In dat kader is het ook nogal vreemd dat het motief nog onbekend isquote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Klinkt mij in de oren alsof ze het een beetje willen downplayen (tot ze meer weten?)
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Dus politiewoordvoerder zegt dat er 1 locatie is en NCTV heeft het over meerdere.
Ditquote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het is allemaal nog in volle gang, misschien moeten we onze verwachtingen even wat bijstellen. Het informeren van het volk staat nou niet echt hoog op de prioriteitenlijst lijkt mij.
Stem ze weg.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef MC-Morgan het volgende:
Dus politiewoordvoerder zegt dat er 1 locatie is en NCTV heeft het over meerdere.
ik ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Benieuwd welke dekmantel de overheid hiervoor gaat gebruiken.
https://www.ad.nl/buitenl(...)d-in-trein~a9cff712/quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef m0ridin het volgende:
Denk nog steeds aan relationeel/afrekening achtig...
1 dader, als je echt een aanslag wil plegen lijkt me wel een betere plek te bedenken dan een tram waar je 1 slachtoffer maakt.
Hou op een rustige tram versus een bomvol station utrecht cs. Wat zou een terrorist kiezen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nee, ik had ook eerder Breda verwacht.
OP.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Wat is hier aan de hand? Ik schakel net in
mooi station hebben ze daarquote:
Die wonen toch gewoon in alle steden. Dan zal ie wel gewoon zelf uit U komen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als het een booslim is dan is het wel logisch aangezien er veel daarvan in Utrecht wonen.
Waar je het snelst wegkomt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op een rustige tram versus een bomvol station utrecht cs. Wat zou een terrorist kiezen?
wat verwacht je danquote:Op maandag 18 maart 2019 13:24 schreef _--_ het volgende:
Informatie houdt de politie dit keer wel goed achter. In ons perspectief lijkt het alsof al dit gedoe voor 1 dader is die iemand dood schoot. Maar volgens mij houden ze iets achter.
Mogelijke inval.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja in de Trumannogiets bedoel ik henkie
terreuraanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 13:25 schreef timmmmm het volgende:
Wat is hier aan de hand? Ik schakel net in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |