Ik moet helaas gewoon werkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stemmen tellen op zo'n bureau is wel iets voor jou.
Vrouwen en parttime is over het algemeen meer geaccepteerd dan mannen die parttime werken. Denk aan werk in de schoonmaak, opvang etc.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn er voor vrouwen meer banen beschikbaar voor 1 dag???
Klinkt als discriminatie.
Misschien kun je als hoer werken of in een bakkerij of bij de gemeente.
Af en toe beetje bijklussen met stemmen tellen
Prima standpunten bij code oranje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Code Oranje bij PS, De Groenen bij waterschap
Te spannend voor je?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van Bassie & Adriaan helemaal gezien
Dat is zeker discriminatie. Hoe de wereld werkt verandert toch over decennia, dus ook bullshit argument om het goed te praten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrouwen en parttime is over het algemeen meer geaccepteerd dan mannen die parttime werken. Denk aan werk in de schoonmaak, opvang etc.
Dat is geen discriminatie, dat is gewoon hoe de wereld werkt
Ik vind Karbonkel nog altijd om te huilenquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Mn neefje (22j) is nogsteeds bang voor de plaaggeest
En fappen ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:05 schreef Sked het volgende:
Barbaren hier haags, barbaren
Ik ga douchen.
Maar die was ook heel eng!quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Mn neefje (22j) is nogsteeds bang voor de plaaggeest
Die is wel creepy, maar niet echt om te huilen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind Karbonkel nog altijd om te huilen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Die is wel creepy, maar niet echt om te huilen.
Ik heb nog eens een aflevering gekeken. Vond het maar een rare serie toen![]()
Eerst even jouw nieuwe (ik kom net van de kapper) fotoquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee tot er goede pics in mijn DM (of elders) verschijnen.
Ik overweeg vanmiddag te gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst even jouw nieuwe (ik kom net van de kapper) foto
Wij keken dat op school. Gok dat ik toen wel het einde heb gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]heb volgens mij nooit het eind gezien of dat ze alle letters gevonden heeft
Mik had alle letters gevonden toen kwam er een seizoen 2 waarin Karbonkel opzoek ging naar Karbonkel land.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij keken dat op school. Gok dat ik toen wel het einde heb gezien.
Geen idee meer hoe het af liep. Volgens mij was alles weer koek en ei
Echt?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mik had alle letters gevonden toen kwam er een seizoen 2 waarin Karbonkel opzoek ging naar Karbonkel land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |