Verwarde mannen hebben zelden een vluchtauto klaarstaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is officieel nog helemaal geen aanslag. Afhankelijk van het politiek opportunisme kan het nog van alles worden, van een verwarde man tot een terreuraanslag.
quote:
Er is een onderscheid te maken tussen type vuurwapens....quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja hij schiet niet met een banaan Hans
Die OV-staking was vanmorgen een uurtje.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:33 schreef Rodgrod het volgende:
Wel slim moment; ov staking, politie staking, chaos compleet
Nee uithofquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb zelf geen Twitter, maar Twitter heeft wat veranderd, dus alleen NL tweets.
Omdat ik geen antwoord KRIJG.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit voor tweede keer
Paintball break?quote:
Livestream ergens?quote:
Is superbelangrijk hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit voor tweede keer
OKay? En de kerken dan? Of ben ik nu te simpel?quote:Ook komt er extra toezicht op stations en bij moskeeën in Rotterdam.
Als je erop zit mag je er wel vanaf?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef Faux. het volgende:
Zit op dit moment op de universiteit Utrecht, wij mogen de universiteit niet uit.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef speknek het volgende:
Ze houden die scholen niet zo goed dicht, zie nog de hele tijd scholieren langskomen die kebap halen.
Ze zeiden toch ook dat mensen de ramen intrapten? Lijkt me sterk dat dat zo makkelijk is tochquote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef Loekie1 het volgende:
Conducteur heeft toch knop in handbereik om de deuren te openen, dat moet in een fractie van een seconde kunnen, bijvoorbeeld als er iemand klem zit.
Moet je een sproberen om een dader te beschrijven.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Een auto en kenteken, maar geen beschrijving van de dader.
Misschien was ie even weggedoken voor rondvliegende kogels? Wat denk jij dan, dat een conducteur door en door getraind is in het indrukken van een noodknop???quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef Loekie1 het volgende:
Conducteur heeft toch knop in handbereik om de deuren te openen, dat moet in een fractie van een seconde kunnen, bijvoorbeeld als er iemand klem zit.
gewoon een stellingquote:
Blanke verwarde manquote:Op maandag 18 maart 2019 12:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zoveel getuigen, zoveel mensen die een man hebben zien schieten. Een auto en kenteken, maar geen beschrijving van de dader. Zou toch wel handig zijn gezien mensen rond Utrecht toch nog met een beetje veilig gevoel over straat willen.
Komen bv Marokkanen of Turken wel verder dan als ze een Syriër beschrijven?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Moet je een sproberen om een dader te beschrijven.
Vooral als het geen nederlander is is beschrijven voor een 'blanke' heel moeilijk.
Verder dan marokkaan, zwart haar beetje ik komen we niet.
En dan blijkt het een syrier te zijn.
Tja pubers he, die moeten toch etenquote:
Ban jij jezelf eens.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien was conducteur medeplichtig?
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien was ie even weggedoken voor rondvliegende kogels? Wat denk jij dan, dat een conducteur door en door getraind is in het indrukken van een noodknop???
Daar ga ik wel van uit, maar misschien ben ik te naief.quote:
Apeldoorn is een verwarde manquote:Op maandag 18 maart 2019 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Roermond? Bedoel je niet Apeldoorn? En nog een stad in een winkelcentrum. Ergens in zuid Holland.
Jij wilt natuurlijk weten van welk merk zijn sportschoenen zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zoveel getuigen, zoveel mensen die een man hebben zien schieten. Een auto en kenteken, maar geen beschrijving van de dader. Zou toch wel handig zijn gezien mensen rond Utrecht toch nog met een beetje veilig gevoel over straat willen.
Ik ook. Shit can happen. Maar he zal vandaag maar net even die ene persoon zijn die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was. Het had iedereen kunnen zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 12:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Terreur mag nooit winnen. En ik zal ook gewoon in de tram blijven stappen als ik naar de stad ga (woon zelf in Nieuwegein)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |