Mooiquote:
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werktquote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de overheid is het "oh ja, werkte toch niet helemaal zoals we gedacht hadden" en weer x honderd miljoen door het putje.
MCH doet dit soort projecten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werkt
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beterquote:
Hoe is het met jou dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Zulke saaie gasten zijn dat maar wel een paar fijne tunes.quote:
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoestenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Weet ik ook weer waar mijn zuurverdiende centen naartoe gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoesten
Rustig maar, ik lig alquote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
Moet je niet al slapen?
Ik duik er ook eens in. Morgen lekker weer trainen, heb nu de smaak te pakken.quote:
Hier vriest het nog. Teringkoud. Stonden nog wat verslaggevers bij het 24 Oktoberplein te verkleumen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, brrrr we hebben nachtvorst gehad
Zo'n slipjes-sniffer natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Jezus, iemand heeft mijn grijze container geplunderd.
Een beer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Jezus, iemand heeft mijn grijze container geplunderd.
Nou, er is best wat uit verdwenenquote:
Is het ook een zooi om de container?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er is best wat uit verdwenen. De deksel stond wat open omdat ie uitpuilt en nu is zo ongeveer de helft eruit
.
Nou ja, scheelt de gemeente weer. Of zo.
Nee. Het is geen beest geweest. Echt een mens. En ik denk dat ik wel weet wie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook een zooi om de container?
De Zeeuwse Zwerver op de hoek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is geen beest geweest. Echt een mens. En ik denk dat ik wel weet wie.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, geen zwerver. Hij heeft een prachtig oud boerderijetje. Maar is wel een oons bunt zuunig type, ik zie 'm wel vaker door containers wroeten. Hij komt op het bedrijf ook altijd de statiegeldflessen die Duitsers achterlaten ophalen en na storm gaat ie strandjutten.quote:
One man's trash is another man's treasure.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, geen zwerver. Hij heeft een prachtig oud boerderijetje. Maar is wel een oons bunt zuunig type, ik zie 'm wel vaker door containers wroeten. Hij komt op het bedrijf ook altijd de statiegeldflessen die Duitsers achterlaten ophalen en na storm gaat ie strandjutten.
Hij heeft sowieso wat resthout, oud touw, een oude fietspomp, een kapotte fietsband en kleding meegenomen uit de container. Dat ie er maar gelukkig mee wordt. t Is wel een aardige man.
Q?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, hij komt wel eens voorbij met prachtige spullen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
One man's trash is another man's treasure.
Wie weetquote:
Wel een eind uit de buurt voor hem, maar aan de andere kant wat van ver komt is lekker.quote:
Snap ik, maar goed, als hij niemand kwaad doet dan is er geen probleem tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, hij komt wel eens voorbij met prachtige spullen.
Maar goed, mij gaat door containers wroeten heel wat stappen te ver.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |