Ik krijg ook nog altijd een naar gevoel daarbijquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind Karbonkel nog altijd om te huilen
ja karbonkel veranderde in een soort mens een acteur met een pak dus en de pop was voortaan de opper karbonkel .quote:
Ik ben alleen bang voor mensen die groenlinks stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Mn neefje (22j) is nogsteeds bang voor de plaaggeest
Je kan je ertegen blijven verzetten tegen beter weten in of je ziet de realiteit onder de ogenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker discriminatie. Hoe de wereld werkt verandert toch over decennia, dus ook bullshit argument om het goed te praten.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja karbonkel veranderde in een soort mens een acteur met een pak dus en de pop was voortaan de opper karbonkel .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Hier de verhaallijn volgens wikipediaWat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nooit geweten.
Kandidaat, als in, sta ik op de lijst? Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima standpunten bij code oranje.
Ben je al kandidaat?
Volgens mij kwam het gewoon op npo.......of dan in elk geval in mijn jeugdquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, geen commerciële televisie thuis
Ik te jong denk ik (28)quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:08 schreef dud0r het volgende:
ik ben te oud denk ik om dat op school gehad te hebben.
Ga je wel fvd stemmen?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:09 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, stemmen, laat ik dat eens gaan doen
De enige realiteit die ik wil zien ben jij.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan je ertegen blijven verzetten tegen beter weten in of je ziet de realiteit onder de ogen
Toen was naatje nog niet geboren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het gewoon op npo.......of dan in elk geval in mijn jeugd
Flips is een jonge godinquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jonger en heb het gezien. Dus misschien ben je wel te oud om het gezien te hebben
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Hier de verhaallijn volgens wikipediaVraag me af of ze dat soort series net zoals moffel en piertje nog maken voor kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen was naatje nog niet geboren.
[..]
Flips is een jonge godin
Nee, was een mopje vriendin. Ik heb dat ook gezienquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben jonger en heb het gezien. Dus misschien ben je wel te oud om het gezien te hebben
Wowquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De enige realiteit die ik wil zien ben jij.
#zodan
Ik zou denken van wel.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat soort series net zoals moffel en piertje nog maken voor kinderen
Ohhh gelukkigquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, was een mopje vriendin. Ik heb dat ook gezien
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |