Jetten is nieuw en Geert niet. Dus Jetten kan niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Schokkend genoeg vind ik Jetten wat sterker dit debat. Ik dacht dat Geert hem kapot zou maken
Ga gewoon weg, je post werd niet zomaar verwijderd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja joh.. weer op jouw hoofd gevallen?
Annechien of zo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zou haar keihard doen..
prachtige wenkbrauwen heeft ze ook
hoe heet ze ook alweer? de nos chick?
Nursultan Tulyakbay.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
https://forum.mokkels.nl/(...)ien-steenhuizen.htmlquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
Amsterdam hequote:
Zoek ik ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef koemleit het volgende:
Die Jetten is het echt niet.... jammer weet iemand nog een middenpartij zonder christelijk gelul met een beetje een "normale " leider.
Ja, zou een goeie zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Raar ook dat Wilders dat niet gebruikt..
Er zijn ook gevallen dat dat zo is. Niet zo extreem overigens als dat jij het neerzetquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie termen als geestesziek meer dan eens langskomen.
Soundosquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
Annechien Steenhuizenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
5/10quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
https://forum.mokkels.nl/(...)ien-steenhuizen.html
Fatima Muhammada El-Jihadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef -Chakotay- het volgende:
NEIN forum voor democratiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, je post werd niet zomaar verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |