Letterlijk: Een rijdende auto, een hupsende agent. Niets nieuwswaardigs, dit.quote:
het zullen geen Chinezen zijn nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef Ketchupcurry het volgende:
Zul je zien dat de daders al een tijdje gevolgd werden door de AIVD
1 aprilplein klonk zo lullig.quote:
Verwijzing naar de oprichting van de Verenigde Naties: 24 oktober 1945quote:
Voor de DUIC is dit al heel watquote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Letterlijk: Een rijdende auto, een hupsende agent. Niets nieuwswaardigs, dit.
RTquote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Zipportal het volgende:
RTGoden. Dit gaat de hele wereld rond allen.twitter:RT_com twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:32:21BREAKING: Several people injured in shooting in #Utrecht, #Netherlands – police https://t.co/itG28zzpv1 https://t.co/03XI7LboZT reageer retweet
Op 24 oktober 1945 werden de Verenigde Naties opgericht.quote:
Meerdere traumahelikopters was al serious shit, maar dit helemaal.twitter:RTLnieuws twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:51:41het UMC Utrecht opent het calamiteitenhospitaal naar aanleiding van de situatie in Utrecht. Hoeveel slachtoffers er worden opgevangen is nog onbekend. Volg alles in ons liveblog: https://t.co/KcH6ZS1eeg https://t.co/hHZUrTwPo9 reageer retweet
In een random tram ergens aan de buitenkant van Utrecht ja..quote:
Zie het als een sfeer impressiequote:Op maandag 18 maart 2019 11:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Letterlijk: Een rijdende auto, een hupsende agent. Niets nieuwswaardigs, dit.
twitter:Nielsrigter twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:52:40Extra politie en KMar rond het Binnnenhof. Marechaussee draagt de lange wapens zichtbaar. Voorzorgsmaatregel in verband met gebeurtenissen in #Utrecht. Marechaussee krijgt voor patrouille nog waarschuwing mee. “Voorzichtig boys.” https://t.co/i5m6I2pt07 reageer retweet
Daar heb je bij dit soort ellende weinig meer aan in vele gevallen helaas.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wel handig zo'n dader die meedenkt en een schietpartij begint vlak voor het ziekenhuis.
Sorry, je hebt gelijk. Het is beter dan daar gaan staan kijken als een of andere ramptoerist. Thanks!quote:
Ja, dit is vreemd, heeft er nu alle schijn van dat dit een zeer ernstig incident is, maar officieel hoor je niets.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef kurk_droog het volgende:
Gaat iemand het land nog informeren. Duurt te lang dit. En foto's van die smeerlappen vrijgeven graag
Draaiboeken zijn er niet om eventueel 2 uur achter te lopen omdat je je draaiboek pas in gang hebt gebracht toen officieel duidelijk was dat het zeer ernstig is.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef Aquarii het volgende:
Die hysterische media krijgt meteen weer een orgasme![]()
Alle draaiboeken weer uit de kast, verslaggevers ter plaatse die niets weten te melden en wat ze weten herhalen ze 150x, experts en deskundigen worden naar de studio geroepen enzovoort.
Wacht gewoon af totdat er meer bekend wordt gemaakt
twitter:rolfbakker twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:50:41Rapid response team kleedt zich om in kogelvrije vesten en hele grote geweren onder mijn raam. #utrecht #24Oktoberplein https://t.co/dckpYw5wT0 reageer retweet
Met social media tegenwoordig is het toch belangrijk om je concurrentie voor de seconde slim af te zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef Aquarii het volgende:
Die hysterische media krijgt meteen weer een orgasme![]()
Alle draaiboeken weer uit de kast, verslaggevers ter plaatse die niets weten te melden en wat ze weten herhalen ze 150x, experts en deskundigen worden naar de studio geroepen enzovoort.
Wacht gewoon af totdat er meer bekend wordt gemaakt
Volgens de reporter ligt de dode onder een doek naast de tram....quote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef DoeMakkelijk het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al na melding reanimatie en een ambu die stilletjes vertrok.
We zitten hier in Utrecht ook op de grens tussen de drie Lifeliner-regio's.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:43 schreef maan_man het volgende:
Als jij alle in Nederland beschikbare traumahelikopter naar één locatie stuurt, dan is het goed mis. Gebeurd volgens mij niet vaak.twitter:LifelinerNL twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:20:47De traumahelikopters Lifeliner1, Lifeliner2 en Lifeliner3 zijn ingezet voor een schietincident in een tram in #Utrecht. Volg @:PolitieUtrecht voor laatste updates over het incident. reageer retweet
Omdat het amper een uur geleden is gebeurd, ook autoriteiten moeten even op orde krijgen wat er aan de hand is.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit is vreemd, heeft er nu alle schijn van dat dit een zeer ernstig incident is, maar officieel hoor je niets.
"Hele grote geweren" voor het dramatisch effectquote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rolfbakker twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:50:41Rapid response team kleedt zich om in kogelvrije vesten en hele grote geweren onder mijn raam. #utrecht #24Oktoberplein https://t.co/dckpYw5wT0 reageer retweet
Precies, en ondertussen komt Politie Utrecht af en toe met wat basisinfo.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me belangrijker dat ze de daders zoeken en te weten komen wat er aan de hand is en of het onderdeel is van een groter plan dan een paar FOK!kers geruststellen...
Er komen weer verkiezingen aan. Altijd zo toevallig he dit soort dingen.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Hele grote geweren" voor het dramatisch effect
Klinkt idd als een afrekening.twitter:misssnapshot twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:57:26Verslaggever op radio 1 meldt dat de politie over 1 verdachte spreekt. Mogelijk met auto ontsnapt. Er wordt niets gezegd over het lichaam onder het laken, aldus de verslaggever. #utrecht reageer retweet
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:55:41BREEK: Politiewoordvoerder: Mogelijk ook op andere plekken beschoten, wordt nog onderzocht. Meerdere gewonden gevallen. Schutter mogelijk in auto ontkomen. reageer retweet
"bekent" ???quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er informatie komt. In Turkije/Rusland is vaak na een uur al de dader bekent en familie opgepakt, hier duurt dat enkele dagen
Ah, daar zijn de eerste BNW-mensen alweer!quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef DoeMakkelijk het volgende:
Ik heb het idee dat dit veel groter is dan we nu te horen krijgen.
Vier schutters kwam alleen van wat getuigen, die zitten er wel vaker naast in alle hectiek. Lijkt mij ook onwaarschijnlijk dat het er vier waren.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef Simmertje het volgende:
4 mannen die op 1 vrouw schieten? Dat klinkt juist weer niet als terrorisme, je zou dan verwachten dat ze gaan lopen 'sprayen' in de hele tram.
Mijn vest is ook kogelvrij.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rolfbakker twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:50:41Rapid response team kleedt zich om in kogelvrije vesten en hele grote geweren onder mijn raam. #utrecht #24Oktoberplein https://t.co/dckpYw5wT0 reageer retweet
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef DoeMakkelijk het volgende:
Ik heb het idee dat dit veel groter is dan we nu te horen krijgen.
Nouja dat er daadwerkelijk geschoten is is wel duidelijk, maar het is telkens wel heel toevallig dat dit soort shit altijd plaatsvind enkele dagen voor verkiezingen. Zie bijv. de komst van die Turk net voor de verkiezingen etc.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de eerste BNW-mensen alweer!
Als er meerdere gewonden zijn dan lijkt me dat ze dat ook gedaan hebben.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef Simmertje het volgende:
4 mannen die op 1 vrouw schieten? Dat klinkt juist weer niet als terrorisme, je zou dan verwachten dat ze gaan lopen 'sprayen' in de hele tram.
KILL 4 WATERSCHAPquote:Op maandag 18 maart 2019 12:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja dat er daadwerkelijk geschoten is is wel duidelijk, maar het is telkens wel heel toevallig dat dit soort shit altijd plaatsvind enkele dagen voor verkiezingen. Zie bijv. de komst van die Turk net voor de verkiezingen etc.
Lijkt me ook niet idd. En dan ga je allerlei vergaderingen in Den Haag ook niet onderbreken.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:00 schreef La_Moustache het volgende:
Calimiteitenhospitaal geopend, 3 traumaheli's naar Utrecht. Heel veel politie, terreureenheden. Dit lijkt me geen afrekening.
Wil je impliceren dat Nederland komst van Fatma Betul Sayan Kaya heeft geregeld ja?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja dat er daadwerkelijk geschoten is is wel duidelijk, maar het is telkens wel heel toevallig dat dit soort shit altijd plaatsvind enkele dagen voor verkiezingen. Zie bijv. de komst van die Turk net voor de verkiezingen etc.
Inderdaad. Natuurlijk sluit je het niet gelijk uit, maar het maakt het niet gelijk waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:59 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit geeft uitstekend weer hoe de media (of ik) sommige informatie verkeerd interpreteren.
Niks BNW, gewoon trage berichtgeving. Spreek je vanavond weer en dan zul je zien dat ik gelijk had.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Ah, daar zijn de eerste BNW-mensen alweer!
In dit soort gevallen lijkt het me logischer om eerst alle mogelijke verdachten en mensen die meer informatie zouden kunnen hebben op te pakken. Stel dat het een terroristische aanslag is, dan wil je die zo snel mogelijk de kop in drukken.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"bekent" ???
Wou je zeggen dat de politie in Turkije/Rusland de zaak beter in de hand heeft dan in Nederland.
Het lijkt met toch logisch dat je eerst afwacht wie het heeft gedaan voordat je als een dolle de eerste de beste omstander in de kraag vat. En dan ook nog eens de familie erbij....
In een volle tram is het moeilijker om alleen je slachtoffer te raken dan om per ongeluk wat extra mensen te raken, zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als er meerdere gewonden zijn dan lijkt me dat ze dat ook gedaan hebben.
Ja het kwam Rutte wel heel goed uit namelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je impliceren dat Nederland komst van Fatma Betul Sayan Kaya heeft geregeld ja?
In die landen is het vinden van de dader veel eenvoudiger.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wou je zeggen dat de politie in Turkije/Rusland de zaak beter in de hand heeft dan in Nederland.
Het lijkt met toch logisch dat je eerst afwacht wie het heeft gedaan voordat je als een dolle de eerste de beste omstander in de kraag vat. En dan ook nog eens de familie erbij....
BNW is meer jouw plek danquote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja het kwam Rutte wel heel goed uit namelijk.
twitter:madelonmeester twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:55:46@rolfbakker Oké, we zijn op zoek naar ooggetuigen namelijk. Maar je hebt niks gezien? reageer retweet
twitter:madelonmeester twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:59:23@rolfbakker Oké, zoeken we verder reageer retweet
Ik heb ook een heel groot geweer overal bij me.quote:
Mwa of wat wij lezen is bnw. Is maar net wat je wilt zien. Kijk eens de moord op Fortuyn docu op Youtube dan snap je mijn reden om dat te denken.quote:
Overduidelijk ja?quote:
He, relnicht, even niet stoken joh.quote:
Dat zal die vrouw wel zijn dan die tegen die 4 man zei: "Ik heb niets gedaan". Die heeft 10 kogels ontvangen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
Naast de tram ligt een lichaam onder een wit laken.
[ afbeelding ]
Echt, één schietpartij in Utrecht maar het binnenhof wordt meteen zichtbaar beveiligd... Kom op zeg... wanneer komt de eerste VVD-er met de opmerking dat er meer geld voor veiligheid moet komen?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er komen weer verkiezingen aan. Altijd zo toevallig he dit soort dingen.
Jeroen Wielaarts is slechte live-verslaggever. Hij weet live niet hoe hij moet formuleren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Goh, radio 1 meldt dat er weinig meer leven in het lijk zit.
Ik vind zulke foto's altijd zo erg. Ik denk dan: Je zult je partner/ouder/kind denken te herkennen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
Naast de tram ligt een lichaam onder een wit laken.
[ afbeelding ]
Ja, die herken je ook echt op zo'n fotoquote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind zulke foto's altijd zo erg. Ik denk dan: Je zult je partner/ouder/kind denken te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |