Mooiquote:
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werktquote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de overheid is het "oh ja, werkte toch niet helemaal zoals we gedacht hadden" en weer x honderd miljoen door het putje.
MCH doet dit soort projecten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werkt
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beterquote:
Hoe is het met jou dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Zulke saaie gasten zijn dat maar wel een paar fijne tunes.quote:
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoestenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Weet ik ook weer waar mijn zuurverdiende centen naartoe gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoesten
Rustig maar, ik lig alquote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
Moet je niet al slapen?
Ik duik er ook eens in. Morgen lekker weer trainen, heb nu de smaak te pakken.quote:
Hier vriest het nog. Teringkoud. Stonden nog wat verslaggevers bij het 24 Oktoberplein te verkleumen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, brrrr we hebben nachtvorst gehad
Zo'n slipjes-sniffer natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Jezus, iemand heeft mijn grijze container geplunderd.
Een beer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Jezus, iemand heeft mijn grijze container geplunderd.
Nou, er is best wat uit verdwenenquote:
Is het ook een zooi om de container?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er is best wat uit verdwenen. De deksel stond wat open omdat ie uitpuilt en nu is zo ongeveer de helft eruit
.
Nou ja, scheelt de gemeente weer. Of zo.
Nee. Het is geen beest geweest. Echt een mens. En ik denk dat ik wel weet wie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook een zooi om de container?
De Zeeuwse Zwerver op de hoek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is geen beest geweest. Echt een mens. En ik denk dat ik wel weet wie.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, geen zwerver. Hij heeft een prachtig oud boerderijetje. Maar is wel een oons bunt zuunig type, ik zie 'm wel vaker door containers wroeten. Hij komt op het bedrijf ook altijd de statiegeldflessen die Duitsers achterlaten ophalen en na storm gaat ie strandjutten.quote:
One man's trash is another man's treasure.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, geen zwerver. Hij heeft een prachtig oud boerderijetje. Maar is wel een oons bunt zuunig type, ik zie 'm wel vaker door containers wroeten. Hij komt op het bedrijf ook altijd de statiegeldflessen die Duitsers achterlaten ophalen en na storm gaat ie strandjutten.
Hij heeft sowieso wat resthout, oud touw, een oude fietspomp, een kapotte fietsband en kleding meegenomen uit de container. Dat ie er maar gelukkig mee wordt. t Is wel een aardige man.
Q?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, hij komt wel eens voorbij met prachtige spullen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
One man's trash is another man's treasure.
Wie weetquote:
Wel een eind uit de buurt voor hem, maar aan de andere kant wat van ver komt is lekker.quote:
Snap ik, maar goed, als hij niemand kwaad doet dan is er geen probleem tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, hij komt wel eens voorbij met prachtige spullen.
Maar goed, mij gaat door containers wroeten heel wat stappen te ver.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, vind t helemaal primaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, maar goed, als hij niemand kwaad doet dan is er geen probleem toch
Toen wij vroeger spullen naar de vuilstort brachten om weg te gooien, werd er soms nog volop geruild met mensen die daar ook waren
"Hey, die kinderfiets, die ziet er nog goed uit. Mag ik die hebben?"
"Die sjoelbak kan ik nog wel gebruiken, mag ik die?"
"Wat een leuke poppen! Daar kan ik wel wat mee. Kan ik die meenemen?"
Ik denk dat we soms maar de helft weggooiden en de rest aan mensen meegaven
blijkbaar gooi je veel bruikbare spullen wegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, vind t helemaal prima. Maar het is apart dat je 's avonds een overvolle container aan straat zet om 'm de volgende ochtend half leeg aan te treffen
.
Neu, dit is de eerste keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar gooi je veel bruikbare spullen weg
Gaat lekker daar en het seizoen is nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:00 schreef Samzz het volgende:
Oh fijn, handhaving aan de deur. Gasten die bij ons een huisje hebben gehuurd hebben blijkbaar een camper mee waar mensen in slapen en hebben dat ding aangesloten op het huisje dat ze gehuurd hebben.
Dat gaat ze geld kosten.
Ze komen ook steeds eerderquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat lekker daar en het seizoen is nog niet eens begonnen
wil je er over praten?quote:
Noem je haar nu dikquote:
lucky youquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen![]()
Moeee, maar goed dat ik vandaag een vrije dag heb
Te voorspelbare opmerking.quote:
Vrij!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen![]()
Moeee, maar goed dat ik vandaag een vrije dag heb
I'm very luckyquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te voorspelbare opmerking.
[..]
Vrij!
Ja goed, ons kost t niksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat lekker daar en het seizoen is nog niet eens begonnen
Mwah, morbid obese ben je ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft me nu gezien, daar gaat m'n reputatie van slanke den.
ga je nog iets doen met je vrije dag?quote:
je staat/stond toch ook op fok ofnie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt best meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even viool oefenen, want vanavond mag ik een nummer spelen voor mini publiek. En de rest van de dag helemaal geen plannen nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je nog iets doen met je vrije dag?
Watquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ho ho, morbid curves heet dat tegenwoordig.
Hij was wat machtiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de chocoladetaart
Een 'bekend' nummer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even viool oefenen, want vanavond mag ik een nummer spelen voor mini publiek. En de rest van de dag helemaal geen plannen nog
De term bestaat zo te zien nog niet volgens Google, maar je kunt er natuurlijk op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat
"Ik ben niet dik! Dat zijn morbid curves, ongelikte beer!"
Nee, gewoon uit mijn lesboekquote:
solo? of speel je in een orkest?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even viool oefenen, want vanavond mag ik een nummer spelen voor mini publiek. En de rest van de dag helemaal geen plannen nog
Hehe, coolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit mijn lesboek
Maar ben zelf wel bezig met de lotr theme song
Nu nog solo, maar als ik beter word dan wil ik wel gaan samenspelenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Samequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Geen zin meer. Deze dag gaat lang duren.
nerveus? of gaat het wel lukken straks?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu nog solo, maar als ik beter word dan wil ik wel gaan samenspelen
Doodengquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nerveus? of gaat het wel lukken straks?
Tegenwoordig verbaast bijna niks me meerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
De term bestaat zo te zien nog niet volgens Google, maar je kunt er natuurlijk op wachten
Auw, dat is pijnlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same.
Ik ben betalingen aan het innen. Is er eentje die 1700 euro naar een verkeerde rekening over heeft gemaakt. Dan baal je.
Je moest eens weten..quote:
Dankjewelquote:
Ja, hoop voor dr dat ze t terug krijgt. Denk t wel.quote:
Cooolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit mijn lesboek
Maar ben zelf wel bezig met de lotr theme song
Nou, dat kan nog een heel gedoe zijn. Had mijn oom met een betaling van de begrafenis van mijn pa. Verkeerd rekeningnummer gebruikt. De bank verstrekt dus niet zomaar de contactgegevens van dat verkeerde rekeningnummer (terecht ook). En dan moet je nog in contact komen met die persoon en ervan overtuigen dat het een fout was.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoop voor dr dat ze t terug krijgt. Denk t wel.
Nu al een remake. Ik voelde me al zo oudquote:
Nee, valt mee, wordt voor nu een prequelquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu al een remake. Ik voelde me al zo oud
Oeeehquote:
heb je al vaker opgetreden?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je moest eens weten..
[..]
Dankjewel
De Hobbit was niet goed genoeg zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, valt mee, wordt voor nu een prequel
Als kind speelde ik ook viool en toen wel af en toe opgetreden. En een aantal jaar geleden een keer gezongen, maar daarna nooit meerquote:
Jeetje, wat een nostalgiequote:Op maandag 18 maart 2019 21:43 schreef ArTiC het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misdraag je.
in de tussentijd gestopt met spelen ook?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als kind speelde ik ook viool en toen wel af en toe opgetreden. En een aantal jaar geleden een keer gezongen, maar daarna nooit meer
Ja, heb het sinds eind vorig jaar weer opgepakt. Dus moet weer van voor af aan beginnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de tussentijd gestopt met spelen ook?
ohwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, heb het sinds eind vorig jaar weer opgepakt. Dus moet weer van voor af aan beginnen
Heb het gevoel dat het een beetje het gat van GoT moet opvullenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Hobbit was niet goed genoeg zeker
Drumstel?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga het mijn buren niet aandoen mijn instrument weer op te pakken
mijn buurjongetje heeft wel een paar instrumenten. gelukkig oefent hij niet vaak als ik thuis ben, want talent heeft hij niet echtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga het mijn buren niet aandoen mijn instrument weer op te pakken
kunnen we nog kaartjes kopen?quote:
Neh. Maar behalve de triangel maakt elk instrument te veel lawaai denk ikquote:
Zelf al zou het fatsoenlijk klinken, dan nog zou ik het ze niet aan durven doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn buurjongetje heeft wel een paar instrumenten. gelukkig oefent hij niet vaak als ik thuis ben, want talent heeft hij niet echt
Is gratis toegankelijk voor wie wil kijkenquote:
Als ze LotR in de stijl van GoT doen zou het wel stoer zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:12 schreef STING het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het een beetje het gat van GoT moet opvullenen dat Amazon ermee z'n streaming service verder wil laten doorbreken.
Ja wel snel denk ik. Mijn buurman speelt wel eens piano. Wel op normale tijden meestalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neh. Maar behalve de triangel maakt elk instrument te veel lawaai denk ik
1 van zijn instrumenten is een trompet, daar maak ik inderdaad niemand blij mee in een rijtjeshuis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf al zou het fatsoenlijk klinken, dan nog zou ik het ze niet aan durven doen
waar?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is gratis toegankelijk voor wie wil kijken
Roosendaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 van zijn instrumenten is een trompet, daar maak ik inderdaad niemand blij mee in een rijtjeshuis.
[..]
waar?
dat is me weer net iets ver voor een doordeweekse dinsdagquote:
Elven beeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwbs.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze LotR in de stijl van GoT doen zou het wel stoer zijn
Jezus wat een deceptie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me weer net iets ver voor een doordeweekse dinsdag
sorry dat ik je teleurstelquote:
Dat zou wel epic zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
Elven beeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwbs.
Ik hoop op dezelfde production values, maar niet dat het een regelrechte GoT kloon gaat worden met alle gore die daarbij hoort, dan gaat voor mij de magie wel een beetje verloren. Ik hoef geen Tarantino LotR zeg maar, ook al is er niets mis met Tarantino natuurlijk
Waar woon je dan ergens?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me weer net iets ver voor een doordeweekse dinsdag
Nee haha. Misschien wordt er wel een stukje gefilmd of foto's gemaakt, maar dat weet ik allemaal nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je niet even livestreampje aanzetten?
volgens google maps op 2 uur rijden van roosendaal.quote:
jezus, je hoeft me niet meteen zo te beledigenquote:
Dat is ver jaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens google maps op 2 uur rijden van roosendaal.
Helemaal onderin limburg
mwa, in het weekend is dat nog wel te overbruggen, maar op 1 avond heen en weer is een tikkeltje overdrevenquote:
Dat snap ik ja!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, in het weekend is dat nog wel te overbruggen, maar op 1 avond heen en weer is een tikkeltje overdreven
Ik hou me aanbevolenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee haha. Misschien wordt er wel een stukje gefilmd of foto's gemaakt, maar dat weet ik allemaal niet
Geen idee. Wel een verwarmde toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor een nieuwe wc-bril. Zijn die maten een beetje universeel?
normaal wel. maar beter toch even meten voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Samzz het volgende:
Zelfs voor jouquote:
Klein verschilletje maarquote:
Faxie krijgt Kopjesquote:
Met het strijkstokjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil vast haar gevoelige snaar wel even raken faxie.gif.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil vast haar gevoelige snaar wel even raken faxie.gif.
Er bestaan verschillende maten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:26 schreef Samzz het volgende:
quote:Keuzehulp
Om er zeker van te zijn dat je de juiste wcbril bestelt kun je gebruik maken van de Pressalit keuzehulp. Pressalit is een producent van "universele"zittingen welke geschikt zijn voor meerdere wc's. Via deze keuzehulp kun je op twee manieren de juiste wcbril voor jouw toilet vinden.
Kies een wcbril op basis van fabrikant en serie.
Kies een wcbril op basis van de vorm en afmeting van je wc.
Pressalit wcbrillen zijn van uitstekende kwaliteit en zijn wereldwijd dan ook het meest verkochte merk wcbrillen. Pressalit geeft maar liefst 10 jaar garantie op alle wcbrillen.
Uitzonderingen
Toch zijn er een aantal uitzonderingen waarbij er geen universele wcbril toegepast kan worden. De montage of vormgeving van de wc is dan zo uniek dat alleen de wcbril van de fabrikant past. Hier onder een overzicht van de wc's waarop alleen een wcbril van de fabrikant past.
Villeroy & Boch Subway
Duravit Starck 1
Duravit Starck Me
Duravit Vero
Duravit 2nd Floor
Duravit 1930
en een paar kilometer denk ikquote:
Uitstrijkje?quote:
ja, nu lach je er nog mee..quote:
Het eerste klinkt als een restaurant en de rest als motormerkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:36 schreef rival het volgende:
Villeroy & Boch Subway
Duravit Starck 1
Duravit Starck Me
Duravit Vero
Duravit 2nd Floor
Duravit 1930
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Weet nog wel dat een collega eens naar Venray moest en op een gegeven moment belde dat ie het niet kon vinden. Bleek ie richting Tiel te zijn gereden (vanuit Arnhem)
Dat is niet eens een beetje de goede richtingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Weet nog wel dat een collega eens naar Venray moest en op een gegeven moment belde dat ie het niet kon vinden. Bleek ie richting Tiel te zijn gereden (vanuit Arnhem)
Nu nog wel jaquote:
Zou ook echt heel erg iets voor mij zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
"Ik weet de weg heus wel!"quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar met navigatie rijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu nog wel ja
[..]
Zou ook echt heel erg iets voor mij zijn
Zelfs met navigatie lukt me dat. Heel treurig.quote:
als je maar niet verdwaald richting pinkpopquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb dus een keer gehad dat ik naar een festival was gegaan, maar op de terugweg was de weg afgesloten en moesten we omrijden. Daar ben ik al niet zo'n held in, en navigatie was ik toen ook nog niet zo handig mee. We kwamen op een gegeven moment ergens bij de Duitse grens uit, precies het tegenovergestelde van waar we naartoe moesten
De kust?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb dus een keer gehad dat ik naar een festival was gegaan, maar op de terugweg was de weg afgesloten en moesten we omrijden. Daar ben ik al niet zo'n held in, en navigatie was ik toen ook nog niet zo handig mee. We kwamen op een gegeven moment ergens bij de Duitse grens uit, precies het tegenovergestelde van waar we naartoe moesten
En dan wel op postcode en/of adres. Anders zul je net zien dat er twee plaatsen met dezelfde naam zijn.quote:
Dat heb ik ook wel eens, maar dat komt dan omdat mij telefoon denkt dat ik 300 meter verderop (in een weiland oid) rij. Leuk in een stad als Amsterdamquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfs met navigatie lukt me dat. Heel treurig.
dat is hier ook al mis gegaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:57 schreef Chia het volgende:
[..]
En dan wel op postcode en/of adres. Anders zul je net zien dat er twee plaatsen met dezelfde naam zijn.
Dat hoop ik ook niet. Maar als het goed is rijden een vriend en zijn zus met een andere auto met ons mee, dus volg ik hun maar danquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je maar niet verdwaald richting pinkpop
Richting Zeeland zeg maarquote:
Hehe ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:57 schreef Chia het volgende:
[..]
En dan wel op postcode en/of adres. Anders zul je net zien dat er twee plaatsen met dezelfde naam zijn.
mooi. zal proberen je te spottenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet. Maar als het goed is rijden een vriend en zijn zus met een andere auto met ons mee, dus volg ik hun maar dan
[..]
Richting Zeeland zeg maar
Haha niet handigquote:Op dinsdag 19 maart 2019 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar dat komt dan omdat mij telefoon denkt dat ik 300 meter verderop (in een weiland oid) rij. Leuk in een stad als Amsterdam.
Ohja jij ging ook natuurlijk. Welke dag ook alweer?quote:
alleen de maandagquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja jij ging ook natuurlijk. Welke dag ook alweer?
Je hebt vast andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha niet handig
Ik heb geen excuus. Gewoon topografisch gehandicapt.
Leuk, misschien spotten we elkaar dan welquote:
Wie weetquote:
Ai, da's heel erg uit de richting.quote:
Ja ach, ik heb vaker dit soort actiesquote:
vast wel, zijn toch niet veel mensen daarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk, misschien spotten we elkaar dan wel
[..]
Wie weet
Heb je tenminste altijd wat leuks te vertellen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb vaker dit soort acties
Bijna niemandquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast wel, zijn toch niet veel mensen daar
Zeker waar, heb altijd leuke verhalen. Enquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je tenminste altijd wat leuks te vertellen.
de tourtocht neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Op reservelijst toch ingeloot voor de Amstel gold race. Hmm wel/ niet doen ?.
Moet je helemaal zelf weten. Ik geef niet zo veel om de wielersport persoonlijk. Maar als je het leuk vindt, zou ik het zeker doenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Op reservelijst toch ingeloot voor de Amstel gold race. Hmm wel/ niet doen ?.
kan ik niet zien, misschien zit je nu wel op je tacx met een tablet voor op het stuur geschroefdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja als ik een pro was zat ik niet achter een bureau de hele dag
ik ga wel kijken naar de race.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten. Ik geef niet zo veel om de wielersport persoonlijk. Maar als je het leuk vindt, zou ik het zeker doen
Had gekund inderdaad, maar t is best mooi weer. Dan was ik wel buiten aan het fietsenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik niet zien, misschien zit je nu wel op je tacx met een tablet voor op het stuur geschroefd
Klopt, heb je gelijk in. Nog niet echt fit alleen. Ga het wel doen denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten. Ik geef niet zo veel om de wielersport persoonlijk. Maar als je het leuk vindt, zou ik het zeker doen
iew, buiten, doe normaalquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had gekund inderdaad, maar t is best mooi weer. Dan was ik wel buiten aan het fietsen
[..]
Klopt, heb je gelijk in. Nog niet echt fit alleen. Ga het wel doen denk ik.
echt he. gewoon ramen en deuren gesloten en vegeteren op de bankquote:
Hmmm lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. gewoon ramen en deuren gesloten en vegeteren op de bank
dit weekend compenseer ik het wel een beetje, zondag 30km wandelenquote:
poepen in de zee dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt wel. Ik hoef niet zo nodig te poepen in de sneeuw
je hoeft het niet te doen als je zwemt, je kan het ook vanaf een boot doen..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ieuw bah nee. Maar zee is sowieso beter
Dan flikker ik vast over de reelingquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft het niet te doen als je zwemt, je kan het ook vanaf een boot doen..
Precies. Gordijnen dicht dat die rottige zon niet naar binnen kan schijnen. Word je alleen maar vrolijk van..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. gewoon ramen en deuren gesloten en vegeteren op de bank
ja, met zo'n instelling...quote:
ik mag jou welquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. Gordijnen dicht dat die rottige zon niet naar binnen kan schijnen. Word je alleen maar vrolijk van..
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies. Gordijnen dicht dat die rottige zon niet naar binnen kan schijnen. Word je alleen maar vrolijk van..
quote:
Hoe donkerder en somberder hoe beter.quote:
Preciesquote:
Heus welquote:
Edgelordquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe donkerder en somberder hoe beter.
ook zo vervelend dat de dagen nu weer langer worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe donkerder en somberder hoe beter.
[..]
Precies
Ja bah. Moet je weer gezellig in de tuin gaan zitten tot 's avonds laat. En picknicken in het park. En dan 's ochtends schijnt die zon weer in je smoel, terwijl je tot 15.00 wil blijven liggen in je bed.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook zo vervelend dat de dagen nu weer langer worden.
Klinkt super kut allemaal ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja bah. Moet je weer gezellig in de tuin gaan zitten tot 's avonds laat. En picknicken in het park. En dan 's ochtends schijnt die zon weer in je smoel, terwijl je tot 15.00 wil blijven liggen in je bed.
Kijk er nu al naar uit.
Ja ik zeg dat wel maar ik ben eigenlijk ook alleen maar de deur uit gegaan om ergens anders binnen te gaa zittenquote:
Pro's / con's?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:07 schreef Kopjechino het volgende:
Heel lang zitten twijfelen, maar zit er nu toch aan te denken om met een vriendin mee op vakantie te gaan. Zit echt in tweestrijd.
Ja daar ben ik dus mee bezig. Maar het is allemaal zo'n luxeprobleemquote:
Luxeproblemen zijn ook problemenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus mee bezig. Maar het is allemaal zo'n luxeprobleem
Ja oké haha. Maar toch, voel me dan zo theatraalquote:
Oven? Doe normaal man.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Gooi zostraks even een kroket in de oven
Ja, is wel heel leuk daar. Ben al eens eerder geweest in dat hotel. Was mijn eerste vakantie zonder ouders toenquote:
Jij was toch twaalf ofzo?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, is wel heel leuk daar. Ben al eens eerder geweest in dat hotel. Was mijn eerste vakantie zonder ouders toen
Vind het wel aandoenlijk hoor. Grote volwassen mensen dingen doen en bespreken terwijl je nog 12 bent. Is kjoet.quote:
Is niet kjoet.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het wel aandoenlijk hoor. Grote volwassen mensen dingen doen en bespreken terwijl je nog 12 bent. Is kjoet.
Ja dat was mijn ding ook een beetje. Zou dan de enige single zijn, en dan voel je je zo'n vijfde wiel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:40 schreef rival het volgende:
Vakantie plannen is wel lastig als je vaste vakantiegangers in een serieuze relatie zitten
Ik snap dat vakantie echt super ingewikkeld is ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet kjoet.
Maar ik ga er maar niet verder op in.
In dit geval een beetje wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap dat vakantie echt super ingewikkeld is ja.
Ik ga sowieso niet met een stel op vakantiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat was mijn ding ook een beetje. Zou dan de enige single zijn, en dan voel je je zo'n vijfde wiel.
Niet als je nooit gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap dat vakantie echt super ingewikkeld is ja.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben zo'n pauper zonder een frituur.
En zo wil ik dus naar Thailand of Costa Rica. Van de 3 met wie ik normaal gesproken op reis ga zitten er 2 in een relatie. (1 wilde niet eens een weekendje met me naar Rome want "Naar Rome ga je toch met je relatie")quote:
Bijna al mijn vrienden zitten in een relatie en ik nooit, maar wil wel eens een keer op vakantie. Dus lastig.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet met een stel op vakantie
Dan kun je wel met mij mee.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden zitten in een relatie en ik nooit, maar wil wel eens een keer op vakantie. Dus lastig.
Ik zoek iets van een café iets waar je wat kunt drinken. Super simplequote:
Gewoon zelf gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijna al mijn vrienden zitten in een relatie en ik nooit, maar wil wel eens een keer op vakantie. Dus lastig.
Ja alleen lijkt me ook schijtvervelend.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
En zo wil ik dus naar Thailand of Costa Rica. Van de 3 met wie ik normaal gesproken op reis ga zitten er 2 in een relatie. (1 wilde niet eens een weekendje met me naar Rome want "Naar Rome ga je toch met je relatie")
De 3e kan dit jaar niet op reis.
Dan wordt het voor mij toch wel een beetje lastig zo... Alleen reizen zie ik niet zitten.
Ahw!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het prima als ik met vrienden op vakantie zou gaan. Al is het dan een motorvakantie en een week of langer achterop zitten wil ze nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon cola bestellen meestal.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zoek iets van een café iets waar je wat kunt drinken. Super simple
Biercafe ed is niet handig want moeten nog met de auto terug.
Als er iets saai is, is het wel achterop zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het prima als ik met vrienden op vakantie zou gaan. Al is het dan een motorvakantie en een week of langer achterop zitten wil ze niet
Ja dat snap ik. Maar beetje stom als je naar zo'n biercafe gaat en je bestelt allebei colaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon cola bestellen meestal.
Boeiequote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar beetje stom als je naar zo'n biercafe gaat en je bestelt allebei cola
Met zijn 2en is ideaal. Maar een aantal jaar geleden zou ik dat met vrijwel iedere kennis nog wel doen. Nu toch wat kritischerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja alleen lijkt me ook schijtvervelend.
Zonde van die 3e dan, want met zijn tweeen is altijd leuker dan alleen lijkt me.
Dat went wel, maar idd voor korte afstanden is het wel te doen. Voor lange afstanden vind ik het al minder.quote:
Speciale gelegenheid? Zoveel dingen om naartoe te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zoek iets van een café iets waar je wat kunt drinken. Super simple
Biercafe ed is niet handig want moeten nog met de auto terug.
Nee niets speciaals. Gewoon iets leuks.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speciale gelegenheid? Zoveel dingen om naartoe te gaan
Haha, waar gaat de reis naartoe?quote:
Nah, ik ga niet graag in m'n eentje.quote:
Het klinkt meer sneu als dat het is hoorquote:
Ze willen altijd met elkaar gaan, dus zijn alle stellen met elkaar altijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt het prima als ik met vrienden op vakantie zou gaan. Al is het dan een motorvakantie en een week of langer achterop zitten wil ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |