Daar niets vooralsnog, woninginval door de anti-terreureenheid.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja in de Trumannogiets bedoel ik henkie
Uit de Eu! Uit het Schengengebied!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:29 schreef Zipportal het volgende:
Hoe moet Nederland dit omdraaien? Stem ze weg.
Ga er maar eens op letten hoevel rode renault clio's er zijn. Best veelquote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef gniffie het volgende:
Waarom zou je bij een afrekening wegrijden met een rode clio. Criminele circuit heeft genoeg geld om een minder opvallendere auto te regelen lijkt mij
Sowieso lijkt mij dat je een afrekening niet midden in de tram plant, dat doe je op een plek waar je makkelijk weg kunt komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef gniffie het volgende:
Waarom zou je bij een afrekening wegrijden met een rode clio. Criminele circuit heeft genoeg geld om een minder opvallendere auto te regelen lijkt mij
Op NUjij mag je ook niet klimaatopwarming ten twijfel trekkenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat NUjij hebben ze op slot gezet. Noord-Korea daar.
En dan hadden ze wel een snellere auto genomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef gniffie het volgende:
Handlanger?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar niets vooralsnog, woninginval door de anti-terreureenheid.
Ondertussen zou de gezochte auto op een andere locatie zijn gevonden (aldus de twitters)
Oh, nooit opgevallen. Ik leef mee met alle slachtoffers in Utrecht Én bezitters van rode Clio'squote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten hoevel rode renault clio's er zijn. Best veel
Rtv zat vanochtend al vaag onbevestigd nieuws te posten. Zoals 4 dadersquote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En wederom op RTV Utrecht het GERUCHT dat er 20 gewonden naar het hsopitaal zijn gebracht.
Je zou denken dat daar inmiddels protocollen voor zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Wel fijn dat ze de gehele omsingeling goed in beeld brengen, zal de dader vast ook vinden
Dat meen je niet.... wat een stelletje knurften daar!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Zipportal het volgende:
Dat NUjij hebben ze op slot gezet. Noord-Korea daar.
Oei snel de ramen dicht.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
2 politieheli's boven leidsche rijn nu.
https://twitter.com/searc(...)helaarslaan&src=typdquote:Op maandag 18 maart 2019 13:27 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat is je bron? Dat is op een hele andere plek in Utrecht. Vlak langs het spoor, tussen de Amsterdamsestraatweg en Oudenoord.
Je kijkt teveel tv.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:32 schreef raptorix het volgende:
Dit is geen afrekening, als het een criminele afrekening is, dan is dat niet midden in een volle tram, is het wraak dan vluchten daders zelden, ze geven zich over, of schieten zichzelf dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |