Ik werd al geblokkeerd omdat ik een opmerking maakte over zijn veelvuldige gebruik van het zinnetje 'In het diepste geheim' waarmee hij weer heel interessant wilde doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar vond hij dit niet zo'n leuke tweet:twitter:jongejonga twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 11:54:48@:MikeVerweij @:telegraaf Lachwekkend stuk van een haatdragende krant die het imago van NSB-krant nooit is kwijtgeraakt. De bronnen zijn opgedroogd bij Ajax dus moet er koste wat kost zuur worden gedaan. Kutkrant, gewoon kut. reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd al geblokkeerd omdat ik een opmerking maakte over zijn veelvuldige gebruik van het zinnetje 'In het diepste geheim' waarmee hij weer heel interessant wilde doen.
Kijk daar wel naar uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De sfeer wordt grimmig richting de bekerfinale.
Als Willem 2 wint post ik nooit weer op FOK!.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk daar wel naar uit.
We beginnen lekker in vorm te raken.
Ajax daarentegen..
Verliezen van AZ.
Willem II kan het Ajax nog best pittig maken, vooral omdat ze niks te verliezen hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk daar wel naar uit.
We beginnen lekker in vorm te raken.
Ajax daarentegen..
Verliezen van AZ.
verschil moet er wezen, hij volgt mijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd al geblokkeerd omdat ik een opmerking maakte over zijn veelvuldige gebruik van het zinnetje 'In het diepste geheim' waarmee hij weer heel interessant wilde doen.
Jij tweet toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
verschil moet er wezen, hij volgt mij
Heb even gemist. Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:onlogisch
Ik vond die ene methode te ingewikkeld dus probeer nu te ontkiemen tussen keukenpapier boven de verwarming.
peperquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even gemist. Waar gaat dit over?
Was gedeeltelijk op DE APP.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even gemist. Waar gaat dit over?
quote:
De appquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was gedeeltelijk op DE APP.
Ik ben pepers aan het ontkiemen.
Ik snap je weerstand, maar helaas is deze sc overleden met dank aan Charlotte. Haar komst was de doodsteek.quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Al was het wachten op de doodsteek na het aanstellen van GGMM en onlogisch als mods.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap je weerstand, maar helaas is deze sc overleden met dank aan Charlotte. Haar komst was de doodsteek.
Bij het Kruidvat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Xinomie nieuws: https://tweakers.net/nieu(...)n-nederland-uit.html
@:onlogisch
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat.
Dan weet je dat het geweldige producten zijn.
Voor mij is er maar één app die geldt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap je weerstand, maar helaas is deze sc overleden met dank aan Charlotte. Haar komst was de doodsteek.
Dan is zo'n app wel fijn hoor nog gewoon lekker zoals vroeger nostalgisch de tijd verdoen
het Kruidvatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat.
Dan weet je dat het geweldige producten zijn.
Zuurkoolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Dat is één van de dingen die ik echt goor vind.
Bamiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gooi er een stel plakken kaas over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals mijn moeder hem maakte en ik nu ook, vind ik het echt het lekkerste dat er is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ziedend.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder hem maakte en ik nu ook, vind ik het echt het lekkerste dat er is.![]()
Lekker spekblokjes erbij bakken, hema-worstje eroverheen. Heerlijk.
#beetjeveelcalorieënmaarfuckit #viesdik
Oh heb het nooit met spek erbij.quote:
Je kunt er mee doen wat je wil, dat is zo chill er aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh heb het nooit met spek erbij.
Maar met pittige rookworst en wat sambal erbij is al helemaal lekker. En gebakken uitjes er doorheen
Homofoob gespotquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt er mee doen wat je wil, dat is zo chill er aan.
Mensen die geen zuurkool lusten zijn homo
Benieuwd of @Paxcon ook geen zuurkool lust.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt er mee doen wat je wil, dat is zo chill er aan.
Mensen die geen zuurkool lusten zijn homo
quote:
De worst smikkelt hij zo weg in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of @:Paxcon ook geen zuurkool lust.
Macaroni. En een hamburger.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 april.quote:
Heel even snel, geen details. Streaming gaming ding toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat![]()
Heb je gezien waar Google mee komt?
Jep Stadia.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heel even snel, geen details. Streaming gaming ding toch?
Zal er vanavond over lezen, de keren dat ik streaming gaming heb gedaan... laat ik zeggen dat het niet erg fijn werkte.quote:
Is nu een livestream bezig he.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal er vanavond over lezen, de keren dat ik streaming gaming heb gedaan... laat ik zeggen dat het niet erg fijn werkte.
Maar wel interessant, als ze dit lagloos kunnen aanbieden, de juiste ontwikkelaars achter zich hebben is het een leuke concurrent voor Sony/Microsoft.
Idd, als een partij dit kan aanbieden is het Google wel qua infrastructuur. Mooie van streaming is vind ik de schaalbaarheid, helemaal als ze in de toekomst cloud computing gaan gebruiken (volgens mij nu niet het geval). Als dit goed werkt, en dan in combinatie met bijv. VR, voorspel ik een gouden toekomstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nu een livestream bezig he.
Ze beweren dat je straks via Youtube een game kunt aanklikken en gamen. Nieuwe Doom Eternal in true 4K 60 FPS.
Maar goed, even kijken. Google heeft natuurlijk wel (misschien wel als enige) de servercapaciteit en het netwerk om dit daadwerkelijk te kunnen laten werken.
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat![]()
Heb je gezien waar Google mee komt?
Ja, dat is wel een groot nadeel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamen
Jij bent toch de hele dag online, het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamen
Pure onzin inderdaad. Weet niet meer welk platform zoiets flikte (zal EA wel zijn geweest met hun Origin), maar daar moet je persé online zijn om offline games te kunnen spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een groot nadeel ja.
Game jij ooit buitenshuis dan (spelletje op je telefoon daargelaten) ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een groot nadeel ja.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch de hele dag online, het is maar waar je je druk om maakt.
Nergens, want ik koop die troep niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch de hele dag online, het is maar waar je je druk om maakt.
Als je dat niet doet waarom heb je dan een Switch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Game jij ooit buitenshuis dan (spelletje op je telefoon daargelaten) ?
Ja oke, maar dat is wat anders. Dit gaat om streaming gaming, dus nogal logisch dat je dan online moet zijn. Neemt niet weg dat dat wel een nadeel is, maar er zijn geen offline games bij streaming natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pure onzin inderdaad. Weet niet meer welk platform zoiets flikte (zal EA wel zijn geweest met hun Origin), maar daar moet je persé online zijn om offline games te kunnen spelen
Nee. Maar het is wel een nadeel als je een avondje wil gamen, en er een storing is bijvoorbeeld (of dat nou aan je internet ligt of aan Google's kant).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Game jij ooit buitenshuis dan (spelletje op je telefoon daargelaten) ?
Oja, daar las ik even overheen. Mi scusi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is wat anders. Dit gaat om streaming gaming, dus nogal logisch dat je dan online moet zijn. Neemt niet weg dat dat wel een nadeel is, maar er zijn geen offline games bij streaming natuurlijk.
Al schijnt dit niet via het 'normale' internet te lopen maar rechtstreeks naar infrastructuur van Google, geen idee hoe verder.
En jij kan Haxball niet eens hosten, dus jij hebt sowieso niks aan dat ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel een nadeel als je een avondje wil gamen, en er een storing is bijvoorbeeld (of dat nou aan je internet ligt of aan Google's kant).
Gebruik m'n Switch alleen docked eigenlijk .quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, want ik koop die troep niet.
[..]
Als je dat niet doet waarom heb je dan een Switch?
Wel als ik in de woonkamer zit!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij kan Haxball niet eens hosten, dus jij hebt sowieso niks aan dat ding.
Ik 90% undockedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebruik m'n Switch alleen docked eigenlijk .
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel een nadeel als je een avondje wil gamen, en er een storing is bijvoorbeeld (of dat nou aan je internet ligt of aan Google's kant).
Ach als de opvolger van de Switch ook weer draagbaar gaat worden, of überhaupt elke draagbare console zullen die de komende jaren echt nog wel gewoon met fysieke of digitale media/downloads blijven werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik 90% undocked
Grappig hoe verschillende mensen verschillende dingen doen
Jawel hoor, is lekker data harken. De AH volgt je telefoon signaal ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach als de opvolger van de Switch ook weer draagbaar gaat worden, of überhaupt elke draagbare console zullen die de komende jaren echt nog wel gewoon met fysieke of digitale media/downloads blijven werken.
De wereld is nog lang niet zover dat je zomaar overal random en publiek 4k streams kunt gebruiken.
Al heb je wel steeds meer openbare wifi.
Had je je 10 jaar geleden ook niet kunnen voorstellen dat elke winkel of zelfs complete stadscentra (gratis) over openbare wifi zouden beschikken.
Ik ook alles undocked.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik 90% undocked
Grappig hoe verschillende mensen verschillende dingen doen
Privacy is een illusie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jawel hoor, is lekker data harken. De AH volgt je telefoon signaal ook.
Beterschap Rens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben weer in Nederland vrienden. Jammer dat mijn reis zo gelopen is.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer maat. Welkom terug.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Balen maatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Welke anime kijk je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef KingRoland het volgende:
ik ga anime kijken
spreek jullie morgen boys
Je voelt je nu gewoon een beetje Anneloosedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:16 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
@:Anneloos
Kijken jullie eens dom?
JA HO MAAR.
Verdwijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je voelt je nu gewoon een beetje Anneloosed
quote:
Denk het niet, ik heb mij ook totaal niet ingelezen erover.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga nog stemmen? Thieme was het toch?
Je hebt nog een dag morgen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet, ik heb mij ook totaal niet ingelezen erover.
Ik weet het nog niet zeker, bij de waterschappen kon ik mij wel vinden in de meeste dingen van de VVD.quote:
Waar twijfel je verder nog tussen dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker, bij de waterschappen kon ik mij wel vinden in de meeste dingen van de VVD.
Een lokale partij (waar ik vorige keer op heb gestemd) waar ik enkele mensen van ken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar twijfel je verder nog tussen dan?
Ah okéquote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lokale partij (waar ik vorige keer op heb gestemd) waar ik enkele mensen van ken.
Mooi toch? Volksliedje ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze pushen alleen nogal de Friese taal en zo en daar ben ik niet zo van.
Dat volkslied is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi toch? Volksliedje ook.
Echt fantastisch
Vooral voor Heerenveen in thuiswedstrijden. Zo kut om te zien.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat volkslied is echt verschrikkelijk.
Dat moeten ze echt afschaffen ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooral voor Heerenveen in thuiswedstrijden. Zo kut om te zien.
Ik zit binnenkort weer regelmatig in Lemmer. Lemmergod.quote:
Vlakbij het IJsselmeer, niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit binnenkort weer regelmatig in Lemmer. Lemmergod.
CVVO. Prima cluppie.quote:
Die voetballen op zaterdag. Wij moeten naar VV Lemmer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
En - als alles goed gaat - ook in Snits (Sneek).
[..]
CVVO. Prima cluppie.
Vollenhoven, Ermelo en Marknesse kom ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vlakbij het IJsselmeer, niks mis mee.
Die ken ik niet. Maar tegen Zwart-Wit Sneek speel je niet?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voetballen op zaterdag. Wij moeten naar VV Lemmer.
Dat ken ik allemaal niet joh. Maar werkgerelateerd neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vollenhoven, Ermelo en Marknesse kom ik ook wel eens.
*Sneek Wit Zwart. Dit seizoen niet nee. (die spelen hoger)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar tegen Zwart-Wit Sneek speel je niet?
Heb daar wat kennissen. Net als in Sneek. 😊quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat ken ik allemaal niet joh. Maar werkgerelateerd neem ik aan?
dat ga ik niet zeggen er zijn mensen hier die het leuk vinden om te spoilerenquote:
Ah, leuk. Sneek is ook wel 'wat' te doen. (als je jezelf beseft dat je in Friesland bent)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb daar wat kennissen. Net als in Sneek. 😊
Vandaar de stress hč.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow nou ik niet.
Ik ben niet in NL. En als ik in NL zou zijn, dan zou ik het ook niet weten
Si, ik vlieg 27-03quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Vandaar de stress hč.
Las dat je binnenkort terugkomt?
Ah jammerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Si, ik vlieg 27-03
Maar in mei weer richting malaga
Vroeger rolde ik des avonds na gedane arbeid die dag een fijne snaak bij dit soort muziek, maar tijden veranderen, JR.quote:
Heb je zulke wilde plannen dan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 05:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga zometeen toch maar weer naar bed, anders heb ik "morgen" toch wel een extreem kutte dag.
Rawr.quote:Op woensdag 20 maart 2019 05:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je zulke wilde plannen dan?
Mooi stadje (er woont familie van mij)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit binnenkort weer regelmatig in Lemmer. Lemmergod.
Die hier ook actief is (zie vorig bericht)quote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voetballen op zaterdag. Wij moeten naar VV Lemmer.
Ja je moet er natuurlijk niet aan denken dat je extreem vermoeid op je werk zit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 05:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga zometeen toch maar weer naar bed, anders heb ik "morgen" toch wel een extreem kutte dag.
Pics van je tekening voor de waterschappen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net gestemd.
Partij voor de dieren Mw. Vos.
(haha snap je m)
de Disney partij, ik weet nog niet of ik gaquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Net gestemd.
Partij voor de dieren Mw. Vos.
(haha snap je m)
Tokkiequote:Op woensdag 20 maart 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook al gestemd
@:knutdeijsbeer
@:napoleonfour
@:ggmm
@:saind
ik ga vanavond pas stemmen. Ik kies wel voor het paleis om te stemmenquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook al gestemd
zolang dekker op RB zit doe ik dat niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:08 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik toch gewoon weer voor vvd ga
Proleet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook al gestemd
Ik vind hun fascinatie met ouderwetse normen en waarden ook nogal storendquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:27 schreef Tarado het volgende:
ik neig nog het meest naar het CDA, probleem is de religieuze connectie
tja het is een beetje kiezen tussen slecht en nog slechterquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind hun fascinatie met ouderwetse normen en waarden ook nogal storend
Echt iets voor chagrijnige oude mannen
Tokkie gespot.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook al gestemd
Wordt tijd dat ze die C eens gaan dumpen inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind hun fascinatie met ouderwetse normen en waarden ook nogal storend
Echt iets voor chagrijnige oude mannen
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Jij al op FvD gestemd?
Vanavonddd Baudet retteketetquote:
Ik heb net op PvdA, PvdD, D66 en CDA gestemdquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
Jij al op FvD gestemd?
Tokkiewijf gestopt. (je kan niet op Baudet stemmen als ik me niet vergis)quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
[..]
Vanavonddd Baudet retteketet
Correct. Charlotte woont in Brabant (quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tokkiewijf gestopt. (je kan niet op Baudet stemmen als ik me niet vergis)
Stemmen op een gekkie van de LPF, wees er maar trots op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Correct. Charlotte woont in Brabant (), dus zal waarschijnlijk op Hans SmoldersGOD stemmen.
Wanneer is de laatste keer dat jij een vrouw serieus genomen hebt? Je bent toch al jaren niet meer actief?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk stemt Charlotte niet op FvD, anders kan ik haar niet meer serieus nemen.
(Bij Lenny deed ik dat al niet)
Ze snapt niet eens het verschil tussen de provincie en landelijk. Ik heb liever dat dat soort mensen niet stemt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk stemt Charlotte niet op FvD, anders kan ik haar niet meer serieus nemen.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij een vrouw serieus genomen hebt? Je bent toch al jaren niet meer actief?
Dat is wel echt heel dom jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze snapt niet eens het verschil tussen de provincie en landelijk. Ik heb liever dat dat soort mensen niet stemt.
Hij heeft het meeste zetels in de raad in Tilburg (10 van de 45). Maar inderdaad is hij bij andere partijen niet geliefd. Ook niet gelukt om in de coalitie te komen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
Geliefd is hij in ieder geval niet bij het stadsbestuur en ook niet bij de Rijksrecherche, die een paar keer onderzoek naar hem doet. Smolders lekt vertrouwelijke stukken en moet daar een boete voor betalen. Later wordt hij verdacht van lekken rondom het omstreden Midi Theater, maar die zaak loopt op niets uit. Later wordt hij beschuldigd van corruptie door burgemeester Vreeman.
Midi theater was echt falen van de VVD, PvdA en het CDA.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
Geliefd is hij in ieder geval niet bij het stadsbestuur en ook niet bij de Rijksrecherche, die een paar keer onderzoek naar hem doet. Smolders lekt vertrouwelijke stukken en moet daar een boete voor betalen. Later wordt hij verdacht van lekken rondom het omstreden Midi Theater, maar die zaak loopt op niets uit. Later wordt hij beschuldigd van corruptie door burgemeester Vreeman.
Ah oké. Nou ja komt door zijn veroordeling in ieder geval niet echt betrouwbaar over.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Midi theater was echt falen van de VVD, PvdA en het CDA.
"Later bleek de verbouwing 1,9 miljoen euro duurder te zijn. Vreeman (Pvda, toenmalig Burgervader) was op de hoogte van de budgettaire problemen, maar liet na om hierover de gemeenteraad te informeren."
om vervolgens te janken over Smolders
Staat er ook alleen als lijstduwer hoor. Maar die gast inzetten levert je best veel stemmen op in tilburg.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah oké. Nou ja komt door zijn veroordeling in ieder geval niet echt betrouwbaar over.
Zijn mensen daar echt zo simpel?quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat er ook alleen als lijstduwer hoor. Maar die gast inzetten levert je best veel stemmen op in tilburg.
Hij heeft wel een punt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word je nooit moe van jezelf? Wat ben je toch weer achterlijk bezig vandaag.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Achterlijker dan jij kan het vandaag amperquote:Op woensdag 20 maart 2019 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag Rene. Enerzijds zeker, anderzijds zijn dit wel de mensen die niets moeten hebben van de globalisering omdat ze buiten de boot vallen en dan maar op dit soort partijen stemmen. Als ze überhaupt al gaan stemmen he, als ze brommer zonder benzine zit komen ze sowieso niet.quote:
Wat ik toch nu toe heb ingebracht is meer informatie dan ik van jou heb gekregen. Daarnaast is hij volgens Napo alleen lijstduwer, waarom zou je daar op stemmen? Maar als jij op een corrupte man wilt stemmen die o.a. bij de gekkies van de LPF heeft gezeten en een boete heeft gekregen voor het lekken van informatie: be my quest.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want GGMM is ineens een expert in de Tilburgse politiek? Zelfde geldt voor jou.
"Omdat het een baas is!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarnaast is hij volgens Napo alleen lijstduwer, waarom zou je daar op stemmen?
Ik stem op hem omdat hij lijstduwer is bij Forum. Als hij er niet had gestaan had ik op een random andere gast van FvD gestemd. Ik weet dat hij het beste voor heeft met de stad. Lijkt me niet heel relevant om hier zijn politieke ideeën over Tilburg hier te bespreken. Dat hij 11 jaar geleden een keer een boete heeft gekregen van 750 piek voor lekken van info boeit me geen fuck.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik toch nu toe heb ingebracht is meer informatie dan ik van jou heb gekregen. Daarnaast is hij volgens Napo alleen lijstduwer, waarom zou je daar op stemmen? Maar als jij op een corrupte man wilt stemmen die o.a. bij de gekkies van de LPF heeft gezeten en een boete heeft gekregen voor het lekken van informatie: be my quest.
Ze willen wel minder varkens in brabantquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben het beste met jou voor hoor.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze willen wel minder varkens in brabant
zolang er nog dierentuinen zijn kan ik die niet serieus nemenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:09 schreef Saind het volgende:
ik heb op mevrouw de Wild van de pvdd gestemd
sowhquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze willen wel minder varkens in brabant
en DENKquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
Ik vind wel dat je mensen ongeacht waar ze op stemmen gewoon in hun waarde moet laten.
Met uitzondering van mensen die PVV of FVD stemmen.
Blijkbaar is er ook een CODE ORANJE en OUDERENPARTIJquote:
Kan me voorstellen dat jij in het dagelijks leven weinig contact hebt met DENK stemmersquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die partij bestaat ook nog.
Bedankt voor de terechte toevoeging.
laten we JEZUS LEEFT niet vergetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ook een CODE ORANJE en OUDERENPARTIJ
Ja dat is ook mijn bezwaar.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:27 schreef Tarado het volgende:
ik neig nog het meest naar het CDA, probleem is de religieuze connectie
Zeer positieve man toen bij de gemeenteraadsquote:
Dan zou de eerste kamer zichzelf af moeten schaffen denk ik?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zeer positieve man toen bij de gemeenteraads
Daarnaast, laten we het getrapte systeem eens afschaffen en dat mensen direct 1ste kamer kiezen of een constitutioneel hof en de 1ste kamer weg.
En alles wat religie laat bepalen wat ze stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
Ik vind wel dat je mensen ongeacht waar ze op stemmen gewoon in hun waarde moet laten.
überhaupt vind ik religieuze mensen moeilijk serieus te nemenquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En alles wat religie laat bepalen wat ze stemmen.
Denk het. Zal dan via een grondwetswijziging moeten dus dan wel. Kansloos uiteraard, maar dit werkt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan zou de eerste kamer zichzelf af moeten schaffen denk ik?
Lijkt me niet echt dat dit volgens de userpolicy is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
Het zit diep.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt dat dit volgens de userpolicy is.
@:Danny
Het volk hoeft van mij op heel veel zaken niet zoveel inbreng te hebben, 99% heeft van specifieke zaken geen enkele kennis.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef Charlotte3 het volgende:
https://ejbron.wordpress.(...)en-schijndemocratie/
Wat vinden jullie?
dit stembiljet mag trouwens niet, je mag een vakje niet groter maken dan de andere.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de Waterschapsverkiezingen allen.
Eens ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het volk hoeft van mij op heel veel zaken niet zoveel inbreng te hebben, 99% heeft van specifieke zaken geen enkele kennis.
FvDquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de Waterschapsverkiezingen allen.
Precies. Daar moet je de gemiddelde burger helemaal niet over laten beslissen in mijn ogen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens ja.
Zoals dat referendum toen over Oekraďnezoveel mensen die daar niet echt iets van weten (ik ook niet)
Precies dat is waarom we volksvertegenwoordigers hebben en directe democratie een kutidee isquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens ja.
Zoals dat referendum toen over Oekraďnezoveel mensen die daar niet echt iets van weten (ik ook niet)
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit erg dicht bij CU en 50+
Denk dat ik voor 50+ ga.
vrouwen moeten sowieso niet stemmen man, die stemmen alleen maar op Bos omdat hij een lekker kontje heeft ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef Saind het volgende:
with one canton holding out on granting women cantonal voting rights until 1991
lmao
Ik geloof wel dat hij er niet (alleen) zit voor zichzelf.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zet me toch weer aan het twijfelen.
Bos? Is het weer 2008?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vrouwen moeten sowieso niet stemmen man, die stemmen alleen maar op Bos omdat hij een lekker kontje heeft ofzo.
Je zal trouwens vast wel een lijsttrekker hebben die Bos heet denk ik. Maar geloof dat het een van de meeste spraakmakende dingen was over de onzin van het stemmen.quote:
Klopt, maar ik ga er even vanuit dat dat niet serieus wasquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt dat dit volgens de userpolicy is.
@:Danny
Heb jij al FvD gestemd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga er even vanuit dat dat niet serieus was
Nouja, hij loopt al dagen mensen die FvD stemmen achterlijk en dom te noemen. Begint toch wel vermoeiend te worden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:55 schreef Danny het volgende:
[..]
Nouja je bent ook wel achterlijk én dom als je FvD stemtquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, hij loopt al dagen mensen die FvD stemmen achterlijk en dom te noemen. Begint toch wel vermoeiend te worden.
daarom vind ik dat code oranje ook geen goed planquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies. Daar moet je de gemiddelde burger helemaal niet over laten beslissen in mijn ogen.
Aparte cartoon.twitter:OlifaNT twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:15:30Is dit een oproep @volkskrant!? https://t.co/n3Vk2jSLUF reageer retweet
bizarquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
Aparte cartoon.twitter:OlifaNT twitterde op woensdag 20-03-2019 om 11:15:30Is dit een oproep @:volkskrant!? https://t.co/n3Vk2jSLUF reageer retweet
dat is toch wel dik 3 flessenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:07 schreef Saind het volgende:
Ik heb gisteravond in 2 uur tijd 16 wijn gedronken
Dat was niet het beste idee
Waaromquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:07 schreef Saind het volgende:
Ik heb gisteravond in 2 uur tijd 16 wijn gedronken
Dat was niet het beste idee
Je bent zelf achterlijk dom.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja je bent ook wel achterlijk én dom als je FvD stemt
Jij vond het zelf nog niet vermoeiend worden?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me vanzelfsprekend.
(Behalve voor Lenny)
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Omdat het een baas is!!"
Sommige mensen zijn gewoon echt zo simpel Max.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
Geen vervelende bezigheidquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Selectie maken voor wijnproefavond, van de 16 moesten we er 8 kiezen
Nope.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij vond het zelf nog niet vermoeiend worden?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Smeerlapperij ookquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat uitspugen doe ik ook nooit bij proeverijen
twitter:vestager twitterde op woensdag 20-03-2019 om 12:05:20The third @Google case: @Google is fined ¤1,49bn for illegal practices in search advertising brokering to cement its dominant market position. They shouldn’t do that - it denied consumers choice, innovative products and fair prices. reageer retweet
Ik ben het gewoon eens met al deze postsquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij vond het zelf nog niet vermoeiend worden?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dat zijn toch centenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:28 schreef napoleonfour het volgende:
twitter:vestager twitterde op woensdag 20-03-2019 om 12:05:20The third @:Google case: @:Google is fined ¤1,49bn for illegal practices in search advertising brokering to cement its dominant market position. They shouldn’t do that - it denied consumers choice, innovative products and fair prices. reageer retweet
Nee, ook als je een familielid meeneemt die kan getuigen dat jij Roland bent.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Shit
Kan je alleen met id/paspoort stemmen?
Dit klinkt totaal niet fraudegevoelig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ook als je een familielid meeneemt die kan getuigen dat jij Roland bent.
Meestal met potloodquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Shit
Kan je alleen met id/paspoort/rijbewijs stemmen?
Ik ben Willy en gij René.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon eens met al deze posts
Renégod
Zeker, we zien er alleen weinig van. Ik ga eens kijken of de ars aequi interesse heeft in een commentaar hierop.quote:
Roland wederom met een matige act.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:35 schreef KingRoland het volgende:
Shit
Kan je alleen met id/paspoort/rijbewijs stemmen?
Stemmen met chips en Cola Zero.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roland wederom met een matige act.
?quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand die dakloos is geweest
@:GGMM
Ik heb daar net een hele slechte grap gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan iemand die dakloos is geweest
@:GGMM
Ik snap oprecht de grap niet.quote:
Die is wellicht ten prooi gevallen aan de censuur, of ik kijk weer eens niet goedquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar net een hele slechte grap gemaakt.
Hij is net weggehaald ja, en ik kreeg een reprimande.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is wellicht ten prooi gevallen aan de censuur, of ik kijk weer eens niet goed
Ik heb de grap gezien.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is net weggehaald ja, en ik kreeg een reprimande.
Ja ook vanavond. Stempas vergetenquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap oprecht de grap niet.
Maar nee Elan, ik heb nog niet gestemd, dat ga ik vanavond doen. Na m'n werk.
Jij?
Hij was ook niet leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2019 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de grap gezien.
Ik vond hem niet zo leuk. (sorry)
Toch knap dat hij het volhoudtquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Roland wederom met een matige act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |