Vind dat heel erg weinig voor een accurate peilingquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ipsos kennende zal het rond de 1000 zijn
Zoals ik zeg, IQ van 240+quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef EipNiC het volgende:
Joost helpt FvD-stemmers een handjetwitter:JoostNiemoller twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:29:17Met zijn uitspraak over 'de Uil van Minerva' verwees @:thierrybaudet naar de uitspraak van de filosoof Hegel, die stelde dat de geschiedenis alleen achteraf te duiden is. 'De uil van Minerva spreidt zijn vleugels alleen met het vallen van de schemering.' https://t.co/r6d5IleMt1 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dankje Joost.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef EipNiC het volgende:
Joost helpt FvD-stemmers een handjetwitter:JoostNiemoller twitterde op donderdag 21-03-2019 om 00:29:17Met zijn uitspraak over 'de Uil van Minerva' verwees @:thierrybaudet naar de uitspraak van de filosoof Hegel, die stelde dat de geschiedenis alleen achteraf te duiden is. 'De uil van Minerva spreidt zijn vleugels alleen met het vallen van de schemering.' https://t.co/r6d5IleMt1 reageer retweet
De geschiedenis vooraf duiden is wel tricky idd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef EipNiC het volgende:
Ik sil it fuortendaliks foar jo opsykje.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:39 schreef Oscar. het volgende:
[..]
getallen zeker, maar de rest is gewoon turks voor mij
quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:42 schreef TheVulture het volgende:
"Ik zou best Statenlid willen worden" aldus Harrie de bouwvakker
je zet een werkstudentje bij een exitpol die vraagt wat iedereen gestemd heeft en die turft dat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat voor een goede steekproef er 31 meetpunten nodig zijn.
Ze staan op plekken die representatief zijn voor heel Nederland.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar... maar...maar, dat je zou zeggen dat dat niet zo weinig scheelt.`
Nou hehe, focking Drenthe. Mijn geboorte provincie, ze zijn wel altijd traditiegetrouw de langzaamste.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:41 schreef Zipportal het volgende:
Noordenveld (Drenthe)
PvdA
VVD
GroenLinks
Dit soort mensen, kunnen hun eigen naam nog niet eens schrijvenquote:
En het gekke is dat Klaver heel erg rechts is in feite. Hij jaagt iedereen op kosten en dat kunnen alleen de hogere klasse dragen. Hij wil in feite niet dat er oppositie tegen is, dus niet voor vrijheid van geweten. Hij spant jongeren en kinderen in om zijn doelen te bereiken, dit deden totalitaire regimes in het verleden ook. Verder is totaal niet na te gaan of alles wat hij voorstaat en wil invoeren in de toekomst ook het beoogde resultaat bereikt, wat ook weer overeenkomt met totalitaire regimes.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:38 schreef S95Sedan het volgende:
Zei het toch vrouwen geilen op Klaver.
Wederom, had niet anders van ze verwachtquote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maar als enige partij je zegje niet doen is wel erg zwak.
Laten we het hopen, dan is Özturk uit de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 00:43 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet het nog zien of DENK die zetel krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |