Ik werd al geblokkeerd omdat ik een opmerking maakte over zijn veelvuldige gebruik van het zinnetje 'In het diepste geheim' waarmee hij weer heel interessant wilde doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar vond hij dit niet zo'n leuke tweet:twitter:jongejonga twitterde op vrijdag 28-12-2018 om 11:54:48@:MikeVerweij @:telegraaf Lachwekkend stuk van een haatdragende krant die het imago van NSB-krant nooit is kwijtgeraakt. De bronnen zijn opgedroogd bij Ajax dus moet er koste wat kost zuur worden gedaan. Kutkrant, gewoon kut. reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd al geblokkeerd omdat ik een opmerking maakte over zijn veelvuldige gebruik van het zinnetje 'In het diepste geheim' waarmee hij weer heel interessant wilde doen.
Kijk daar wel naar uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De sfeer wordt grimmig richting de bekerfinale.
Als Willem 2 wint post ik nooit weer op FOK!.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk daar wel naar uit.
We beginnen lekker in vorm te raken.
Ajax daarentegen..
Verliezen van AZ.
Willem II kan het Ajax nog best pittig maken, vooral omdat ze niks te verliezen hebben.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk daar wel naar uit.
We beginnen lekker in vorm te raken.
Ajax daarentegen..
Verliezen van AZ.
verschil moet er wezen, hij volgt mijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd al geblokkeerd omdat ik een opmerking maakte over zijn veelvuldige gebruik van het zinnetje 'In het diepste geheim' waarmee hij weer heel interessant wilde doen.
Jij tweet toch niet zoveel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
verschil moet er wezen, hij volgt mij
Heb even gemist. Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:onlogisch
Ik vond die ene methode te ingewikkeld dus probeer nu te ontkiemen tussen keukenpapier boven de verwarming.
peperquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even gemist. Waar gaat dit over?
Was gedeeltelijk op DE APP.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb even gemist. Waar gaat dit over?
quote:
De appquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was gedeeltelijk op DE APP.
Ik ben pepers aan het ontkiemen.
Ik snap je weerstand, maar helaas is deze sc overleden met dank aan Charlotte. Haar komst was de doodsteek.quote:
Hier ben ik het wel mee eens ja. Al was het wachten op de doodsteek na het aanstellen van GGMM en onlogisch als mods.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap je weerstand, maar helaas is deze sc overleden met dank aan Charlotte. Haar komst was de doodsteek.
Bij het Kruidvat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Xinomie nieuws: https://tweakers.net/nieu(...)n-nederland-uit.html
@:onlogisch
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat.
Dan weet je dat het geweldige producten zijn.
Voor mij is er maar één app die geldt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap je weerstand, maar helaas is deze sc overleden met dank aan Charlotte. Haar komst was de doodsteek.
Dan is zo'n app wel fijn hoor nog gewoon lekker zoals vroeger nostalgisch de tijd verdoen
het Kruidvatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het Kruidvat.
Dan weet je dat het geweldige producten zijn.
Zuurkoolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Dat is één van de dingen die ik echt goor vind.
Bamiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gooi er een stel plakken kaas over.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals mijn moeder hem maakte en ik nu ook, vind ik het echt het lekkerste dat er is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ziedend.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder hem maakte en ik nu ook, vind ik het echt het lekkerste dat er is.![]()
Lekker spekblokjes erbij bakken, hema-worstje eroverheen. Heerlijk.
#beetjeveelcalorieënmaarfuckit #viesdik
Oh heb het nooit met spek erbij.quote:
Je kunt er mee doen wat je wil, dat is zo chill er aan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh heb het nooit met spek erbij.
Maar met pittige rookworst en wat sambal erbij is al helemaal lekker. En gebakken uitjes er doorheen
Homofoob gespotquote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt er mee doen wat je wil, dat is zo chill er aan.
Mensen die geen zuurkool lusten zijn homo
Benieuwd of @Paxcon ook geen zuurkool lust.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt er mee doen wat je wil, dat is zo chill er aan.
Mensen die geen zuurkool lusten zijn homo
quote:
De worst smikkelt hij zo weg in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of @:Paxcon ook geen zuurkool lust.
Macaroni. En een hamburger.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 april.quote:
Heel even snel, geen details. Streaming gaming ding toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat![]()
Heb je gezien waar Google mee komt?
Jep Stadia.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heel even snel, geen details. Streaming gaming ding toch?
Zal er vanavond over lezen, de keren dat ik streaming gaming heb gedaan... laat ik zeggen dat het niet erg fijn werkte.quote:
Is nu een livestream bezig he.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zal er vanavond over lezen, de keren dat ik streaming gaming heb gedaan... laat ik zeggen dat het niet erg fijn werkte.
Maar wel interessant, als ze dit lagloos kunnen aanbieden, de juiste ontwikkelaars achter zich hebben is het een leuke concurrent voor Sony/Microsoft.
Idd, als een partij dit kan aanbieden is het Google wel qua infrastructuur. Mooie van streaming is vind ik de schaalbaarheid, helemaal als ze in de toekomst cloud computing gaan gebruiken (volgens mij nu niet het geval). Als dit goed werkt, en dan in combinatie met bijv. VR, voorspel ik een gouden toekomstquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Is nu een livestream bezig he.
Ze beweren dat je straks via Youtube een game kunt aanklikken en gamen. Nieuwe Doom Eternal in true 4K 60 FPS.
Maar goed, even kijken. Google heeft natuurlijk wel (misschien wel als enige) de servercapaciteit en het netwerk om dit daadwerkelijk te kunnen laten werken.
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat![]()
Heb je gezien waar Google mee komt?
Ja, dat is wel een groot nadeel ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamen
Jij bent toch de hele dag online, het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Troep waar je constant online moet zijn om te kunnen gamen
Pure onzin inderdaad. Weet niet meer welk platform zoiets flikte (zal EA wel zijn geweest met hun Origin), maar daar moet je persé online zijn om offline games te kunnen spelenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een groot nadeel ja.
Game jij ooit buitenshuis dan (spelletje op je telefoon daargelaten) ?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een groot nadeel ja.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch de hele dag online, het is maar waar je je druk om maakt.
Nergens, want ik koop die troep niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent toch de hele dag online, het is maar waar je je druk om maakt.
Als je dat niet doet waarom heb je dan een Switch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Game jij ooit buitenshuis dan (spelletje op je telefoon daargelaten) ?
Ja oke, maar dat is wat anders. Dit gaat om streaming gaming, dus nogal logisch dat je dan online moet zijn. Neemt niet weg dat dat wel een nadeel is, maar er zijn geen offline games bij streaming natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pure onzin inderdaad. Weet niet meer welk platform zoiets flikte (zal EA wel zijn geweest met hun Origin), maar daar moet je persé online zijn om offline games te kunnen spelen
Nee. Maar het is wel een nadeel als je een avondje wil gamen, en er een storing is bijvoorbeeld (of dat nou aan je internet ligt of aan Google's kant).quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Game jij ooit buitenshuis dan (spelletje op je telefoon daargelaten) ?
Oja, daar las ik even overheen. Mi scusi.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is wat anders. Dit gaat om streaming gaming, dus nogal logisch dat je dan online moet zijn. Neemt niet weg dat dat wel een nadeel is, maar er zijn geen offline games bij streaming natuurlijk.
Al schijnt dit niet via het 'normale' internet te lopen maar rechtstreeks naar infrastructuur van Google, geen idee hoe verder.
En jij kan Haxball niet eens hosten, dus jij hebt sowieso niks aan dat ding.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel een nadeel als je een avondje wil gamen, en er een storing is bijvoorbeeld (of dat nou aan je internet ligt of aan Google's kant).
Gebruik m'n Switch alleen docked eigenlijk .quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens, want ik koop die troep niet.
[..]
Als je dat niet doet waarom heb je dan een Switch?
Wel als ik in de woonkamer zit!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij kan Haxball niet eens hosten, dus jij hebt sowieso niks aan dat ding.
Ik 90% undockedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gebruik m'n Switch alleen docked eigenlijk .
Dat is waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee. Maar het is wel een nadeel als je een avondje wil gamen, en er een storing is bijvoorbeeld (of dat nou aan je internet ligt of aan Google's kant).
Ach als de opvolger van de Switch ook weer draagbaar gaat worden, of überhaupt elke draagbare console zullen die de komende jaren echt nog wel gewoon met fysieke of digitale media/downloads blijven werken.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik 90% undocked
Grappig hoe verschillende mensen verschillende dingen doen
Jawel hoor, is lekker data harken. De AH volgt je telefoon signaal ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach als de opvolger van de Switch ook weer draagbaar gaat worden, of überhaupt elke draagbare console zullen die de komende jaren echt nog wel gewoon met fysieke of digitale media/downloads blijven werken.
De wereld is nog lang niet zover dat je zomaar overal random en publiek 4k streams kunt gebruiken.
Al heb je wel steeds meer openbare wifi.
Had je je 10 jaar geleden ook niet kunnen voorstellen dat elke winkel of zelfs complete stadscentra (gratis) over openbare wifi zouden beschikken.
Ik ook alles undocked.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik 90% undocked
Grappig hoe verschillende mensen verschillende dingen doen
Privacy is een illusie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jawel hoor, is lekker data harken. De AH volgt je telefoon signaal ook.
Beterschap Rens.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben weer in Nederland vrienden. Jammer dat mijn reis zo gelopen is.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer maat. Welkom terug.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Balen maatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Welke anime kijk je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:58 schreef KingRoland het volgende:
ik ga anime kijken
spreek jullie morgen boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |