Neehee de bio industrie moet grotere ooievaars fokken dan vliegen die ons op vis de wereld overquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef monkyyy het volgende:
De vliegtuig bouwers moeten vliegtuigen bouwen op waterstof. Dan heb je dat probleem van fijnstof vliegtuigen niet. Innovatie!
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan bulkpostings met alleen maar " Baudet"
Mij om het even over welke politicus het gaat, maar dat gespam gaat nergens over.![]()
Maar op facebook en insta helpt het ook om hard te schreeuwen om je zin te krijgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan bulkpostings met alleen maar " Baudet"
Mij om het even over welke politicus het gaat, maar dat gespam gaat nergens over.![]()
Waterstof produceren met bruinkool energiecentralequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef monkyyy het volgende:
De vliegtuig bouwers moeten vliegtuigen bouwen op waterstof. Dan heb je dat probleem van fijnstof vliegtuigen niet. Innovatie!
Ik had en heb nog twijfels. Maar ik maak eigenlijk nooit mijn keuze naar aanleiding van een debat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef capricia het volgende:
Zijn er zwevenden die het nu beter weten wat morgen te gaan stemmen?
Of is iedereen vooral versterkt in zijn/haar eigen keuze die al vast stond?
Door al jouw herhalende gedram weet ik in ieder geval zeker dat ik juist niet op de VVD zal stemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Mikeytt het volgende:
VVD
Iedereen die VVD stemt, kan een foto van zijn stembiljet dm'en. Dan krijg je een cadeau
Eerder Rutte, Buma en Jettenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, mee eens. De grote verliezer vandaag is Wilders. Je krijgt er medelijden van.²
VVD altijd goedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door al jouw herhalende gedram weet ik in ieder geval zeker dat ik juist niet op de VVD zal stemmen
Ik snap niet dat mensen landelijke standpunten zo veel mee laat wegen bij de provinciale verkiezingenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef capricia het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Ben niet overtuigd door de één of ander.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef capricia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |