Die man is nabij de dood.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thierry vervangen door Hiddegod aub
Hey, ik wilde nog vragen hoe dat arabische brunchtentje in 010 heet waar je laatst was?! Ben de naam kwijtquote:
Eententje Wes op Noord.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
Hey, ik wilde nog vragen hoe dat arabische brunchtentje in 010 heet waar je laatst was?! Ben de naam kwijt
schrijf je dat met een t?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, op zijn vroegst om half 9 pas. Moet nog bezorgt worden
En Lola, gcjoel, californiumquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen komen (huehue) en gaan hier hé?
Waar is bv.:
Koen66 'de stiekeme poster'
Hunter of zoiets (denk dat het daar niet zo goed mee gaat)
Geitbeekje 'de superchristelijke schandknaap'
Moeraskat 'femme fatale'
Buddabeer 'altijd vriendelijk'
En nu is Allures zoek?
Waar zou het door komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen komen (huehue) en gaan hier hé?
Waar is bv.:
Koen66 'de stiekeme poster'
Hunter of zoiets (denk dat het daar niet zo goed mee gaat)
Geitbeekje 'de superchristelijke schandknaap'
Moeraskat 'femme fatale'
Buddabeer 'altijd vriendelijk'
En nu is Allures zoek?
Weg gewaaid?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n gieter kwijt. Snap er geen zak van.
Jaaaaaaa, Robin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef MCH het volgende:
Een groter mysterie vind ik de verdwijning van robinook van CUL
Ik wil ook!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef Kopjechino het volgende:
Binnenkort naar de efteling hoor ik net
en dat is?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar niet op de momenten dat we haar het hardst nodig hebben
Grapjas. Ik ben vooral overbodigquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar niet op de momenten dat we haar het hardst nodig hebben
Jawel, ik vind jou wel grappig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben er nog. Of ik word sowieso niet gemist lol
Ik jou nietquote:
GCJoel heeft mij gister nog beledigd.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Een groter mysterie vind ik de verdwijning van robinook van CUL
Nou nou niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
GCJoel heeft mij gister nog beledigd.![]()
Californium was wel een leuke ja. En haar ex zie je ook niet meer toch? Harman.
".... you wil never ever know me..."quote:
We weten dat ze boos is weggegaan omdat het teveel over formule 1 ging maar ze kan net zo goed dood neergevallen zijn door een heart attack.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
".... you wil never ever know me..."
Ook niet echt behoefte aan gek genoeg.
Die had toch al jaren een steekje los. Zal allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten dat ze boos is weggegaan omdat het teveel over formule 1 ging maar ze kan net zo goed dood neergevallen zijn door een heart attack.
Wij mochten daar een keer blijven zitten omdat het zo rustig was. 12x achter elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee bah lussiknie.
Ik wil in de Joris 10x
Ze heeft onlangs nog getweet en gepost op haar eigen sitequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten dat ze boos is weggegaan omdat het teveel over formule 1 ging maar ze kan net zo goed dood neergevallen zijn door een heart attack.
Omggg jaloers!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wij mochten daar een keer blijven zitten omdat het zo rustig was. 12x achter elkaar.
Was iets te veel
@lotussquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
".... you wil never ever know me..."
Ook niet echt behoefte aan gek genoeg.
Bedankt speurneusquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft onlangs nog getweet en gepost op haar eigen site
Loekie1 erbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Chia het volgende:
Hopelijk gaan ootjekatootje, StaceySinger en de andere speurneuzen deze verdwijning onderzoeken @:MCH .
Moet haast wel een bejaardentehuis zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat stemlokaal hier is altijd zo mistroostig. Het is alsof je een condoleanceregister gaat ondertekenen.
Nou ja je tekent natuurlijk wel voor de teloorgang van ons land hé.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat stemlokaal hier is altijd zo mistroostig. Het is alsof je een condoleanceregister gaat ondertekenen.
Hier zijn altijd wel mooie locatiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Grote teloorgang van ons land? FvD gaat spectaculair winnen toch :squote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je tekent natuurlijk wel voor de teloorgang van ons land hé.
Dat is niet om te lachen.
Hier is het een bejaarden tehuis. Die mensen vinden het heerlijk. Lekker reuring in de gezamenlijke ruimte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Als je dat geen teloorgang noemt weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Grote teloorgang van ons land? FvD gaat spectaculair winnen toch :s
Lekkere reuring maar jij date natuurlijk zo'n extreem links mannetje uit Nimmaquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat geen teloorgang noemt weet ik het ook niet meer.
Ik leef me in Losdop in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat geen teloorgang noemt weet ik het ook niet meer.
Geen last van want ik woon in een andere provinciequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekkere reuring maar jij date natuurlijk zo'n extreem links mannetje uit Nimma
Gemeentehuis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet haast wel een bejaardentehuis zijn
Hoe gaat het met je slaapapneu?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik hier in het gemeentehuis, moest er toch mijn rijbewijs ophalen.
Ik zit nu vol sensoren, moet om 22:30 uur slapenquote:
Benieuwd hoe goed ze je fapje voor het slapen gaan kunnen metenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit nu vol sensoren, moet om 22:30 uur slapen
Kwam je erachter dat je overdag zo ineens heel moe kunt worden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit nu vol sensoren, moet om 22:30 uur slapen
Ik kan dat tijdens een autorit als passagier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwam je erachter dat je overdag zo ineens heel moe kunt worden.
Een vriend van me heeft het ook en die kan zo ineens in slaap vallen, bv tijdens een gezellig etentje.
Fattyquote:
Ik ook, 15kg aangekomen sinds de zomerquote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, 15kg aangekomen sinds de zomer![]()
![]()
Vreten, zuipen, niet sporten.quote:
Jezus!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Wut, Damnquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Rijst, kip en groetenquote:
Zo klinkt het weer matigquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut, Damn
[..]
Rijst, kip en groeten
Vorig jaar mijn best gedaan om van 105 naar 90 te gaan ivm fietsvakantie...nu ben ik weer 105quote:
Der Angela toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Net gestemd, maar weet nu al niet meer wat
Das normaal, je veert zo terug naar je basis gewicht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn best gedaan om van 105 naar 90 te gaan ivm fietsvakantie...nu ben ik weer 105![]()
Morgen naar de 5 Guys
Zonde. Dit jaar weer toffe plannen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vorig jaar mijn best gedaan om van 105 naar 90 te gaan ivm fietsvakantie...nu ben ik weer 105![]()
Morgen naar de 5 Guys
Dan was je wel overtuigd van je stem.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Net gestemd, maar weet nu al niet meer wat
15 kilo is niet terug verenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das normaal, je veert zo terug naar je basis gewicht.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan was je wel overtuigd van je stem.
Hoe klein ben je danquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Twaalf jaar geleden woog ik nog 56en was ik al het dikkerdje.
Dan zit je niet naast mij.😏quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan dat tijdens een autorit als passagier.
Ze zijn gewoon jaloers dat jij als eerste in de familie ging studerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Twaalf jaar geleden woog ik nog 56en was ik al het dikkerdje.
If only!!!quote:
Heeft niemand je ooit verteld dat je slim, grappig, gemotiveerd en knap bent?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1.68 geloof ik. Maar ben een appeltje.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan was je wel overtuigd van je stem.
Grappig wel, gemotiveerd zeker nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft niemand je ooit verteld dat je slim, grappig, gemotiveerd en knap bent?
"Not if your ambition is to get high and watch TV."quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig wel, gemotiveerd zeker niet
Je bent toch zzp’ er?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Bij vacatures: We zoeken een enthousiaste en gemotiveerde...
Ik: Nope.
En staat de microfoon aan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is Baudet al een dansje aan het doen?
Nu maar hopen dat ze capabele mensen hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Forum voor democratie de grootste in Zuid-Holland
Nee, ben hier te veel in vergroeid.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent toch zzp’ er?
Wil je weer in loondienst?
De afvallers van de PVV zullen wel solliciteren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze capabele mensen hebben.
Hier wint de FvD denk ik ook behoorlijkquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noord-Brabant komt er zo aan
Was vroeger vast een links meisjequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar je werkt goed door met je vertaalklussen, zelfs op.zondag. alleen zijn het wat vreemde tijden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Zijn daar nog communistische partijen?quote:
ZZP'er; werken wanneer je er zin in hebtquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar je werkt goed door met je vertaalklussen, zelfs op.zondag. alleen zijn het wat vreemde tijden.
Nee alleen aardbeving oplichting tokkie jankers.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn daar nog communistische partijen?
Scheelt niet veel; hoewel SP daar zelfs flink verloren bij de Eerste Kamerverkiezingen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er is werk zat in...weet niet wie die F1 serie op Netflix vertaald heeft maar wat een treurnis. Poolpositiequote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar je werkt goed door met je vertaalklussen, zelfs op.zondag. alleen zijn het wat vreemde tijden.
NCPN toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja ik was dat niet hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er is werk zat in...weet niet wie die F1 serie op Netflix vertaald heeft maar wat een treurnis. Poolpositie
Duitsland. Maar Merkel gaat stoppen, dus eigenlijk ook zinloos.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er is werk zat in...weet niet wie die F1 serie op Netflix vertaald heeft maar wat een treurnis. Poolpositie
Alleen maar toch?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kunt daar bijdragen aan de community en mensen zoals CL werkloos makenquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moeten we nu happen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:16 schreef Fascination het volgende:
Zo zo, die dekselse Zuid-Hollandse stemmers hebben even goed laten merken dat ze boos zijn!
Thierry ligt nu op zijn piano te huilen.quote:
Haha, dat dacht jijquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef Harmankardon het volgende:
Is maar goed dat een provincie toch nul mandaat heeft.
Doodskist van die slachtoffers in Utrecht tochquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Thierry ligt nu op zijn piano te huilen.
Zonder hoofddoekjes en baarden binnenkort.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, je hebt ongelijk. Ze zijn vrij bepalend hoe je directe omgeving eruit ziet.
Nou poepoe, samen met tal van andere gremia. Afschaffen die handel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, je hebt ongelijk. Ze zijn vrij bepalend hoe je directe omgeving eruit ziet.
Dat is dan nog enigzins positief.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Goede provincie toch, 0 zetels voor Denk.
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 21:25 schreef Fascination het volgende:
Lol, fvd heeft geen programma voor Brabant
Oefquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
En toch de rest van z'n leven in een safehouse
Rare carnavalsverenigingquote:
Had de stream ook al open staan jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit al 30 minuten naar dit te kijken.
Koffiemeneer is hier niet dus wordt lastigquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ff aan je slokdarm krabben, klinkt wel fijn.
Je wil zeggen dat de man die te slap is om je aan te kunnen wel een grote piemel heeft?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer is hier niet dus wordt lastig
Kan er in een uur zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffiemeneer is hier niet dus wordt lastig
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat de man die te slap is om je aan te kunnen wel een grote piemel heeft?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, moest even open doen voor C.E
Hoop dat het koud onder de dekens isquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Debsterr het volgende:
Ga nu wel slapen. Fijn, zonder kriebel!
Oke lama.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:47 schreef Debsterr het volgende:
Ga nu wel slapen. Fijn, zonder kriebel!
Ah oké. Ik zit nog even aan een kopje koffiequote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké. Ik zit nog even aan een kopje koffie
Dat kan ook natuurlijk! Ik drink geen koffie op het werk, het is daar echt niet te zuipenquote:
Minder prettig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 05:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk! Ik drink geen koffie op het werk, het is daar echt niet te zuipen
Nee, dan gaat het mis zonder koffie in de ochtendquote:Op donderdag 21 maart 2019 05:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zonder is niet te doen in de ochtend.
Is het zo ergquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even genieten van mijn extreem zure collega’s na gisteravond. Heb er nu al zin in.
Ze werden gisteren al boos bij de gedachte dat iemand het in zijn hoofd zou halen om FvD te stemmen.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze werden gisteren al boos bij de gedachte dat iemand het in zijn hoofd zou halen om FvD te stemmen.
Onder welke steen hebben jouw collega's gelegen? Ik zei gisteren nog tegen mijn collega's dat FvD enorm zou gaan winnen en voor hun was dat geen verrassing, ondanks dat ze er niet op stemmen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze werden gisteren al boos bij de gedachte dat iemand het in zijn hoofd zou halen om FvD te stemmen.
Lekker wakker worden.quote:De PVV raakt vier van haar negen zetels kwijt. Denk kon lang hopen op één zetel, maar volgens de prognose zit die er niet in.
De linkse bubbel van het onderwijs wordt versterkt door de linkse bubbel van Leiden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Onder welke steen hebben jouw collega's gelegen? Ik zei gisteren nog tegen mijn collega's dat FvD enorm zou gaan winnen en voor hun was dat geen verrassing, ondanks dat ze er niet op stemmen.
GroenLinks stemmers zekerquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziedend. Net als faux. gisteren.
In mijn linkse bubbel is men niet zo naïef.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De linkse bubbel van het onderwijs wordt versterkt door de linkse bubbel van Leiden.
Misschien leef je niet in een bubbel danquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:13 schreef Chia het volgende:
[..]
In mijn linkse bubbel is men niet zo naïef.
GL is wel al haren de grootste hier, dan D’66. Meestal ook wat verstokte PvdA stemmers.quote:
Wel smullen dit jaar danquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GL is wel al haren de grootste hier, dan D’66. Meestal ook wat verstokte PvdA stemmers.
Jawel, want iedereen die ik ken ging ook stemmen. Of iets van 95% dan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien leef je niet in een bubbel dan
Op provinciaal niveau toch niet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GL is wel al haren de grootste hier, dan D’66. Meestal ook wat verstokte PvdA stemmers.
Ah. En wie is de grote winnaar bij julliequote:Op donderdag 21 maart 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die hebben ook gewonnen dus hebben niks te klagen.quote:
Das niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 21 maart 2019 07:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Jawel, want iedereen die ik ken ging ook stemmen. Of iets van 95% dan.
Kun je er nog wel boos om worden tochquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Onder welke steen hebben jouw collega's gelegen? Ik zei gisteren nog tegen mijn collega's dat FvD enorm zou gaan winnen en voor hun was dat geen verrassing, ondanks dat ze er niet op stemmen.
Zo werkt dat nietquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die hebben ook gewonnen dus hebben niks te klagen.
Hoe werkt het wel dan?quote:
Als je een stampvoetende kleuter bent ja.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je er nog wel boos om worden toch.
Ja weet ik het, dat zou je de collega's van Kaneel moeten vragen. Die zijn boosquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je een stampvoetende kleuter bent ja.waar ben je dan boos op?
De coalitie zal zich in de Eerste kamer nog wel weten te handhaven en op provinciaal niveau wordt het gewoon afwachten of er wildplassende vrouwenmeppers de FvD moeten gaan vertegenwoordigen en hoe werkbaar het wordt.
Kan er naast zitten hoor, zal vanmiddag even opzoeken. Maar laatste jaren is het erg eenzijdig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Op provinciaal niveau toch niet?
Hier wel. Hier is zelfs de PvdA nog groter dan FvD.
Durf ik niet te zeggen. Waren maar enkelen die er open voor uitkwamen. Dat ging dan om PvdA, D’66 en GL.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. En wie is de grote winnaar bij jullie?
Ah okay.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Waren maar enkelen die er open voor uitkwamen. Dat ging dan om PvdA, D’66 en GL.
Mijn oude docente maatschappijleer stond echt te schreeuwen in de klas dat ik het in mijn hoofd had gehaald om VVD te stemmen bij de scholierenverkiezingen. Goede tijden.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je een stampvoetende kleuter bent ja.waar ben je dan boos op?
De coalitie zal zich in de Eerste kamer nog wel weten te handhaven en op provinciaal niveau wordt het gewoon afwachten of er wildplassende vrouwenmeppers de FvD moeten gaan vertegenwoordigen en hoe werkbaar het wordt.
Ik heb “AWP niet politiek wel deskundig” gestemd voor waterschapquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik heb CDA gestemd. Waterschap interesseert niemand echt geloof ik. Waterschap hier is sowieso kut
.
Waterschap hier ging over welke plek zonne collectoren geplaatst moesten worden, echt van die dingen waar je niks om geeft als je in de stad woont omdat de weilanden buiten je zicht liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah okay.
Ik heb CDA gestemd. Waterschap interesseert niemand echt geloof ik. Waterschap hier is sowieso kut
.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen zin in een pol / nws stijl discussie
Dat klinkt goed. Waterschap moet niet politiek bezig zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb “AWP niet politiek wel deskundig” gestemd voor waterschap
Waarom houdt t waterschap zich daarmee bezig? Ik vind t veel interessanter hoe ze in gedachten hebben t water te beheren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waterschap hier ging over welke plek zonne collectoren geplaatst moesten worden, echt van die dingen waar je niks om geeft als je in de stad woont omdat de weilanden buiten je zicht liggen.
Ik ook, was mijn nr 2 in de stemwijzerquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, duurzame energie opwekken was niet echt aan te ontkomen zonder in te leveren op andere punten helaasquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom houdt t waterschap zich daarmee bezig? Ik vind t veel interessanter hoe ze in gedachten hebben t water te beheren.
Ik kreeg bij de kieswijzer ook de vraag of het Waterschap windmolenparken moet bouwen. Ehm. Wat?
Maar is energie opwekken een taak van het waterschap?quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja, duurzame energie opwekken was niet echt aan te ontkomen zonder in te leveren op andere punten helaas
Zelfde. Was een gokje maar klinkt goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind dat geen taak van waterschap, maar zo ongeveer iedere redelijke partij was er wel voor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar is energie opwekken een taak van het waterschap?
Mja, snap t ergens wel. Maar ik denk bij t waterschap voornamelijk aan waterbeheer, dijken, sloten, niet zo zeer aan zonnecollectoren en windmolens...
Ik geloof dat jouw oude docente maatschappijleer niet echt begrepen heeft hoe een open democratie werkt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn oude docente maatschappijleer stond echt te schreeuwen in de klas dat ik het in mijn hoofd had gehaald om VVD te stemmen bij de scholierenverkiezingen. Goede tijden.
FvD heeft in Zuid-Holland echt geen enkel bizar of dubieus standpunt, waar zat medestanders voor zijn. Ben benieuwd inderdaad naar de kwaliteit van de kandidatenlijst.
"Stem wat je wilt, zolang het maar op mij is!"quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat jouw oude docente maatschappijleer niet echt begrepen heeft hoe een open democratie werkt.
Ja dat is zo idd. Ik vind t wel een apart standpunt. Maar wel een populair standpunt natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind dat geen taak van waterschap, maar zo ongeveer iedere redelijke partij was er wel voor.
Gewoon nieuwe kamerverkiezingen uitschrijven, dit land is het zat.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:13 schreef Barbusse het volgende:
Van 0 naar 10 zetels zeiden de exitpolls toch? Laten we hopen dat het geen LPF debacle wordt.
Ik ga heul niet op jou stemmen johquote:Op donderdag 21 maart 2019 07:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Stem wat je wilt, zolang het maar op mij is!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |