BNW is meer jouw plek danquote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja het kwam Rutte wel heel goed uit namelijk.
twitter:madelonmeester twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:55:46@rolfbakker Oké, we zijn op zoek naar ooggetuigen namelijk. Maar je hebt niks gezien? reageer retweet
twitter:madelonmeester twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:59:23@rolfbakker Oké, zoeken we verder reageer retweet
Ik heb ook een heel groot geweer overal bij me.quote:
Mwa of wat wij lezen is bnw. Is maar net wat je wilt zien. Kijk eens de moord op Fortuyn docu op Youtube dan snap je mijn reden om dat te denken.quote:
Overduidelijk ja?quote:
He, relnicht, even niet stoken joh.quote:
Dat zal die vrouw wel zijn dan die tegen die 4 man zei: "Ik heb niets gedaan". Die heeft 10 kogels ontvangen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
Naast de tram ligt een lichaam onder een wit laken.
[ afbeelding ]
Echt, één schietpartij in Utrecht maar het binnenhof wordt meteen zichtbaar beveiligd... Kom op zeg... wanneer komt de eerste VVD-er met de opmerking dat er meer geld voor veiligheid moet komen?quote:Op maandag 18 maart 2019 11:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er komen weer verkiezingen aan. Altijd zo toevallig he dit soort dingen.
Jeroen Wielaarts is slechte live-verslaggever. Hij weet live niet hoe hij moet formuleren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Goh, radio 1 meldt dat er weinig meer leven in het lijk zit.
Ik vind zulke foto's altijd zo erg. Ik denk dan: Je zult je partner/ouder/kind denken te herkennen.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
Naast de tram ligt een lichaam onder een wit laken.
[ afbeelding ]
Ja, die herken je ook echt op zo'n fotoquote:Op maandag 18 maart 2019 12:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind zulke foto's altijd zo erg. Ik denk dan: Je zult je partner/ouder/kind denken te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |