Mooiquote:
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werktquote:Op maandag 18 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Bij de overheid is het "oh ja, werkte toch niet helemaal zoals we gedacht hadden" en weer x honderd miljoen door het putje.
MCH doet dit soort projecten.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wel een IT project willen doen daar. Eerst inschatten dat het 12 miljoen gaat kosten; daarna de daadwerkelijk kosten op laten lopen tot 30 miljoen en iets opleveren dat niet werkt
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beterquote:
Hoe is het met jou dan?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Zulke saaie gasten zijn dat maar wel een paar fijne tunes.quote:
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoestenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Snap ik meteen zijn verzuring een stuk beter
Weet ik ook weer waar mijn zuurverdiende centen naartoe gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Moeten jullie als belastingbetaler toch weer ophoesten
Rustig maar, ik lig alquote:Op maandag 18 maart 2019 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
Moet je niet al slapen?
Ik duik er ook eens in. Morgen lekker weer trainen, heb nu de smaak te pakken.quote:
Hier vriest het nog. Teringkoud. Stonden nog wat verslaggevers bij het 24 Oktoberplein te verkleumen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen, brrrr we hebben nachtvorst gehad
Zo'n slipjes-sniffer natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Jezus, iemand heeft mijn grijze container geplunderd.
Een beer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:28 schreef Samzz het volgende:
Jezus, iemand heeft mijn grijze container geplunderd.
Nou, er is best wat uit verdwenenquote:
Is het ook een zooi om de container?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er is best wat uit verdwenen. De deksel stond wat open omdat ie uitpuilt en nu is zo ongeveer de helft eruit
.
Nou ja, scheelt de gemeente weer. Of zo.
Nee. Het is geen beest geweest. Echt een mens. En ik denk dat ik wel weet wie.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het ook een zooi om de container?
De Zeeuwse Zwerver op de hoek?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Het is geen beest geweest. Echt een mens. En ik denk dat ik wel weet wie.
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, geen zwerver. Hij heeft een prachtig oud boerderijetje. Maar is wel een oons bunt zuunig type, ik zie 'm wel vaker door containers wroeten. Hij komt op het bedrijf ook altijd de statiegeldflessen die Duitsers achterlaten ophalen en na storm gaat ie strandjutten.quote:
One man's trash is another man's treasure.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, geen zwerver. Hij heeft een prachtig oud boerderijetje. Maar is wel een oons bunt zuunig type, ik zie 'm wel vaker door containers wroeten. Hij komt op het bedrijf ook altijd de statiegeldflessen die Duitsers achterlaten ophalen en na storm gaat ie strandjutten.
Hij heeft sowieso wat resthout, oud touw, een oude fietspomp, een kapotte fietsband en kleding meegenomen uit de container. Dat ie er maar gelukkig mee wordt. t Is wel een aardige man.
Q?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, hij komt wel eens voorbij met prachtige spullen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
One man's trash is another man's treasure.
Wie weetquote:
Wel een eind uit de buurt voor hem, maar aan de andere kant wat van ver komt is lekker.quote:
Snap ik, maar goed, als hij niemand kwaad doet dan is er geen probleem tochquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk, hij komt wel eens voorbij met prachtige spullen.
Maar goed, mij gaat door containers wroeten heel wat stappen te ver.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, vind t helemaal primaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, maar goed, als hij niemand kwaad doet dan is er geen probleem toch
Toen wij vroeger spullen naar de vuilstort brachten om weg te gooien, werd er soms nog volop geruild met mensen die daar ook waren
"Hey, die kinderfiets, die ziet er nog goed uit. Mag ik die hebben?"
"Die sjoelbak kan ik nog wel gebruiken, mag ik die?"
"Wat een leuke poppen! Daar kan ik wel wat mee. Kan ik die meenemen?"
Ik denk dat we soms maar de helft weggooiden en de rest aan mensen meegaven
blijkbaar gooi je veel bruikbare spullen wegquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, vind t helemaal prima. Maar het is apart dat je 's avonds een overvolle container aan straat zet om 'm de volgende ochtend half leeg aan te treffen
.
Neu, dit is de eerste keer.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar gooi je veel bruikbare spullen weg
Gaat lekker daar en het seizoen is nog niet eens begonnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:00 schreef Samzz het volgende:
Oh fijn, handhaving aan de deur. Gasten die bij ons een huisje hebben gehuurd hebben blijkbaar een camper mee waar mensen in slapen en hebben dat ding aangesloten op het huisje dat ze gehuurd hebben.
Dat gaat ze geld kosten.
Ze komen ook steeds eerderquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat lekker daar en het seizoen is nog niet eens begonnen
wil je er over praten?quote:
Noem je haar nu dikquote:
lucky youquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen![]()
Moeee, maar goed dat ik vandaag een vrije dag heb
Te voorspelbare opmerking.quote:
Vrij!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Kopjechino het volgende:
Goedemorgen![]()
Moeee, maar goed dat ik vandaag een vrije dag heb
I'm very luckyquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te voorspelbare opmerking.
[..]
Vrij!
Ja goed, ons kost t niksquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:04 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat lekker daar en het seizoen is nog niet eens begonnen
Mwah, morbid obese ben je ook nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft me nu gezien, daar gaat m'n reputatie van slanke den.
ga je nog iets doen met je vrije dag?quote:
je staat/stond toch ook op fok ofnie?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt best meequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog even viool oefenen, want vanavond mag ik een nummer spelen voor mini publiek. En de rest van de dag helemaal geen plannen nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je nog iets doen met je vrije dag?
Watquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ho ho, morbid curves heet dat tegenwoordig.
Hij was wat machtiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de chocoladetaart
Een 'bekend' nummer?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even viool oefenen, want vanavond mag ik een nummer spelen voor mini publiek. En de rest van de dag helemaal geen plannen nog
De term bestaat zo te zien nog niet volgens Google, maar je kunt er natuurlijk op wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat
"Ik ben niet dik! Dat zijn morbid curves, ongelikte beer!"
Nee, gewoon uit mijn lesboekquote:
solo? of speel je in een orkest?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nog even viool oefenen, want vanavond mag ik een nummer spelen voor mini publiek. En de rest van de dag helemaal geen plannen nog
Hehe, coolquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, gewoon uit mijn lesboek
Maar ben zelf wel bezig met de lotr theme song
Nu nog solo, maar als ik beter word dan wil ik wel gaan samenspelenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Samequote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
Geen zin meer. Deze dag gaat lang duren.
nerveus? of gaat het wel lukken straks?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu nog solo, maar als ik beter word dan wil ik wel gaan samenspelen
Doodengquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nerveus? of gaat het wel lukken straks?
Tegenwoordig verbaast bijna niks me meerquote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
De term bestaat zo te zien nog niet volgens Google, maar je kunt er natuurlijk op wachten
Auw, dat is pijnlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same.
Ik ben betalingen aan het innen. Is er eentje die 1700 euro naar een verkeerde rekening over heeft gemaakt. Dan baal je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |