Lekker praten met dubbele tong.quote:
pure drammers jaquote:
Hond gaat voor de manquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt veel pussy te halen bij PvdD volgens mij. Maar waarschijnlijk wel veel crazy
Linkse meisjes...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt veel pussy te halen bij PvdD volgens mij. Maar waarschijnlijk wel veel crazy
Van 2 zetels in de tweede kamer naar 10 in de eerste kamer is wel wat meer dan 500%. Meer 900%.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Braindead2000 het volgende:
FvD wint 500% meer zetels. Hiddema houdt een bescheiden toespraak en zijn publiek reageert bescheiden.De Coalitiepartijen lijden een gevoelig verlies en schreeuwen al;sof ze gewonnen hebben.
Misschien moet je je eigen reacties op o.a. de VVD en Denk ook even door dat filter halen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Zoals ik al eerder zei, iq test voordat je mag stemmen en fvd zou niet eens 2 zetels halen in de 1e kamer.quote:
Precies.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu stemt ook maar 10% op Baudetraket
Niet zo bescheiden, er schuilt een gutmensch in iedereen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, dat pretendeer ik ook niet.
Die houden niet van worst johquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
forse belastingverlaging zie ik ook niet zo zitten. Er is al zoveel gekort de afgelopen jaren. Cultuur is een deel van de identiteit van Nederland dus om daarop te korten lijkt me juist een slecht idee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er ook zo ongeveer in. Immigratie mag (in heel Europa) inderdaad best gecontroleerd worden. Maar bijvoorbeeld Nexit is zeer naief. Als je dat na Brexit nog steeds niet inziet..
Dat zij Ewald Engelen ook en dat heeft hem geen windeieren gelegd!quote:
Klopt, net als rechtse populisten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat de linkse populisten dat geen zak kan schelen. Die vinden het stom en hebben geen oog voor argumenten van buiten de bubbel.
Op welke persoon is dit?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dit een behoorlijk trieste reactie. Ga nou eens op de inhoud in, maak het niet persoonlijk.
Explain, teringhoge belastingen voor iedereen om die waanzin erdoor te drukken maar ondertussen ons land slopen tot een dramatisch nivo, wie mist nou de realiteit?quote:
Ja en daar zijn die 10 zetels eigenlijk vrij waardeloos nu omdat Rutte bij GL en PvdA kan aankloppen... maar als Rutte het slim speelt knuffelt ie Forum een beetje en trekt hij ze voor sommige standpunten richting kabinet... eens kijken of hun kiezers dan nog zo blij zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen het ook niet boeit, maar dat met name het gevolg in de eerste kamer van belang is.
Zou wel goed zijn. En dan PvdD wat dimmen met hun extreme standpunten en dan Klaver d'r uitquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:44 schreef Slobeend het volgende:
PvdD en Groenlinks moeten fuseren, die onzinnige versnippering op links heb je niks aan. Thieme > Klaver
De druiven zijn zuur...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:43 schreef maxi-mus het volgende:
Je snapt er niet zoveel van merk ik wel.
Je klinkt als een Klaver groepie, maar dan voor baudetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |