Ja, qua numbers uiteraard, maar ze mogen ook inlopen, ze hebben paar jaar respijt om te voldoen aan de verminderde uitstoot, ook andere Bric-landen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Ondertussen al een grotere middenklassen dan de EU.
Ehhmm.. Volgens mij zei Wilders daarover: 63%, dat zijn 9 / 10 miljoen mensen. En niet 19 miljoen.quote:Geert Wilders (PVV): ‘Nederland telt 19 miljoen Nederlanders’
In het voorlaatste debat tussen PVV-leider Geert Wilders en Rob Jetten van D66 beweerde Wilders dat 63 procent van alle Nederlanders het met zijn stelling eens is dat de islam niet bij Nederland hoort. Hij zei erbij, ,,Nederland, dat zijn 19 miljoen mensen.”
Dat is een wel heel gemakkelijk te verifiëren stelling. Het CBS houdt het inwonertal van Nederland op zijn site real time bij. De stand van deze bevolkingsteller was dinsdagavond om 21.59 uur: 17.3030.086. Dat is echt behoorlijk minder dan de 19 miljoen die Wilders noemde.
Wij beoordeling zijn stelling als onwaar.
Ik vond dit debat weinig toevoegen als je nog niet zeker bent.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had en heb nog twijfels. Maar ik maak eigenlijk nooit mijn keuze naar aanleiding van een debat.
Hier op school, groep 8quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
De laatste keer dat ik een zo een slecht georganiseerd debat heb gezien was met de EP-verkiezingen in 2009
En om onze spullen te fabriceren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
76x meer inwoners, 54,5 meer CO2.
Dan doet China het beter dan Nederland per inwoner.
We moeten zo bizar veel stroom gaan produceren met zonnepanelen dat je van gekkigheid niet meer weet wat je ermee moet, dan waterstof de energiedrager maken en daar het energiesysteem op runnen totdat we kernfusie hebben gemeesterd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waterstof produceren met bruinkool energiecentrale
Valt tegen idd, op FOK! kom je vrij vaak betere discussies tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef EipNiC het volgende:
Spijt dat ik het na circa 10 jaar weer een kans gegeven heb. Wat een ellendige bende.
klopt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ehhmm.. Volgens mij zei Wilders daarover: 63%, dat zijn 9 / 10 miljoen mensen. En niet 19 miljoen.
Toch?
Ja klopt, net als veel debatten. Je kan beter het provinciale programma van elke partij even opzoeken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond dit debat weinig toevoegen als je nog niet zeker bent.
Niemand in Nederland die dat doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had en heb nog twijfels. Maar ik maak eigenlijk nooit mijn keuze naar aanleiding van een debat.
Helaas zijn de meeste kiezers gewoon vrij simpel als het hierop aankomt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen landelijke standpunten zo veel mee laat wegen bij de provinciale verkiezingen
Voegde dit debat iets toe voor jou?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet. Ben niet overtuigd door de één of ander.
Jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ehhmm.. Volgens mij zei Wilders daarover: 63%, dat zijn 9 / 10 miljoen mensen. En niet 19 miljoen.
Toch?
Jawel, maar we zitten er maar wel mooi mee... en het is daarmee wel tijd om onszelf, als westerse wereld, niet langer als de enige rijken en verantwoordelijken te zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, qua numbers uiteraard, maar ze mogen ook inlopen, ze hebben paar jaar respijt om te voldoen aan de verminderde uitstoot, ook andere Bric-landen.
Tracebook heb ik weliswaar, maar gebruik ik alleen maar als makkelijke inlogmethode voor sites waar ik maar weinig kom en insta heb ik al helemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Maar op facebook en insta helpt het ook om hard te schreeuwen om je zin te krijgen.
Uh, jawel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand in Nederland die dat doet.
Die vragen kun je skippen. Of je kan onderwerpen aanvinken waar je een groot belang aan hecht.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:12 schreef Oerbeer het volgende:
Bij de stemwijzer kwamen ook allerlei onderwerpen naar boven waar ik geen interesse in had. Kon er weinig mee.
Idd...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Valt tegen idd, op FOK! kom je vrij vaak betere discussies tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |