Ze vergeten dat er ook nog gestemd moet worden voor de eerste kamer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
De Hond wijst erop dat de uitslag in procenten anders kan uitpakken dan de zetelverdeling in de Eerste Kamer. Dit betreft o.a. DENK en Forum.
Je kunt het ook niet helemaal zeggen nu. Er wordt nogal eens strategisch gestemd...quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij zegt nu dat fvd waarschijnlijk 1 zetel lager zit. Oftewel hij weet het niet.......
Wat bedoel je? Als partij A 8 zetels krijgt in Brabant dan heeft die partij ook het recht op 8 lijkt mij als we een eerlijke democratie hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:30 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze vergeten dat er ook nog gestemd moet worden voor de eerste kamer.
Lees eens voordat je iets blaat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als partij A 8 zetels krijgt in Brabant dan heeft die partij ook het recht op 8 lijkt mij als we een eerlijke democratie hebben.
Boreaal is een tijdperk met klimaatverandering.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boreaal kun je op verschillende manieren uitleggen, maar zoals ik het zie is het belangrijk je eigen waarde/cultuur te behouden. Dat lijkt mij uitstekend. Het is niet de bedoeling dat de Nederlander over 100 jaar niet meer bestaat, wel? Zou anders heel saai worden als we geen culturen meer in de wereld hebben.
Klimaatverandering is van alle tijden. Of was het hier 500 jaar geleden ongeveer geen 40 graden? Geen enkele GLer wil dat verklaren, gek zeg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:32 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Boreaal is een tijdperk met klimaatverandering.
Fuck al die geflipte linksgekkies met hun Nazi retoriek. Lekker projecteren.
Sorry bedoelde 8 totaal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Lees eens voordat je iets blaat.
Ze is een toffe Indische bitch met scherpe tong!!! Love her.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat mevrouw Nanninga meer invloed gaat krijgen. Dat is echt een hele sterke spreker.
Ik denk niet dat een Statenlid wettelijk verplicht is om op een partijgenoot te stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als partij A 8 zetels krijgt in Brabant dan heeft die partij ook het recht op 8 lijkt mij als we een eerlijke democratie hebben.
Precies en er zit een wiskundige formule achter die de waarde berekent. En alle provinciale partijtjes mogen ook meestemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een Statenlid wettelijk verplicht is om op een partijgenoot te stemmen.
https://verkiezingensite.nl/quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Is er ergens een site waar je de totaalstand kan zien, tot nu toe?
Klimaatverandering is van alle tijden dat klopt! Maar de temperatuur in het tijdperk van de mens) stijgt wel sneller dan in het tijdperk voor de mens! Hoe is dat dan te verklaren? Er is zeker een correlatie tussen de mensheid en hedendaags klimaatverandering.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klimaatverandering is van alle tijden. Of was het hier 500 jaar geleden ongeveer geen 40 graden? Geen enkele GLer wil dat verklaren, gek zeg.
Hey die moest voor zijn kind zorgen he!quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:35 schreef maan_man het volgende:
Pechtold heeft het zinkende schip tijdig verlaten.
Laat Baudet dat dan zeggen ipv vage verwijzingen naar dit soort dubieuze termen. Zo'n speech helpt totaal niet in wat zijn doel zou moeten zijn, serieus politiek bedrijven om de belangen van al die nieuwe kiezers te vertegenwoordigen. Als hij zo megalomaan bezig blijft is Icarus een treffendere metafoor dan de Uil van Minerva.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boreaal kun je op verschillende manieren uitleggen, maar zoals ik het zie is het belangrijk je eigen waarde/cultuur te behouden. Dat lijkt mij uitstekend. Het is niet de bedoeling dat de Nederlander over 100 jaar niet meer bestaat, wel? Zou anders heel saai worden als we geen culturen meer in de wereld hebben.
Het is op z'n zachtst gezegd een besmette term. Van een erudiet spreker als Baudet mogen we toch verwachten dat hij precies zegt wat hij wil zeggen? In dat geval laat hij zich hier flink kennen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 01:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laat Baudet dat dan zeggen ipv vage verwijzingen naar dit soort dubieuze termen. Zo'n speech helpt totaal niet in wat zijn doel zou moeten zijn, serieus politiek bedrijven om de belangen van al die nieuwe kiezers te vertegenwoordigen. Als hij zo megalomaan bezig blijft is Icarus een treffendere metafoor dan de Uil van Minerva.
Knap resultaat hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |