Wat, moet ik even "funky" in de TT zetten?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, moet ik even "funky" in de TT zetten?
Dat hoofdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:09 schreef zzzzud het volgende:
Misschien zijn kortere saves meer mijn ding..
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben nu manager van Serie C1/A club Venezia.
Toch altijd leuk om van een miljoenenclub naar zo'n laaggeklasseerd iets te gaanquote:
Heeft opzich ook wel wat, een database met spelers die echt van "jou" zijn. Opbouwen heb ik in FM19 gedaan met Sunderland. Ik vind het momenteel leuk om teams te leren kennen, wat prijzen te winnen en dan weer opnieuw te beginnen. Zo wil ik nu het team van Sevilla beter leren kennen. Ben Yedder, Munir en ofcourse Quincy Promes trokken me aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch altijd leuk om van een miljoenenclub naar zo'n laaggeklasseerd iets te gaanWaar spelers bij Osnabrück en Toulouse dikke skills hadden (bijv. snelheid, dribbelen, afwerken 16+) moet ik nu met jongens doen die skills tussen de 9-12 hebben. Genot.
Net wel meteen 4-0 gewonnen in de beker, mijn "nieuwe" Targetman scoorde ff een hattrick in 4 minuten tijd
Hmhmquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Heeft opzich ook wel wat, een database met spelers die echt van "jou" zijn. Opbouwen heb ik in FM19 gedaan met Sunderland. Ik vind het momenteel leuk om teams te leren kennen, wat prijzen te winnen en dan weer opnieuw te beginnen. Zo wil ik nu het team van Sevilla beter leren kennen. Ben Yedder, Munir en ofcourse Quincy Promes trokken me aan.
Klinkt als Frank.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HmhmKijk nog regelmatig even bij Avalancí en Toulouse om te zien wie er nog bij de club zitten. Mijn opvolger bij Osnabrück is Frans de Boer, die lul heeft 7 basisspelers verkocht en er middelmaat voor teruggehaald... ergste is nog wel een nieuwe hoofd scouting met skills 7 en 10 voor resp. beoordeling kwaliteit en -potentieel. Flikker toch op
Maar dat doen alle managers. In FM19 zie ik PSV en Ajax altijd hun beste spelers verkopen en er dan mannen van 30 met een vorstelijk salaris voor terughalen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HmhmKijk nog regelmatig even bij Avalancí en Toulouse om te zien wie er nog bij de club zitten. Mijn opvolger bij Osnabrück is Frans de Boer, die lul heeft 7 basisspelers verkocht en er middelmaat voor teruggehaald... ergste is nog wel een nieuwe hoofd scouting met skills 7 en 10 voor resp. beoordeling kwaliteit en -potentieel. Flikker toch op
Verander die TT maar weer dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Donequote:
Italiaanse competitie is ook gewoon vrij vaak enorm kut.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben alweer gestopt met Venezia, 5 potjes gespeeld (3x winst, 1x gelijk, 1x verlies), dus het ging opzich lekker, maar ik had er totaal geen gevoel bij, iets wat ik wel direct bij Avalancí, Toulouse en Osnabrück had. "Oude" save van Osnabrück geladen, opnieuw opgestapt en gesolliciteerd bij League 1-team Windermere Rovers. Daar ben ik inmiddels aangenomen en heb al 7 nieuwe spelers en een handjevol staf aangetrokken. Doelstelling is "een respectabele plek" behalen, dus dat komt wel goed.
Ja er zitten nogal wat standaard mechanismen in het spelletje gebakken die gaan opvallen als je vaker speelt. Succes in ieder geval met Windermerequote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb in de twee maanden dat ik nu chef van Windermere ben 25 spelers aangetrokken, 7 man aan staff aangetrokken en 17 spelers transfervrij laten gaan (einde contract). Hoezo reorganisatie?
Het seizoen begint zometeen tegen Sheffield United, eens kiekn hoe we het gaan doen.
edit: Vlemmings is deze keer de nieuwe chef van Osnabrück en hij verkocht precies dezelfde spelers als Frank de Boer, aan precies dezelfde clubs
Waarom is de Italiaanse competitie kut dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse competitie is ook gewoon vrij vaak enorm kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelers
Van de oorspronkelijke basis-11 zijn nog maar 2 spelers basisspeler. Dat zijn echte topspelers die goed mee zouden kunnen in de Wit-Russische premier league. Van de oorspronkelijk selectie van 21 spelers zijn er nog maar 8 over. Inmiddels heb ik een nieuwe selectie gebouwd van 23 spelers, daarnaast heb ik nog 6 jeugdspelers ingeschreven zodat snel ontwikkelende talenten al snel mee mogen doen met het eerste. Aangezien deze jeugdspelers ook nieuw zijn heb ik: 29-8 = 21 nieuwe spelers aangetrokken!![]()
Zoals gezegd heb ik mijn focus moeten verleggen naar spelers van rond de 22 met flink wat potentieel. Een mooi voorbeeld daarvan is mijn nieuwe spits. Hij moet nog wat bijgeschaafd worden in zijn rol als afmaker, maar zijn stats vind ik veelbelovend:
Een ander voorbeeld is mijn nieuwe spelmaker. Hij heeft zeker wat krasjes, maar zal zeker niet misstaan in de Wit-Russische eerste divisie. Bovendien is ook zijn potentieel 4,5*:
Dan enkele talentjes:
Er moet minstens één onder-21 speler in de basis staan. Ik geef daar invulling aan door de zwakste basisspeler aan de kant te houden. Dat is bij mij de linksback positie. Deze jeugdspeler geeft daarom acte de présence als basisspeler:
Als hij niet speelt, dan speelt één van de bovenstaande twee jeugdspelers.
Tactiek
4-1-2-3 VM Breed met aanvullend ingestelde backs die de achterlijn moeten halen, een balafpakker, spelmaker die extra risico's mag nemen in de passing, centrale middenvelder in een vrije rol, klassieke vleugelspitsen en een afmaker.
Daar horen de volgende instructies bij:
Vroeg of laat zal er ongetwijfeld nog wel fine-tuning plaatsvinden. Duidelijk mag zijn dat ik focus op passing en snelheid. Mijn selectiebeleid is daar zo goed mogelijk op afgestemd.
Prestaties
En dan waar het allemaal om draait.. gaat het allemaal draaien met de nieuwe selectie?
Jazeker! Het loopt in bijna alle wedstrijden als een tiet!![]()
De eerste vier wedstrijden worden gewonnen, waarna ik uitgeroepen wordt tot manager van de maand. Mijn allereerste persoonlijke prijs!Ik zal maar niet klagen over de blessuregolf die in de beginfase van de competitie door mijn ploeg ging.
![]()
Na een aantal keer stuivertje wisselen met Lida zijn we in de zomerstop koploper. Ter herinnering, het behalen van de play-offs (derde plaats) is de doelstelling:
De competitie is best spannend en leuk.![]()
Daarnaast hebben we ook de eerste bekerwedstrijd gewonnen:
In de kantlijn
1. Een uitgaand transfertje. Ik heb nog wat geld overgehouden aan een fysiotherapeut:
Hmm.. ik wist niet dat Wit-Russische clubs vanuit Nederland in de gaten werden gehouden. Ik ben benieuwd of er vroeg of laat misschien ook een Nederlandse club zich voor mij gaat melden?![]()
2. Mijn eerste jeugdinternational afgeleverd!![]()
Tot de volgende update.![]()
Heb 'm intussen verkocht aan PSG voor 5 mln zonder clausules. 't Bestuur nam de regie over dus kon geen clausules toevoegen en onderhandelen met PSG.quote:
Als er veel thuiswedstrijden aankomen dan zet ik de algemene training op aanvallen. Zelfde met uitwedstrijden, dan gaan ze verdedigen. Omdat ik veel goede spelhervatters heb is mn wedstrijdvoorbereiding 'aanvallende standaardsituaties'. Normaal zet ik dat op teamwork. En ik wissel elke week van training, in deze volgorde: gebalanceerd, fitheid, tactiek, balcontrole, verdedigend, aanvallend en automatismen inslijpen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:46 schreef zzzzud het volgende:
Hoe doen jullie trainingen? Ik heb een poosje zitten Googlen, maar ik kan nergens goede training schedules vinden. Hoe pakken jullie dat aan? Assistent manager neem ik aan? (FM19)
Ik kom niet verder dan deze reddit post.
Geen 4-4-2 ruit counter meer tegen kutclubs?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als er veel thuiswedstrijden aankomen dan zet ik de algemene training op aanvallen. Zelfde met uitwedstrijden, dan gaan ze verdedigen. Omdat ik veel goede spelhervatters heb is mn wedstrijdvoorbereiding 'aanvallende standaardsituaties'. Normaal zet ik dat op teamwork. En ik wissel elke week van training, in deze volgorde: gebalanceerd, fitheid, tactiek, balcontrole, verdedigend, aanvallend en automatismen inslijpen.
Als ik thuis speel val ik aan, als ik uit speel dan verdedig ik.
Hangt er ook vanaf tegen wie ik speel, tegen een lager geplaatste team zal ik eerder aanvallen, ook al speel ik uit.
[ afbeelding ]
Sinds FM19 is er een nieuw systeem met trainingenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als er veel thuiswedstrijden aankomen dan zet ik de algemene training op aanvallen. Zelfde met uitwedstrijden, dan gaan ze verdedigen. Omdat ik veel goede spelhervatters heb is mn wedstrijdvoorbereiding 'aanvallende standaardsituaties'. Normaal zet ik dat op teamwork. En ik wissel elke week van training, in deze volgorde: gebalanceerd, fitheid, tactiek, balcontrole, verdedigend, aanvallend en automatismen inslijpen.
Als ik thuis speel val ik aan, als ik uit speel dan verdedig ik.
Hangt er ook vanaf tegen wie ik speel, tegen een lager geplaatste team zal ik eerder aanvallen, ook al speel ik uit.
[ afbeelding ]
Staat welgeteld een advertentie op Marktplaats, voor ¤1.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:17 schreef Akilla het volgende:
Ik voelde mij net wat nostalgisch en wilde fm2006 (beste voetbaltaal qua spelers voor mij) gaan spelen, blijkt Mn cd onleesbaar te zijn.... helemaal vol met krassen😭 Iemand een idee waar je deze voor <5 euro kan krijgen oid?
Op bol staat die wel, maar voor 30 euro :’) en dat ga ik niet betalen voor een spel van 13 jaar oud...
Hoe kan ik serieus marktplaats vergeten zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 17:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Staat welgeteld een advertentie op Marktplaats, voor ¤1.
Goeie tip. Net gekocht. Thanks.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Staat welgeteld een advertentie op Marktplaats, voor ¤1.
quote:Op maandag 22 april 2019 11:21 schreef zzzzud het volgende:
Lekker vrij met Pasen, in het zonnetje Football Manager spelen en deze potjes voorgeschoteld krijgen; heerlijk.
[ afbeelding ]
Ik heb nog ergens een "FM Bible" liggen. Wel van de 2007 versie maar de basis is nog t zelfde. Daar staan wat settings in volgens mij, kan ze nog weleens opzoeken en postenquote:Op maandag 8 april 2019 19:46 schreef zzzzud het volgende:
Hoe doen jullie trainingen? Ik heb een poosje zitten Googlen, maar ik kan nergens goede training schedules vinden. Hoe pakken jullie dat aan? Assistent manager neem ik aan? (FM19)
Ik kom niet verder dan deze reddit post.
Nee, regens worden automatisch aangemaakt, daar kun je niks tegen doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:18 schreef Vatta het volgende:
2 vragen
1.Zijn er mensen die er voor open staan om een netwerkgame op te starten. Vond dat vroeger wel leuk om te doen. Nu niet echt meer mensen in m'n omgeving die het spelen.
Vraag over het spel zelf. Is er een mogelijkheid dat je het automatisch aanmaken van neppe spelers stopt. Je weet wel, die niet bestaande fake talenten als Jan Janssen en Mustapha de Groot die na 2 seizoenen automatisch in je jeugd doorstromen. Ik bedoel ook echt permanent. Dus ook bij andere ploegen en in het gehele spel.
quote:
Ik denk vooral jaren later nog eens terug aan een goddelijke regen in een game en heb een speciaal gevoel bij clubs waar ik ooit een toffe game mee had.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:39 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg via Blendl een leuk stukje over FM.
Volwassen mensen trekken hun beste kostuum aan voor een fictieve voetbalwedstrijd of geven persconferenties onder de douche.
Dat heb ik ook, vandaar dat er hier shirts van Mansfield, Inverness, Blackpool en Toulouse in de kast liggenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk vooral jaren later nog eens terug aan een goddelijke regen in een game en heb een speciaal gevoel bij clubs waar ik ooit een toffe game mee had.
Doe je die ook wel eens aan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, vandaar dat er hier shirts van Mansfield, Inverness, Blackpool en Toulouse in de kast liggen
Nee, ben voor de meeste te dik gewordenquote:
Wil iemand het stukje copy/pasten?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:39 schreef Karina het volgende:
Volwassen mensen trekken hun beste kostuum aan voor een fictieve voetbalwedstrijd of geven persconferenties onder de douche.
Kan het niet lezen, want moet per se een premium account nemen ookal is het een çadeautje'.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:39 schreef Karina het volgende:
oh er stond dat je het gratis mocht delen wat stom. helaas dan houdt het op ik kan het originele bericht niet vinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 16:19 schreef Funzel het volgende:
[..]
Kan het niet lezen, want moet per se een premium account nemen ookal is het een çadeautje'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Premier League in dus! Vanwege het bijzonder kleine spelersbudget en praktisch geen inkomsten stond ik eigenlijk constant in het rood, vooral ook veel transfervrij moeten halen hierdoor, hier en daar een huurspeler en met jeugd spelen. Toch een heel aardig seizoen kunnen draaien. In Oekraïne delen ze richting het einde van het seizoen de competitie op in tweeën aangezien er maar 12 teams in spelen, een groep voor het kampioenschap en een groep voor degradatie. Uiteindelijk net tekort gekomen voor de kampioenschap-groep, maar desalniettemin een prima seizoen gekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens met de kern doorgewerkt, de defensie versterkt en een aantal leuke regens goedkoop op kunnen pikken. De meest in het oog springende zijnde mijn keeper, Anthony Johnson. Ondertussen een basisspeler bij Nigeria en bij mij nadat mijn eerste keeper vertrok naar Zenit.
Lekker geknald dit seizoen, maar 6 verliespartijen het hele seizoen (waarvan 4 tegen angstgegner Shakhtar). Tegen Dynamo Kyiv blijkt mijn ploeg erg goed te zijn, getuige meerdere grote winsten (6-1, 3-0, 3-1). Helaas dus niet de titel kunnen pakken mede door 3 verliespartijen in de laatste 4 wedstrijden. Wel de beker gepakt, en dus na de Eerste Divisie de tweede prijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doordat ik tweede was geëindigd kwamen we in de 3e voorronde CL terecht, geloot tegen Galatasaray. Wat een wedstrijden waren dat.Uit 2-5 winnen en thuis 1-4 verliezen, en dan door op uitdoelpunten. Dit spel is af en toe niet echt goed voor je hart.
Volgende ronde Napoli geloot. Thuis 1-1 gespeeld, uit ook 1-1 en dus verlengen. Dan heb je een eigen jeugdspelertje die noodgedwongen in de basis staat door blessures die de 1-2 maakt
![]()
![]()
Groepsfase it is!
Hoewel er met Juventus, Dortmund en Benfica een bijzonder zware groep was geloot, ben ik op een of andere manier op de 2e plek geëindigd en dus door! Ondanks dat je 2 keer snoeihard op je plaat gaat bij Juve1-6 en 4-0.
In de knockout-fase PSG geloot, die was naar verwachting een maatje te groot. Na een nipt verlies in Kyiv, 0-1, gaan we genadeloos onderuit in Parijs met 5-1. Gelukkig mogen we het jaar erop ons weer vertonen in de groepsfase want de competitie is van Obolon.![]()
Niet bijzonder veel transfers gedaan weer, hier en daar wat versterkt en/of vervangen. Met de aanvallende middenvelder Higor Leite had ik toch wel een voltreffer gratis binnengehaald, was met 15 goals en 6 assisits ontzettend belangrijk. Ook Karim El Ahmadi gehaald, was nog best een aanwinst op zijn leeftijd en het is gewoon een held.Twee prachtige regens weten te halen ook!
Na 9 wedstrijden op rij verloren te hebben van Shakhtar wonnen we eindelijk een keertje, 3-1. Uiteindelijk ook boven ze geëindigd, op de 1e plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar dus weer CL, en opnieuw als 2e geplaatst in de groep met Leverkusen, Chelsea en Rode Ster. Helaas volgende ronde uitgeschakeld door Barcelona, door thuis 1-1 te spelen en uit 1-0 te verliezen. Beide goals van Barcelona door een penalty.![]()
Maar niks te klagen, want op het moment sta ik nog steeds bovenaan in de competitie, en met mijn wonderkids die geweldig draaien blijft het hopelijk zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwste aanwinst is Mohamed Bourenane, zie screen in de spoiler. Voorzie een geweldige toekomst voor hem.Waarschijnlijk zal Kuznetsov na dit seizoen vertrokken naar Shakhtar oid, lopen constant aan hem te trekken maar hij speelt al vanaf het begin bij mij
![]()
Ben ondertussen ook aangesteld als bondscoach van Oekraïne, kan het natuurlijk niet laten om een aantal van mijn spelers op te roepen.Wel opgeklommen naar 4e op de wereldranglijst.
Zo dat is ook weer getypt. Tl;dr - Gaat wel lekker, kampioen enzoFeyenoord-![]()
quote:Op zondag 2 juni 2019 10:51 schreef Zenit- het volgende:
Ondertussen in FM2017...![]()
Kan me nog niet losrukken van mijn game. Is de langstlopende game die ik gehad heb (best sad eigenlijk) en de leukste ook. Ik ben met Obolon-Brovar Kyiv van de Eerste Divisie in Oekraïne opgeklommen tot de CL.
Eerste seizoen dus kampioen geworden in de Eerste Divisie. Op de laatste speeldag uiteindelijk de titel binnengehaald, toch wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Premier League in dus! Vanwege het bijzonder kleine spelersbudget en praktisch geen inkomsten stond ik eigenlijk constant in het rood, vooral ook veel transfervrij moeten halen hierdoor, hier en daar een huurspeler en met jeugd spelen. Toch een heel aardig seizoen kunnen draaien. In Oekraïne delen ze richting het einde van het seizoen de competitie op in tweeën aangezien er maar 12 teams in spelen, een groep voor het kampioenschap en een groep voor degradatie. Uiteindelijk net tekort gekomen voor de kampioenschap-groep, maar desalniettemin een prima seizoen gekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens met de kern doorgewerkt, de defensie versterkt en een aantal leuke regens goedkoop op kunnen pikken. De meest in het oog springende zijnde mijn keeper, Anthony Johnson. Ondertussen een basisspeler bij Nigeria en bij mij nadat mijn eerste keeper vertrok naar Zenit.
Lekker geknald dit seizoen, maar 6 verliespartijen het hele seizoen (waarvan 4 tegen angstgegner Shakhtar). Tegen Dynamo Kyiv blijkt mijn ploeg erg goed te zijn, getuige meerdere grote winsten (6-1, 3-0, 3-1). Helaas dus niet de titel kunnen pakken mede door 3 verliespartijen in de laatste 4 wedstrijden. Wel de beker gepakt, en dus na de Eerste Divisie de tweede prijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doordat ik tweede was geëindigd kwamen we in de 3e voorronde CL terecht, geloot tegen Galatasaray. Wat een wedstrijden waren dat.Uit 2-5 winnen en thuis 1-4 verliezen, en dan door op uitdoelpunten. Dit spel is af en toe niet echt goed voor je hart.
Volgende ronde Napoli geloot. Thuis 1-1 gespeeld, uit ook 1-1 en dus verlengen. Dan heb je een eigen jeugdspelertje die noodgedwongen in de basis staat door blessures die de 1-2 maakt
![]()
![]()
Groepsfase it is!
Hoewel er met Juventus, Dortmund en Benfica een bijzonder zware groep was geloot, ben ik op een of andere manier op de 2e plek geëindigd en dus door! Ondanks dat je 2 keer snoeihard op je plaat gaat bij Juve1-6 en 4-0.
In de knockout-fase PSG geloot, die was naar verwachting een maatje te groot. Na een nipt verlies in Kyiv, 0-1, gaan we genadeloos onderuit in Parijs met 5-1. Gelukkig mogen we het jaar erop ons weer vertonen in de groepsfase want de competitie is van Obolon.![]()
Niet bijzonder veel transfers gedaan weer, hier en daar wat versterkt en/of vervangen. Met de aanvallende middenvelder Higor Leite had ik toch wel een voltreffer gratis binnengehaald, was met 15 goals en 6 assisits ontzettend belangrijk. Ook Karim El Ahmadi gehaald, was nog best een aanwinst op zijn leeftijd en het is gewoon een held.Twee prachtige regens weten te halen ook!
Na 9 wedstrijden op rij verloren te hebben van Shakhtar wonnen we eindelijk een keertje, 3-1. Uiteindelijk ook boven ze geëindigd, op de 1e plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar dus weer CL, en opnieuw als 2e geplaatst in de groep met Leverkusen, Chelsea en Rode Ster. Helaas volgende ronde uitgeschakeld door Barcelona, door thuis 1-1 te spelen en uit 1-0 te verliezen. Beide goals van Barcelona door een penalty.![]()
Maar niks te klagen, want op het moment sta ik nog steeds bovenaan in de competitie, en met mijn wonderkids die geweldig draaien blijft het hopelijk zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste spelers:Mooie game! Hoe staat het er nu voor met de financiën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwste aanwinst is Mohamed Bourenane, zie screen in de spoiler. Voorzie een geweldige toekomst voor hem.Waarschijnlijk zal Kuznetsov na dit seizoen vertrokken naar Shakhtar oid, lopen constant aan hem te trekken maar hij speelt al vanaf het begin bij mij
![]()
Ben ondertussen ook aangesteld als bondscoach van Oekraïne, kan het natuurlijk niet laten om een aantal van mijn spelers op te roepen.Wel opgeklommen naar 4e op de wereldranglijst.
Zo dat is ook weer getypt. Tl;dr - Gaat wel lekker, kampioen enzo![]()
Stuk beter, al is dat vooral te danken aan 2 seizoenen CL voetbal. Dit seizoen en vorig seizoen in totaal 49 miljoen daarmee verdiend. Hopelijk komende transferperiode nog wat geld binnenharken door wat onnodige spelers van de hand te doen.quote:Op zondag 2 juni 2019 11:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Mooie game! Hoe staat het er nu voor met de financiën?![]()
Feyenoord-![]()
Liverpool is hier al eens naar de CH gedegradeerd, dat vind ik opmerkelijkerquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Heerenveen staat hier ook in de gevarenzone; 16equote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:15 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Net erin gebleven
En Heerenveen is naar de Juup
Bij mij in het eerste seizoen Chelseaquote:Op zondag 2 juni 2019 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liverpool is hier al eens naar de CH gedegradeerd, dat vind ik opmerkelijker![]()
![]()
1e aanwinst nieuwe seizoen:
[ Bericht 28% gewijzigd door DeHovenier op 08-06-2019 02:01:30 ]Children of the night. What music they make.![]()
Dat is wel genotquote:Op zaterdag 8 juni 2019 01:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij in het eerste seizoen Chelsea
Ik ga wat oefenwedstrijden organiseren te voorbereiding van het nieuwe seizoen. Eentje wil ik gebruiken als afscheidswedstrijd voor Nienhuis, die op 30 juni stopt. Kan ik na die datum ook een afscheidswedstrijd voor 'm organiseren?Children of the night. What music they make.![]()
Kampioenuh olé olé
Nog 9 puntjes en dan verbreek ik het puntenrecord van Reading (106 in seizoen 2005/2006), 3x winnen in 5 duels moet wel lukken.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Kampioen geworden met 113 punten en 125 doelpunten, dus twee records verbroken
quote:Op zondag 9 juni 2019 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kampioenuh olé olé
[ afbeelding ]
Nog 9 puntjes en dan verbreek ik het puntenrecord van Reading (106 in seizoen 2005/2006), 3x winnen in 5 duels moet wel lukken.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kampioen geworden met 113 punten en 125 doelpunten, dus twee records verbroken
Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb zojuist precies hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 10 juni 2019 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kampioen geworden met 113 punten en 125 doelpunten, dus twee records verbrokenAlleen dan met 85 punten en 70 doelpunten, maar wel inclusief de beker en de super cup, treble
Feyenoord-![]()
quote:Op maandag 10 juni 2019 20:49 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik heb zojuist precies hetzelfde gedaan.Alleen dan met 85 punten en 70 doelpunten, maar wel inclusief de beker en de super cup, treble
Twee seizoenen Champions League spelen, je wonderkid verkopen voor 22,5 miljoen en vervolgens een transferbudget van 68 miljoen krijgen
Feyenoord-![]()
Ze blijven nog een seizoen langer daar, ondanks enorm veel aankopen. Vrij bizar dat ze niet bij de eerste 2 zaten en daarna in de finale van de play-off onderuit gingen. Wel bijna Europees voetbal gehaald via de beker.quote:![]()
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blijft ook altijd alleen maar spelen met Cambuur hè?
Wil op den duur wel naar ADO
Children of the night. What music they make.![]()
Weet iemand hoe ik m'n ML kan aanleren om de bal langs een tegenstander te spelen?Children of the night. What music they make.![]()
Hij speelde ook even met Bishop's Stortford en een onuitspreekbare Turkse clubquote:Op dinsdag 11 juni 2019 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blijft ook altijd alleen maar spelen met Cambuur hè?
Intussen ben ik bezig met mijn eerste serieuze clubhop game, heb Avalancí, Toulouse en Osnabrück naar grootsheid geleid, en vertrek niet bij Windermere voordat ik ze een keer kampioen heb gemaakt en een respectabele plek in de CL of EL heb bezorgd.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: