaal niet in wat zijn doel zou moeten zijn, serieus politiek bedrijven om de belangen van al die nieuwe kiezers te vertegenwoordigen. Als hij zo megalomaan bezig blijft is Icarus een treffendere metafoor dan de Uil van Minerva.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boreaal kun je op verschillende manieren uitleggen, maar zoals ik het zie is het belangrijk je eigen waarde/cultuur te behouden. Dat lijkt mij uitstekend. Het is niet de bedoeling dat de Nederlander over 100 jaar niet meer bestaat, wel? Zou anders heel saai worden als we geen culturen meer in de wereld hebben.
Het is op z'n zachtst gezegd een besmette term. Van een erudiet spreker als Baudet mogen we toch verwachten dat hij precies zegt wat hij wil zeggen? In dat geval laat hij zich hier flink kennen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat Baudet dat dan zeggen ipv vage verwijzingen naar dit soort dubieuze termen. Zo'n speech helpt totaal niet in wat zijn doel zou moeten zijn, serieus politiek bedrijven om de belangen van al die nieuwe kiezers te vertegenwoordigen. Als hij zo megalomaan bezig blijft is Icarus een treffendere metafoor dan de Uil van Minerva.
Knap resultaat hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |