Bloeddoping= cardio sportquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schaatsen was ik nog even vergeten inderdaad, maar bij bloeddoping denk ik dan toch echt vooral aan de drie die ik noemde (en schaatsen). Of ze moeten het ook over ski orienteering hebben, maar dat is niet olympisch dus die kans lijkt me gelijk al klein.
https://www.instagram.com/p/BvWFqvupcbm/quote:Op zondag 24 maart 2019 18:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor Patje Beckert, kind van Erfurt.
Nico (en Moritz ook) zijn ook nog recent actief geweest daar. Dufter heeft z'n account op privé staan.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/BvWFqvupcbm/
Gisteren nog een volledige seizoensanalyse online gezet, rijmt niet echt met een telefoontje van Hajo.
Ja, vandaar dat ik die sporten noemde en ski orienteering als mogelijke doch onwaarschijnlijke outsider.quote:
Ik zat met spareribs in de handen maar zag dit te laat.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:56 schreef wimderon het volgende:
@:heywoodu zit wellicht al klaar met de popcorntwitter:hajoseppelt twitterde op zondag 24-03-2019 om 08:45:26ARD Doping Editorial Team: The first German athlete suspected of having been client of the Erfurt doping doctor’s network? Probably another sports involved. More in ARD‘s @:sportschau at @:DasErste today at 6pm German time reageer retweet
Ja, een man die in 2014 en/of 2018 meedeed aan de Spelen.quote:
Allemaal vies slechte schaatsers, alleen Ihle kan er enigszins wat van.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, een man die in 2014 en/of 2018 meedeed aan de Spelen.
Patrick Beckert, Moritz Geisreiter, Joel Dufter, Nico Ihle, Samuel Schwarz, Robert Lehmann of Alexej Baumgärtner dus.
Nou ja, met 6:07 en 12:52 en twee keer WK-brons ben je natuurlijk niet viesslecht.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Allemaal vies slechte schaatsers, alleen Ihle kan er enigszins wat van.
Schwarz heeft volgens mij wel een jaar of 2 ineens best goede uitslagen gereden in worldcups enzo.. En daarna nooit meer gezien.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
En is Lehman op den duur niet in Amerika gaan schaatsen, bij team Swider-Peltz?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Das Emery Lehman, een Amerikaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
En is Lehman op den duur niet in Amerika gaan schaatsen, bij team Swider-Peltz?
Nee hoor ook Robert Lehman.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Das Emery Lehman, een Amerikaan.
Schwarz was altijd een redelijke 1000m-schaatser, zoals enkel Duitsers die hebben. Af en toe een uitschieter.
Met stip op nummer 1 op mijn verdachtenlijstje.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
JoeFro start ook niet in Catalunya
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als toeval niet bestaat:
Geboren: 9 juni 1985 (33 jaar), Gerolstein, Duitsland
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als toeval niet bestaat:
Geboren: 9 juni 1985 (33 jaar), Gerolstein, Duitsland
Ik moest hem googlen, maar Johannes Fröhlinger dus.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
JoeFro start ook niet in Catalunya
Gisteren nog wel, nu idd vervangen door Storer.twitter:WSFR_Cyclisme twitterde op zondag 24-03-2019 om 13:33:25Team Sunweb pour le Tour de Catalogne🇦🇺 MATTHEWS Michael🇳🇱 KELDERMAN Wilco, 9e en 2015🇦🇺 POWER Robert🇦🇺 HAMILTON Chris🇧🇪 BAKELANTS Jan🇩🇪 FRÖHLINGER Johannes🇩🇪 KÄMNA Lennard #VoltaCatalunya #wielrennen https://t.co/pCO4XbOyBt reageer retweet
Au au au auquote:Op maandag 25 maart 2019 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Gisteren nog wel, nu idd vervangen door Storer.twitter:WSFR_Cyclisme twitterde op zondag 24-03-2019 om 13:33:25Team Sunweb pour le Tour de Catalogne🇦🇺 MATTHEWS Michael🇳🇱 KELDERMAN Wilco, 9e en 2015🇦🇺 POWER Robert🇦🇺 HAMILTON Chris🇧🇪 BAKELANTS Jan🇩🇪 FRÖHLINGER Johannes🇩🇪 KÄMNA Lennard #VoltaCatalunya #wielrennen https://t.co/pCO4XbOyBt reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |