Die man is nabij de dood.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thierry vervangen door Hiddegod aub
Hey, ik wilde nog vragen hoe dat arabische brunchtentje in 010 heet waar je laatst was?! Ben de naam kwijtquote:
Eententje Wes op Noord.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef MCH het volgende:
Hey, ik wilde nog vragen hoe dat arabische brunchtentje in 010 heet waar je laatst was?! Ben de naam kwijt
schrijf je dat met een t?quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ja, op zijn vroegst om half 9 pas. Moet nog bezorgt worden
En Lola, gcjoel, californiumquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen komen (huehue) en gaan hier hé?
Waar is bv.:
Koen66 'de stiekeme poster'
Hunter of zoiets (denk dat het daar niet zo goed mee gaat)
Geitbeekje 'de superchristelijke schandknaap'
Moeraskat 'femme fatale'
Buddabeer 'altijd vriendelijk'
En nu is Allures zoek?
Waar zou het door komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen komen (huehue) en gaan hier hé?
Waar is bv.:
Koen66 'de stiekeme poster'
Hunter of zoiets (denk dat het daar niet zo goed mee gaat)
Geitbeekje 'de superchristelijke schandknaap'
Moeraskat 'femme fatale'
Buddabeer 'altijd vriendelijk'
En nu is Allures zoek?
Weg gewaaid?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n gieter kwijt. Snap er geen zak van.
Jaaaaaaa, Robin.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef MCH het volgende:
Een groter mysterie vind ik de verdwijning van robinook van CUL
Ik wil ook!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:38 schreef Kopjechino het volgende:
Binnenkort naar de efteling hoor ik net
en dat is?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar niet op de momenten dat we haar het hardst nodig hebben
Grapjas. Ik ben vooral overbodigquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar niet op de momenten dat we haar het hardst nodig hebben
Jawel, ik vind jou wel grappig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:08 schreef Lotusss het volgende:
Ik ben er nog. Of ik word sowieso niet gemist lol
Ik jou nietquote:
GCJoel heeft mij gister nog beledigd.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Een groter mysterie vind ik de verdwijning van robinook van CUL
Nou nou niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
GCJoel heeft mij gister nog beledigd.![]()
Californium was wel een leuke ja. En haar ex zie je ook niet meer toch? Harman.
".... you wil never ever know me..."quote:
We weten dat ze boos is weggegaan omdat het teveel over formule 1 ging maar ze kan net zo goed dood neergevallen zijn door een heart attack.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
".... you wil never ever know me..."
Ook niet echt behoefte aan gek genoeg.
Die had toch al jaren een steekje los. Zal allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten dat ze boos is weggegaan omdat het teveel over formule 1 ging maar ze kan net zo goed dood neergevallen zijn door een heart attack.
Wij mochten daar een keer blijven zitten omdat het zo rustig was. 12x achter elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee bah lussiknie.
Ik wil in de Joris 10x
Ze heeft onlangs nog getweet en gepost op haar eigen sitequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:13 schreef MCH het volgende:
[..]
We weten dat ze boos is weggegaan omdat het teveel over formule 1 ging maar ze kan net zo goed dood neergevallen zijn door een heart attack.
Omggg jaloers!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wij mochten daar een keer blijven zitten omdat het zo rustig was. 12x achter elkaar.
Was iets te veel
@lotussquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
".... you wil never ever know me..."
Ook niet echt behoefte aan gek genoeg.
Bedankt speurneusquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft onlangs nog getweet en gepost op haar eigen site
Loekie1 erbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:14 schreef Chia het volgende:
Hopelijk gaan ootjekatootje, StaceySinger en de andere speurneuzen deze verdwijning onderzoeken @:MCH .
Moet haast wel een bejaardentehuis zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat stemlokaal hier is altijd zo mistroostig. Het is alsof je een condoleanceregister gaat ondertekenen.
Nou ja je tekent natuurlijk wel voor de teloorgang van ons land hé.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Dat stemlokaal hier is altijd zo mistroostig. Het is alsof je een condoleanceregister gaat ondertekenen.
Hier zijn altijd wel mooie locatiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Grote teloorgang van ons land? FvD gaat spectaculair winnen toch :squote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je tekent natuurlijk wel voor de teloorgang van ons land hé.
Dat is niet om te lachen.
Hier is het een bejaarden tehuis. Die mensen vinden het heerlijk. Lekker reuring in de gezamenlijke ruimte.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Als je dat geen teloorgang noemt weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Grote teloorgang van ons land? FvD gaat spectaculair winnen toch :s
Lekkere reuring maar jij date natuurlijk zo'n extreem links mannetje uit Nimmaquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat geen teloorgang noemt weet ik het ook niet meer.
Ik leef me in Losdop in.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je dat geen teloorgang noemt weet ik het ook niet meer.
Geen last van want ik woon in een andere provinciequote:Op woensdag 20 maart 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekkere reuring maar jij date natuurlijk zo'n extreem links mannetje uit Nimma
Gemeentehuis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet haast wel een bejaardentehuis zijn
Hoe gaat het met je slaapapneu?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik hier in het gemeentehuis, moest er toch mijn rijbewijs ophalen.
Ik zit nu vol sensoren, moet om 22:30 uur slapenquote:
Benieuwd hoe goed ze je fapje voor het slapen gaan kunnen metenquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit nu vol sensoren, moet om 22:30 uur slapen
Kwam je erachter dat je overdag zo ineens heel moe kunt worden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit nu vol sensoren, moet om 22:30 uur slapen
Ik kan dat tijdens een autorit als passagier.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwam je erachter dat je overdag zo ineens heel moe kunt worden.
Een vriend van me heeft het ook en die kan zo ineens in slaap vallen, bv tijdens een gezellig etentje.
Fattyquote:
Ik ook, 15kg aangekomen sinds de zomerquote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, 15kg aangekomen sinds de zomer![]()
![]()
Vreten, zuipen, niet sporten.quote:
Jezus!quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Wut, Damnquote:Op woensdag 20 maart 2019 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Rijst, kip en groetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |