quote:Calamiteitenhospitaal
Het UMC Utrecht heeft van de Veiligheidsregio het verzoek gekregen om een calamiteitenhospitaal open te stellen. Dat is een bijzonder ziekenhuis voor de onmiddellijke opvang van slachtoffers.
- verkiezingscampagne opgeschorttwitter:LifelinerNL twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:20:47De traumahelikopters Lifeliner1, Lifeliner2 en Lifeliner3 zijn ingezet voor een schietincident in een tram in #Utrecht. Volg @PolitieUtrecht voor laatste updates over het incident. reageer retweet
Maar ze bakken er nog steeds helemaal niks van.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:10 schreef Postbus100 het volgende:
NOS voelt zich als staatszender even heel belangrijk vandaag.
Bedankt makker.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:Elan
https://www.rtvutrecht.nl/live/rtvutrecht/
Nouquote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar ze bakken er nog steeds helemaal niks van.
Gejat van Tweakers genotquote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef Postbus100 het volgende:
@:Poepz0r, was dat een eigen foto van die AT'er?
Lord..quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)schietpartij-utrecht
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De tering.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
bekende moslim/utrechter/mediapersoonquote:
Ze blijven steeds maar weer hetzelfde herhalen... Stop dan gewoon de uitzending of zo.quote:
En heeft hij nou in de tram geschoten of vanaf buiten de tram beschoten?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:18 schreef Woelwater het volgende:
Maar is hij nou gevlucht met een auto of zit hij in die flat
Mexicanobakker is ook geschrokken van deze walgelijke daad.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mijn fucking godquote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De CO2-uitstoot.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Is er al duidelijk wie verantwoordelijk is voor het klimaat waardoor deze schutter/schutters tot zijn/hun daad kwam/kwamen?
zijn exquote:Op maandag 18 maart 2019 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Is er al duidelijk wie verantwoordelijk is voor het klimaat waardoor deze schutter/schutters tot zijn/hun daad kwam/kwamen?
Natuurlijk weten ze veel meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Heerlijke persco : " Er is een dader voortvluchtig en verder weten we niks"
Volgens berichten in een ander topic had de schutter ook een Fokker kunnen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:19 schreef the-eye het volgende:
Geen FOK!ker die in die tram zat en even wat kan posten?
quote:
Maar wiens schuld is het dan?quote:
x2quote:Op maandag 18 maart 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans is groter dat de schutter op Facebook zit... Facebook sluiten dan maar?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Volgens berichten in een ander topic had de schutter ook een Fokker kunnen zijn.
Mensen moeten hun ramen en deuren gesloten houden dus uitsluiten kun je het niet..quote:Op maandag 18 maart 2019 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wiens schuld is het dan?
Niemand is daar verantwoordelijk voor. Dat is de persoon die de trekker overhaalt zelf. Want je bent een tering idioot als je mensen dood schiet.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Graagquote:Op maandag 18 maart 2019 13:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kans is groter dat de schutter op Facebook zit... Facebook sluiten dan maar?
O, heb ik even gemist, is dat zo?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:22 schreef Odaiba het volgende:
Er wordt dus gesproken over geschoten op meerdere plaatsen.
Had m dan even uitgesteld totdat je echt wat kon zeggen. Zo doe je net alsof je duidelijkheid verschaft, maar er is niks veranderd.quote:
Het is allemaal nog in volle gang, misschien moeten we onze verwachtingen even wat bijstellen. Het informeren van het volk staat nou niet echt hoog op de prioriteitenlijst lijkt mij.quote:
Global warmingquote:Op maandag 18 maart 2019 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Maar wat zegt Rapper Sjors? Yeah.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:22 schreef GGMM het volgende:
Rapper Boef schrijft op Instagram: „BID VOOR UTRECHT ❤️ VERSCHRIKKELIJK DIT MAN😔😔😔😔😔😔 kifesh wat gebeurt er met de wereld?”
Misschien kan iemand de OP even updaten?
Er is niet 1 slachtoffer, er zijn 4 slachtoffers.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef m0ridin het volgende:
Denk nog steeds aan relationeel/afrekening achtig...
1 dader, als je echt een aanslag wil plegen lijkt me wel een betere plek te bedenken dan een tram waar je 1 slachtoffer maakt.
Dat er geschoten is op meerdere locaties is misschien niet heel raar als de dader vlucht en blijkbaar niet bang is om te schieten en evt meerdere slachtoffers te maken.
Ze weten al veel meer let maar op, maar kunnen dat niet zeggen ivm veiligheid etc.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Klinkt mij in de oren alsof ze het een beetje willen downplayen (tot ze meer weten?)
Dat is ook logisch. Je wil situatie in de hand houden en daar hoort paniek niet bijquote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Klinkt mij in de oren alsof ze het een beetje willen downplayen (tot ze meer weten?)
Naja, wel dat het dreigingsniveau is verhoogd en waarom.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had m dan even uitgesteld totdat je echt wat kon zeggen. Zo doe je net alsof je duidelijkheid verschaft, maar er is niks veranderd.
Dan is het meer dan een afrekening.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef m0ridin het volgende:
Dat er geschoten is op meerdere locaties is misschien niet heel raar als de dader vlucht en blijkbaar niet bang is om te schieten en evt meerdere slachtoffers te maken.
Ik snap op zich wel dat als ze jacht op de dader aan het maken zijn, ze niet teveel zeggenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze weten al veel meer let maar op, maar kunnen dat niet zeggen ivm veiligheid etc.
lekker centraalquote:
In dat kader is het ook nogal vreemd dat het motief nog onbekend isquote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Dus politiewoordvoerder zegt dat er 1 locatie is en NCTV heeft het over meerdere.
Ditquote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het is allemaal nog in volle gang, misschien moeten we onze verwachtingen even wat bijstellen. Het informeren van het volk staat nou niet echt hoog op de prioriteitenlijst lijkt mij.
Stem ze weg.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Dus politiewoordvoerder zegt dat er 1 locatie is en NCTV heeft het over meerdere.
ik ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Benieuwd welke dekmantel de overheid hiervoor gaat gebruiken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)d-in-trein~a9cff712/quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef m0ridin het volgende:
1 dader, als je echt een aanslag wil plegen lijkt me wel een betere plek te bedenken dan een tram waar je 1 slachtoffer maakt.
Hou op een rustige tram versus een bomvol station utrecht cs. Wat zou een terrorist kiezen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nee, ik had ook eerder Breda verwacht.
OP.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Wat is hier aan de hand? Ik schakel net in
mooi station hebben ze daarquote:
Die wonen toch gewoon in alle steden. Dan zal ie wel gewoon zelf uit U komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als het een booslim is dan is het wel logisch aangezien er veel daarvan in Utrecht wonen.
Waar je het snelst wegkomt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op een rustige tram versus een bomvol station utrecht cs. Wat zou een terrorist kiezen?
wat verwacht je danquote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef _--_ het volgende:
Informatie houdt de politie dit keer wel goed achter. In ons perspectief lijkt het alsof al dit gedoe voor 1 dader is die iemand dood schoot. Maar volgens mij houden ze iets achter.
Mogelijke inval.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja in de Trumannogiets bedoel ik henkie
terreuraanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef hollandia02 het volgende:
Ik vermoed dat de vermoordde persoon een bekend persoon is en om die reden er weinig tot niks gezegd word.
Ik denk dat je hier iets op het spoort bent.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef hollandia02 het volgende:
Ik vermoed dat de vermoordde persoon een bekend persoon is en om die reden er weinig tot niks gezegd word.
wordtquote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef hollandia02 het volgende:
Dan zeg je dat, Hans.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schietincident in een tram in Utrecht. Schijnt ook elders geschoten te zijn, maar men zegt niet waar. Vermoedelijke dader(s) gevlucht met een rode Clio.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Dat vertellen ze net.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is je bron? Dat is op een hele andere plek in Utrecht. Vlak langs het spoor, tussen de Amsterdamsestraatweg en Oudenoord.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Leandra het volgende:
De rode Clio zou aan de Tichelaarslaan staan.
AT daar nu ook.
Mandje van Tichelaarquote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat is je bron? Dat is op een hele andere plek in Utrecht. Vlak langs het spoor, tussen de Amsterdamsestraatweg en Oudenoord.
Op niet inquote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef warp995 het volgende:
1 verdachte? Dus er is geschoten in 1 tram, niet 2?
Redelijk begrijpelijk als er een vuurwapengevaarlijke gek rondloopt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Bolasie het volgende:
Pushmelding NOS: 'Gemeente Utrecht roept inwoners binnen te blijven, nieuw incident niet uit te sluiten'
Neuh, gewoon een willekeurige buurtbewoner. Dieneke van nummer 48 weet meer dan ze loslaat!quote:
Maar volgens de persco meerdere locaties...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef warp995 het volgende:
1 verdachte? Dus er is geschoten in 1 tram, niet 2?
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een willekeurige buurtbewoner. Dieneke van nummer 48 weet meer dan ze loslaat!
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Leandra het volgende:
De rode Clio zou aan de Tichelaarslaan staan.
AT daar nu ook.
Makes sense.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef speknek het volgende:
Politiehelikopter zit overigens ergens richting Zuilen, ver weg van het Oktoberplein/Trumanlaan.
Dat weten we eigenlijk nog niet. Is weinig bekend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Doe eens even vriendelijk tegen mij boefquote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een willekeurige buurtbewoner. Dieneke van nummer 48 weet meer dan ze loslaat!
Dit dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef m0ridin het volgende:
Mogelijke terreuraanslag in tram. Meerdere gewonden en een dode. Nu woning al een hele poos onder schot door popo. Dader heeft een rooie renault clio. Hele provincie Utrecht op hoogste dreigingsniveau tm 18.00 uur (ook vaag, je hebt ze te pakken pf niet rond die tijd).quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
True, is ook niet uit te sluiten... maar als je zo dicht bij Utrecht CS bent bijv... tjaquote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)d-in-trein~a9cff712/
[..]
Groningse agenten komen niet ter paard maar ter varkenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef Zipportal het volgende:
Groninger agenten worden ingezet bij schietpartij Utrecht (update)
https://www.rtvnoord.nl/n(...)artij-Utrecht-update
Die termijn kan natuurlijk verlengd worden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mogelijke terreuraanslag in tram. Meerdere gewonden en een dode. Nu woning al een hele poos onder schot door popo. Dader heeft een rooie renault clio. Hele provincie Utrecht op hoogste dreigingsniveau tm 18.00 uur (ook vaag, je hebt ze te pakken pf niet rond die tijd).
CO-2 neutraal.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef Woelwater het volgende:
Auto van 1 van de slachtoffers.. Wie neemt er nou de tram en neemt zijn auto mee
[..]
Misschien een drive-by ongeluk? Of de auto staat op westraven?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef Woelwater het volgende:
Auto van 1 van de slachtoffers.. Wie neemt er nou de tram en neemt zijn auto mee
Net wakker? Lekker man.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Of de familie is gewoon nog niet geïnformeerd.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef hollandia02 het volgende:
En regel verdomme een livestreamquote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Dit dus.
Als je terrorist bent:
1) kies nou niet met een stakingsdag waar toch al veel minder mensen naar het station willen.
2) kies geen sneltramlijn die de afgelopen jaren de helft van haar passagiers kwijtgeraakt is, als er vlakbij overvolle dubbelgelede bussen rijden.
3) doe het in de spits.
Ja dat ga ik dus niet doen. Ik kan zo moeilijk op het station blijven hangen en ga mijn kinderen halen...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef Bolasie het volgende:
Pushmelding NOS: 'Gemeente Utrecht roept inwoners binnen te blijven, nieuw incident niet uit te sluiten'
Allemaal thuisblijven woensdag, te gevaarlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef Zipportal het volgende:
Hoe moet Nederland dit omdraaien? Stem ze weg.
Nee is nog niet duidelijk, lijkt vloot de hand liggend. Maar we weten niksquote:Op maandag 18 maart 2019 13:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens even vriendelijk tegen mij boef
Zou me eigenlijk niets verbazen als ze hem al hebben, en nog alleen vriendjes zitten na te gaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef Aquarii het volgende:
Alleen dreigingsniveau 5 in Utrecht, als die 'terroristen' nog andere plannen hebben kunnen ze beter even doorrijden naar Flevoland ofzo, daar krijgen ze nog alle ruimte
Daar niets vooralsnog, woninginval door de anti-terreureenheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uit de Eu! Uit het Schengengebied!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef Zipportal het volgende:
Hoe moet Nederland dit omdraaien? Stem ze weg.
Ga er maar eens op letten hoevel rode renault clio's er zijn. Best veelquote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef gniffie het volgende:
Waarom zou je bij een afrekening wegrijden met een rode clio. Criminele circuit heeft genoeg geld om een minder opvallendere auto te regelen lijkt mij
Sowieso lijkt mij dat je een afrekening niet midden in de tram plant, dat doe je op een plek waar je makkelijk weg kunt komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef gniffie het volgende:
Waarom zou je bij een afrekening wegrijden met een rode clio. Criminele circuit heeft genoeg geld om een minder opvallendere auto te regelen lijkt mij
Op NUjij mag je ook niet klimaatopwarming ten twijfel trekkenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat NUjij hebben ze op slot gezet. Noord-Korea daar.
En dan hadden ze wel een snellere auto genomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef gniffie het volgende:
Handlanger?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar niets vooralsnog, woninginval door de anti-terreureenheid.
Ondertussen zou de gezochte auto op een andere locatie zijn gevonden (aldus de twitters)
Oh, nooit opgevallen. Ik leef mee met alle slachtoffers in Utrecht Én bezitters van rode Clio'squote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten hoevel rode renault clio's er zijn. Best veel
Rtv zat vanochtend al vaag onbevestigd nieuws te posten. Zoals 4 dadersquote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En wederom op RTV Utrecht het GERUCHT dat er 20 gewonden naar het hsopitaal zijn gebracht.
Je zou denken dat daar inmiddels protocollen voor zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Wel fijn dat ze de gehele omsingeling goed in beeld brengen, zal de dader vast ook vinden
Dat meen je niet.... wat een stelletje knurften daar!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat NUjij hebben ze op slot gezet. Noord-Korea daar.
Oei snel de ramen dicht.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
2 politieheli's boven leidsche rijn nu.
https://twitter.com/searc(...)helaarslaan&src=typdquote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat is je bron? Dat is op een hele andere plek in Utrecht. Vlak langs het spoor, tussen de Amsterdamsestraatweg en Oudenoord.
Je kijkt teveel tv.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:32 schreef raptorix het volgende:
Dit is geen afrekening, als het een criminele afrekening is, dan is dat niet midden in een volle tram, is het wraak dan vluchten daders zelden, ze geven zich over, of schieten zichzelf dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |