Hier zijn speech:quote:"Wij zijn het product van 350.000 jaar revolutie. Wij zijn dragers en erfgenamen van de grootste beschaving die ooit heeft bestaan. Wij zijn naar het front geroepen omdat het moet, omdat het land ons nodig heeft."
Thierry Baudet, 20 maart 2019
Ze vragen mensen wat ze gestemd hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:36 schreef Jimbo het volgende:
Even een serieuze vraag, maar waar zijn die exit polls op gebaseerd?
Tellen ze eerder wat stemmen en geven ze dat door of ?
twitter:OmropFryslan twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:31:32Boargemaster @CroneFerd fan Ljouwert komt mei de útslach nei 95% fan de stimmen teld:PvdA 18,3%FvD 13,1%GL 11,4%CDA 9,9%VVD 9,0%#PS2019 reageer retweet
Ja, die hebben duizenden ambtenaren vervroegd met pensioen laten gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:35 schreef Oscar. het volgende:
Leuk feitje: De provincie Zeeland heeft maar 600.000 euro in kas
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ze vragen mensen wat ze gestemd hebben
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze staan bij een aantal stemkantoren en vragen aan mensen die naar buiten lopen wat ze hebben gestemd.
Maar... maar...maar, dat je zou zeggen dat dat niet zo weinig scheelt.`quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wat staat hier?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:OmropFryslan twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:31:32Boargemaster @:CroneFerd fan Ljouwert komt mei de útslach nei 95% fan de stimmen teld:PvdA 18,3%FvD 13,1%GL 11,4%CDA 9,9%VVD 9,0%#PS2019 reageer retweet
als je er 100 vraagt, dan heb je wel een goed inzicht wat er gestemd wordtquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar... maar...maar, dat je zou zeggen dat dat niet zo weinig scheelt.`
Burgemeester van leeuwarden komt met uitslag na 95% van de stemmen zijn geteldquote:
Iets Friesquote:
getallen zeker, maar de rest is gewoon turks voor mijquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan wel percentages lezen toch?
En niemand durft toe te geven dat ze FvD stemmen, dus morgen twee keer zoveel zetels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De getallen zijn alleen maar rullevant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
getallen zeker, maar de rest is gewoon turks voor mij
100.000 misschienquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als je er 100 vraagt, dan heb je wel een goed inzicht wat er gestemd wordt
Of is de NOS niet welkom?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef havanagila het volgende:
Denk heeft niks te melden dus? Jammer.
Kijk eens in de OPquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik volg al een paar uur de live-uitzending van NPO-1 maar heb geen idee wat wat de uitslag gaat worden.
Dan had Denk wel meer stemmen gekregen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
WK niets te zoeken.quote:
Dat hebben ze dan ook nooit...quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef havanagila het volgende:
Denk heeft niks te melden dus? Jammer.
Ik heb geleerd dat voor een goede steekproef er 31 meetpunten nodig zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als je er 100 vraagt, dan heb je wel een goed inzicht wat er gestemd wordt
Net die Irakese minister toen..quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef westwoodblvd het volgende:
We zijn de helft van de stemmen kwijt MAAR WE GAAN GEWOON DOOR DIT IS EEN KLEIN DIPJE
ipsos kennende zal het rond de 1000 zijnquote:
Joost helpt FvD-stemmers een handjetwitter:JoostNiemoller twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:29:17Met zijn uitspraak over 'de Uil van Minerva' verwees @thierrybaudet naar de uitspraak van de filosoof Hegel, die stelde dat de geschiedenis alleen achteraf te duiden is. 'De uil van Minerva spreidt zijn vleugels alleen met het vallen van de schemering.' https://t.co/r6d5IleMt1 reageer retweet
quote:
Viel me op dat hij een behoorlijk strakke blik in zijn ogen hadquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef YuckFou het volgende:
Grote dipjes, kleine dipjes en dinsdag dipjes, maar die laatste kent die man denk ik niet
Vind dat heel erg weinig voor een accurate peilingquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ipsos kennende zal het rond de 1000 zijn
Zoals ik zeg, IQ van 240+quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef EipNiC het volgende:
Joost helpt FvD-stemmers een handjetwitter:JoostNiemoller twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:29:17Met zijn uitspraak over 'de Uil van Minerva' verwees @:thierrybaudet naar de uitspraak van de filosoof Hegel, die stelde dat de geschiedenis alleen achteraf te duiden is. 'De uil van Minerva spreidt zijn vleugels alleen met het vallen van de schemering.' https://t.co/r6d5IleMt1 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dankje Joost.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef EipNiC het volgende:
Joost helpt FvD-stemmers een handjetwitter:JoostNiemoller twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:29:17Met zijn uitspraak over 'de Uil van Minerva' verwees @:thierrybaudet naar de uitspraak van de filosoof Hegel, die stelde dat de geschiedenis alleen achteraf te duiden is. 'De uil van Minerva spreidt zijn vleugels alleen met het vallen van de schemering.' https://t.co/r6d5IleMt1 reageer retweet
De geschiedenis vooraf duiden is wel tricky idd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef EipNiC het volgende:
Ik sil it fuortendaliks foar jo opsykje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef TheVulture het volgende:
"Ik zou best Statenlid willen worden" aldus Harrie de bouwvakker
je zet een werkstudentje bij een exitpol die vraagt wat iedereen gestemd heeft en die turft dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat voor een goede steekproef er 31 meetpunten nodig zijn.
Ze staan op plekken die representatief zijn voor heel Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar... maar...maar, dat je zou zeggen dat dat niet zo weinig scheelt.`
Nou hehe, focking Drenthe. Mijn geboorte provincie, ze zijn wel altijd traditiegetrouw de langzaamste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef Zipportal het volgende:
Noordenveld (Drenthe)
PvdA
VVD
GroenLinks
Dit soort mensen, kunnen hun eigen naam nog niet eens schrijvenquote:
En het gekke is dat Klaver heel erg rechts is in feite. Hij jaagt iedereen op kosten en dat kunnen alleen de hogere klasse dragen. Hij wil in feite niet dat er oppositie tegen is, dus niet voor vrijheid van geweten. Hij spant jongeren en kinderen in om zijn doelen te bereiken, dit deden totalitaire regimes in het verleden ook. Verder is totaal niet na te gaan of alles wat hij voorstaat en wil invoeren in de toekomst ook het beoogde resultaat bereikt, wat ook weer overeenkomt met totalitaire regimes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
Zei het toch vrouwen geilen op Klaver.
Wederom, had niet anders van ze verwachtquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maar als enige partij je zegje niet doen is wel erg zwak.
Laten we het hopen, dan is Özturk uit de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet het nog zien of DENK die zetel krijgt.
Het enige wat ertoe doet in dit stuk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef EipNiC het volgende:
In Wat is Verlichting? (1784), definieerde Immanuel Kant de Aufklärung als het vermogen om zelf na te denken, zonder te verwijzen naar een autoriteit van buitenaf
Lastig welquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze staan op plekken die representatief zijn voor heel Nederland.
Ik vraag me af of mensen die op bepaalde partijen stemmen vaker geen antwoord willen geven of zelfs liegen over wat ze gestemd hebben.
Ik weet wel dat de in 2017 een correctie voor DENK deden omdat die mensen geen Nederlands spraken vaak.
Met Beatrice de Graafquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen in DWDD gaan we De Uil verder duiden
Dat zou saai zijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan is Özturk uit de Tweede Kamer.
DENK moet niet meer macht krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Laten we het hopen, dan is Özturk uit de Tweede Kamer.
Gaat ze dansen?quote:
Kutgeneratie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:44 schreef Oscar. het volgende:
De millennium generatie komt weer aan het woord
Jonge meid toch?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:45 schreef monkyyy het volgende:
Dionne moet de hele avond al staan, wat zal haar rug pijn doen.
"Jaaaaa, je hebt grote dipjes, en je hebt kleine dipjes."quote:
Waarvan aktequote:
Degelijke analyse. Ik heb vooral opgemerkt dat hoogopgeleide meiden met een sterke desinteresse jegens politiek op Klaver stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En het gekke is dat Klaver heel erg rechts is in feite. Hij jaagt iedereen op kosten en dat kunnen alleen de hogere klasse dragen. Hij wil in feite niet dat er oppositie tegen is, dus niet voor vrijheid van geweten. Hij spant jongeren en kinderen in om zijn doelen te bereiken, dit deden totalitaire regimes in het verleden ook. Verder is totaal niet na te gaan of alles wat hij voorstaat en wil invoeren in de toekomst ook het beoogde resultaat bereikt, wat ook weer overeenkomt met totalitaire regimes.
Ik werd ook gevraagd voor de poll. Je hoeft alleen een partij aan te vinken op een a-4tje dus blijft anoniem.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze staan op plekken die representatief zijn voor heel Nederland.
Ik vraag me af of mensen die op bepaalde partijen stemmen vaker geen antwoord willen geven of zelfs liegen over wat ze gestemd hebben.
Ik weet wel dat de in 2017 een correctie voor DENK deden omdat die mensen geen Nederlands spraken vaak.
Alles ouder dan 30 is vet oud.quote:
vergeet de dinsdag dipjes niet!quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
"Jaaaaa, je hebt grote dipjes, en je hebt kleine dipjes."
jezus.quote:
Is geen gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:44 schreef Windhapper het volgende:
Wat maakt het uit dat een partij in een gemeente de grootste is geworden?
tenzij ie meedoetquote:
Buitenwijk van Amsterdam.quote:
ik droom vannacht nog over die wenkbrauwen.quote:
quote:
Wat een extreem saaie mensen.quote:
Waterschap en iets met de provincie, kennelijk hebben we daarvoor gestemd vandaag en niet voor de 1e kamer, maar nu Denk!quote:
lekker trustdammeren gapquote:
Wat is de reden van minstens 31 meetpunten?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat voor een goede steekproef er 31 meetpunten nodig zijn.
Dat laatste weet ik niet, maar wrs komt dat wel voor. Echter Klaver begint pafferig te worden dus die bonus verliest-ie wrs al bij volgende TK-verkiezingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:45 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Degelijke analyse. Ik heb vooral opgemerkt dat hoogopgeleide meiden met een sterke desinteresse jegens politiek op Klaver stemmen.
wat lees ikquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef pussycatdoll het volgende:
Özturk praat Nederlands met een Nederlands accent. Echt.
Kan dat?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef pussycatdoll het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef pussycatdoll het volgende:
Ja, volg jij het maar.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef pussycatdoll het volgende:
hoe kan datquote:
50 cent meer dan 1 euro.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Irste kamr iez hoger dan tweede kamr.
Ja. Da fack.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef pussycatdoll het volgende:
Dat is opmerkelijk in Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef pussycatdoll het volgende:
Dubbel paspoort enzo, dan kan je altijd praten wat je wil zonder praten (see what i did thar)quote:
quote:
Ja, sowieso langzaamaan ouder... ze hebben wdb de boot gemist de laatste verkiezingen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
Dat laatste weet ik niet, maar wrs komt dat wel voor. Echter Klaver begint pafferig te worden dus die bonus verliest-ie wrs al bij volgende TK-verkiezingen.
Die gozer moet geen Nederlands gaan praten met een buitenlands accent. Hij is vrijwel in Nederland opgegroeid dus hij moet sowieso taalkundig gezien accentloos Nederlands kunnen praten.quote:
Staat jou kont ook open?quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die gozer moet geen Nederlands gaan praten met een buitenlands accent. Hij is vrijwel in Nederland opgegroeid dus hij moet sowieso taalkundig gezien accentloos Nederlands kunnen praten.
behalve als het om het fries gaatquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die gozer moet geen Nederlands gaan praten met een buitenlands accent. Hij is vrijwel in Nederland opgegroeid dus hij moet sowieso taalkundig gezien accentloos Nederlands kunnen praten.
Typisch weer zo'n anti partij. "Wij gaan tegen gewicht bieden" zonder concreet te worden.quote:
quote:
ga toch op je uil zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n anti partij. "Wij gaan tegen gewicht bieden" zonder concreet te worden.
Ik verafschuw alle FvD'ers die zojuist een gevaar hebben gecreëerd voor de samenleving.quote:
Thierry zou in theorie ook Nederlands kunnen pratenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
ga je cavia friturenquote:
ga een wiek kussenquote:
Leuk als die met Baudet in debat gaat, die wordt ook niet concreet maar doet er gelijk 45 minuten overquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n anti partij. "Wij gaan tegen gewicht bieden" zonder concreet te worden.
Ja, zijn wel duizenden en duizenden Turken die gewoon NLs kunnen spreken en goeie lui zijn, deze man zorgt ervoor dat men denkt: o, die gasten kunnen nog niet NLs spreken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Klaver kan ik nog wel hebben, hij heeft gewoon stomme ideeën.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik Klaver met zijn gedram. Volslagen idioot.
Meer immigratie zo is dat broer! Marrakesh akkoordje tekenen niks mis mee! Nederlanders kunnen de kanker krijgen haha. Zo rolt VVD en co.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik verafschuw alle FvD'ers die zojuist een gevaar hebben gecreëerd voor de samenleving.
inderdaad.quote:
en ik maar naar beneden scrollenquote:
Jetten had gewonnen volgens hemquote:
Het zijn meer de extreem linkse en ex communistische partijbonzen van GL die echt eng zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:53 schreef Nattekat het volgende:
Klaver kan ik nog wel hebben, hij heeft gewoon stomme ideeën.
Jepquote:
ik wacht nog op tilburg, maar ook niet al te lang meer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou deze Uil van Minerva gaat zijn oogjes toe doen en een uiltje knappen
Tilburg wordt FVDquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wacht nog op tilburg, maar ook niet al te lang meer.
Guus Meeuwis met zijn omgebouwde broer genotquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik wacht nog op tilburg, maar ook niet al te lang meer.
Nee niet, alleen hij zorgt echt voor een negatieve indruk bij NL'ers. En dat is dom en ook onterecht.quote:
Mhwa ligt eraan! Als het belabberd Nederlands is (van een Fries) vind ik dat ook kwalijk aangezien zij ook in Nederland opgegroeid zijn. Maar er is een verschil tussen een binnenlands accent en een buitenlands accent aangezien een buitenlands accent als kind zijnde makkelijk afgeleerd kan worden.quote:
twitter:toegangtotrecht twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:54:14Het electorale succes van @fvdemocratie is ook opgemerkt in de Duitse media. https://t.co/zUpgE3I0sHhttps://t.co/BLDabJnmvW reageer retweet
Ey neef wanneer gaan we meeten? Ik woon om de hoek he niffo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee niet, alleen hij zorgt echt voor een negatieve indruk bij NL'ers.
Vooral in Noord-Holland is de FVD echt heel goed bezigquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:56 schreef L3gend het volgende:
Op basis van de uitslagen, grote kans dat Forum meer stemmen haalt dan VVD
Dude.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ey neef wanneer gaan we meeten? Ik woon om de hoek he niffo.
Ik zeg dat hij geen Nederlands spreekt, hij spreekt alleen Nederlands met een buitenlands accent wat opmerkelijk is aangezien hij in zijn derde levensjaar naar Nederland is verhuisd en taalkundig gezien daardoor dus een binnenlands accent zou moeten hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zijn wel duizenden en duizenden Turken die gewoon NLs kunnen spreken en goeie lui zijn, deze man zorgt ervoor dat men denkt: o, die gasten kunnen nog niet NLs spreken.
Je zou Dionne maar moeten schoonmaken na al dat druppelen. Alles druppelt zegt ze.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:57 schreef Oscar. het volgende:
Je zou maar dat scherm moeten schoonmaken
de zwarte beltquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:58 schreef monkyyy het volgende:
40% stemt gewoon niet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een demografische breakdown van die groep.
Niet als je het op die wijze opeist iig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
Is het niet heel SLIM om als politicus eens te zeggen; Spreek mij aan met JIJ ipv U. Ik ben namelijk een gewone man
Volgens mij is dat tactisch best slim
Niet laten merken natuurlijk, maar als nieuwe partij zou ik zeggen; Zeg maar jij hoor, maar niemand doet dat gek genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:59 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Niet als je het op die wijze opeist iig.
ik gok vvd.quote:
FvD scoort idd erg goed in Noord Holland en Zuid Hollandquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Vooral in Noord-Holland is de FVD echt heel goed bezig
Er moet meer geld naar zorg en onderwijs.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef BlackNero het volgende:
Hoe ga je de zorg en onderwijs verbeteren in de provincies?
Ja, en ik zeg dat er vele Turken zijn die gewoon accentloos NLs spreken, en zo iemand geeft dus een betere indruk dan Özturk. Komt dus bij dat-ie vrij agressief overkomt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:57 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij geen Nederlands spreekt, hij spreekt alleen Nederlands met een buitenlands accent wat opmerkelijk is aangezien hij in zijn derde levensjaar naar Nederland is verhuisd en taalkundig gezien daardoor dus een binnenlands accent zou moeten hebben.
Ja, op die manier wel. Alhoewel Baudet misschien een andere status wenst.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
Zeg maar jij hoor, maar niemand doet dat gek genoeg.
Belastingvrije voet lieverd, staat gewoon op fvd.nl.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef monkyyy het volgende:
De koopkracht direct omhoog.
Lekker concreet, alsof je gewoon ergens aan een hendel trekt ofzo.
door geen 4/500Mrd in Klimaat maar 10% daarvan in echt belangrijke zaken te stekenquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef BlackNero het volgende:
Hoe ga je de zorg en onderwijs verbeteren in de provincies?
Deze neefquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
door geen 4/500Mrd in Klimaat maar 10% daarvan in echt belangrijke zaken te steken
Denk dat die schoner is dan jouwe schermquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:57 schreef Oscar. het volgende:
Je zou maar dat scherm moeten schoonmaken
We weten nu iig dat de achterban tot meer in staat is.quote:De grote winst van Forum voor Democratie tijdens de verkiezingen voor Provinciale Staten gaat vooral ten koste van de PVV. Dertig procent van de Forum-kiezers stemde tijdens de Tweede Kamerverkiezingen in 2017 nog op de partij van Geert Wilders, blijkt uit een enquête van onderzoeksbureau Ipsos in opdracht van de NOS.
Maar dat geld zit toch niet bij de provincies? Je zou maar in Zeeland wonen, dan heb je dus gewoon pech gehad?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er moet meer geld naar zorg en onderwijs.
racist.quote:
Je kan geld verdelen vanuit de overheid he lieverdquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar dat geld zit toch niet bij de provincies? Je zou maar in Zeeland wonen, dan heb je dus gewoon pech gehad?
Die is er al dankzij heffingskortingen, wil hij die verhogen? Met hoeveel?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belastingvrije voet lieverd, staat gewoon op fvd.nl.
Bekt wel lekker, wat kreten droppen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef monkyyy het volgende:
De koopkracht direct omhoog.
Lekker concreet, alsof je gewoon ergens aan een hendel trekt ofzo.
Van 20.000 euro? Dacht het nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is er al dankzij heffingskortingen.
denk nog eens.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk dat die schoner is dan jouwe scherm
Op de plek van Noord-Holland kan jij iedere willekeurige provincie invullen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:00 schreef FlyingEagle het volgende:
FvD gaat groot worden in Noord-Holland
Hij MOET leveren wanneer die in de coalitie komt ja, anders niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef svann het volgende:
[..]
Bekt wel lekker, wat kreten droppen.
Nu moet hij gaan leveren.
Je had mn post gemist dat ik bij de 2e Kamerverkiezingen op jouw partij had gestemd maar na de formatie dermate teleurgesteld was dat Baudet nu mijn keuze is?quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef _--_ het volgende:
We weten nu iig dat de achterban tot meer in staat is.
Vanuit het rijk naar de provinciess ja. Andersom werkt dat niet zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan geld verdelen vanuit de overheid he lieverd
Neequote:
Ja dat zeg ik. Rijk naar provincies voor onderwijs en zorg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Vanuit het rijk naar de provinciess ja. Andersom werkt dat niet zo.
Klopt, hij is een geen statenlid.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef TjjWester het volgende:
Baudet noemt alleen maar themas waar de provincie niet over gaat......
Jij woont in Woensdrecht he pikquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga ook afronden, morgen het napraten.
Nee hij heeft nul invloed op landelijk niveau.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je kan geld verdelen vanuit de overheid he lieverd
hoezo jinxs.quote:
1-4 Ajaxquote:Op donderdag 21 maart 2019 01:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is de stand van zaken nu nu? Ik kan het niet meer volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |