abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 18 maart 2019 @ 19:36:46 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_185698635
Wat weten we nu:

18:31 Hoofdverdachte aangehouden

quote:
15:01
Burgemeester Jan van Zanen meldt net dat er drie doden zijn gevallen en negen gewonden door de schietpartij in Utrecht.
GemeenteUtrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:54:05 Burgemeester Jan van Zanen reageert op het schietincident eerder vandaag https://t.co/PzI6t2tPtX reageer retweet
quote:
quote:
In de Utrechtse wijk Kanaleneiland heeft maandagochtend een schietpartij plaatsgevonden. Het vuur werd geopend op de inzittenden van een tram bij het 24 Oktoberplein. Dit is wat we tot nu toe weten over het incident.
In het kort

Schutter gevlucht, politie zoekt 37-jarige verdachte
Omgeving 24 Oktoberplein afgezet
Dreigingsniveau 5 voor provincie Utrecht
Terroristisch motief niet uitgesloten
Een schutter opent rond 10.45 uur het vuur in een tram. Volgens een getuige "begon een man in het wilde weg te schieten". Meerdere inzittenden raken gewond en moeten met spoed naar het ziekenhuis.

Voor de slachtoffers is in Utrecht een calamiteitenhospitaal geopend. Het Rode Kruis heeft de website ikbenveilig.nl opengesteld voor mensen die zich ongerust maken over de situatie in Utrecht.

Het 24 Oktoberplein is na de schietpartij ruim afgezet. "Kom niet in de buurt van de plaats van het incident", meldt de politie. Bij een woning aan de Trumanlaan, in de buurt van het 24 Oktoberplein, zijn meerdere politie-eenheden ter plaatse. Volgens de NOS zijn hier en op andere plaatsen invallen gedaan.



https://www.nu.nl/schietp(...)rtij-in-utrecht.html


Livestream:

De verdachte:

PolitieUtrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:17:27 De politie vraagt u uit te kijken naar de 37-jarige Gökman Tanis (geboren in Turkije) in verband met het incident vanmorgen aan het #24oktoberplein in Utrecht. Benader hem niet zelf maar bel direct de opsporingstiplijn 0800-6070 https://t.co/QZ88s3Wl0k reageer retweet
Laatste nieuwsberichten
quote:
Ooggetuige Niels (21): ‘Hij schoot op die mensen die die vrouw hielpen’

De 21-jarige Niels zat in de tram in Utrecht waar vanmorgen ‘mogelijke terreurverdachte’ Gökman Tanis begon te schieten. Niels ‘had het gevoel’ dat de dader zich op één persoon richtte. ,,Hij mikte op die mensen die die vrouw probeerde te helpen.”

Niels is net weer thuis, na door de politie te zijn gehoord, nog stevig onder de indruk van wat hij heeft gezien. ,,Het gebeurde in het tramstel achter mij. Er was ineens commotie. De tram kwam stil te staan in een bocht dus ik kon goed zien wat er in het tramstel achter mij gebeurde. De deur van de tram werd geforceerd en er werden ramen ingeslagen. In ons tramstel was verwarring maar bleef het redelijk kalm.”

,,Er was op dat moment op zeker al geschoten in dat tramstel achter mij. Je hoorde van die plop-plop-plop-geluiden, alsof er een geluiddemper op zat. Daarna zag ik mensen naar buiten rennen, echt voor hun leven. Ik had het gevoel dat hij zich speciaal op een iemand richtte want ik zag een vrouw naar buiten kruipen. Omstanders probeerden haar weg te trekken maar toen ze dat deden ging die man speciaal achter haar aan en mikte op die omstanders.”

,,Nee, ik kon niet goed zien hoe hij eruit zag. Hij had een donkere jas aan, normaal postuur, en had een lang pistool in zijn hand. Gewoon zo’n handpistool, geen automatisch wapen, voor zover ik kon zien. Daarna ging ie nog achter iemand aan, met een geel hesje, die die vrouw probeerde te helpen, en daarna kon ik het niet meer zien.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)uw-hielpen~abd214eb/
quote:
Gezochte Gökmen Tanis stond terecht wegens schieten met vuurwapen en verkrachting
UTRECHT - De 37-jarige Gökmen Tanis, die wordt gezocht vanwege het schietdrama bij het 24 Oktoberplein, is vaak in aanraking geweest met justitie. Hij stond in 2014 terecht omdat hij zou hebben geschoten met een vuurwapen en wegens poging tot doodslag.

Zijn strafblad is lang: hij zou in oktober 2014 een vrouw hebben beledigd en naar haar hebben gespuugd. Ook beledigde en bedreigde hij toen een agent. Tevens zou hij dat jaar onder invloed hebben gereden.

Zeer recent stond hij ook voor de rechter: twee weken terug nog omdat hij een vrouw zou hebben verkracht. Ook zou hij zich onlangs schuldig hebben gemaakt aan het stelen van een fiets en een inbraak in een bedrijfspand. Die delicten dateren van september en oktober vorig jaar.

De verkrachting zou zijn gebeurd in juli 2017 in Utrecht. Precies twee weken geleden was een zogenoemde regiezitting.

De politie heeft een foto van Tanis verspreid. De man, die Turkse roots heeft, zou vanochtend hebben geschoten in of bij een tram op het 24 Oktoberplein. Daarbij is een nog onbekend aantal mensen gewond geraakt en er zijn mogelijk ook mensen overleden. Tanis is nog voortvluchtig.
PolitieUtrecht twitterde op maandag 18-03-2019 om 16:28:03 Het aantal gewonden is zojuist naar beneden bijgesteld. Het gaat om 5 gewonden in plaats van de eerder genoemde 9. Het aantal overledenen is op dit moment onveranderd. https://t.co/9tStbq1f0B reageer retweet
Liveblogs
Schietpartij Utrecht: Tanis opgepakt, morgen vlaggen halfstok
https://nos.nl/liveblog/2(...)trecht-verlaten.html

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1895347/
Laffe huichelaar
pi_185698644
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 18:56 schreef alpeko het volgende:

[..]

Die policy is vandaag opgeheven heb ik het idee.

Mss heb ik het mis maar volgens mij stond er één vergrijp op waarvoor je jaren kunt krijgen. Maar al langer geleden. Die verkrachting is nog in behandeling.

Ben ik wel met je eens dat er harder opgetreden mag worden bij herhalende misstappen. Vraag me af of er niet eerder al getwijfeld had moeten worden aan zijn geestelijke toestand.
Er heerst in Nederland een volstrekt naïeve mentaliteit, die diep is doorgedrongen tot allerlei instanties, zoals de rechtspraak, maar ook uitvoeringsinstanties als het UWV en de Belastingdienst.

Een politicus die deze naïviteit aan de kaak stelt en die vaststelt dat het zowel onschuldige doden oplevert als bakken met geld kost, doet het juiste.
pi_185698649
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Strani het volgende:
Wel weer even serieus: Als er geen terroristisch motief is en het blijkt te gaan om eerwraak, dan moet deze aanslag (want dat blijft het) aanleiding zijn tot maatschappelijke discussie over de toch enigszins orthodoxe opvattingen van veel moslims in Nederland.
Volgens Beatrijs is het een comlex aan motivaties, dus niet alleen eerwraak. Ook wraak om christchurch, Erdogan en jihadisme spelen een rol.
I´m back.
pi_185698655
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Strani het volgende:
Wel weer even serieus: Als er geen terroristisch motief is en het blijkt te gaan om eerwraak, dan moet deze aanslag (want dat blijft het) aanleiding zijn tot maatschappelijke discussie over de toch enigszins orthodoxe opvattingen van veel moslims in Nederland.
Dat sowieso inderdaad. Eerwraak hoort in Nederland ook geen plaats te hebben.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185698656
De topadvocaten staan al in de rij denk ik om de verdachte bij te staan.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 19:37:42 #6
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185698657
Bedankt timmmmm.
What can change the nature of a man?
pi_185698659
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Strani het volgende:
Wel weer even serieus: Als er geen terroristisch motief is en het blijkt te gaan om eerwraak, dan moet deze aanslag (want dat blijft het) aanleiding zijn tot maatschappelijke discussie over de toch enigszins orthodoxe opvattingen van veel moslims in Nederland.
Staat eerwraak in de Koran dan joh? Of is het iets typisch Turks?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185698660
Kan niet wachten op de analyse van Gijp en Derksen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_185698665
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:') 2/10 zou dr niet doen
Ik wel
  maandag 18 maart 2019 @ 19:38:10 #10
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698667
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens Beatrijs is het een comlex aan motivaties, dus niet alleen eerwraak. Ook wraak om christchurch, Erdogan en jihadisme spelen een rol.
Tja.. als er genoeg tijd was had ze vast ook Spongebob en Selena Gomez erbij gehaald. Terecht, natuurlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_185698678
Eerwraak en dus vlaggen half stok LOGIES
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_185698681
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens Beatrijs is het een comlex aan motivaties, dus niet alleen eerwraak. Ook wraak om christchurch, Erdogan en jihadisme spelen een rol.
Ja, maar zij liep er op los te suggereren alsof het een lieve lust was.

Om die verklaring nu meteen over te nemen vind ik wel heel erg makkelijk. :D

Of eigenlijk is vergezocht een betere term hiervoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 18 maart 2019 @ 19:39:08 #13
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698689
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Staat eerwraak in de Koran dan joh? Of is het iets typisch Turks?
Geen idee, maar bij gereformeerden komt het in Nederland niet zo veel meer voor.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_185698693
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er heerst in Nederland een volstrekt naïeve mentaliteit, die diep is doorgedrongen tot allerlei instanties, zoals de rechtspraak, maar ook uitvoeringsinstanties als het UWV en de Belastingdienst.

Een politicus die deze naïviteit aan de kaak stelt en die vaststelt dat het zowel onschuldige doden oplevert als bakken met geld kost, doet het juiste.
Wat vond jij van het optreden bij DWDD?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185698694
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:33 schreef Strani het volgende:
Wel weer even serieus: Als er geen terroristisch motief is en het blijkt te gaan om eerwraak, dan moet deze aanslag (want dat blijft het) aanleiding zijn tot maatschappelijke discussie over de toch enigszins orthodoxe opvattingen van veel moslims in Nederland.
Of het is Islamitisch terrorisme of het is Islamitische eerwraak. Het komt uiteindelijk altijd weer terug bij de religie van de vrede.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 18 maart 2019 @ 19:39:30 #16
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_185698700
Terreurexpert die speciaal voor een van de populairste programmas van Nederland de zaken rondom de aanslag uitlegt snapt er helemaal niks van aldus de zolderkamerfokkers. Klinkt logisch. :')

Of is het onwil, jaloezie en seksisme?
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:') 2/10 zou dr niet doen
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ook als je lang droogstaat niet?
[/quote]Dit soort posts.. :{ :N
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_185698702
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:') 2/10 zou dr niet doen
Ook als je lang droogstaat niet?
  maandag 18 maart 2019 @ 19:39:35 #18
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_185698703
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Geen idee, maar bij gereformeerden komt het in Nederland niet zo veel meer voor.
Volgens mij is het aantal gereformeerde Turken ook echt op één hand te tellen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 19:39:41 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185698705
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:38 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik wel
Succes ermee
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 18 maart 2019 @ 19:40:19 #20
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698718
quote:
15s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Jij vuile racist!!! PVV scum! Alt right 4chan adept!!!
Juist, we moeten inderdaad toe naar een situatie waarin ook de middenpartijen (en zelfs links) dit soort dingen durven te bespreken zodat we de extremen niet meer nodig hebben.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 18 maart 2019 @ 19:40:33 #21
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_185698723
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Geen idee, maar bij gereformeerden komt het in Nederland niet zo veel meer voor.
Daar wordt je gewoon met pek en veren je dorp uitgejaagd
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_185698726
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef VeX- het volgende:
Terreurexpert die speciaal voor een van de populairste programmas van Nederland de zaken rondom de aanslag uitlegt snapt er helemaal niks van aldus de zolderkamerfokkers. Klinkt logisch. :')

Of is het onwil, jaloezie en seksisme?
[..]

Dit soort posts.. :{ :N
iedere expert die wat roept waar fok het niet mee eens is wordt in de zeik gezet, maar wanneer het een vrouw is is het seksisme.
  maandag 18 maart 2019 @ 19:40:58 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185698737
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef VeX- het volgende:
Terreurexpert die speciaal voor een van de populairste programmas van Nederland de zaken rondom de aanslag uitlegt snapt er helemaal niks van aldus de zolderkamerfokkers. Klinkt logisch. :')

Of is het onwil, jaloezie en seksisme?
[..]

Dit soort posts.. :{ :N
Uitlegt? Ze doet vooral veel aannames en speculaties zonder enige onderbouwing van feiten.

Veel gelul dus vooral.
pi_185698742
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, maar zij liep er op los te suggereren alsof het een lieve lust was.

Om die verklaring nu meteen over te nemen vind ik wel heel erg makkelijk. :D

Of eigenlijk is vergezocht een betere term hiervoor.
Ja, ik kan niet beoordelen of ze uit haar nek spreekt, zij is de deskundige, de hoogleraar, ik ken niet dezelfde feiten.
I´m back.
  maandag 18 maart 2019 @ 19:41:18 #25
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_185698743
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:40 schreef Strani het volgende:

[..]

Juist, we moeten inderdaad toe naar een situatie waarin ook de middenpartijen (en zelfs links) dit soort dingen durven te bespreken zodat we de extremen niet meer nodig hebben.
Nah als je dat naar voren brengt is dat de respons die je krijgt van DWDD kijkend en Joop lezend Nederland
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_185698745
Het is toch gewoon die dumpert gozer? En iedereen hier maar roepen dat het twee totaal verschillende personen zijn.
pi_185698763
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is toch gewoon die dumpert gozer? En iedereen hier maar roepen dat het twee totaal verschillende personen zijn.
Ja, het is de Haatdemocraat
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 18 maart 2019 @ 19:42:40 #28
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698767
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nah als je dat naar voren brengt is dat de respons die je krijgt van DWDD kijkend en Joop lezend Nederland
Weet ik, en dat is helaas het grote probleem. Ik zou nooit op een populistische partij stemmen, maar ik hoop dat de wat traditionelere partijen ooit verstandig genoeg zullen zijn om dingen bespreekbaar te maken zonder daarmee zelf direct de populistische kant op te gaan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  maandag 18 maart 2019 @ 19:43:19 #29
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698779
Nou, eens kijken of het liedje vandaag een beetje werkt, in combinatie met de gebeurtenissen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_185698783
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik kan niet beoordelen of ze uit haar nek spreekt, zij is de deskundige, de hoogleraar, ik ken niet dezelfde feiten.
Het was overduidelijk dat zij wat vanmiddag betreft niet over meer kennis of feiten beschikte dan de gemiddelde kijker. Het was pure speculatie (weliswaar vanuit haar kennis vanuit terroristische groepen en radicaliserende individuen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185698787
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Staat eerwraak in de Koran dan joh? Of is het iets typisch Turks?
According to a study by Phyllis Chesler, in the analysis of 172 honor killing incidents worldwide involving 230 victims, 91% of the perpetrators were Muslims. In North America, most killers (84%) were Muslim. In Europe, Muslims constituted an even larger majority (96%) while a Sikhs constituted a smaller percentage. All except two victims had the same religion as their murderers.[13]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_185698788
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Tja.. als er genoeg tijd was had ze vast ook Spongebob en Selena Gomez erbij gehaald. Terecht, natuurlijk.
Tsja. het lijkt mij een vrij instabiel persoon. Dan weer streng moslim, dan een zuiplap, dan weer geobsedeerd door dit, dan weer dat. Als hij werkelijk zich het hele weekend heeft lopen opwinden over christchurch zal dat hem vast niet stabieler hebben gemaakt.
pi_185698792
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het was overduidelijk dat zij wat vanmiddag betreft niet over meer kennis of feiten beschikte dan de gemiddelde kijker. Het was pure speculatie (weliswaar vanuit haar kennis vanuit terroristische groepen en radicaliserende individuen).
En het briefje dan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 19:44:24 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_185698804
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Het is toch gewoon die dumpert gozer? En iedereen hier maar roepen dat het twee totaal verschillende personen zijn.
ja
What can change the nature of a man?
pi_185698808
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Weet ik, en dat is helaas het grote probleem. Ik zou nooit op een populistische partij stemmen, maar ik hoop dat de wat traditionelere partijen ooit verstandig genoeg zullen zijn om dingen bespreekbaar te maken zonder daarmee zelf direct de populistische kant op te gaan.
Maar ik ben er vrij zeker van dat alle partijen, van links tot rechts, in Nederland zaken als eerwraak gewoon veroordelen en daar streng tegen willen optreden hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 18 maart 2019 @ 19:44:35 #36
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698809
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Tsja. het lijkt mij een vrij instabiel persoon. Dan weer streng moslim, dan een zuiplap, dan weer geobsedeerd door dit, dan weer dat. Als hij werkelijk zich het hele weekend heeft lopen opwinden over christchurch zal dat hem vast niet stabieler hebben gemaakt.
Daar heb je wel weer gelijk in. Maar Beatrice moet daar toch een beetje voorzichtiger mee zijn, als publiek persoon.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_185698820
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:37 schreef TLC het volgende:
De topadvocaten staan al in de rij denk ik om de verdachte bij te staan.
Dacht ik ook al aan ja
pi_185698824
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En het briefje dan?
Die hebben we geen van allen nog gezien of over de inhoud daarop gehoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185698832
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En het briefje dan?
Die vrouw met die hond wist ook wat daarop stond!!
  maandag 18 maart 2019 @ 19:45:37 #40
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_185698834
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar ik ben er vrij zeker van dat alle partijen, van links tot rechts, in Nederland zaken als eerwraak gewoon veroordelen en daar streng tegen willen optreden hoor.
Dat denk ik ook wel, en dit is natuurlijk een extreem van die orthodoxe opvattingen, maar ook die niveaus daaronder moeten besproken kunnen worden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 19:45:40 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185698837
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die hebben we geen van allen nog gezien of over de inhoud daarop gehoord.
Er stond volgens iemand 'ALLAH' op.

That's it
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185698844
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat vond jij van het optreden bij DWDD?
Niet gezien. Ik kijk zelden naar DWDD. Ik zie het hooguit als mijn ouders het aan hebben staan als ik daar op bezoek ben.
  Moderator maandag 18 maart 2019 @ 19:45:53 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185698845
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Die vrouw met die hond wist ook wat daarop stond!!
Had die hond gehoord zeker :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185698848
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar ik ben er vrij zeker van dat alle partijen, van links tot rechts, in Nederland zaken als eerwraak gewoon veroordelen en daar streng tegen willen optreden hoor.
Zelfs Denk ?
  maandag 18 maart 2019 @ 19:46:05 #45
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185698850
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die hebben we geen van allen nog gezien of over de inhoud daarop gehoord.
Even aan Beatrice vragen.
pi_185698864
Nederland gaat de wapenwet aanpassen hoor ik net op RTL 4
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 18 maart 2019 @ 19:46:45 #47
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_185698865
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

According to a study by Phyllis Chesler, in the analysis of 172 honor killing incidents worldwide involving 230 victims, 91% of the perpetrators were Muslims. In North America, most killers (84%) were Muslim. In Europe, Muslims constituted an even larger majority (96%) while a Sikhs constituted a smaller percentage. All except two victims had the same religion as their murderers.[13]
Dat is niet wat ik vroeg. Is 'eerwraak' iets wat een eigenschap is van het moslim-zijn, of van een specifieke groep moslims zoals Turks-moslims?

De korrelatie 'eerwraak, dus moslim' werkt niet de andere kant op.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_185698866
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:45 schreef Chia het volgende:

[..]

Die vrouw met die hond wist ook wat daarop stond!!
Maar die wou, in tegenstelling tot Beatrice, niet zeggen wat erop stond :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185698869
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

According to a study by Phyllis Chesler, in the analysis of 172 honor killing incidents worldwide involving 230 victims, 91% of the perpetrators were Muslims. In North America, most killers (84%) were Muslim. In Europe, Muslims constituted an even larger majority (96%) while a Sikhs constituted a smaller percentage. All except two victims had the same religion as their murderers.[13]
Wat definieert eerwraak? Vaak genoeg mensen die hun ex omleggen omdat ze gedumpt zijn of dat ze een ander heeft. Dat wordt zeker niet als eerwraak gezien?
  maandag 18 maart 2019 @ 19:47:08 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_185698874
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2019 19:46 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Zelfs Denk ?
Als dit een Koerd was wel, gok ik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')