abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:43:48 #1
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185733340


laatste update 17/08/2015

Er bestaat een hele waaier aan dopingmiddelen, hieronder vind je een (vereenvoudigd) beknopt overzicht:

(Androgene) Anabole steroïden: zorgen ondermeer voor een hogere eiwitaanmaak en mindere eiwitafbraak in het lichaam wat kan resulteren in extra spiergroei en kracht. Hierdoor kan een atleet meer en harder trainen omdat zijn lichaam veel beter recupereert van de verrichte arbeid. Kan ook bij blessures gebruikt worden om weer sneller op de been te zijn.
Bv. Stanozolol, Nandrolon, Dianabol, Deca durabolin, Estragol, THG, ...

Groeihormonen: kunnen voor wat extra spier- en weefselgroei zorgen (regelmatig in combinatie met anabole steroïden), vetverbranding en helpen ook om sneller te genezen bij een blessure . Wordt sinds de jaren ’80 gebruikt en is zelfs nu nog steeds moeilijk op te sporen.
HGH, GH, Somatrotopine, Somatropine

Peptides: peptides zijn aminozuurketens die de bouwstenen vormen van proteïnen. Peptides zijn de nieuwe generatie van dopingmiddelen te noemen.
- GHRP: afkorting voor growth hormone releasing peptide.
aminozuurketens die ons lichaam triggeren om meer groeihormoon af te geven waardoor het lichaam de voordelen van extra groeihormoon krijgt. Worden blijkbaar vrij snel gemetaboliseerd en zijn daardoor niet makkelijk op te sporen.
Bv. GHRP - 6, CJC 1295, TB-500, ...

- GW1516:een stofje dat zich bind aan de PPARdelta receptor en er voor zorgt dat er meer proteïnen vrijkomen die helpen bij de energie uitstoot. In combinatie met AICAR zou het een erg goede verbetering moeten geven van het uithoudingsvermogen.
Bij ratten hielp GW1516 bij het vetmetabolisme en bescherming tegen zwaarlijvigheid. Omdat het erg kankerverwekkend was, werd deze stof niet meer verder ontwikkeld en is enkel op de zwarte markt te verkrijgen. Ze is zo gevaarlijk dat het WADA atleten specifiek voor deze stof waarschuwt , maar ondanks deze waarschuwing zijn er toch al meerdere atleten betrapt op het gebruik ervan.

- SARM: afkorting voor Selective Androgen Receptor Modulator.
SARMs binden aan de androgeen receptor, maar hebben weefselafhankelijke effecten door bijv. de verschillen in co-expressie van relevante cofactoren. Streven in het kader van sport is hierbij het maximaliseren van androgene activiteit in skeletspierweefsel, maar het minimaliseren in bijv. de prostaat om zodoende sportprestaties te maximaliseren, en tegelijkertijd androgene bijwerkingen te minimaliseren.

- AICAR afkorting voor amino-imidazole carboxamide ribotide
een stof die de aanmaak van nucleotiden stimuleert. Nucleotiden spelen een rol bij het doorgeven van signalen in en tussen cellen en de energielevering in cellen. Het zorgt voor een verandering naar spiervezeltype 1 dat belangrijk is bij duursporten, zorgt voor een betere doorbloeding en heeft effect op het koolhydraat en vetmetabolisme. Gebruik is moeilijk te traceren omdat het een lichaamseigen stof is, maar ondertussen zijn er wel limieten vastgesteld.

AOD9604 (Lipotropin) Vetverbander is gebaseerd op een stuk van de menselijke molecule van het de groeihormoon. Dit hormoon, dat natuurlijk in het lichaam voorkomt en dat vet metabolisme bevordert, wordt onderdrukt in het lichaam.

- GAS6 een lichaamseigen eiwit dat de aanmaak van rode bloedcellen stimuleert. Is ontwikkeld om nierpatiënten met anemie, die slecht of niet reageren op EPO, te helpen om hun hematocriet terug richting een normaler niveau te brengen. Als GAS6 werd gebruikt, reageerde de patient ook beter op EPO. Terwijl bij EPO voorzichtig moet omgesprongen worden met de dosering om geen trombose te veroorzaken, is dit bij GAS6 minder het geval en dus veiliger in gebruik. dan EPO. Volgens de onderzoeken gaf de combinatie van de 2 de beste resultaten in functie van het hematocrietniveau.

EPO: dit hormoon zorg er voor dat er meer rode bloedlichaampjes worden aangemaakt. Hierdoor kan het bloed meer zuurstof transporteren en dat zorgt er voor dat je een inspanning langer kan volhouden.
Erytropoëtine, rhEPO, Darbepoëtine alfa (Aranesp), epoëtine delta (Dynepo), CERA

FG-4592 (zuurstof in een pil) is bedoeld voor mensen die een tekort hebben aan rode bloedlichaampjes, zoals mensen met nierproblemen. Het middel stimuleert de aanmaak van rode bloedlichaampjes en werkt dus als epo, maar dan in pilvorm. Het is dus makkelijker toe te dienen dan epo zelf, dat werkt met een spuit."
FG-4592 alleen beschikbaar voor deelnemers aan klinische proeven. Het geneesmiddel bevindt zich in de laatste testfase, maar is nog niet goedgekeurd voor de markt. Toch kan het al op verschillende websites besteld worden, als de koper tenminste kan laten zien dat hij onderzoeker is.

Mechano groeifactor (Mechano Growth Factor) (MGF) is een variant van de spier insuline-achtige groeifactor-1 (IGF-1) die op strikte lichaamsbeweging en spierschade. Structureel anders dan andere groeifactoren, zoals IGF-1, dat wordt gesynthetiseerd door de lever, MGF gaat spiervezels skeletspier weefsel te herstellen en voorkomt beschadigde cellen sterven af. Het voegt stamcellen in de spier en wordt geactiveerd door een puls van stimulatie na spierweefsel belangrijke mechanische belasting ondergaan. Genen voor MGF getranscribeerd in mindere mate het ouder daarom spiermassa afneemt bij ouderen en bepaalde ziekten ook interfereren met de productie ervan

Bloedtransfusie: Een atleet laat bloed aftappen om later terug te injecteren. Bij de heropname van dat bloed zal de atleet zijn aantal rode bloedlichaampjes goed zien toenemen, waardoor zijn uithoudingsvermogen beter zal zijn.

Stimulantia: bevorderen de werking van het centrale zenuwstelsel, je reageert sneller/harder op prikkels en voelt je ook alerter/energieker.
efedra, ritalin, amfetamine, cocaïne, cafeïne, nicotine, ...

Beta 2 agonisten : verhogen de stofwisseling en worden onder meer bij wielrenners gebruikt omdat je hiermee goed vet kan verbranden zonder kostbare spieren te verliezen. Het is mogelijk dat er een beetje extra spiergroei onder invloed van deze middelen plaatsvind. Je vindt ze bijvoorbeeld in astmamedicijnen.
Clenbuterol, Salbutamol

Insuline: een hormoon dat de suikerspiegel in het bloed regelt en kan gebruikt worden om extra koolhydraten in de spieren op te slaan, waardoor de spieren een grotere energievoorraad hebben.

Diuretica: medicijnen die de urineproductie verhogen. Hierdoor kunnen verboden middelen sneller uit het lichaam verdwijnen en wordt de urine erg waterachtig. Dit resulteert dan in geen positieve test voor de dopingmiddelen die een atleet gebruikt, maar wel een positieve test voor diuretica en dat kan zoals het geval F. Schleck heel wat vragen oproepen.
Furosemide, Xipamide, ...

Probenicide: een middel dat (doping)metabolieten aan zich vasthecht waardoor het dopinggebruik gemaskeerd wordt omdat ze niet in de urinetest terechtkomen. Is eigenlijk een geneesmiddel dat wordt gebruikt bij jicht.

Dopingtesten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele notoire gezichten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Docu's, interviews en lezingen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes van legendarische prestaties op doping :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://vimeo.com/101032213






Gouden deal voor elke liefhebber: https://www.willhaben.at/(...)ch-doping-301055156/
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:48:13 #2
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185733406
Max Kanter heeft ook nergens meer gereden :D
pi_185733460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:32 schreef showtimer het volgende:

[..]

Google Maps fietst inmiddels weer vrolijk mee. Moeten we ons zorgen maken om Keven?

JoeFroe rijdt ook niets meer, ook van de lijst gehaald voor Nokere. Die kent Mark S al decennia. ;(
Ik herken hier 1 naam uit. Iemand een vertaling?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_185733475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik herken hier 1 naam uit. Iemand een vertaling?
Haha.
Gogl-Kämna-Fröhlinger.
pi_185733517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:51 schreef showtimer het volgende:

[..]

Haha.
Gogl-Kämna-Fröhlinger.
Thanks, ik had dus enkel die laatste.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 10:56:32 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_185733546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:50 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik herken hier 1 naam uit. Iemand een vertaling?
Eigenlijk wil je dus zeggen dat wij betere codenamen gebruiken dan Fuentes en Schmidt?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 20 maart 2019 @ 10:58:01 #7
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185733563
En Walsleben heeft ook nog geen koers gereden dit jaar.

Spannend spel wel.
pi_185733610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Eigenlijk wil je dus zeggen dat wij betere codenamen gebruiken dan Fuentes en Schmidt?
Absoluut!
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:01:04 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185733614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 10:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Thanks, ik had dus enkel die laatste.
Bij Keven zou ik eerder denken aan toptalent Kevin Rivera.
pi_185733619
Zou wel grappig zijn. En dan de dominee van Sekte Sunweb zich in allerlei bochten zien wringen om ons uit te leggen dat dit toch echt incidenten zijn.
Jack does it in real time...
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:02:34 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185733632
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Zou wel grappig zijn. En dan de dominee van Sekte Sunweb zich in allerlei bochten zien wringen om ons uit te leggen dat dit toch echt incidenten zijn.
Zou vooral hilarisch zijn als een renner die al 10 jaar geen uitslag heeft gereden zwaar aan de dope zit. Dat zou ik echt slecht begrijpen.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:02:48 #12
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185733637
Geschke heeft ook niets meer gereden sinds DNF bij Murcia.

Gebroken elleboog

Duurt wel lang voordat ze met namen komen.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:06:17 #13
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185733688
Kan iemand zo'n Feltet lijstje maken? Google Maps 5 sterren?
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:28:02 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185734096
Duitse rijders - team - racedays
Max Kanter - Sunweb - 2
Lennard Kamna - Sunweb - 4
Marcus Burghardt - BORA - 7
Rudiger Selig - BORA - 7
Rick Zabel- Katusha - 8
Robert Wagner - Arkea-Samsic - 8
Pascal Ackermann - BORA - 8
Jonas Koch - CCC - 9

Enzovoorts;

Rick Zabel stond op startlijst voor Danilith Nokere Koerse maar is eraf gehaald. Volgens mij niet geblesseerd.
pi_185734104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan iemand zo'n Feltet lijstje maken? Google Maps 5 sterren?
Op zo'n Feltet lijstje zouden dan alle Oostenrijkse en Duitse wielrenners staan.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:32:38 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185734189
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitse rijders - team - racedays
Max Kanter - Sunweb - 2
Lennard Kamna - Sunweb - 4
Marcus Burghardt - BORA - 7
Rudiger Selig - BORA - 7
Rick Zabel- Katusha - 8
Robert Wagner - Arkea-Samsic - 8
Pascal Ackermann - BORA - 8
Jonas Koch - CCC - 9

Enzovoorts;

Rick Zabel stond op startlijst voor Danilith Nokere Koerse maar is eraf gehaald. Volgens mij niet geblesseerd.
Hij staat er weer op! Ik check dat dagelijks om te zien of ik Steven wel kan verslaan in de FPCL :')_
pi_185734222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rick Zabel stond op startlijst voor Danilith Nokere Koerse maar is eraf gehaald. Volgens mij niet geblesseerd.
Hersenschudding.
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:34:47 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185734227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:32 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hij staat er weer op! Ik check dat dagelijks om te zien of ik Steven wel kan verslaan in de FPCL :')_
Als je op Zabel doelt; die doet echt niet mee. Katusha noemt hem ook niet

katushacycling twitterde op maandag 18-03-2019 om 19:33:20 We’ve got two Belgian one day races this week: @NokereKoerse and #Handzameclassic : our squad for the cobbles: @jensdebus : @NathanPeterHaas : @williesmurfy : @jenthe_biermans : @KochetkovP : @Harrytanfield94 https://t.co/HZijWhNyyu reageer retweet
  woensdag 20 maart 2019 @ 11:36:09 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185734258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Als je op Zabel doelt; die doet echt niet mee. Katusha noemt hem ook niet

katushacycling twitterde op maandag 18-03-2019 om 19:33:20 We’ve got two Belgian one day races this week: @:NokereKoerse and #Handzameclassic : our squad for the cobbles: @:jensdebus : @:NathanPeterHaas : @:williesmurfy : @:jenthe_biermans : @:KochetkovP : @:Harrytanfield94 https://t.co/HZijWhNyyu reageer retweet
Hmmmm, stond er vanmorgen nog.
pi_185734699
21 sporters uit 8 landen uitkomend in 5 sporten, waaronder 3 wintersporten. Periode van eind 2011 t/m februari 2019. Meer is nog niet gezegd.
pi_185734749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:56 schreef TheArt het volgende:
21 sporters uit 8 landen uitkomend in 5 sporten, waaronder 3 wintersporten. Periode van eind 2011 t/m februari 2019. Meer is nog niet gezegd.
Van die 5 sporten zijn het 3 wintersporten, de transfusies zijn in veel verschillende landen uitgevoerd. Concrete namen kunnen vanwege het onderzoek idd niet genoemd worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:00:57 #23
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185734775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 11:59 schreef Felagund het volgende:

[..]

Van die 5 sporten zijn het 3 wintersporten, de transfusies zijn in veel verschillende landen uitgevoerd. Concrete namen kunnen vanwege het onderzoek idd niet genoemd worden.
Willekeurig gokje: biatlon, langlaufen en NoKo :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185734801
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Willekeurig gokje: biatlon, langlaufen en NoKo :+
Gewaagde gok. Curling zou me ook hoogst verbazen. Schaatsen zou nog kunnen uiteraard.
pi_185734875
Die transfusies zijn ook uitgevoerd op Hawaii, dus de 5e sport moet wel triatlon zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:07:57 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185734903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:06 schreef TheArt het volgende:
Die transfusies zijn ook uitgevoerd op Hawaii, dus de 5e sport moet wel triatlon zijn.
Of surfen. Is ook olympisch natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:09:22 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185734926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:02 schreef alpeko het volgende:

[..]

Gewaagde gok. Curling zou me ook hoogst verbazen. Schaatsen zou nog kunnen uiteraard.
Bobsleeën, skeleton, rodelen zou ook allemaal kunnen, maar daar zou ik zelf eerder aan lekker klassieke anabolen denken :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185734961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bobsleeën, skeleton, rodelen zou ook allemaal kunnen, maar daar zou ik zelf eerder aan lekker klassieke anabolen denken :P
Daarom. Niet logisch. Kracht is daar belangrijker.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:12:52 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185734983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

Daarom. Niet logisch. Kracht is daar belangrijker.
Schaatsen was ik nog even vergeten inderdaad, maar bij bloeddoping denk ik dan toch echt vooral aan de drie die ik noemde (en schaatsen). Of ze moeten het ook over ski orienteering hebben, maar dat is niet olympisch dus die kans lijkt me gelijk al klein.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:14:13 #30
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185735008
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Schaatsen was ik nog even vergeten inderdaad, maar bij bloeddoping denk ik dan toch echt vooral aan de drie die ik noemde (en schaatsen). Of ze moeten het ook over ski orienteering hebben, maar dat is niet olympisch dus die kans lijkt me gelijk al klein.
Er is maar 1 schaatster van niveau uit die regio. De rest is zeer matig.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:15:15 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185735032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:14 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Er is maar 1 schaatster van niveau uit die regio. De rest is zeer matig.
Maar het gaat om acht landen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:19:11 #32
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185735095
Christian Knees stond ooit heel hoog op de UCI bloedpaspoortverdachtenlijstje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:19:43 #33
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185735101
Oostenrijk, Duitsland, Italie, Zuid-Korea, Kroatië en Slovenië worden genoemd door Krone. Tel daar dan Kazachstan en Estland bij op en dan zit je op 8 landen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:20:34 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185735112
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:19 schreef VoMy het volgende:
Oostenrijk, Duitsland, Italie, Zuid-Korea, Kroatië en Slovenië worden genoemd door Krone. Tel daar dan Kazachstan en Estland bij op en dan zit je op 8 landen.
Even wat wisselgeld inzetten op de Russische biatleten die naar Zuid-Korea trokken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:21:05 #35
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185735127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:19 schreef VoMy het volgende:
Oostenrijk, Duitsland, Italie, Zuid-Korea, Kroatië en Slovenië worden genoemd door Krone. Tel daar dan Kazachstan en Estland bij op en dan zit je op 8 landen.
w/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 20 maart 2019 @ 12:21:26 #36
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185735133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:19 schreef VoMy het volgende:
Oostenrijk, Duitsland, Italie, Zuid-Korea, Kroatië en Slovenië worden genoemd door Krone. Tel daar dan Kazachstan en Estland bij op en dan zit je op 8 landen.
@heywoodu: Zuid-Korea is de vreemde eend in de bijt hier. Hoe actief zijn die in de ski-onderdelen? Ze schaatsen in ieder geval wel. Maar wielrennen bijvoorbeeld ook al niet.
pi_185735198
Ik heb die Koreaanse skeletonracer nooit vertrouwd!
  Moderator woensdag 20 maart 2019 @ 12:26:02 #38
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_185735208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:21 schreef VoMy het volgende:

[..]

@:heywoodu: Zuid-Korea is de vreemde eend in de bijt hier. Hoe actief zijn die in de ski-onderdelen? Ze schaatsen in ieder geval wel. Maar wielrennen bijvoorbeeld ook al niet.
Als ik het goed heb begrepen waren dit de landen waar de bloedtransfusies plaatsvonden. In Zuid-Korea vonden natuurlijk de OS plaats, waar volgens de Duitsers twee klanten van Schmidt hun opwachting maakten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:26:02 #39
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185735209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:21 schreef VoMy het volgende:

[..]

@:heywoodu: Zuid-Korea is de vreemde eend in de bijt hier. Hoe actief zijn die in de ski-onderdelen? Ze schaatsen in ieder geval wel. Maar wielrennen bijvoorbeeld ook al niet.
Vier B-Russen zijn in het biatlon in de laatste jaren die kant op gegaan: Ekaterina Avvakumova, Anna Frolina, Alexander Starodubets en Timofey Lapshin. Starodubets heeft het bij één seizoen gehouden, Avvakumova is er ook weer klaar mee en startte dit seizoen niet, die andere twee doen nog mee. In het langlaufen is/was er alleen de Noor Kim Magnus met Zuid-Koreaanse ouder(s?), maar die is onlangs volgens mij weer teruggegaan naar de Noren, nu Pyeongchang voorbij is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 maart 2019 @ 12:26:26 #40
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185735215
quote:
8s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:25 schreef Marcoss het volgende:
Ik heb die Koreaanse skeletonracer nooit vertrouwd!
Iron Man _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185735920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen waren dit de landen waar de bloedtransfusies plaatsvonden. In Zuid-Korea vonden natuurlijk de OS plaats, waar volgens de Duitsers twee klanten van Schmidt hun opwachting maakten.
Klopt ja, de atleten hoeven dus niet per se uit die landen te komen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 20 maart 2019 @ 14:30:27 #42
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185738362
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen waren dit de landen waar de bloedtransfusies plaatsvonden. In Zuid-Korea vonden natuurlijk de OS plaats, waar volgens de Duitsers twee klanten van Schmidt hun opwachting maakten.
Hmm, is dat zo? Ik las dit hier:
quote:
Die PK der Staatsanwaltschaft München bringt Überraschungen: 21 Athleten sind in die Doping-Causa involviert, weltweit wurde in fünf Jahren eine dreistellige Anzahl von Transfusionen durchgeführt. Betroffen sind Österreich, Deutschland, Italien, Kroatien, Slowenien, Südkorea, Kasachstan, Estland. Die Rede ist von fünf verschiedenen Sportarten, darunter drei vom Wintersport.
Doelen ze met die landen niet op de Athleten?
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze bij Krone een gemakzuchtige weergave van de persconferentie hebben opgeschreven, aan de site te zien is het nogal een boulevardblad.
pi_185738443
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 14:30 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hmm, is dat zo? Ik las dit hier:
[..]

Doelen ze met die landen niet op de Athleten?
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze bij Krone een gemakzuchtige weergave van de persconferentie hebben opgeschreven, aan de site te zien is het nogal een boulevardblad.
Dat laatste lijkt mij te kloppen, ze zeiden duidelijk meermaals dat ze niets konden zeggen over waar de atleten vandaan kwamen. Ze noemden alleen een lijstje waar de transfusies plaats hebben gevonden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_185825768
hajoseppelt twitterde op zondag 24-03-2019 om 08:45:26 ARD Doping Editorial Team: The first German athlete suspected of having been client of the Erfurt doping doctor’s network? Probably another sports involved. More in ARD‘s @sportschau at @DasErste today at 6pm German time reageer retweet
@heywoodu zit wellicht al klaar met de popcorn

hajoseppelt twitterde op zondag 24-03-2019 om 17:38:35 ARD-Dopingredaktion: Deutscher Eisschnellläufer Kunde bei Dopingarzt in Erfurt? https://t.co/Urtzau62tu via @sportschau reageer retweet
@erben_wewewewennemars duikt verschrikt weg onder een dekentje
pi_185825812
Toch niet de übersympathieke Ihle?
  zondag 24 maart 2019 @ 18:00:55 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_185825861
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_185825921
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:58 schreef showtimer het volgende:
Toch niet de übersympathieke Ihle?
Ik ga dan toch voor Patje Beckert, kind van Erfurt.
pi_185825959
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ga dan toch voor Patje Beckert, kind van Erfurt.
En dat de rug van Steffanie altijd een kutexcuus is geweest voor een telefoontje van Harm?
  zondag 24 maart 2019 @ 18:08:12 #49
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185826037
Ik wilde gelijk Stephanie posten ja, maar dat klopt niet helemaal met de timeline.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 24 maart 2019 @ 18:10:05 #50
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185826081
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ga dan toch voor Patje Beckert, kind van Erfurt.
Zal wel. En langere afstand is logischer ook.
  zondag 24 maart 2019 @ 18:13:35 #51
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_185826157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 12:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Schaatsen was ik nog even vergeten inderdaad, maar bij bloeddoping denk ik dan toch echt vooral aan de drie die ik noemde (en schaatsen). Of ze moeten het ook over ski orienteering hebben, maar dat is niet olympisch dus die kans lijkt me gelijk al klein.
Bloeddoping= cardio sport
pi_185826187
Oh, het is gewoon hetzelfde stukje als al op de site stond.
pi_185826273
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik ga dan toch voor Patje Beckert, kind van Erfurt.
https://www.instagram.com/p/BvWFqvupcbm/
Gisteren nog een volledige seizoensanalyse online gezet, rijmt niet echt met een telefoontje van Hajo.
pi_185826482
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:19 schreef showtimer het volgende:

[..]

https://www.instagram.com/p/BvWFqvupcbm/
Gisteren nog een volledige seizoensanalyse online gezet, rijmt niet echt met een telefoontje van Hajo.
Nico (en Moritz ook) zijn ook nog recent actief geweest daar. Dufter heeft z'n account op privé staan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2019 @ 18:31:53 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185826492
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 18:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Bloeddoping= cardio sport
Ja, vandaar dat ik die sporten noemde en ski orienteering als mogelijke doch onwaarschijnlijke outsider.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2019 @ 18:32:41 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185826512
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 17:56 schreef wimderon het volgende:
hajoseppelt twitterde op zondag 24-03-2019 om 08:45:26 ARD Doping Editorial Team: The first German athlete suspected of having been client of the Erfurt doping doctor’s network? Probably another sports involved. More in ARD‘s @:sportschau at @:DasErste today at 6pm German time reageer retweet
@:heywoodu zit wellicht al klaar met de popcorn
Ik zat met spareribs in de handen maar zag dit te laat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 24 maart 2019 @ 19:39:38 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_185827736
Pechstein?? Of is het een man? :o
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2019 @ 19:45:34 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185827849
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:39 schreef Zwansen het volgende:
Pechstein?? Of is het een man? :o
Ja, een man die in 2014 en/of 2018 meedeed aan de Spelen.

Patrick Beckert, Moritz Geisreiter, Joel Dufter, Nico Ihle, Samuel Schwarz, Robert Lehmann of Alexej Baumgärtner dus.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185827905
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, een man die in 2014 en/of 2018 meedeed aan de Spelen.

Patrick Beckert, Moritz Geisreiter, Joel Dufter, Nico Ihle, Samuel Schwarz, Robert Lehmann of Alexej Baumgärtner dus.
Allemaal vies slechte schaatsers, alleen Ihle kan er enigszins wat van.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 maart 2019 @ 19:51:48 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185827970
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Allemaal vies slechte schaatsers, alleen Ihle kan er enigszins wat van.
Nou ja, met 6:07 en 12:52 en twee keer WK-brons ben je natuurlijk niet viesslecht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185828082
Ja ik overdrijf wat, Beckert is inderdaad nog wel een redelijke sub-topper. Erg benieuwd of alle namen nog naar buiten komen binnenkort.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:03:21 #62
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185828159
Moritz lijkt mij het meest verdacht. Die is al gestopt, itt Beckert. Maar Beckert heeft niet laten merken zich druk te maken: al zijn toernooien gewoon gereden na de inval, met analyses en al op Insta. Dat ie uit Erfurt komt, is waar, maar hij is daar ook echt geboren. Dat hij daar nog steeds zit, kan gewoon komen omdat er ook een ijsbaan is + zijn hele familie. Die dan toch ook allevier (er zijn heel veel schaatsende Beckerts) verdacht moeten zijn.

Van Geisreiter kan ik me eigenlijk alleen de bizar snelle race in SLC vorig jaar herinneren. Verder toch een carrière in de tweede lijn.
  zondag 24 maart 2019 @ 20:51:29 #63
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_185829333
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Allemaal vies slechte schaatsers, alleen Ihle kan er enigszins wat van.
Schwarz heeft volgens mij wel een jaar of 2 ineens best goede uitslagen gereden in worldcups enzo.. En daarna nooit meer gezien.
(ik wil hiermee niet zeggen dat ik uit het rijtje perse hem verdenk. Van de anderen weet ik gewoon nog minder :') )
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 24 maart 2019 @ 20:52:10 #64
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_185829362
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Remzz het volgende:

[..]

Allemaal vies slechte schaatsers, alleen Ihle kan er enigszins wat van.
En is Lehman op den duur niet in Amerika gaan schaatsen, bij team Swider-Peltz?
Be sure to wear some flowers in your hair
  zondag 24 maart 2019 @ 21:32:50 #65
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185830987
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

En is Lehman op den duur niet in Amerika gaan schaatsen, bij team Swider-Peltz?
Das Emery Lehman, een Amerikaan.
Schwarz was altijd een redelijke 1000m-schaatser, zoals enkel Duitsers die hebben. Af en toe een uitschieter.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:38:50 #66
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_185831140
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:32 schreef VoMy het volgende:

[..]

Das Emery Lehman, een Amerikaan.
Schwarz was altijd een redelijke 1000m-schaatser, zoals enkel Duitsers die hebben. Af en toe een uitschieter.
Nee hoor ook Robert Lehman.
Maar dat is vooralsnog verder off-topic..
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 25 maart 2019 @ 10:00:07 #67
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185838218
JoeFro start ook niet in Catalunya :D
  maandag 25 maart 2019 @ 10:06:45 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185838289
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
JoeFro start ook niet in Catalunya :D
Met stip op nummer 1 op mijn verdachtenlijstje.

Helpt ook niet dat hij vroeger voor de altijd schone Gerolsteiner en Milram heeft gereden.
  maandag 25 maart 2019 @ 10:10:10 #69
14505 OProg
A Life in Music
pi_185838341
Begonnen bij Gerolsteiner natuurlijk. Als ze deze pakken kunnen ze niet meer verwijzen naar periodes bij andere ploegen bij Sunweb. Zit al vanaf 2011 bij de ploeg en voorgangers. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 25 maart 2019 @ 10:12:44 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185838386
Als toeval niet bestaat:

Geboren: 9 juni 1985 (33 jaar), Gerolstein, Duitsland

_O_
pi_185838881
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als toeval niet bestaat:

Geboren: 9 juni 1985 (33 jaar), Gerolstein, Duitsland

_O_
_O-
pi_185839707
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als toeval niet bestaat:

Geboren: 9 juni 1985 (33 jaar), Gerolstein, Duitsland

_O_
:D
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 maart 2019 @ 11:46:47 #73
426493 crew  PippenScottie
pi_185839890
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
JoeFro start ook niet in Catalunya :D
Ik moest hem googlen, maar Johannes Fröhlinger dus.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 25 maart 2019 @ 11:51:04 #74
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_185839954
WSFR_Cyclisme twitterde op zondag 24-03-2019 om 13:33:25 Team Sunweb pour le Tour de Catalogne🇦🇺 MATTHEWS Michael🇳🇱 KELDERMAN Wilco, 9e en 2015🇦🇺 POWER Robert🇦🇺 HAMILTON Chris🇧🇪 BAKELANTS Jan🇩🇪 FRÖHLINGER Johannes🇩🇪 KÄMNA Lennard #VoltaCatalunya #wielrennen https://t.co/pCO4XbOyBt reageer retweet
Gisteren nog wel, nu idd vervangen door Storer.
  maandag 25 maart 2019 @ 12:18:48 #75
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_185840370
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2019 11:51 schreef Pino112 het volgende:
WSFR_Cyclisme twitterde op zondag 24-03-2019 om 13:33:25 Team Sunweb pour le Tour de Catalogne🇦🇺 MATTHEWS Michael🇳🇱 KELDERMAN Wilco, 9e en 2015🇦🇺 POWER Robert🇦🇺 HAMILTON Chris🇧🇪 BAKELANTS Jan🇩🇪 FRÖHLINGER Johannes🇩🇪 KÄMNA Lennard #VoltaCatalunya #wielrennen https://t.co/pCO4XbOyBt reageer retweet
Gisteren nog wel, nu idd vervangen door Storer.
Au au au au
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 maart 2019 @ 12:39:43 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185840643
Beckert en Ihle zijn het niet, in principe.
https://www.eurosport.de/(...)o7201696/story.shtml
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 25 maart 2019 @ 13:00:42 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185840897
Als Johannes Frohlinger bloedzakken gebruikt kap ik met wielrennen kijken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_185841075
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Als Johannes Frohlinger bloedzakken gebruikt kap ik met wielrennen kijken.
Deze post print ik wel even uit.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_185842958
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
JoeFro start ook niet in Catalunya :D
Gedegradeerd naar België.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 maart 2019 @ 16:05:18 #80
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_185843958
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 15:08 schreef showtimer het volgende:

[..]

Gedegradeerd naar België.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben heel erg benieuwd of ie daar verschijnt. Zo niet dan moeten we echt vrezen.
  maandag 25 maart 2019 @ 16:27:51 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_185844283
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:00 schreef Mani89 het volgende:
Als Johannes Frohlinger bloedzakken gebruikt kap ik met wielrennen kijken.
waarom ga je daar zo over de rooie van?
  maandag 25 maart 2019 @ 16:29:03 #82
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185844308
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom ga je daar zo over de rooie van?
Johannes Frohlinger is een waardeloze coureur, als blijkt dat die al jaren bloedzakken gebruikt zijn we reddeloos verloren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 25 maart 2019 @ 18:02:56 #83
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_185845758
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Johannes Frohlinger is een waardeloze coureur, als blijkt dat die al jaren bloedzakken gebruikt zijn we reddeloos verloren.
het is nooit geweest dat de top 20 alleen maar gebruikt, vroeger mocht je nog niet eens mee naar een GT als je niet genoeg gebruikte.
  maandag 25 maart 2019 @ 21:09:59 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_185849183


U verwacht het niet. Winnaar bergtrui Vuelta a San Juan
  maandag 25 maart 2019 @ 21:13:56 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_185849277
Mooie traditie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_185867897
Beckert en Ihle ontkennen. Waar staat ergens dat het een man was? Dan zijn er toch niet veel meer smaken over?
pi_185867929
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 18:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is nooit geweest dat de top 20 alleen maar gebruikt, vroeger mocht je nog niet eens mee naar een GT als je niet genoeg gebruikte.
THEFXR brengt even wat nuance aan in de opmerking van Mani, mooi om te zien.
pi_185933464
Goeie quotes van Femke.

quote:
"Het was echt bizar", blikt Heemskerk bij een persmoment voor de Swim Cups terug op dat moment in Hangzhou. "Kira was midden in de nacht opeens weg uit de kamer en toen ze terugkwam, keek ze me aan alsof er iemand was overleden. Dat was gelukkig niet zo, maar het werkelijke nieuws was niet veel beter. Je denkt echt van: hoe dan? Want je weet op dat moment gewoon dat ze geen doping heeft gebruikt, maar ze was eigenlijk al de lul."

"Ik vond het ook heel heftig dat ze gelijk naar huis moest", vervolgt Heemskerk, die ondanks de perikelen in totaal acht WK-medailles veroverde in Hangzhou. "Ik was de enige zwemster die het wist en kon het ook niet delen met anderen. Ik leefde heel erg met haar mee. We zijn gewoon allemaal 'schoon' en dan wil je niet dat je naam gelinkt wordt aan doping."
  woensdag 3 april 2019 @ 20:35:31 #89
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186018294
Lol, Villalobos, de enige die de broertjes Rojas nog enigszins bij kon houden en zich er ooit tussen heeft weten te plaatsen in Costa Rica, is gepakt. Wel apart dat hij toen gewoon door alle keuringen is gekomen, maar nu, na zijn slechtste prestatie ooit, wel hangt.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator woensdag 3 april 2019 @ 20:38:42 #90
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186018363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, Villalobos, de enige die de broertjes Rojas nog enigszins bij kon houden en zich er ooit tussen heeft weten te plaatsen in Costa Rica, is gepakt. Wel apart dat hij toen gewoon door alle keuringen is gekomen, maar nu, na zijn slechtste prestatie ooit, wel hangt.
Dat is dan de tweede keer dat hij voor de bijl gaat. Costa Ricaantjes zijn echt fenomenen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:40:18 #91
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186018396
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Lol, Villalobos, de enige die de broertjes Rojas nog enigszins bij kon houden en zich er ooit tussen heeft weten te plaatsen in Costa Rica, is gepakt. Wel apart dat hij toen gewoon door alle keuringen is gekomen, maar nu, na zijn slechtste prestatie ooit, wel hangt.
Heel even schrok ik toen ik Villalobos las. Godzijdank.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186018473


Voor de volledigheid.

Roman werd respectievelijk eerste en tweede op de 21e en 24e.
  woensdag 3 april 2019 @ 20:48:52 #93
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186018608
Zal wel een een vooroorlogse bloedtranfusie zijn geweest want ze kwamen nimmer vooruit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186034001
Bjorn Nijhuis Beorn Nijenhuis heeft zojuist op Radio 1 gezegd, dat hij en zijn toenmalige ploeggenoten in het verleden middelen geslikt hebben om het verzuren tegen te gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Idisrom op 04-04-2019 18:33:02 ]
pi_186034105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef Idisrom het volgende:
Bjorn Nijhuis heeft zojuist op Radio 1 gezegd, dat hij en zijn toenmalige ploeggenoten in het verleden middelen geslikt hebben om het verzuren tegen te gaan.
Bedoel je Beorn Nijenhuis?
pi_186034199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:20 schreef alpeko het volgende:

[..]

Bedoel je Beorn Nijenhuis?
Ja, die bedoelde ik.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:27:52 #97
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186034214
Dick Jol en Roelof Luinge zaten aan de EPO?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:28:14 #98
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186034219
Oh Beorn Nijenhuis.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186034233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef Idisrom het volgende:
Bjorn Nijhuis heeft zojuist op Radio 1 gezegd, dat hij en zijn toenmalige ploeggenoten in het verleden middelen geslikt hebben om het verzuren tegen te gaan.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:31:26 #100
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186034258
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom zou je klunen, je kan toch ook met de bus?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186034264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:14 schreef Idisrom het volgende:
Bjorn Nijhuis heeft zojuist op Radio 1 gezegd, dat hij en zijn toenmalige ploeggenoten in het verleden middelen geslikt hebben om het verzuren tegen te gaan.
Als je bicarbonaat al als doping beschouwd dan kan je alles wel doping noemen. Je zit er van nature al vol mee.
  donderdag 4 april 2019 @ 18:37:13 #102
40566 Ericr
Livewrong
pi_186034337
https://nos.nl/l/2279016

Jumbo Visma wil geen thyrax gebruikers.
  Moderator donderdag 4 april 2019 @ 18:53:56 #103
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186034581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186036891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:37 schreef Ericr het volgende:
https://nos.nl/l/2279016

Jumbo Visma wil geen thyrax gebruikers.
Jammer voor Ireen Wüst dus. Die wordt door Jumbo als dopinggebruik gezien. Lekker hypocriet van de opvolgploeg van Rasmussen en Dekker.
  donderdag 4 april 2019 @ 20:49:20 #105
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_186037348
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 18:31 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Waarom zou je klunen, je kan toch ook met de bus?
Gremdaat _O_
  donderdag 4 april 2019 @ 20:49:39 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186037358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:28 schreef Coppi het volgende:

[..]

Jammer voor Ireen Wüst dus. Die wordt door Jumbo als dopinggebruik gezien. Lekker hypocriet van de opvolgploeg van Rasmussen en Dekker.
Dit is iets te makkelijk en iets te cynisch. Met goede wil zou je ook kunnen zeggen dat dit initiatief te prijzen valt en navolging verdient. Bovendien had Rabo helemaal geen schaatsploeg.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186037438
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:28 schreef Coppi het volgende:

[..]

Jammer voor Ireen Wüst dus. Die wordt door Jumbo als dopinggebruik gezien. Lekker hypocriet van de opvolgploeg van Rasmussen en Dekker.
Waarom hypocriet?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 4 april 2019 @ 21:07:12 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186037826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:28 schreef Coppi het volgende:

[..]

Jammer voor Ireen Wüst dus. Die wordt door Jumbo als dopinggebruik gezien. Lekker hypocriet van de opvolgploeg van Rasmussen en Dekker.
waar slaat dit nou weer op?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186044064
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom hypocriet?
Omdat een ploeg met een dopingverleden roomser dan de paus gaat doen en nu sporters gaat discrimineren die daadwerkelijk een schildklieraandoening hebben.
pi_186044067
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 20:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dit is iets te makkelijk en iets te cynisch. Met goede wil zou je ook kunnen zeggen dat dit initiatief te prijzen valt en navolging verdient. Bovendien had Rabo helemaal geen schaatsploeg.
Lotto jumbo is 1 ploeg en had Rabobank als voorloper.
  vrijdag 5 april 2019 @ 08:55:01 #111
14505 OProg
A Life in Music
pi_186044308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 08:18 schreef Coppi het volgende:

[..]

Omdat een ploeg met een dopingverleden roomser dan de paus gaat doen en nu sporters gaat discrimineren die daadwerkelijk een schildklieraandoening hebben.
Je kan je beter af gaan vragen of je met een schildklieraandoening geschikt bent voor topsport.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 5 april 2019 @ 09:36:09 #112
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186044871
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 08:19 schreef Coppi het volgende:

[..]

Lotto jumbo is 1 ploeg en had Rabobank als voorloper.
De mensen in het management van de schaatstak hebben niets van doen met de wielerploeg, laat staan met de wielerploeg van Rabo.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 5 april 2019 @ 09:59:09 #113
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_186045297
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 08:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Je kan je beter af gaan vragen of je met een schildklieraandoening geschikt bent voor topsport.
Kijk, deze vraag is echt dé vraag die nooit gesteld wordt. Zoals al die duursporters met astma zelfs al is het inspanningsastma. Dan ben je in principe gewoon niet perfect genoeg om tot de beste van de beste te behoren.
pi_186045330
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 09:59 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Kijk, deze vraag is echt dé vraag die nooit gesteld wordt. Zoals al die duursporters met astma zelfs al is het inspanningsastma. Dan ben je in principe gewoon niet perfect genoeg om tot de beste van de beste te behoren.
Dat is natuurlijk wel een punt maar hoe ver ga je daar in dan? Is iemand met lenzen of een bril dan wel perfect genoeg? Of iemand met steunzolen. En voor de discussie Semenya geldt natuurlijk omgekeerd hetzelfde. Die heeft dan van nature weer een oneerlijk voordeel als vrouw en wordt nu mogelijk geacht om medicijnen te slikken om aan de normale waarden te voldoen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 10:47:08 #115
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186046221
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 10:01 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een punt maar hoe ver ga je daar in dan? Is iemand met lenzen of een bril dan wel perfect genoeg? Of iemand met steunzolen. En voor de discussie Semenya geldt natuurlijk omgekeerd hetzelfde. Die heeft dan van nature weer een oneerlijk voordeel als vrouw en wordt nu mogelijk geacht om medicijnen te slikken om aan de normale waarden te voldoen.
Dat is natuurlijk belachelijk. Yao Ming had ook een oneerlijk voordeel als superlange basketballer, Michael Phelps was hyperflexibel, de beste jockeys kunnen mij staand pijpen. Atleten zijn nu eenmaal freaks, topsport is geen Miss World-verkiezing.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186046591
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 08:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Je kan je beter af gaan vragen of je met een schildklieraandoening geschikt bent voor topsport.
Als er medicijnen voor zijn die vooralsnog niet op de dopinglijst staan wel. Als die er wel opstaan en er met de huidige regels een TUE voor nodig is, wordt het pas een ander verhaal.
pi_186048227
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 08:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Je kan je beter af gaan vragen of je met een schildklieraandoening geschikt bent voor topsport.
Iedereen kan een aandoening krijgen. Misschien dan ook de fysiotherapeut verbieden? Atleten met brillen verbieden?
  vrijdag 5 april 2019 @ 13:15:51 #118
14505 OProg
A Life in Music
pi_186048315
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:09 schreef Coppi het volgende:

[..]

Iedereen kan een aandoening krijgen. Misschien dan ook de fysiotherapeut verbieden? Atleten met brillen verbieden?
Een bril is nogal een non-vergelijking in deze. Van lenzen of iets zal je in vrijwel geen enkele sport voordeel behalen.

Ik rij zelf al jaren bij de amateurs. Of ik nou met of zonder lenzen in rij, onder aan de streep is het resultaat exact hetzelfde. Het is vooral prettig om dingen scherp te zien en in het gekste geval zou je kunnen zeggen dat het voor de andere renners ook wel handig is dat ik alles scherp zie.

En ja, iedereen kan een aandoening krijgen. Net als dat niet iedereen hetzelfde talent voor iets heeft. Moeten we dat laatste dan ook maar gaan compenseren zodat iedereen dezelfde kans krijgt?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_186048350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:15 schreef OProg het volgende:

[..]

Een bril is nogal een non-vergelijking in deze. Van lenzen of iets zal je in vrijwel geen enkele sport voordeel behalen.
Schietsport hooguit.
pi_186048365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:15 schreef OProg het volgende:

[..]

Een bril is nogal een non-vergelijking in deze. Van lenzen of iets zal je in vrijwel geen enkele sport voordeel behalen.

En ja, iedereen kan een aandoening krijgen. Net als dat niet iedereen hetzelfde talent voor iets heeft. Moeten we dat laatste dan ook maar gaan compenseren zodat iedereen dezelfde kans krijgt?
Je snapt hem niet. Iemand die de aandoening bijziendheid heeft geven we een medisch hulpmiddel en dat vinden we wel acceptabel. Iemand met Hashimoto mag blijkbaar niet geholpen worden. Dat is meten met twee maten.
  vrijdag 5 april 2019 @ 13:21:22 #121
14505 OProg
A Life in Music
pi_186048370
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:19 schreef alpeko het volgende:

[..]

Schietsport hooguit.
Valt denk ik ook wel mee, want die hebben toch ook al vaak een hulpmiddel.



Ik dacht nog even aan darten, maar of ik het nou wel of niet scherp zie, de pijl komt denk ik op dezelfde plek in het bord waar hij niet had moeten zitten als ik gooi. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 5 april 2019 @ 13:26:16 #122
14505 OProg
A Life in Music
pi_186048431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:20 schreef Coppi het volgende:

[..]

Je snapt hem niet. Iemand die de aandoening bijziendheid heeft geven we een medisch hulpmiddel en dat vinden we wel acceptabel. Iemand met Hashimoto mag blijkbaar niet geholpen worden. Dat is meten met twee maten.
Nee, jij snapt hem niet. Eén van de bijwerkingen van Tyrax is onder andere snel gewichtsverlies waar het misbruik uit is gekomen.
Veel van die zooi die met attesten verstrekt is heeft als reden prestaties vergroten en voordeel behalen. Als het misbruik dan inmiddels dusdanig is moet je gewoon zeggen dat we er dan maar helemaal mee moeten kappen. Als je inspanningsastma hebt na een prestatie is dan gewoon pech. Het is een gevolg waar je mee te kampen hebt van de sport waarin je wilde excelleren.

Maar of je nou vervolgens wel of niet je lenzen in doet ga je niet harder door lopen, fietsen, weet ik het wat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:44:23 #123
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186050305
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2019 08:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Je kan je beter af gaan vragen of je met een schildklieraandoening geschikt bent voor topsport.
is gewoon doping,maar het mag, staat niet op de lijst enzo
  vrijdag 5 april 2019 @ 15:45:40 #124
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186050323
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 13:19 schreef alpeko het volgende:

[..]

Schietsport hooguit.
Golf $$$$
pi_186051876
quote:
Denise Betsema is eind januari na de Wereldbeker-veldrit in Hoogerheide positief getest op anabole steroïden. Dat meldt de UCI. De veldrijdster van Texel is voorlopig geschorst. Ze was afgelopen seizoen de revelatie met een indrukwekkende reeks aan zeges.

Het gaat om een Adverse Analytical Finding, ook wel een analyse waaruit de aanwezigheid van verboden stoffen of middelen blijkt. Het aangetroffen middel komt van buiten het lichaam, meldt de UCI. De positieve test is afgenomen op 27 januari tijdens de Wereldbeker in Hoogerheide. Betsema, rijdend voor Marlux-Bingoal, eindigde die dag als zevende.

Onafhankelijk dopingorgaan CADF voerde de controle uit. Daar zijn dus verdachte sporen in aangetroffen. Betsema mag de B-staal aanvragen. Ze is tot nader order wel geschorst door de wielerunie.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 17:40:59 #126
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186051884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 17:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Terwijl veldrijden toch wel bij uitstek dé technische sport is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 17:46:05 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186051947
Vandaag op insta, benieuwd of ze die fiets nog heeft gekregen ahahaha.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186051980
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 17:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat verwacht je toch ook niet.
  vrijdag 5 april 2019 @ 17:49:10 #129
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186051989
Was ook bijna te mooi om waar te zijn.

Ik gok vervuilde supplement.
  vrijdag 5 april 2019 @ 17:52:35 #130
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_186052028
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 17:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Nooooooo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 5 april 2019 @ 17:58:15 #131
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186052103
Water en brood-roepers in shambles.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_186052115
Opdoeken dat blubberfietsen.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 17:59:56 #133
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186052135
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 17:58 schreef showtimer het volgende:
Opdoeken dat blubberfietsen.
Stop anders nog wat thyrax in je mik joh, linkmichel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186052155
Verrassend dit.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:01:11 #135
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186052156


Wtf is dit voor HGH kaaklijn dan. Dan snap ik wel dat je gepakt bent.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 18:02:45 #136
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186052179
Dafne Coulthard vindt dit niet leuk.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 18:04:03 #137
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186052202
“Ik ben ontgoocheld, want ik ben absoluut onschuldig”, zegt ze. “Ik ga dit aanvechten en zal een contra-expertise aanvragen.”

Niets aan de hand, jongens.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:04:37 #138
194695 franklop
Fran knock
pi_186052216
:o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:04:55 #139
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186052220
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
“Ik ben ontgoocheld, want ik ben absoluut onschuldig”, zegt ze. “Ik ga dit aanvechten en zal een contra-expertise aanvragen.”

Niets aan de hand, jongens.
We kunnen weer verder met zijn allen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:05:26 #140
194695 franklop
Fran knock
pi_186052234
Nederlanders dopen niet!!!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186052240
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf is dit voor HGH kaaklijn dan. Dan snap ik wel dat je gepakt bent.
Als die rechtse ook op de foto staat, valt die kaaklijn bij Betsema toch wat minder op..
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 18:06:44 #142
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186052257
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:05 schreef franklop het volgende:
Nederlanders dopen niet!!!
Nederland heeft geen dopingcultuur.

- Dafne Coulthard
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186052466
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nederland heeft geen dopingcultuur.

- Dafne Coulthard
raykerckhoffs twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:11:05 Bij anabole steroïden denk ik aan het voormalig oostblok, aan de DDR. Niet aan een Nederlandse veldrijdster anno 2019 die op dat middel betrapt wordt. https://t.co/oGAYYblMZO reageer retweet
En zo is het.
pi_186052497
Lol. Wat een HGH kaak.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 18:21:21 #145
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186052533
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:17 schreef showtimer het volgende:

[..]

raykerckhoffs twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:11:05 Bij anabole steroïden denk ik aan het voormalig oostblok, aan de DDR. Niet aan een Nederlandse veldrijdster anno 2019 die op dat middel betrapt wordt. https://t.co/oGAYYblMZO reageer retweet
En zo is het.
Texel is ook wel bijna het Oostblok.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186052637
:D -O- Betsema toch. :N
pi_186052652
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:05 schreef franklop het volgende:
Nederlanders dopen niet!!!
Ze is van Texel..het blijven eilanders.
pi_186052724
Mattbrammeier85 twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:29:01 That race and moment she dreamt of her whole career, stolen by a cheat! Going to celebrate that win today with @NikkiBrammeier #koksijde 🥇 https://t.co/JKKgZGNeV0 reageer retweet
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 18:31:51 #149
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186052741
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:31 schreef showtimer het volgende:
Mattbrammeier85 twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:29:01 That race and moment she dreamt of her whole career, stolen by a cheat! Going to celebrate that win today with @:NikkiBrammeier #koksijde 🥇 https://t.co/JKKgZGNeV0 reageer retweet
Bram Meier mag wel weer een keer een auto koppen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:33:51 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186052777
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]

Wtf is dit voor HGH kaaklijn dan. Dan snap ik wel dat je gepakt bent.
Wat heeft die daar rechts dan gebruikt, die ziet er helemaal niet uit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186052788
quote:
4s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:31 schreef showtimer het volgende:
Mattbrammeier85 twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:29:01 That race and moment she dreamt of her whole career, stolen by a cheat! Going to celebrate that win today with @:NikkiBrammeier #koksijde 🥇 https://t.co/JKKgZGNeV0 reageer retweet
Wie is deze nobuddy?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:38:21 #152
194695 franklop
Fran knock
pi_186052855
Misschien iets te hard gesnoept bij haar bodybuilderende man/vriend
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186052994
thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:34:44 De UCI spreekt van een middel dat van buitenaf is toegediend. Als dat wordt bevestigd bij de B-staal kan Betsema alleen maar onder een zware sanctie (4 jaar schorsing) uit komen als ze bewijst dat ze het buiten haar schuld om heeft binnengekregen. reageer retweet
pi_186053007
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:38 schreef franklop het volgende:
Misschien iets te hard gesnoept bij haar bodybuilderende man/vriend
Seksueel overdraagbaar, dat zou ik als excuus gebruiken. ;)
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:50:18 #155
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_186053049
Sportjournaal opent er niet eens mee :')
pi_186053092
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:34:44 De UCI spreekt van een middel dat van buitenaf is toegediend. Als dat wordt bevestigd bij de B-staal kan Betsema alleen maar onder een zware sanctie (4 jaar schorsing) uit komen als ze bewijst dat ze het buiten haar schuld om heeft binnengekregen. reageer retweet
Tijd voor gezinsuitbreiding.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 18:53:18 #157
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186053098
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Sportjournaal opent er niet eens mee :')
Niet zo heel vreemd toch? Als het maar even genoemd wordt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 18:53:32 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186053103
Ik hoorde 'positief blijven'
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:54:23 #159
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_186053122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet zo heel vreemd toch? Als het maar even genoemd wordt.
Dit is toch wel het belangrijkste sportnieuws van de dag. Dat Kelderman de Giro mist was allang duidelijk.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 18:55:21 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186053140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dit is toch wel het belangrijkste sportnieuws van de dag. Dat Kelderman de Giro mist was allang duidelijk.
Mwah, ik vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten wie ene Denise Betsema is :@

Zeker waard om genoemd te worden, maar nou ook weer geen meganieuws ofzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 april 2019 @ 18:59:34 #161
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186053205
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Terwijl veldrijden toch wel bij uitstek dé technische sport is.
Sinds de tijd van Groenendaal al niet meer waar natuurlijk.
pi_186053230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Dit is toch wel het belangrijkste sportnieuws van de dag. Dat Kelderman de Giro mist was allang duidelijk.
Mannen wielrennen is een stuk populairder dan het veldrijden bij de vrouwen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_186053329
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Sportjournaal opent er niet eens mee :')
Het is geen Russische, dat verandert de zaak.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 19:09:45 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186053361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is geen Russische, dat verandert de zaak.
Toch genoeg Russische betrapten in allerlei sporten langs zien komen waar in geen enkel Nederlands medium ook maar één woord over is gezegd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 19:45:18 #165
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186054170
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186054385
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
Die wurgt je in 10 seconden.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:00:11 #167
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186054540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
Speculatief. Rejected.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 20:06:26 #168
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186054668
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Die wurgt je in 10 seconden. [ afbeelding ]
Ja, die foto bedoelde ik. Daar zit aardig wat groente en fruit in.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186054696
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, die foto bedoelde ik. Daar zit aardig wat groente en fruit in.
Benieuwd wie haar pursenel treners en diëtisten zijn en hoeveel monnie ze op de bankrekening hebben.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186054736
KatieFnCompton twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 19:05:10 Ugh...this pains me. Unfortunately I’m not surprised but very disappointed. At least maybe the testing is starting to actually catch dopers??? One can hope. Now let’s add hair sample testing to urine and blood to catch even more 👍 https://t.co/tDZEK6B3Mp reageer retweet
pi_186055384
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mwah, ik vraag me af hoeveel mensen überhaupt weten wie ene Denise Betsema is :@

Zeker waard om genoemd te worden, maar nou ook weer geen meganieuws ofzo.
Vanaf vandaag weet ik wie zij is.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 20:50:20 #172
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186055502


laflammerouge16 twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 20:24:01 Willmar Paredes of Manzana-Postobon caught positive to EPO https://t.co/nKOAH41yhg reageer retweet
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:51:24 #173
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186055524
Whoops.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 21:11:03 #174
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186056011
Daar gaat de reputatie van Saldarriaga. RIP Colombiaanse Spekenbrink.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:12:48 #175
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186056046
Dat was dan ook een van de weinige die zich nog een beetje ontwikkelde. Weten we nu ook direct waarom.
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:25:00 #176
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186056337
Manzana-Postobon. Niemand is verbaasd.
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 21:32:58 #177
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186056543
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:25 schreef VoMy het volgende:
Manzana-Postobon. Niemand is verbaasd.
Juist wel. Ik denk dat je de ploeg niet zo goed kent.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:33:55 #178
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186056575
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Juist wel. Ik denk dat je de ploeg niet zo goed kent.
Waar komt die ploeg vandaan?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_186056602
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
:D

Pure krachttraining hoor :')
U MAD?
  Moderator vrijdag 5 april 2019 @ 21:36:36 #180
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186056653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:33 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Waar komt die ploeg vandaan?
Afghanistan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:39:48 #181
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186056754
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
thijszonneveld twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 18:34:44 De UCI spreekt van een middel dat van buitenaf is toegediend. Als dat wordt bevestigd bij de B-staal kan Betsema alleen maar onder een zware sanctie (4 jaar schorsing) uit komen als ze bewijst dat ze het buiten haar schuld om heeft binnengekregen. reageer retweet
Ik beschuldig de kuilen gravende Duitsers op stranden van Texel :r
pi_186056883
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:38 schreef franklop het volgende:
Misschien iets te hard gesnoept bij haar bodybuilderende man/vriend
Texels lamsvlees zeker?
Boordevol.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:45:56 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186056919
Zijn er uberhaupt gevallen bekend waardoor EPO geheel toevallig in lichaam is gekomen???
pi_186057091
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn er uberhaupt gevallen bekend waardoor EPO geheel toevallig in lichaam is gekomen???
Het gaat hier om anabolen. Nog ouderwetserder dan EPO.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186057103
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:10 schreef Marcoss het volgende:
KatieFnCompton twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 19:05:10 Ugh...this pains me. Unfortunately I’m not surprised but very disappointed. At least maybe the testing is starting to actually catch dopers??? One can hope. Now let’s add hair sample testing to urine and blood to catch even more 👍 https://t.co/tDZEK6B3Mp reageer retweet
Ik vind dit soort reacties altijd zo voorbarig. Beter eerst ff contra-expertise afwachten ipv. als collega meteen te schreeuwen dat je dit allang wist :')
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:55:35 #186
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186057166
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:52 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Het gaat hier om anabolen. Nog ouderwetserder dan EPO.
Ah ja anabolen sorry. Mensen die dat nemen lach ik vierkant uit. Dat is DDR-praktijken.
pi_186057185
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ah ja anabolen sorry. Mensen die dat nemen lach ik vierkant uit. Dat is DDR-praktijken.
Ik zie de contra-expertise dan ook somber in. Dan moeten er wel hele grove meetfouten zijn gemaakt.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:59:32 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186057267
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:56 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik zie de contra-expertise dan ook somber in. Dan moeten er wel hele grove meetfouten zijn gemaakt.
Het lijkt me ook sterk dat het een vervuild supplement is. Zoiets komt daar niet in.

Gewoon streep doorheen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:22:08 #189
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_186057913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:53 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik vind dit soort reacties altijd zo voorbarig. Beter eerst ff contra-expertise afwachten ipv. als collega meteen te schreeuwen dat je dit allang wist :')
Dat zo'n oud vrouwke nog mee kan draaien in de 'top' zegt ook wel iets over het niveau bij de dames.
Niet heel verwonderlijk dat een jonge Tesselse meid met 2 maanden training haar er met gemak uitfietst.
pindazakje
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:25:41 #190
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_186057983
Ik wil Femke van den Driessen graag terug in het veldrijden, leuke meisjes die iig geen troep innemen.
Voor de grap meedoen op een speedelec is geen levenslange schorsing waard.
pindazakje
pi_186058356
Reactie van Betsema op haar Instagram-account:
quote:
Wat een nachtmerrie is dit. Zoals vele al hebben gehoord is mijn dopingtest van de Wereldbeker in Hoogerheide positief bevonden (anabolen steroïden). Om gelijk met de deur in huis te vallen: ik heb nooit verboden middelen gebruikt en ben het gehele jaar verder nooit positief getest. We zijn echt verbijsterd en in schok. Wat vreselijk om dit nieuws te krijgen terwijl ik met ziel en zaligheid bezig ben met de sport. Het voelt dat ik schuldig ben bevonden, voordat de hele procedure is afgerond. Er is nooit een haar op mijn hoofd geweest die eraan denkt vals te spelen, en al helemaal niet om verboden middelen te gebruiken. Het doet me dan ook onwijs veel pijn dat mijn naam in verband wordt gebracht met praktijken waar ik zelf zo'n afkeer voor heb. Dit moet een oorzaak hebben, maar die ken ik momenteel nog niet. Daar gaan we nu naar op zoek. Ik wil iedereen bedanken die me nu de kans geeft om mijn onschuld te bewijzen en achter mij staan. Ik zal er alles aan doen om mijn naam zo snel mogelijk weer te zuiveren.
pi_186058362
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik wil Femke van den Driessen graag terug in het veldrijden, leuke meisjes die iig geen troep innemen.
:D
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:44:29 #193
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_186058446
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Reactie van Betsema op haar Instagram-account:
[..]

Ontkenningsfase, de klassieke reactie bij dopinggebruik.
pindazakje
  vrijdag 5 april 2019 @ 22:45:52 #194
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_186058484
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:D
Is toch zo man, wat zou ze vandaag gedaan hebben? O+
pindazakje
pi_186058514
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Is toch zo man, wat zou ze vandaag gedaan hebben? O+
Ben ik ook wel benieuwd naar. Tijd dat Sammy Neyrinck een reportage maakt. :P
pi_186059306
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Toch genoeg Russische betrapten in allerlei sporten langs zien komen waar in geen enkel Nederlands medium ook maar één woord over is gezegd.
Een snelwandelaar of gewichthefster ja. In de in Nederland grotere sporten is dat altijd headline-materiaal.
pi_186059363
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn er uberhaupt gevallen bekend waardoor EPO geheel toevallig in lichaam is gekomen???
Rutger Beke.
pi_186059410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
Beugeltje nodig gehad op latere leeftijd (lol)

La gaan man.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 23:31:49 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186059464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 23:25 schreef wimderon het volgende:

[..]

Een snelwandelaar of gewichthefster ja. In de in Nederland grotere sporten is dat altijd headline-materiaal.
De atletiek komt toch meer dan eens langs als ik me niet vergis, zonder melding op Nederlandse media.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 april 2019 @ 23:32:31 #200
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186059478
Hier Betsema's CQ:

pi_186059490
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De atletiek komt toch meer dan eens langs als ik me niet vergis, zonder melding op Nederlandse media.
De atletieksport kent de NPO dan ook niet. Die kennen alleen Dafne Schippers.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 5 april 2019 @ 23:33:15 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186059493
Overigens is de Française Clemence Calvin, winnares van marathonzilver op het EK vorig jaar, ook voorzichtig de sjaak. Ze zou in Marokko een test geweigerd hebben in voorbereiding op de marathon van Parijs van volgende week.
https://www.lemonde.fr/sp(...)r#Echobox=1554393123
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 5 april 2019 @ 23:34:35 #203
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186059528
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een nachtmerrie is dit. Zoals vele al hebben gehoord is mijn dopingtest van de Wereldbeker in Hoogerheide positief bevonden (anabolen steroïden). Om gelijk met de deur in huis te vallen: ik heb nooit verboden middelen gebruikt en ben het gehele jaar verder nooit positief getest. We zijn echt verbijsterd en in schok. Wat vreselijk om dit nieuws te krijgen terwijl ik met ziel en zaligheid bezig ben met de sport. Het voelt dat ik schuldig ben bevonden, voordat de hele procedure is afgerond. Er is nooit een haar op mijn hoofd geweest die eraan denkt vals te spelen, en al helemaal niet om verboden middelen te gebruiken. Het doet me dan ook onwijs veel pijn dat mijn naam in verband wordt gebracht met praktijken waar ik zelf zo'n afkeer voor heb. Dit moet een oorzaak hebben, maar die ken ik momenteel nog niet. Daar gaan we nu naar op zoek. Ik wil iedereen bedanken die me nu de kans geeft om mijn onschuld te bewijzen en achter mij staan. Ik zal er alles aan doen om mijn naam zo snel mogelijk weer te zuiveren.
BINGOGOGO!
  zaterdag 6 april 2019 @ 08:23:29 #204
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_186062933
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
Je moet het fysiek van een prof ook niet vergelijken met je eigen patatlichaam he. ;)
  zaterdag 6 april 2019 @ 10:04:40 #205
14505 OProg
A Life in Music
pi_186063845
Ik ben het eens met deze reactie van HLN

quote:
Ik geloof daar niets van.Haar vader heeft een fiets winkel dat ga je echt niet op het spel zetten.
Als je vader een fiets winkel heeft doe je dit soort dingen niet!!!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 6 april 2019 @ 10:10:58 #206
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186063923
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 10:04 schreef OProg het volgende:
Ik ben het eens met deze reactie van HLN
[..]

Als je vader een fiets winkel heeft doe je dit soort dingen niet!!!
_O_

Het sneust vind ik het nog voor Herman Ram, die nu van zijn zuurverdiende verlate voorjaarsvakantie terug mag komen om overal uit te leggen dat anabole steroiden best meevallen en je ze ook heel goed via vervuild schaap binnen kan krijgen, zodat de NOS dat voor zoete koek kan slikken maar wel weer vol op het orgel gaat als er een Rus op een paar restkruimels meldonium wordt gepakt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186064523
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Reactie van Betsema op haar Instagram-account:
[..]

Nog even afgezien van de B-staal, het beroerde is gewoon dat een meting alleen maar objectieve feiten weergeeft. En ik vrees voor de sporter dat, vooral in het huidige tijdperk, de eventuele buiten zijn/haar schuld liggende reden/oorzaak niet meer zo telt. Vroeger kon je daarmee soms nog wegkomen, maar die tijden lijken echt wel voorbij.
Het andere beroerde is dat, op een doodenkele uitzondering na, echt iedere sporter zo reageert. Ik heb ze zien huilen en tieren en zweren op weet-ik-veel-wat dat ze 100% onschuldig waren, en dat bleek uiteindelijk heel erg vaak show, dan wel gebod van de omgeving, dan wel de shock dat ze verdomd nog aan toe betrapt waren.
Ik heb het afgelopen seizoen van de prestaties van Denise Betsema genoten, dus ik baal hier stevig van. Maar ik vrees met grote vreze voor haar sportieve toekomst, mocht de B-staal hetzelfde resultaat opleveren.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 6 april 2019 @ 11:29:57 #208
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_186064989
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2019 18:38 schreef franklop het volgende:
Misschien iets te hard gesnoept bij haar bodybuilderende man/vriend
Dat lijkt me wel logisch ja, meneer ziet eruit als een typisch anabooltje (© Barbie).

quote:
Betsema verklaart in een reactie verbijsterd te zijn over de melding. ‘Ik heb nooit iets genomen, ook voor Hoogerheide niet. Ik ben het hele seizoen door getest, echt heel veel, en daar is nooit wat uitgekomen.’ Samen met de ploeg wordt volgens haar nu onder meer onderzocht of anticonceptie mogelijk de positieve test heeft veroorzaakt.
Feyenoord!!! * Barça
  zaterdag 6 april 2019 @ 11:52:27 #209
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186065290
Ah, per ongeluk anabolen-supplementje van haar vriend tussen haar vitamientjes.

Kan gebeuren, doorlopen mensen
  zaterdag 6 april 2019 @ 11:58:16 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186065366
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 08:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je moet het fysiek van een prof ook niet vergelijken met je eigen patatlichaam he. ;)
_O-
  zaterdag 6 april 2019 @ 11:59:34 #211
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186065391
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over anabole steroïden gesproken, ik kwam net een foto tegen van Kromowidjojo. De tyfus, wat een monster is dat zeg. _O-

Die past hier niet meer door de deur, de tering hey. :')
dat zei ik 5 jaar geleden ook al, maar werd ik door vele hier uitgescholden.
sindsdien is hier de visie wel veranderd :D
  zaterdag 6 april 2019 @ 12:36:42 #212
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_186065876
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2019 11:29 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel logisch ja, meneer ziet eruit als een typisch anabooltje (© Barbie).
[..]

Als je die ziet moet je idd niet meer twijfelen naar de bron van de besmetting ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_186066607
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah, per ongeluk anabolen-supplementje van haar vriend tussen haar vitamientjes.

Kan gebeuren, doorlopen mensen
Het zou me niks verbazen. _O-
pi_186066777
Slikken is blijkbaar niet zonder risico
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 6 april 2019 @ 15:52:58 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186068184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 13:49 schreef Steven184 het volgende:
Slikken is blijkbaar niet zonder risico
als ze dat aanvoerd, kunnen jullie me opvegen
pi_186070882
Hans Cooman, coördinerende arts dopingcontroles Vlaanderen: “Het is alleszins vreemd dat een elitesporter zoals Betsema zich laat betrappen op anabole steroïden. Dat gebeurt in het wielrennen bijna nooit meer. Je komt het vaker tegen bij gewichtheffers of in de fitness."

Lol
  zaterdag 6 april 2019 @ 20:32:56 #217
56724 Wombcat
rent wiel
pi_186072196
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 10:59 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Nog even afgezien van de B-staal, het beroerde is gewoon dat een meting alleen maar objectieve feiten weergeeft. En ik vrees voor de sporter dat, vooral in het huidige tijdperk, de eventuele buiten zijn/haar schuld liggende reden/oorzaak niet meer zo telt. Vroeger kon je daarmee soms nog wegkomen, maar die tijden lijken echt wel voorbij.
Froome is het hier niet mee eens.
in a crowd you lose humanity
pi_186073412
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah, per ongeluk anabolen-supplementje van haar vriend tussen haar vitamientjes.

Kan gebeuren, doorlopen mensen
Misschien wel in de jus gevallen
pi_186073682
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Froome is het hier niet mee eens.
Tsja, ik vrees voor Betsema dat haar status nog te gering is en dat haar ploeg te weinig gewicht & geld in de schaal kan leggen om een beroep te kunnen doen op de helaas wereldwijd verspreide klassejustitie.
Of, om het quasi-objectief uit te drukken: uitzonderingen bevestigen de regel.

Maar nogmaals: hoewel ik er weinig fiducie in heb... eerst maar ff die B-staal afwachten.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 6 april 2019 @ 21:54:28 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186073891
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Tsja, ik vrees voor Betsema dat haar status nog te gering is en dat haar ploeg te weinig gewicht & geld in de schaal kan leggen om een beroep te kunnen doen op de helaas wereldwijd verspreide klassejustitie.
Of, om het quasi-objectief uit te drukken: uitzonderingen bevestigen de regel.

Maar nogmaals: hoewel ik er weinig fiducie in heb... eerst maar ff die B-staal afwachten.
Dit gaat gewoon einde carriere zijn voor Betsema.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186080796
JumboVismaIce twitterde op zondag 07-04-2019 om 12:05:13 Statement Team Jumbo-Visma ⬇️ https://t.co/kZBpEg9dFm reageer retweet
  zondag 7 april 2019 @ 13:09:32 #222
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186081370
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 12:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Wij betreurenbde ontstane ophef.
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 22:59:39 #223
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186110907
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186114029
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:15 schreef JopJuh het volgende:
Hans Cooman, coördinerende arts dopingcontroles Vlaanderen: “Het is alleszins vreemd dat een elitesporter zoals Betsema zich laat betrappen op anabole steroïden. Dat gebeurt in het wielrennen bijna nooit meer. Je komt het vaker tegen bij gewichtheffers of in de fitness."

Lol
Jullie hebben gelijk, de foto's van haar man/vriend zien er wel behoorlijk lanabool steroïde-achtig uit. Maar ik kom ze zelfs niet zo tegen in de sportschool. (okay, misschien omdat ik een daluren abonnement heb).
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:17:06 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186114964
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:19:16 #226
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186114985
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2019 11:29 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel logisch ja, meneer ziet eruit als een typisch anabooltje (© Barbie).
[..]

Haha, gewoon de helft van je Insta-wall vullen met je opgepompte lichaam. Volwassen kerel wel.
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:29:58 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186115110
quote:
Dit verliep vanaf het begin al extreem lachwekkend. Glory die gelijk contracten opzegt om ze onder druk te zetten zodat de boksers bij hun kunnen blijven boksen. Daarmee zeggen ze dat doping mag. En dan bukt dopingautoriteit ook nog eens. Slappe hap allemaal.
pi_186115113
Vechtsportgenot...geven geen FUCK om dopingcontroles. Gelukkig is dit een incident en niet representatief voor doping in Nederland...
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 april 2019 @ 09:31:43 #229
14505 OProg
A Life in Music
pi_186115129
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:30 schreef DeeBee het volgende:
Vechtsportgenot...geven geen FUCK om dopingcontroles.
Allemaal prima, alleen geef dat dan gewoon aan in plaats van op deze manier. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 april 2019 @ 09:57:49 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186115432
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 9 april 2019 @ 10:29:53 #231
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186115849
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:30 schreef DeeBee het volgende:
Vechtsportgenot...geven geen FUCK om dopingcontroles. Gelukkig is dit een incident en niet representatief voor doping in Nederland...
Het probleem zit hem hier meer in het feit dat zo'n Glory blijkbaar de Dopingautoriteit onder druk kan zetten waarna men een waarschuwing geeft...

Herman Ram is een corrupte lul en zou na dit verhaal ontslagen moeten worden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186116760
Herman is er niet om sporters te betrappen, aldus Herman.
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 april 2019 @ 12:35:49 #233
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186117527
Herman Ram is manager dopingproblematiek.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186123058
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:38 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Nee hoor ook Robert Lehman.
Maar dat is vooralsnog verder off-topic..
hajoseppelt twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 18:02:03 Erfurter Ex-Eisschnellläufer Robert L. soll Kunde von Mark S. gewesen sein | https://t.co/665PtE7WGT https://t.co/5Rmsi1KrRZ reageer retweet
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:39:08 #235
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186123278
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:24 schreef showtimer het volgende:

[..]

hajoseppelt twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 18:02:03 Erfurter Ex-Eisschnellläufer Robert L. soll Kunde von Mark S. gewesen sein | https://t.co/665PtE7WGT https://t.co/5Rmsi1KrRZ reageer retweet
Is het gewoon Lehman. Anti-climax.
pi_186127953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:39 schreef VoMy het volgende:

[..]

Is het gewoon Lehman. Anti-climax.
Hét bewijs dat schaatsen een technische sport is, want zelfs gedopeerd kon hij er geen klote van, haha.
Jack does it in real time...
  dinsdag 9 april 2019 @ 22:19:25 #238
14505 OProg
A Life in Music
pi_186128196
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:10 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Hét bewijs dat schaatsen een technische sport is, want zelfs gedopeerd kon hij er geen klote van, haha.
Of het bewijs dat het een Level playing field is natuurlijk. O-)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_186129488
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2019 09:30 schreef DeeBee het volgende:
Vechtsportgenot...geven geen FUCK om dopingcontroles. Gelukkig is dit een incident en niet representatief voor doping in Nederland...
Terwijl het in de vechtsport extra kwalijk is omdat de doping van de een de hersenschade van de ander is.

Overigens is in MMA een wereldkampioen (TJ Dillashaw) gepakt op EPO, dat zou in veel sporten dan weer onder het matje geveegd worden.
  woensdag 10 april 2019 @ 00:13:21 #240
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186130388
pi_186234895


Pantani ;(
pi_186234917
En dan nog zo slecht rijden, lol.
Er is echt een nieuw wondermiddel in het peloton. :D
Jack does it in real time...
pi_186234964
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2019 17:56 schreef DeeBee het volgende:
En dan nog zo slecht rijden, lol.
Er is echt een nieuw wondermiddel in het peloton. :D
Die aaf's zijn lang niet altijd actueel.

[ Bericht 1% gewijzigd door showtimer op 15-04-2019 18:03:25 ]
  maandag 15 april 2019 @ 17:58:58 #244
194695 franklop
Fran knock
pi_186234973
Dat moet wel van een test uit 2016 zijn geweest toch?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186235000
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 17:58 schreef franklop het volgende:
Dat moet wel van een test uit 2016 zijn geweest toch?
Onze Staf is getuige.
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 18:01:45 #246
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186235028
Er sneuvelt weer een mannetje van Saldarriaga. Slechte tijden voor de Colombiaanse Spekenbrink.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186235055
Oh, Epo op 26-2-'19. Kansloos. :')
  maandag 15 april 2019 @ 18:04:12 #248
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186235069
Pffff Pantano. Dit is dus het slechtste van 2 werelden. En kaolo-slecht presteren én doping :')_ Als het nou echt een Ricco' was of zelfs maar een Sayar.
pi_186235101
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:03 schreef showtimer het volgende:
Oh, Epo op 26-2-'19. Kansloos. :')
Hahaha, jezus. Dat is wel erg matig... Dat hele Colombia mogen we verder ook wel opdoeken, dat kunnen we niet meer serieus nemen met zoveel positieve gevallen.

Tom zat weer op de vulkaan zag ik bij de NOS, benieuwd of dat hij nog een beetje mee kan komen of dat er anderen dit jaar iedereen kapot gaan schroeien in de grote rondes...
Jack does it in real time...
  maandag 15 april 2019 @ 18:07:12 #250
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186235116
EPO hahahahah :')

En dan nog niet vooruit komen. Stop ermee jongen
  maandag 15 april 2019 @ 18:07:42 #251
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186235118
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
EPO hahahahah :')

En dan nog niet vooruit komen. Stop ermee jongen
Dat gaat ie vast ook doen.
pi_186235522
BasTietema twitterde op maandag 15-04-2019 om 18:20:34 Serieus, Jarlinson Pantano positief op EPO? Serieus, EPO ja! Dankjewel namens heel veel wielrenners! https://t.co/NcpASKICpE reageer retweet
  maandag 15 april 2019 @ 18:34:10 #253
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_186235570
Zijn ze zeker dat ze geen oud staal van Pantani getest hebben?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 15 april 2019 @ 18:35:11 #254
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_186235592
Was Pantano niet de boezemvriend van Staf Clemant toen ze samen bij IAM aan het vrijbuiteren waren?
  maandag 15 april 2019 @ 18:35:38 #255
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186235600
Jezus wat had hij in 2016 dan allemaal in zijn lichaam gestopt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 15 april 2019 @ 18:38:38 #256
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_186235655
Romāns Vain¨teins 15 APRIL 2019 OM 17:56 Je zag het al bij Jody idd.

Wie is dit?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_186235874
Pantano kwam dermate slecht vooruit dat ie maar besloot hiernaar te grijpen :')
pi_186235979
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:52 schreef TheArt het volgende:
Pantano kwam dermate slecht vooruit dat ie maar besloot hiernaar te grijpen :')
Nog een contract tot eind 2020 pleit niet voor een eerste gebruik. Onvoorzichtiger misschien.
  Redactie Sport maandag 15 april 2019 @ 18:59:17 #259
274204 crew  Mexicanobakker
pi_186236000
EPO, leven we weer in 2003?

En dan kwam ie nog geen meter vooruit? Ik ben ervan overtuigd dat er een nieuw wondermiddel is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_186236115
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
EPO, leven we weer in 2003?

En dan kwam ie nog geen meter vooruit? Ik ben ervan overtuigd dat er een nieuw wondermiddel is.
Dat zegt weinig, Trek staat als geheel geparkeerd.
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 19:09:36 #261
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186236232
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:31 schreef Marcoss het volgende:
BasTietema twitterde op maandag 15-04-2019 om 18:20:34 Serieus, Jarlinson Pantano positief op EPO? Serieus, EPO ja! Dankjewel namens heel veel wielrenners! https://t.co/NcpASKICpE reageer retweet
Lol, dit soort achterlijke reacties. :')
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 19:10:32 #262
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186236254
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:58 schreef showtimer het volgende:

[..]

Nog een contract tot eind 2020 pleit niet voor een eerste gebruik. Onvoorzichtiger misschien.
Foutje, bedankt!

Colombiaantjes hebben vooral last van het feit dat hun IQ niet zo hoog is. We weten allemaal dat je alleen positief test als je tegen het verstandelijk beperkte aanschurkt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186236286
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 18:35 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat had hij in 2016 dan allemaal in zijn lichaam gestopt.
Jam als geheel was vrij vermakelijk dat jaar.
  maandag 15 april 2019 @ 19:20:52 #264
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186236542
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jam als geheel was vrij vermakelijk dat jaar.
3s!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 15 april 2019 @ 19:30:52 #265
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186236809
Of wat dacht je van deze, raad de clown.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 15 april 2019 @ 19:31:22 #266
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186236829
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Of wat dacht je van deze, raad de clown.

[ afbeelding ]
Atapuma?
  maandag 15 april 2019 @ 19:32:45 #267
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_186236861
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Atapuma?
Het ging over IAM cycling.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 19:33:37 #268
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186236886
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Of wat dacht je van deze, raad de clown.

[ afbeelding ]
Erik Engerd!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 15 april 2019 @ 19:34:30 #269
40566 Ericr
Livewrong
pi_186236908
Lekker dan. De ene adoptierenner (Thomas) wint de TDF. De andere laat zich pakken op EPO. Had Jarlinson toch liever op 2016 hoogten gezien.
pi_186237130
EPO :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 15 april 2019 @ 19:50:52 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186237399
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:32 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het ging over IAM cycling.
Zeg dat dan
pi_186237425
Pantano. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_186238264
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

3s!
pi_186238277
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Zeg dat dan
Zie R_R.

Maar goed, beetje punten bij elkaar geharkt in Picardië en Noorwegen (erop gelegd door Weening daar :p)... Daar hoef je niet zo heel erg veel voor te gebruiken. Pantano en Stef zullen het tienvoudige er doorheen hebben gejaagd op hun hotelkamertjes tijdens Tour.
pi_186239924
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:11 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jam als geheel was vrij vermakelijk dat jaar.
WyssMarcel twitterde op maandag 15-04-2019 om 21:11:39 Kann's nicht glauben das jetzt schon zwei ex-IAM-Teamkollegen des Dopings überführt sind! Hoffe sie waren sauber während der Zeit als ich für sie den Buckel krumm gemacht habe! So eine Schande! https://t.co/jOLuDPVEbz reageer retweet
pi_186240642
En het was al zo weinig de laatste twee seizoenen, het werkte niet echt zal ik maar zeggen.

Ik vraag me wel af wat er bij Trek aan de hand is, de begeleiding lijkt me daar momenteel niet optimaal, ze zijn niet vooruit te branden en dan ook nog dit...
  dinsdag 16 april 2019 @ 03:55:28 #277
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_186245002
Eerlijk gezegd vraag ik mij af wat er in omloop is in het wielrennen tegenwoordig ...

We rijden MSR sneller dan in het EPO-tijdperk, onbekende goden maken opeens de stap voorwaarts naar de top, ondanks de kopwind rij je PR aan meer dan 43 km/h met iemand die vorig jaar buiten tijd was in de top 10 ...

Je zou, als je niks anders hebt, voor minder terug naar de EPO grijpen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_186245213
#nieuwewielrennengenot
Jack does it in real time...
pi_186245569
Het roept vragen op, dat zeker. Het zit ‘m vast in de marginal gains...

Nee ik denk serieus dat er nog veel gebruikt wordt, maar EPO verwacht je idd niet zo snel meer. Ik ben benieuwd naar het verhaal van Pantano.

Het grootste deel van het peloton zal gewoon tot het randje gaan met medicatie (lees: tramadol/salbutamol etc.) en een aantal gaan er vast ook wel eens over.

Daarnaast zullen er ook wel enkele niet-opspoorbare/onbekende wondermiddeltjes in omloop zijn inderdaad.
  dinsdag 16 april 2019 @ 08:43:47 #280
56724 Wombcat
rent wiel
pi_186246164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 03:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eerlijk gezegd vraag ik mij af wat er in omloop is in het wielrennen tegenwoordig ...

We rijden MSR sneller dan in het EPO-tijdperk, onbekende goden maken opeens de stap voorwaarts naar de top, ondanks de kopwind rij je PR aan meer dan 43 km/h met iemand die vorig jaar buiten tijd was in de top 10 ...

Je zou, als je niks anders hebt, voor minder terug naar de EPO grijpen ...
Gendoping?
in a crowd you lose humanity
pi_186247150
Stefclement twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 10:02:51 Really disappointed to read about the positive test of former team mate @jarlinsonpantan I did not see this one coming and I don’t understand. If true it is a foolish and selfish choice. reageer retweet
pi_186247264
Dat hele circus incl. de voorspelbare bingo na een positief geval is toch ook steeds weer smullen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_186247315
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 21:22 schreef showtimer het volgende:

[..]

WyssMarcel twitterde op maandag 15-04-2019 om 21:11:39 Kann's nicht glauben das jetzt schon zwei ex-IAM-Teamkollegen des Dopings überführt sind! Hoffe sie waren sauber während der Zeit als ich für sie den Buckel krumm gemacht habe! So eine Schande! https://t.co/jOLuDPVEbz reageer retweet
Aha, een 'Kan het niet geloven post' van een voormalig collega.
TRAP ER NIET IN JONGONS !!11
U MAD?
pi_186247343
'Ik vertrouw Gilbert niet en daar heb ik ook reden toe'

AD-journalist Thijs Zonneveld vertelt in het Sportforum over zijn bedenkingen bij de Belgische winnaar van Parijs-Roubaix.
pi_186247357
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:06 schreef Marcoss het volgende:
Stefclement twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 10:02:51 Really disappointed to read about the positive test of former team mate @:jarlinsonpantan I did not see this one coming and I don’t understand. If true it is a foolish and selfish choice. reageer retweet
Ik walg echt van dit soort berichten. Ook de betreffende ex collega taggen om vervolgens af te sluiten met 'als dit waar is dan......'. Is het te veel gevraagd om de betreffende ex collega even te bellen of te appen? Dacht dat het zo'n goede maten waren ten tijde van IAM ? Clement speelt mooi weer voor de publieke tribune, zo irritant walgelijk :r
U MAD?
pi_186247388
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat hele circus incl. de voorspelbare bingo na een positief geval is toch ook steeds weer smullen.
We wachten op het bericht dat Pantano al z'n grootste successen clean heeft behaald inderdaad!

Zonder dan uit te leggen waarom hij gedopeerd slechts pelotonvulling was, maar dit geheel terzijde. Mainstream-media zullen het klakkeloos neerpennen, als bij elk geval...
Jack does it in real time...
  Moderator dinsdag 16 april 2019 @ 10:26:38 #287
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186247452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:18 schreef showtimer het volgende:
'Ik vertrouw Gilbert niet en daar heb ik ook reden toe'

AD-journalist Thijs Zonneveld vertelt in het Sportforum over zijn bedenkingen bij de Belgische winnaar van Parijs-Roubaix.
Een betere titel voor dit filmpje was geweest: Hedwiges Maduro (of all places) trapt open deuren in.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_186247528
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Een betere titel voor dit filmpje was geweest: Hedwiges Maduro (of all places) trapt open deuren in.
Oke oke oke, maar dit is wel weer vintage Rellende_Thijs.
pi_186247579
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Een betere titel voor dit filmpje was geweest: Hedwiges Maduro (of all places) trapt open deuren in.
Op zich klinkt het wel geloofwaardig dat voetballers nog te dom zijn om überhaupt te snappen dat ze doping in hun mik krijgen van de dokter.
  Moderator dinsdag 16 april 2019 @ 10:39:57 #290
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_186247630
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:32 schreef showtimer het volgende:

[..]

Oke oke oke, maar dit is wel weer vintage Rellende_Thijs.
Thijs had alleen nog even over TB500 moeten beginnen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 16 april 2019 @ 10:45:12 #291
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186247696






Thijs is een slimme jongen.
pi_186247715
Het is wachten tot schuimbekkend België deze opmerkingen van Thijs hoort.
  dinsdag 16 april 2019 @ 10:46:50 #293
14505 OProg
A Life in Music
pi_186247724
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:18 schreef showtimer het volgende:
'Ik vertrouw Gilbert niet en daar heb ik ook reden toe'

AD-journalist Thijs Zonneveld vertelt in het Sportforum over zijn bedenkingen bij de Belgische winnaar van Parijs-Roubaix.
Goed verhaal, lekker kort.

Jammer alleen dat we zo wel een tof verhaal over elke renner kunnen gaan houden maar dat geheel ter zijde. Het geeft zoals hier boven al stond vooral te denken dat het er tegenwoordig overal zo ongeveer nog harder aan toe gaat dan in de periode dat iedereen een hematocriet van 60 had.
Je weet wel, de periode dat onze jongens gedwongen werden mee te gaan doen omdat ze het lachertje van het peloton waren.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 16 april 2019 @ 11:24:44 #294
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186248260
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 07:20 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Het roept vragen op, dat zeker. Het zit ‘m vast in de marginal gains...

Nee ik denk serieus dat er nog veel gebruikt wordt, maar EPO verwacht je idd niet zo snel meer. Ik ben benieuwd naar het verhaal van Pantano.

Het grootste deel van het peloton zal gewoon tot het randje gaan met medicatie (lees: tramadol/salbutamol etc.) en een aantal gaan er vast ook wel eens over.

Daarnaast zullen er ook wel enkele niet-opspoorbare/onbekende wondermiddeltjes in omloop zijn inderdaad.
Epotest kost duur, zit niet in standaard testen, alleen als het ABP afwijkt
pi_186252495
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 10:46 schreef OProg het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort.

Jammer alleen dat we zo wel een tof verhaal over elke renner kunnen gaan houden maar dat geheel ter zijde. Het geeft zoals hier boven al stond vooral te denken dat het er tegenwoordig overal zo ongeveer nog harder aan toe gaat dan in de periode dat iedereen een hematocriet van 60 had.
Je weet wel, de periode dat onze jongens gedwongen werden mee te gaan doen omdat ze het lachertje van het peloton waren.
Inderdaad, Thijs heeft gelijk, maar Thijs trapt open deuren in. Ik vertrouw pakweg de winnaars van de Ronde en MSR ook niet. Lekker genieten van de koers, Thijs.
pi_186271968
quote:
De Amerikaanse bokser Jarrell Miller is bij een dopingcontrole betrapt op het gebruik van het verboden GW1516, een product dat wordt gebruikt om sneller vet te verbranden. Het is nu afwachten of hij op 1 juni in New York kan aantreden tegen de Engelsman Anthony Joshua. Die zet dan zijn wereldtitels bij de zwaargewichten op het spel.

Het nieuws over de positieve test werd bevestigd door het onafhankelijke antidopingbureau VADA. In een eerste reactie liet Joshua’s promotor Eddie Hearn weten dat het nog te vroeg is om op zoek te gaan naar een nieuwe uitdager. “We werken met alle betrokken partijen samen om meer details te weten te komen”, zei hij. Eenzelfde geluid viel te horen bij Salita Promotions, het bedrijf dat Miller vertegenwoordigt.
  woensdag 17 april 2019 @ 22:40:37 #297
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_186283758
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 13:37 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is nu afwachten?? Waarop?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_186284662
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Het is nu afwachten?? Waarop?
Een schorsing ja of nee? De straf zal wel weer weinig voorstellen.
  donderdag 18 april 2019 @ 00:01:33 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_186286167
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2019 23:00 schreef Ginettaccio_ het volgende:

[..]

Een schorsing ja of nee? De straf zal wel weer weinig voorstellen.
Een wielrenner krijgt hier gewoon 2 jaar voor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_186316466
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186325810
quote:
‘Badr Hari accepteert dopingschorsing na positieve test’
Badr Hari mag voorlopig niet in actie komen. De 34-jarige kickbokser testte begin dit jaar positief op het gebruik van verboden middelen en heeft na overleg met de Dopingautoriteit een sanctie geaccepteerd, laat voorzitter Herman Ram weten aan de NOS. Het is niet bekend hoe lang hij niet in wedstrijden voor promotor Glory uit mag komen.
https://www.ad.nl/andere-(...)tieve-test~af66c7ae/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')