behalve als het om het fries gaatquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die gozer moet geen Nederlands gaan praten met een buitenlands accent. Hij is vrijwel in Nederland opgegroeid dus hij moet sowieso taalkundig gezien accentloos Nederlands kunnen praten.
Typisch weer zo'n anti partij. "Wij gaan tegen gewicht bieden" zonder concreet te worden.quote:
quote:
ga toch op je uil zittenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n anti partij. "Wij gaan tegen gewicht bieden" zonder concreet te worden.
Ik verafschuw alle FvD'ers die zojuist een gevaar hebben gecreëerd voor de samenleving.quote:
Thierry zou in theorie ook Nederlands kunnen pratenquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Die gozer moet geen Nederlands gaan praten met een buitenlands accent. Hij is vrijwel in Nederland opgegroeid dus hij moet sowieso taalkundig gezien accentloos Nederlands kunnen praten.
ga je cavia friturenquote:
ga een wiek kussenquote:
Leuk als die met Baudet in debat gaat, die wordt ook niet concreet maar doet er gelijk 45 minuten overquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Typisch weer zo'n anti partij. "Wij gaan tegen gewicht bieden" zonder concreet te worden.
Ja, zijn wel duizenden en duizenden Turken die gewoon NLs kunnen spreken en goeie lui zijn, deze man zorgt ervoor dat men denkt: o, die gasten kunnen nog niet NLs spreken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:51 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Klaver kan ik nog wel hebben, hij heeft gewoon stomme ideeën.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik Klaver met zijn gedram. Volslagen idioot.
Meer immigratie zo is dat broer! Marrakesh akkoordje tekenen niks mis mee! Nederlanders kunnen de kanker krijgen haha. Zo rolt VVD en co.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik verafschuw alle FvD'ers die zojuist een gevaar hebben gecreëerd voor de samenleving.
inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |