Onzin, ik heb al maanden aanslag in mijn douche.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
officieel de eerste aanslag in NL
en dan notabene in een regio waar ik ben opgegroeid
Omdat er een gek rondliep met een wapen, misschien.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef Loekie1 het volgende:
Hoezo kreeg de conducteur de deuren niet open?
Ja waar anders meequote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef Odaiba het volgende:
Man schijnt ook gewoon met pistool geschoten te hebben
Koninginnedag, Els Borst in principe ook.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1ste? Tristan vd Vlis vergeten? Aanslag op V Gogh? Fortuyn?
Je gelooft niet dat-ie opgegroeid is?quote:
Paniek?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef Loekie1 het volgende:
Hoezo kreeg de conducteur de deuren niet open?
Waar is de officiėle verklaring?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Het is officieel nog helemaal geen aanslag. Afhankelijk van het politiek opportunisme kan het nog van alles worden, van een verwarde man tot een terreuraanslag.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Je heel gewoon inderdaad.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef Odaiba het volgende:
Man schijnt ook gewoon met pistool geschoten te hebben
Zo eens vragen of m'n zus het ziekenhuis in Utrecht (waar ze werkt) uit magquote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef Faux. het volgende:
Zit op dit moment op de universiteit Utrecht, wij mogen de universiteit niet uit.
Roermond? Bedoel je niet Apeldoorn? En nog een stad in een winkelcentrum. Ergens in zuid Holland.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
Eerste aanslag?
En van Gogh en Roermond dan?
Omdat ze schrokken toen bleek dat ze ook andere mensen raakten tijdens het schieten.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat vind ik wel vreemd klinken, dat ze iemand in de tram beschieten, vervolgens de straat op sleuren en daar nog eens een paar keer schieten.
Molukkers, Rara, PLO, RAF, om er maar een paar te noemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:30 schreef maan_man het volgende:
[..]
Eerste aanslag?
En van Gogh en Roermond dan?
Dan heb je die op Amsterdam Centraal een tijdje terug gemist.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:29 schreef -Chakotay- het volgende:
Helemaal mee eens; mijn overweging is ook vooral praktisch van aard; mijn schoonouders komen waarschijnlijk moeilijk met hun busje langs alle politie daar om de kinderen op te halen :-)quote:Op maandag 18 maart 2019 12:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Met alle politie die daar nu rondloopt is de omgeving van het plein nu even de veiligste plek van Utrecht denk ik.
Terreur mag nooit winnen. En ik zal ook gewoon in de tram blijven stappen als ik naar de stad ga (woon zelf in Nieuwegein)
Roermond, begin jaren 90 volgens mij, IRA aanslag op toeristen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Roermond? Bedoel je niet Apeldoorn? En nog een stad in een winkelcentrum. Ergens in zuid Holland.
binnenstad? Ben net weg daar.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef Faux. het volgende:
Zit op dit moment op de universiteit Utrecht, wij mogen de universiteit niet uit.
Ja, die kraan die omviel in Alphen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Roermond? Bedoel je niet Apeldoorn? En nog een stad in een winkelcentrum. Ergens in zuid Holland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |