sad, daar wil je niet wonenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
Ja, en bij Alpen aan de Rijn is ook een kraan omgeflikkerd, Jetten.
Ik daag hem uit om samen met zijn vriend hand in hand door Kanaleneiland te lopen.quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb mijn wortels van de groenteboer.
Gelukkig maken ze dat zelf zo makkelijkquote:
Appie. Called it!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb mijn wortels van de groenteboer.
Vooral de etalagepop. Het is een feit dat de dader moslim is, dat is Geerts stokpaardje dus dat kaart hij aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:58 schreef Oerbeer het volgende:
Beiden proberen te scoren over lijken hier niet alleen Geert maar ook die etalagepop. Zucht.
Neuh, maar transgenders worden nu vaak wel zo behandeld en besproken zoals dat een halve eeuw geleden met homo's gebeurde.quote:
de islam is er tegen volgens wildersquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee, wat hebben transgenders en homo's gemeen?
Onzin.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, maar transgenders worden nu vaak wel zo behandeld en besproken zoals dat een halve eeuw geleden met homo's gebeurde.
Vorige week zei hij nog dat homo's niet hand in hand konden lopen door de allochtonen. Wat weg werd gehaald, maar toch.quote:
Het is eigenlijk zielig. Hij kan niets anders. Lijkt wel een RISC processor.quote:
Mwah..quote:
Raar ook dat Wilders dat niet gebruikt..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vorige week zei hij nog dat homo's niet hand in hand konden lopen door de allochtonen. Wat weg werd gehaald, maar toch.
BAM!!!!! Er is niks over van Wilders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Slotakkoord van Jetten was als de derde van Messi afgelopen zondag![]()
![]()
Ja man!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Jetten is een suffig figuur en nog veegt hij de pan aan met die schreeuwerd.
Ik zie termen als geestesziek meer dan eens langskomen.quote:
Hoe bedoel je weggehaald? Ik hoorde het ook, was het een tweet die hij daarna heeft weggehaald?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vorige week zei hij nog dat homo's niet hand in hand konden lopen door de allochtonen. Wat weg werd gehaald, maar toch.
Jetten is nieuw en Geert niet. Dus Jetten kan niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Schokkend genoeg vind ik Jetten wat sterker dit debat. Ik dacht dat Geert hem kapot zou maken
Ga gewoon weg, je post werd niet zomaar verwijderd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja joh.. weer op jouw hoofd gevallen?
Annechien of zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zou haar keihard doen..
prachtige wenkbrauwen heeft ze ook
hoe heet ze ook alweer? de nos chick?
Nursultan Tulyakbay.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
https://forum.mokkels.nl/(...)ien-steenhuizen.htmlquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
Amsterdam hequote:
Zoek ik ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef koemleit het volgende:
Die Jetten is het echt niet.... jammer weet iemand nog een middenpartij zonder christelijk gelul met een beetje een "normale " leider.
Ja, zou een goeie zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Raar ook dat Wilders dat niet gebruikt..
Er zijn ook gevallen dat dat zo is. Niet zo extreem overigens als dat jij het neerzetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie termen als geestesziek meer dan eens langskomen.
Soundosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
Annechien Steenhuizenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
5/10quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://forum.mokkels.nl/(...)ien-steenhuizen.html
Fatima Muhammada El-Jihadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
NEIN forum voor democratiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, je post werd niet zomaar verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |