Nee, die vrouw is naar buiten gesleept en is toen geëxecuteerd.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hebben ze dan iemand buiten de tram beschoten?
Zullen we maar erop vertrouwen dat de hulpdiensten dit prima in kunnen schatten?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat niet eens doorgaat. DIt is groter nieuws.
Vreemd dat dreigingsniveau 5 alleen voor Utrecht geldt, terwijl je vanuit Utrecht makkelijk naar andere provincies kan gaan.
Don't cry for me Argentinaquote:
WTFquote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:LUCASDANTEBEATS twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:19:54Als dit niet in Kanaleneiland was gebeurd, werd het nu niet bestempeld als een ‘terroristische aanslag’ #Utrecht reageer retweet
Kruising tussen welgelegen & de hommel, transwijk en kanaleneiland. De tramhalte ligt tussen KE en Transwijk. Maar het schieten zelf gebeurde al wat eerder lijkt me.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:22 schreef speknek het volgende:
De helikopters blijven cirkelen, dus ze zullen niet verwachten dat ie hard de snelweg opgescheurd is.
[..]
Het is overigens geen Kanaleneiland.
Onzin, er zijn veel meer aanslagen geweest.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
officieel de eerste aanslag in NL
en dan notabene in een regio waar ik ben opgegroeid
1ste? Tristan vd Vlis vergeten? Aanslag op V Gogh? Fortuyn?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Helemaal niet. Maar in NL is aanslag een vies woord, en wordt het kleiner gemaakt. Er zijn al verschillende dingen in NL gebeurd, maar dan wordt het maar op "verward" gegooid.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Jaquote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het geval de dader(s) de tram terug naar huis willen pakken?
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zet je die niet onder een spoiler.
Bron?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Eerste aanslag?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Zolang je dat niet in je rode Clio gaat doen ben je safequote:Op maandag 18 maart 2019 12:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ga zo toch echt even boodschappen doen.
NOS overvallende gekkiequote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1ste? Tristan vd Vlis vergeten? Aanslag op V Gogh? Fortuyn?
Dat vind ik wel vreemd klinken, dat ze iemand in de tram beschieten, vervolgens de straat op sleuren en daar nog eens een paar keer schieten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee, die vrouw is naar buiten gesleept en is toen geëxecuteerd.
Volgens getuigen dan.
Anti terreur slot.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef Loekie1 het volgende:
Hoezo kreeg de conducteur de deuren niet open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |