racist.quote:
Je kan geld verdelen vanuit de overheid he lieverdquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar dat geld zit toch niet bij de provincies? Je zou maar in Zeeland wonen, dan heb je dus gewoon pech gehad?
Die is er al dankzij heffingskortingen, wil hij die verhogen? Met hoeveel?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belastingvrije voet lieverd, staat gewoon op fvd.nl.
Bekt wel lekker, wat kreten droppen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef monkyyy het volgende:
De koopkracht direct omhoog.
Lekker concreet, alsof je gewoon ergens aan een hendel trekt ofzo.
Van 20.000 euro? Dacht het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is er al dankzij heffingskortingen.
denk nog eens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat die schoner is dan jouwe scherm
Op de plek van Noord-Holland kan jij iedere willekeurige provincie invullen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef FlyingEagle het volgende:
FvD gaat groot worden in Noord-Holland
Hij MOET leveren wanneer die in de coalitie komt ja, anders niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef svann het volgende:
[..]
Bekt wel lekker, wat kreten droppen.
Nu moet hij gaan leveren.
Je had mn post gemist dat ik bij de 2e Kamerverkiezingen op jouw partij had gestemd maar na de formatie dermate teleurgesteld was dat Baudet nu mijn keuze is?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef _--_ het volgende:
We weten nu iig dat de achterban tot meer in staat is.
Vanuit het rijk naar de provinciess ja. Andersom werkt dat niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan geld verdelen vanuit de overheid he lieverd
Neequote:
Ja dat zeg ik. Rijk naar provincies voor onderwijs en zorg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Vanuit het rijk naar de provinciess ja. Andersom werkt dat niet zo.
Klopt, hij is een geen statenlid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Baudet noemt alleen maar themas waar de provincie niet over gaat......
Jij woont in Woensdrecht he pikquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook afronden, morgen het napraten.
Nee hij heeft nul invloed op landelijk niveau.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan geld verdelen vanuit de overheid he lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |