Wat, moet ik even "funky" in de TT zetten?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, moet ik even "funky" in de TT zetten?
Dat hoofdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:09 schreef zzzzud het volgende:
Misschien zijn kortere saves meer mijn ding..
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben nu manager van Serie C1/A club Venezia.
Toch altijd leuk om van een miljoenenclub naar zo'n laaggeklasseerd iets te gaanquote:
Heeft opzich ook wel wat, een database met spelers die echt van "jou" zijn. Opbouwen heb ik in FM19 gedaan met Sunderland. Ik vind het momenteel leuk om teams te leren kennen, wat prijzen te winnen en dan weer opnieuw te beginnen. Zo wil ik nu het team van Sevilla beter leren kennen. Ben Yedder, Munir en ofcourse Quincy Promes trokken me aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch altijd leuk om van een miljoenenclub naar zo'n laaggeklasseerd iets te gaanWaar spelers bij Osnabrück en Toulouse dikke skills hadden (bijv. snelheid, dribbelen, afwerken 16+) moet ik nu met jongens doen die skills tussen de 9-12 hebben. Genot.
Net wel meteen 4-0 gewonnen in de beker, mijn "nieuwe" Targetman scoorde ff een hattrick in 4 minuten tijd
Hmhmquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Heeft opzich ook wel wat, een database met spelers die echt van "jou" zijn. Opbouwen heb ik in FM19 gedaan met Sunderland. Ik vind het momenteel leuk om teams te leren kennen, wat prijzen te winnen en dan weer opnieuw te beginnen. Zo wil ik nu het team van Sevilla beter leren kennen. Ben Yedder, Munir en ofcourse Quincy Promes trokken me aan.
Klinkt als Frank.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HmhmKijk nog regelmatig even bij Avalancí en Toulouse om te zien wie er nog bij de club zitten. Mijn opvolger bij Osnabrück is Frans de Boer, die lul heeft 7 basisspelers verkocht en er middelmaat voor teruggehaald... ergste is nog wel een nieuwe hoofd scouting met skills 7 en 10 voor resp. beoordeling kwaliteit en -potentieel. Flikker toch op
Maar dat doen alle managers. In FM19 zie ik PSV en Ajax altijd hun beste spelers verkopen en er dan mannen van 30 met een vorstelijk salaris voor terughalen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
HmhmKijk nog regelmatig even bij Avalancí en Toulouse om te zien wie er nog bij de club zitten. Mijn opvolger bij Osnabrück is Frans de Boer, die lul heeft 7 basisspelers verkocht en er middelmaat voor teruggehaald... ergste is nog wel een nieuwe hoofd scouting met skills 7 en 10 voor resp. beoordeling kwaliteit en -potentieel. Flikker toch op
Verander die TT maar weer dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Donequote:
Italiaanse competitie is ook gewoon vrij vaak enorm kut.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben alweer gestopt met Venezia, 5 potjes gespeeld (3x winst, 1x gelijk, 1x verlies), dus het ging opzich lekker, maar ik had er totaal geen gevoel bij, iets wat ik wel direct bij Avalancí, Toulouse en Osnabrück had. "Oude" save van Osnabrück geladen, opnieuw opgestapt en gesolliciteerd bij League 1-team Windermere Rovers. Daar ben ik inmiddels aangenomen en heb al 7 nieuwe spelers en een handjevol staf aangetrokken. Doelstelling is "een respectabele plek" behalen, dus dat komt wel goed.
Ja er zitten nogal wat standaard mechanismen in het spelletje gebakken die gaan opvallen als je vaker speelt. Succes in ieder geval met Windermerequote:Op zondag 24 maart 2019 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb in de twee maanden dat ik nu chef van Windermere ben 25 spelers aangetrokken, 7 man aan staff aangetrokken en 17 spelers transfervrij laten gaan (einde contract). Hoezo reorganisatie?
Het seizoen begint zometeen tegen Sheffield United, eens kiekn hoe we het gaan doen.
edit: Vlemmings is deze keer de nieuwe chef van Osnabrück en hij verkocht precies dezelfde spelers als Frank de Boer, aan precies dezelfde clubs
Waarom is de Italiaanse competitie kut dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italiaanse competitie is ook gewoon vrij vaak enorm kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelers
Van de oorspronkelijke basis-11 zijn nog maar 2 spelers basisspeler. Dat zijn echte topspelers die goed mee zouden kunnen in de Wit-Russische premier league. Van de oorspronkelijk selectie van 21 spelers zijn er nog maar 8 over. Inmiddels heb ik een nieuwe selectie gebouwd van 23 spelers, daarnaast heb ik nog 6 jeugdspelers ingeschreven zodat snel ontwikkelende talenten al snel mee mogen doen met het eerste. Aangezien deze jeugdspelers ook nieuw zijn heb ik: 29-8 = 21 nieuwe spelers aangetrokken!![]()
Zoals gezegd heb ik mijn focus moeten verleggen naar spelers van rond de 22 met flink wat potentieel. Een mooi voorbeeld daarvan is mijn nieuwe spits. Hij moet nog wat bijgeschaafd worden in zijn rol als afmaker, maar zijn stats vind ik veelbelovend:
Een ander voorbeeld is mijn nieuwe spelmaker. Hij heeft zeker wat krasjes, maar zal zeker niet misstaan in de Wit-Russische eerste divisie. Bovendien is ook zijn potentieel 4,5*:
Dan enkele talentjes:
Er moet minstens één onder-21 speler in de basis staan. Ik geef daar invulling aan door de zwakste basisspeler aan de kant te houden. Dat is bij mij de linksback positie. Deze jeugdspeler geeft daarom acte de présence als basisspeler:
Als hij niet speelt, dan speelt één van de bovenstaande twee jeugdspelers.
Tactiek
4-1-2-3 VM Breed met aanvullend ingestelde backs die de achterlijn moeten halen, een balafpakker, spelmaker die extra risico's mag nemen in de passing, centrale middenvelder in een vrije rol, klassieke vleugelspitsen en een afmaker.
Daar horen de volgende instructies bij:
Vroeg of laat zal er ongetwijfeld nog wel fine-tuning plaatsvinden. Duidelijk mag zijn dat ik focus op passing en snelheid. Mijn selectiebeleid is daar zo goed mogelijk op afgestemd.
Prestaties
En dan waar het allemaal om draait.. gaat het allemaal draaien met de nieuwe selectie?
Jazeker! Het loopt in bijna alle wedstrijden als een tiet!![]()
De eerste vier wedstrijden worden gewonnen, waarna ik uitgeroepen wordt tot manager van de maand. Mijn allereerste persoonlijke prijs!Ik zal maar niet klagen over de blessuregolf die in de beginfase van de competitie door mijn ploeg ging.
![]()
Na een aantal keer stuivertje wisselen met Lida zijn we in de zomerstop koploper. Ter herinnering, het behalen van de play-offs (derde plaats) is de doelstelling:
De competitie is best spannend en leuk.![]()
Daarnaast hebben we ook de eerste bekerwedstrijd gewonnen:
In de kantlijn
1. Een uitgaand transfertje. Ik heb nog wat geld overgehouden aan een fysiotherapeut:
Hmm.. ik wist niet dat Wit-Russische clubs vanuit Nederland in de gaten werden gehouden. Ik ben benieuwd of er vroeg of laat misschien ook een Nederlandse club zich voor mij gaat melden?![]()
2. Mijn eerste jeugdinternational afgeleverd!![]()
Tot de volgende update.![]()
Heb 'm intussen verkocht aan PSG voor 5 mln zonder clausules. 't Bestuur nam de regie over dus kon geen clausules toevoegen en onderhandelen met PSG.quote:
Als er veel thuiswedstrijden aankomen dan zet ik de algemene training op aanvallen. Zelfde met uitwedstrijden, dan gaan ze verdedigen. Omdat ik veel goede spelhervatters heb is mn wedstrijdvoorbereiding 'aanvallende standaardsituaties'. Normaal zet ik dat op teamwork. En ik wissel elke week van training, in deze volgorde: gebalanceerd, fitheid, tactiek, balcontrole, verdedigend, aanvallend en automatismen inslijpen.quote:Op maandag 8 april 2019 19:46 schreef zzzzud het volgende:
Hoe doen jullie trainingen? Ik heb een poosje zitten Googlen, maar ik kan nergens goede training schedules vinden. Hoe pakken jullie dat aan? Assistent manager neem ik aan? (FM19)
Ik kom niet verder dan deze reddit post.
Geen 4-4-2 ruit counter meer tegen kutclubs?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als er veel thuiswedstrijden aankomen dan zet ik de algemene training op aanvallen. Zelfde met uitwedstrijden, dan gaan ze verdedigen. Omdat ik veel goede spelhervatters heb is mn wedstrijdvoorbereiding 'aanvallende standaardsituaties'. Normaal zet ik dat op teamwork. En ik wissel elke week van training, in deze volgorde: gebalanceerd, fitheid, tactiek, balcontrole, verdedigend, aanvallend en automatismen inslijpen.
Als ik thuis speel val ik aan, als ik uit speel dan verdedig ik.
Hangt er ook vanaf tegen wie ik speel, tegen een lager geplaatste team zal ik eerder aanvallen, ook al speel ik uit.
[ afbeelding ]
Sinds FM19 is er een nieuw systeem met trainingenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als er veel thuiswedstrijden aankomen dan zet ik de algemene training op aanvallen. Zelfde met uitwedstrijden, dan gaan ze verdedigen. Omdat ik veel goede spelhervatters heb is mn wedstrijdvoorbereiding 'aanvallende standaardsituaties'. Normaal zet ik dat op teamwork. En ik wissel elke week van training, in deze volgorde: gebalanceerd, fitheid, tactiek, balcontrole, verdedigend, aanvallend en automatismen inslijpen.
Als ik thuis speel val ik aan, als ik uit speel dan verdedig ik.
Hangt er ook vanaf tegen wie ik speel, tegen een lager geplaatste team zal ik eerder aanvallen, ook al speel ik uit.
[ afbeelding ]
Staat welgeteld een advertentie op Marktplaats, voor ¤1.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:17 schreef Akilla het volgende:
Ik voelde mij net wat nostalgisch en wilde fm2006 (beste voetbaltaal qua spelers voor mij) gaan spelen, blijkt Mn cd onleesbaar te zijn.... helemaal vol met krassen😭 Iemand een idee waar je deze voor <5 euro kan krijgen oid?
Op bol staat die wel, maar voor 30 euro :’) en dat ga ik niet betalen voor een spel van 13 jaar oud...
Hoe kan ik serieus marktplaats vergeten zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 17:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Staat welgeteld een advertentie op Marktplaats, voor ¤1.
Goeie tip. Net gekocht. Thanks.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Staat welgeteld een advertentie op Marktplaats, voor ¤1.
quote:Op maandag 22 april 2019 11:21 schreef zzzzud het volgende:
Lekker vrij met Pasen, in het zonnetje Football Manager spelen en deze potjes voorgeschoteld krijgen; heerlijk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |