Mwoah, afrekening paar jaar terug op een schoolplein was ook geen probleem. Al lijkt het niet echt voor de hand liggend in dit geval iddquote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef ToT het volgende:
Een afrekening lijkt me sterk; zo publiekelijk, zo veel getuigen en blijkbaar zijn de daders ook zo makkelijk op te sporen, aan die invallen te zien.
Lijkt me logisch, immers ze zijn nog voortvluchtig.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef ijs_beer het volgende:
Dreiginsniveau naar niveau 5 voor Utrecht!
Maar de tram kwam wel uit de richting van Kanaleneiland!!EIN!Z11 (of ging er naartoe)quote:Op maandag 18 maart 2019 12:22 schreef speknek het volgende:
De helikopters blijven cirkelen, dus ze zullen niet verwachten dat ie hard de snelweg opgescheurd is.
[..]
Het is overigens geen Kanaleneiland.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:25 schreef heywoodu het volgende:
"Hier in de straat zou ook een moskee zijn."
Bedankt, is er ook een supermarkt?
terrorisme bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2019 12:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, immers ze zijn nog voortvluchtig.
Betekent waarschijnlijk wel terreur trouwens.
De tering. Sommige mensenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:25 schreef heywoodu het volgende:
"Hier in de straat zou ook een moskee zijn."
Bedankt, is er ook een supermarkt?
quote:Volgens een verslaggever ter plaatse is een vrouw in haar borst geraakt door een of meerdere kogels. Zij lag voor de deur van de Rabobank. De dader zou daarna verder zijn gereden. Op straat zijn twee personen gereanimeerd. Ook in de tram is een slachtoffer gereanimeerd. Een omstander zegt dat het wapen van een van de daders weigerde in de tram.
Momenteel hangt er ook een politiehelikopter boven Houten, mogelijk op zoek naar de dader(s). Deze zou in een rode Seat gevlucht zijn.
https://www.bd.nl/binnenl(...)terrorisme~aecd02d7/quote:Scholen in Utrecht hebben de opdracht gekregen hun deuren gesloten te houden. Dat meldt Openbare Basisschool Oog in Al, vlakbij de plek van de schietpartij.
Met alle politie die daar nu rondloopt is de omgeving van het plein nu even de veiligste plek van Utrecht denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Al twijfel ik wel of ik niet naar huis moet (vanuit Leiden duurt het nog even). Mijn schoonouders passen normaliter op en die wonen in Oog en al, bijna naast het 24 oktober plein...
Maar goed, eerst maar eens kijken hoe dit zich ontwikkeld. Ik weiger terreur te laten winnen
Tuurlijk, alles voor de stemmenquote:Op maandag 18 maart 2019 12:27 schreef Bolasie het volgende:
Zou Mark Rutte vanavond nog bij het 1Vdebat zijn?
Als.. Dan zegt het wel wat dat de dader van NZ twee jaar voorbereiding nodig had en dat het hier binnen een paar dagen geregeld is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Als het een vergelding zou zijn voor wat er pas is gebeurd....
Beangstigt het je dan niet dat als dat het motief zou zijn hè dat die oorlog alleen maar erger wordt?
Ik ga zo toch echt even boodschappen doen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:24 schreef Odaiba het volgende:
Heel utrecht opgeschaalt naar dreigingsniveau 5. Er is al wat gebeurt of staat wat te gebeuren.
Hebben ze dan iemand buiten de tram beschoten?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
https://www.bd.nl/binnenl(...)terrorisme~aecd02d7/
Ik denk dat niet eens doorgaat. DIt is groter nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:27 schreef Bolasie het volgende:
Zou Mark Rutte vanavond nog bij het 1Vdebat zijn?
RIPquote:Op maandag 18 maart 2019 12:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ga zo toch echt even boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |