Jepquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Oh jongens, nog minder dan 2 minuten. Staat de champagne al klaar?
Zal wel geen PVV of FvD zijn geweest, anders had ze het wel gemeld.quote:ChristenUnie meldt stembusfraude Amsterdam
AMSTERDAM - Een vrouw heeft in Amsterdam een groep kiezers geïnstrueerd op wie zij moesten stemmen. Dat is in strijd met de wet.
Dat gebeurde in stembureau 't Koggeschip in Geuzenveld, twittert ChristenUnie-kandidaat Hélène de Bruine.
„Ik stond in de rij, het was een beetje druk en voor mij zag ik een grote groep vrouwen”, zegt De Bruine tegen AT5. 'Toen zag ik dat een van de vrouwen die net wegliep de groep instrueerde wat zij moesten stemmen. Die lijst dit, die andere lijst dat.' De Bruine laat in het midden welke opdracht zij kregen.
De Bruine maakte bij het stembureau melding van het incident. „Het hoort gewoon niet.”
De gemeente is op de hoogte van het incident.twitter:helenedebruine twitterde op woensdag 20-03-2019 om 18:58:49Net in het stembureau in Nieuw West gezien dat een mevrouw meerdere mensen instrueerde wat ze moesten stemmen. Heb melding gedaan bij medewerkers van het stembureau #beïnvloeding #Verkiezingen #Amsterdam reageer retweet
Daar wonen ook meer boeren, en die hebben wel weer met de provincie te makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve in Friesland of Zeeland blijkbaar
ga jij nou maar eerst werken, dan mag je eens rechts lullenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA FORUM
heerlijk al die linkse mensjes huilen hier
Vind ik echt bizar.quote:
straatjequote:
Inb4 allemaal gelukzoekers en half gescreende mensenquote:
Hou op met je linkse mensjes, ook normaal denkende rechtse mensen zijn hier niet blij mee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA FORUM
heerlijk al die linkse mensjes huilen hier
madquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inb4 allemaal gelukzoekers en half gescreende mensen
pissende FvDers genotquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inb4 allemaal gelukzoekers en half gescreende mensen
Schandaal na schandaal.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Bugno2 het volgende:
Weer verheugen op de totale kneuzenkermis die FvD gaat vertegenwoordigen. 4 jaar zichzelf blameren en weer marginaliseren.
En die hebben veel PS kandidaten ook op de lijst voor de 1e kamer staan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft FvD uberhaupt zoveel op hun lijst
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vraag me sterk af of FvD uberhaupt een plan heeft voor provincie zelf.
Wat ik weer niet verwacht had van Zeeland.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In Zuid-Holland werd FVD wel sterk gepeild, net als in grote delen van Flevoland, Groningen, Drenthe, Zeeland en Limburg.
Doei.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Faux. het volgende:
Godverdomme. FvD de grootste betekent dat haat begint te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |