Geregeld. Heb weinig inspiratie.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Krimpt Golfer al zo ergquote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Broeken korter maken: ik ben expert inmiddels
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Ja, te heet gewassen.quote:
Heftig hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef liedetector het volgende:
J
[..]
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...
Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef fietsie het volgende:
Alweer een kieswijzer waar iets uitkomt waar ik zeker op wil stemmen.
Bleh
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?
Dan hoef je je keuze daar toch ook niet van af te laten hangen? Als ze dat allemaal willen, moet je op andere criteria selecteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.
Ze overwegen allerlei nieuwe soorten belasting te gaan introduceren (met als doel dus ook het belasten, niet iets anders) om de dalende inkomsten veroorzaakt door elektrisch rijden de compenseren.. Maar geen partij die openlijk zegt: "Niet als het aan ons ligt".
Schuld van de Rabobankquote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het 'waarom', zoals altijd.
Ja, dat altijd klaar staan, altijd alert zijn. Wat zou dat met je doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het 'waarom', zoals altijd.
Tevens, dat arrestatieteam. Altijd paraat staan, nooit weten wanneer en waar je dan inloopt. Knap hoor.
Soort 24/7, 365dagen per jaar storingsdienst. Lijkt me heel heftig.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat altijd klaar staan, altijd alert zijn. Wat zou dat met je doen?
Ja best wel! Loop wel tegen mn grenzen aan hoor, wil teveel... dus dan moet ik weer even koest en af enzo...quote:
woah. Dit kende ik niet. Wat indrukwekkend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Lonaa het volgende:
https://www.upworthy.com/(...)fore-and-after-a-war
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik word wel altijd een beetje moe van al die speculaties, alles wat erbij gehaald wordt.
Net NOS 'Toch wel bijzonder, zo 2 dagen voor de provinciale verkiezingen'
Zolang er niet bekend is hoe en wat en WAAROM slaat dit echt als een lul op een drumstel. Godsamme zeg.![]()
#einderant
Heftig he, die foto's? Ik zag net dat ie al een aantal jaar op interwebz staat dus het zegt wel wat dat ie me nog bijstaat.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
woah. Dit kende ik niet. Wat indrukwekkend.
Hoorde wel eens van een kennisje dat haar man, die ze al heel lang kende, zo heel anders was geworden nadat hij een militaire opleiding had gedaan (nooit uitgezonden trouwens). Vervolgens heeft hij de politieacademie gedaan en toen werd hij weer heel anders. Geen idee of ze nog samen zijn, maar ze vond het allemaal wel moeilijker geworden.
Gezien de hoeveelheid reacties, ook uit het buitenland en zulks, zou je dat denken, ja. Maar gezien we dat niet weten word ik wel een beetje schijtziek van alle speculatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.
En dan zie ik ook zo veel tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb gewoon ff geduld met zn allen, tering.
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef golfer het volgende:
Algehele paniek om iets waarvan nog steeds niet vaststaat dat het terroristisch is. Voor hetzelde geld is het een persoon met verward gedrag.
En natuurlijk vinden politici er allemaal wat van en spelen ze er op in.(2 dagen voor de verkiezingen).
Vorige keer kwam het Rutte goed van pas met die Rotterdamse Turkije-rel. Wie wint er nu extra stemmen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder ook benieuwd naar het hoe of wat in Utrecht.. maar we WILLEN het met z'n allen ook meteen weten natuurlijk.. het is niet voor niks een stormloop topic elders op fok!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Barreltje het volgende:
aparte serie Loon..
ik vind het eigenlijk wel meevallen.. ofzo.. ja je ziet ze veranderen.. maar kijk ze eens voor de grap van rechts naar links.. dan zijn de voor foto's ook al best sneu.In in mijn Utreggroep op fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder ook benieuwd naar het hoe of wat in Utrecht.. maar we WILLEN het met z'n allen ook meteen weten natuurlijk.. het is niet voor niks een stormloop topic elders op fok!![]()
Iemand die vrij willekeurig lijkt te schieten in een openbare gelegenheid, dat heeft een hoop kenmerken van terrorisme.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.
Mensen reageren al extreem en totaal over de top als de hondenbelasting met een euro wordt verhoogd, niet zo heel verbazend dat ze hier ook flink op los gaan..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt extreem hoe mensen reageren in de eerste uren na zo'n gebeurtenis.
Een crimineel die willekeurig (althans, zo lijkt het) mensen in een tram neerschiet. Alles kan, maar ik vrees toch dat dit de andere kant op gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Als ze nu al weten wie het is denk ik eerder aan criminaliteit (maar gelukkig weinig verstand hiervan)
Veiligheidsdiensten weten mensen ook redelijk snel te vinden tegenwoordig, zeker naderhandquote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Als ze nu al weten wie het is denk ik eerder aan criminaliteit (maar gelukkig weinig verstand hiervan)
Mocht dat zo zijn, dan ben ik benieuwd hoe iedereen gaat reageren die nu zeker weten dat half IS Nederland is binnengevallen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:47 schreef liedetector het volgende:
hij heeft net 4 maart voor de rechter gestaan wegens een verkrachtingszaak..... toch wraak?
Of totaal geen relatie met elkaar maar raar toeval.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef liedetector het volgende:
Politie Utrecht
Verified account @:PolitieUtrecht
3m3 minutes ago
Vlak voor het schietincident aan het #24oktoberplein in #Utrecht is aan de Amerikalaan bij een carjacking een rode Renault Clio buitgemaakt. De betreffende auto is later aangetroffen aan de Tichelaarslaan. 1/2
Sja dan heeft ie minimaal 1 handlanger dus, wordt het toch een verhaal dat eerder terroristisch is
een ooggetuige heeft gezien dat ie zich richtte op 1 specifieke vrouw en daarna gericht geshcoten heeft op de mannen die die vrouw hielpen, eerste getuige vanmorgen repte iets vergeljkbaars maar dacht dat die mannen soort handlangers waren, kortom verhaal kan best kloppen, wellicht familielid op de hoogte die m kwam oppikken? als het echt zo geplanned is stond daar ook vast alweer een andere auto klaar lijkt mequote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of totaal geen relatie met elkaar maar raar toeval.
en een veelpleger, met allemaal van die rare dingen....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Allemaal gespeculeer natuurlijk, maar ik hoorde net op NOS dat mensen die 'm kennen 'm geen terrorisme toedichten maar behoorlijk instabiel noemen.
Maar verdomme, om welke reden dan ook, 3 doden.
SPOILER: verwijderdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de slachtoffers
[ Bericht 9% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-03-2019 16:37:45 ]
Ligt maar net aan welke definitie van verwardheid je hanteertquote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind iemand die om zich heen schiet per definitie een verward/gestoord persoon. Ongeacht achterliggende motieven van welke aard ook..
Ik keek net Larva Eiland, veel leukerquote:Op maandag 18 maart 2019 15:44 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik de journaals nu niet kijk. Al dat gespeculeer.
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef liedetector het volgende:
[..]
en een veelpleger, met allemaal van die rare dingen....Ik weet niet of zo'n foto hier mag. Ik ga dat even uitzoeken. Wil je hem tot ik hier op terugkom in een spoiler zetten?SPOILER: verwijderdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de slachtoffers
[ Bericht 4% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-03-2019 16:38:18 ]Spoilers!
ja hoor en komt gewoon van twitterquote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n foto hier mag. Ik ga dat even uitzoeken. Wil je hem tot ik hier op terugkom in een spoiler zetten?
Voor mij voegt het niks toe maar waarom zou het niet mogen?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n foto hier mag. Ik ga dat even uitzoeken. Wil je hem tot ik hier op terugkom in een spoiler zetten?
Één en al verdachte plek dus jijquote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
Huh. Ik kom net tot de ontdekking dat ze een sample genomen hebben van een ander plekje dan dat ik als verdacht aanwees.
Denk niet dat het Denk meer stemmers gaat opleveren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef golfer het volgende:
Turkije probeert alweer de verkiezingen te beīnvloeden.
Dit is wel reden voor doorverwijzing naar dermatoloog jaquote:
De 9 maanden beursquote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Molo het volgende:
Ik zou een aanslag plegen op de Huishoudbeurs denk ik, of Margriet winterfair
Gewoon gratis hapjes met spekjes en ham uitdelen waar gif in zit
Heb je én geen moslims te pakken, én je moordt meteen vrij veel mensen achter elkaar uit![]()
Zou ik, in theorie, doen dus hč, als ik terrorist was
Daar gedragen ze zich ook als varkens, wilde je zeggen?quote:
Eg wel. Vooral dat volk met een kinderwagen tegen je poten blijven aanrijden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar gedragen ze zich ook als varkens, wilde je zeggen?
Oh.. dat doen ze ook met een winkelwagentje zekerquote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Eg wel. Vooral dat volk met een kinderwagen tegen je poten blijven aanrijden.
Waarom wil je géén moslims uitmoorden? Mag je dan ook zeggen dat je het in een gereformeerde kerk wilt doen. Of op de PvdD partijdagquote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Molo het volgende:
Ik zou een aanslag plegen op de Huishoudbeurs denk ik, of Margriet winterfair
Gewoon gratis hapjes met spekjes en ham uitdelen waar gif in zit
Heb je én geen moslims te pakken, én je moordt meteen vrij veel mensen achter elkaar uit![]()
Zou ik, in theorie, doen dus hč, als ik terrorist was
De shoarmaboer bij @Molo is gewoon te goed..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom wil je géén moslims uitmoorden? Mag je dan ook zeggen dat je het in een gereformeerde kerk wilt doen. Of op de PvdD partijdag
omdat het over een "vermeende" terroristische daad gaat van een man met Turkse afkomst en het dus een "moslim"actie zou zijn..... tssssk waarom dan een tram kiezen in het meest diverse stukje Utrecht met de kans dat het stikt van de moslims en op een tijdstip dat het geen spits is......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom wil je géén moslims uitmoorden? Mag je dan ook zeggen dat je het in een gereformeerde kerk wilt doen. Of op de PvdD partijdag
foto isquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoals ik al dacht, hier mogen geen foto's van slachtoffers. Ze hebben recht op hun privacy, in elk geval op FOK!
De foto's zijn verwijderd
Ik snap je punt ja. Vreemde terroristische aanslag zo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
foto is
en herkenbaar was ze niet, ging mij om het pure feit dat het niet zo is dat niet moslims alleen de dupe waren
Moslimterroristen (als dit er eentje isquote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ahhh ja scusiquote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
'foto's zijn' omdat hij ook in mijn post stond
Oh jawel hoor, als ze niet moslim genoeg zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Moslimterroristen (als dit er eentje is) willen toch meestal geen broeders omleggen dacht ik
Mensen dood willen maken = gestoordquote:Op maandag 18 maart 2019 15:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt maar net aan welke definitie van verwardheid je hanteert
Daar denken ze in Jemen anders over..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Moslimterroristen (als dit er eentje is) willen toch meestal geen broeders omleggen dacht ik
Truequote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ze niet moslim genoeg zijn.
Geen bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2019 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
Tabouleh van H-F
had wat minder koriander in gemogen
Nou, maar je bent ook geen goed moslim als je maar drie keer per dag op de knieën naar het Oosten gaat. Das te weinig, eelt op je knieën een voorhoofd zul je hebbenquote:Op maandag 18 maart 2019 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
True
U bent GVD linksdraaiend moslim ipv rechtsdraaiend!!!!
Kill
Kill
Kill!!!
Koekoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn, hele geruststelling.quote:Op maandag 18 maart 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yau, Vriendin is wakker uit de narcose.
Nogal ja. Ik heb het volste vertrouwen in mijn vriendin maar die hele onethische artsenkliek daar is weer heel iets andersquote:
Mooiquote:Op maandag 18 maart 2019 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Yau, Vriendin is wakker uit de narcose.
Wat laat zien dat het niveau bij de NOS net zoals dat van fok is, soms goed, vaak ook erg slechtquote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik word wel altijd een beetje moe van al die speculaties, alles wat erbij gehaald wordt.
Net NOS 'Toch wel bijzonder, zo 2 dagen voor de provinciale verkiezingen'
Zolang er niet bekend is hoe en wat en WAAROM slaat dit echt als een lul op een drumstel. Godsamme zeg.![]()
#einderant
Das goed nieuws.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:32 schreef liedetector het volgende:
Ze hebben de hoofdverdachte aangehouden, dat scheelt
Hier net over de grens stond politie en het leger met zwaar geschut, vertelde mijn man net. Alsof ze laagvliegende bommenwerpers verwachtenquote:Op maandag 18 maart 2019 18:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
echt ook hemelsbreed op paar km van de plek des onheils
waarschijnlijk de angst dat hij via duitsland richting turkije wilde vluchten, zolang niet vast staat dat het geen terroristische daad is (waar ik al een hele tijd niet meer vanuit ga), nemen ze dit soort maatregelen natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2019 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier net over de grens stond politie en het leger met zwaar geschut, vertelde mijn man net. Alsof ze laagvliegende bommenwerpers verwachten
tuurlijk is het een aanslag! alleen het motief hoeft geen terrorisme te zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 19:06 schreef golfer het volgende:
En ze blijven bij de NOS en in andere verslagen het nog steeds hebben over een aanslag. Dat was het dus bijna zeker niet!
Ben benieuwd hoe lang het duurt dat ze dat terugnemen. Want dat woord blijft hangen. Het is waarschijnlijk een koelbloedige moord (crime passionel misschien wel, ander woord weet ik even niet)quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
tuurlijk is het een aanslag! alleen het motief hoeft geen terrorisme te zijn
Tussen aanslag op een bepaald individu en een aanslag op een anonieme groep mensen zit toch wel een verschil in gevoelde veiligheid voor de rest van het land.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
tuurlijk is het een aanslag! alleen het motief hoeft geen terrorisme te zijn
waarschijnlijk de vrouw die aangifte heeft gedaan van verkrachting, de zaak kwam twee weken geleden voor.....quote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt dat ze dat terugnemen. Want dat woord blijft hangen. Het is waarschijnlijk een koelbloedige moord (crime passionel misschien wel, ander woord weet ik even niet)
Ik las iets over eerwraak.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt dat ze dat terugnemen. Want dat woord blijft hangen. Het is waarschijnlijk een koelbloedige moord (crime passionel misschien wel, ander woord weet ik even niet)
technisch is het woord aanslag dus niet fout, dat wil ik maar zeggen, het was een aanslag op waarschijnlijk 1 specifieke dame en doordat die hulp kreeg zijn er nog meer slachtoffers gevallen, blijft een aanslagquote:Op maandag 18 maart 2019 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tussen aanslag op een bepaald individu en een aanslag op een anonieme groep mensen zit toch wel een verschil in gevoelde veiligheid voor de rest van het land.
Terwijl het natuurlijk afschuwelijk blijft voor de direct betrokkenen
nee dat redt de eer van de familie, waarschijnlijk niet een makkelijke andere mogelijkheid dicht in haar buurt te komenquote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las iets over eerwraak.
Hoe eervol is het om je gram te halen en plein publiek. En en passant nog twee andere mensen die er niets mee te maken hadden (als het erom ging één bepaalde persoon te doden) te vermoorden en vijf anderen zwaar te verwonden. Levert zoiets ook maagden op of zo?
Sommige dingen wil ik gewoon niet snappen....quote:Op maandag 18 maart 2019 19:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
nee dat redt de eer van de familie, waarschijnlijk niet een makkelijke andere mogelijkheid dicht in haar buurt te komen
Dat, en bepaalde politici ook. Hijgend ....nou hebben wij ook een aanslag jeuuhhquote:Op maandag 18 maart 2019 19:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb ergens de indruk dat de hoernalisten teleurgesteld zijn dat het géén terroristische aanslag was.
Indien ja, dan hoop ik dat het katholieke priesters zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Levert zoiets ook maagden op of zo?
Die maagden staan nergens in de koran, net zoals veel andere dingen niet in de koran staan (of de bijbel) die er wel aan worden toegeschreven..quote:Op maandag 18 maart 2019 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las iets over eerwraak.
Hoe eervol is het om je gram te halen en plein publiek. En en passant nog twee andere mensen die er niets mee te maken hadden (als het erom ging één bepaalde persoon te doden) te vermoorden en vijf anderen zwaar te verwonden. Levert zoiets ook maagden op of zo?
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat men hier boos wordt vd speculaties dat het terreur zou zijn maar men nu precies hetzelfde doet qua dat het geen terreur is want ook dat zijn vooralsnog speculaties.
Is dat dezelfde man bedoel je?quote:Op maandag 18 maart 2019 19:30 schreef liedetector het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)-oudenoord~a55f29cc/
zelfde apartement (fiets daar met enige regelmaat)
ieg zelfde plek als waar nu de man opgepakt is..... geen idee of het dezelfde is, wel een soort akelig toevalquote:
Was een grapje hčquote:Op maandag 18 maart 2019 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Het Nieuws grotendeels gemist vandaag. Ik sliep![]()
Wie zei er dat een aanslag op de Huishoudbeurs gegarandeerd geen moslimdoden gaf? Onzin. Heb er dit jaar heel veel gezien. Vond dat wel mooi, die groepjes vrouwen met hoofddoek die ook gewoon gezellig naar de HHB gingen
Ja, vond ik ook al, daarom viel het zo opquote:Op maandag 18 maart 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
Was een grapje hč
Maar mooi wel, weird soort integratie, naar de Huishoudbeurs gaan, vrijwillig
Van alle toffe dingen die je kunt doenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook al, daarom viel het zo op
FTFYquote:Op maandag 18 maart 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
Tijd voor lente mensen, terrasjes, rokjes, rosé, versgemaaid gras, lammetjes in de wei, alles![]()
Heb jij daar de benen voor?quote:
Waarvoor?quote:
Rokjesquote:
Ik zie liever linkjequote:
Leuk!quote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over twee weken zit ik in/op Malta![]()
Op mijn booooooot
We hebben al wat geboekt: met golfkarretje door de oude stad rausen
Boot? Vertel?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op mijn booooooot
Leuk met dat golfkarretje ookquote:Op maandag 18 maart 2019 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op mijn booooooot
Waarom moet ik nu aan modellen op de cat-walk denken?quote:Op maandag 18 maart 2019 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Door zo’n actie kwam ik er wel achter dat mijn broer in de prepubertijd (gladde wangetjes en zulks) echt bizar veel op mij leek
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan modellen op de cat-walk denken?
Dat is de air-bnb boot die Krea niet wilde.quote:
Ja, linkje had ik al een keer gekregenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk met dat golfkarretje ook
Wij waren (ook) op Gozo, ook leuk
/spam
bijzonder genoeg zit je er niet zo heel ver naastquote:Op maandag 18 maart 2019 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan modellen op de cat-walk denken?
Gaafquote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jacht van 24 meter. Met een beetje geluk zijn we de enige huurders, met een beetje pech moeten we sociaal doen tegen drie setjes andere bootbewoners.
Zekersquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zekers![]()
Waarschijnlijk kan er niet mee gevaren worden (is ook geen onderdeel van de deal) want de motor is stukDaarom ook best grote kans op geen andere gasten, omdat de verhuurder niemand wil teleurstellen als de boot naar droogdok moet en daarom de reserveringen geblocked heeft. Wij boekten net voor de motor het begaf en blijkbaar wordt hij voorlopig nog niet gerepareerd.
Lol neequote:Op maandag 18 maart 2019 21:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]![]()
balen wel.. Maar neem aan dat je er toch niet zelf mee zou mogen varen
Zal vast wel een autopilot op zitten hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol neeHooguit een keer het roer vasthouden (zou zo’n boot een automatische piloot hebben?)
Ik heb een weekje 7.60m gevaren door de friesche wateren en dat vond ik al stoer zat.
Ik wist niet dat schippers zulke delicate handjes haddenquote:Op maandag 18 maart 2019 21:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal vast wel een autopilot op zitten hoorLuie-stuurman galore..
Wij varen die grote jongens ook 90% van de tijd met een stokje ter grootte van je pink
Worden regelmatig ingewreven met Zwitsalquote:Op maandag 18 maart 2019 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat schippers zulke delicate handjes hadden
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Worden regelmatig ingewreven met Zwitsal
Wehey!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Baby op de wereld gezetnu bijna thuis
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
He...je had alle tijd.quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed bezig jijquote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Joehoeeeee gefeliciteerdquote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Lekker bootjequote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is de air-bnb boot die Krea niet wilde.
Jacht van 24 meter. Met een beetje geluk zijn we de enige huurders, met een beetje pech moeten we sociaal doen tegen drie setjes andere bootbewoners.
Even kijken of linkje het doet: https://abnb.me/tdbmVMWnaV
Ja, linkje had ik al een keer gekregen![]()
Dagje Gozo willen we ook doen, er zijn leuke boottochten zag ik.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3520 gram, 49 cm.
Was een vlotte bevalling, hij was er om 19.40 uur en we zijn net een half uurtje thuis.
quote:Op maandag 18 maart 2019 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3520 gram, 49 cm.
Was een vlotte bevalling, hij was er om 19.40 uur en we zijn net een half uurtje thuis.Leuke korte vlotte naam
(neem aan dat de eerste de roepnaam is?)
Hoe voel je je ?
Hij heetGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3520 gram, 49 cm.
Was een vlotte bevalling, hij was er om 19.40 uur en we zijn net een half uurtje thuis.ook voor kaas. Toffe namen en gewoon nu alweer thuis
![]()
Eerste naam is roepnaam ja. Ik voel me goed, beetje hongerig en helemaal niet moe ondanks dat ik al bijna 24 uur wakker ben.quote:Op maandag 18 maart 2019 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Leuke korte vlotte naam
(neem aan dat de eerste de roepnaam is?)
Hoe voel je je ?
Dat regelt ze gewoon eventjesquote:Op maandag 18 maart 2019 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gefeliciteerdook voor kaas. Toffe namen en gewoon nu alweer thuis
Adrenaline, endorfine, euforie en meer van die hormonale dope jonguhquote:Op maandag 18 maart 2019 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Eerste naam is roepnaam ja. Ik voel me goed, beetje hongerig en helemaal niet moe ondanks dat ik al bijna 24 uur wakker ben.
Hij heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3520 gram, 49 cm.
Was een vlotte bevalling, hij was er om 19.40 uur en we zijn net een half uurtje thuis.gefeliciteerd, ook aan kaas
lekker knuffelennnn
![]()
Het is vooral dat hij uren voortvluchtig is geweest (en uiteindelijk in een heel andere buurt is opgepakt) en het onduidelijk was (is) of dit een enkel iets was of het begin van een reeks aanslagen. Er zijn heel veel gebouwen de halve dag dicht geweest, er werd geadviseerd om de straat niet op te gaan en scholen door de hele provincie zaten op slot. Ik denk dat veel mensen in Utrecht zich gisteren onveilig hebben gevoeld en dus de behoefte voelen om te melden dat het goed met ze gaat. En voor bijvoorbeeld mijn Duitse schoonfamilie en de buitenlandse vrienden van mijn lief is het best moeilijk in te schatten hoe dicht bij Utrecht we wonen en hoe onze woon-werkroutes lopen. De telefoon stond best wel roodgloeiend zeg maar gisterenquote:Op maandag 18 maart 2019 23:23 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd Lein!![]()
Het klinkt echt alsof je even boodschappen bent wezen doen![]()
Fijn!
@:Utrecht: ik hoorde het vandaag ergens in de les. Wel maf idee gezien ik (en vriend) zeer regelmatig in die tram zitten, en ook mijn vader zat er vanmorgen nog in.
Maar die hysterie snap ik niet zo goed. Ik ken genoeg mensen die zich 'safe' hebben gemeld op z'o'n FB pagina, (en/of hun FB status hebben aangepast in iets van "Gelukkig zijn we safe en veilig binnen!") en die echt zelden tot nooit met de tram reizen. Of niet eens in de buurt wonen. Doe even normaal zeg
.
Congrats!quote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Idemquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:16 schreef mjan het volgende:
Ik lees de TT de hele tijd verkeerd![]()
Feli Lein!
+1quote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:16 schreef mjan het volgende:
Ik lees de TT de hele tijd verkeerd![]()
Feli Lein!
Piercing erdoorquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Ziva heeft vannacht mn lip open gehaald. Bloeden jongen. Druppels alles.
Er zit nu een gat.
Hij heetGefeliciteerd met jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3520 gram, 49 cm.
Was een vlotte bevalling, hij was er om 19.40 uur en we zijn net een half uurtje thuis.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 18 maart 2019 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
bijzonder genoeg zit je er niet zo heel ver naast
In bepaalde situaties snap ik het wel. Maar de mensen waar ik het over heb, woonden echt totaal niet in de buurt, en deden over de app/FB ook vrij dramatisch. Daar wordt ik wel wat kriegelig van.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is vooral dat hij uren voortvluchtig is geweest (en uiteindelijk in een heel andere buurt is opgepakt) en het onduidelijk was (is) of dit een enkel iets was of het begin van een reeks aanslagen. Er zijn heel veel gebouwen de halve dag dicht geweest, er werd geadviseerd om de straat niet op te gaan en scholen door de hele provincie zaten op slot. Ik denk dat veel mensen in Utrecht zich gisteren onveilig hebben gevoeld en dus de behoefte voelen om te melden dat het goed met ze gaat. En voor bijvoorbeeld mijn Duitse schoonfamilie en de buitenlandse vrienden van mijn lief is het best moeilijk in te schatten hoe dicht bij Utrecht we wonen en hoe onze woon-werkroutes lopen. De telefoon stond best wel roodgloeiend zeg maar gisterenik snap dan best dat je met een druk op de knop klaar wilt zijn met de vragen.
Ik voel me goed! Beetje moe want vannacht te druk met naar baby kijken om echt te slapen, beetje beurs, beetje brak. Nu liggen we lekker samen op de bank te chillen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:39 schreef minilot het volgende:
LEIN!![]()
Van harte en wat een goeie namen en hoe voel je je en aaaaaah!
Zo 'hoort' dat toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik voel me goed! Beetje moe want vannacht te druk met naar baby kijken om echt te slapen, beetje beurs, beetje brak. Nu liggen we lekker samen op de bank te chillen.
Auwquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:19 schreef Lonaa het volgende:
Ziva heeft vannacht mn lip open gehaald. Bloeden jongen. Druppels alles.
Er zit nu een gat.
Goed voelenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik voel me goed! Beetje moe want vannacht te druk met naar baby kijken om echt te slapen, beetje beurs, beetje brak. Nu liggen we lekker samen op de bank te chillen.
Hier in de wijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:39 schreef Candaasje het volgende:
.
(Anderzijds, die Belgen hier reppen weer met geen woord over de ontploffende granaten in Antwerpse woonwijken. Dat is dan misschien wel weer het andere uiterste)
Nogmaals...Feli!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
oh, wat klinkt dat fijn! Gefeliciteerd, lieve Lein en Kaasplankje!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die van mij schrok ergens van. En ze sliep bij mn gezicht. Dus mja.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Auw
Zo heeft een kat mij een keer zo’n beetje een derde ooglid bezorgd. En dat was de meest gelukkige optie. Als ik pech had gehad had ik een bekraste oogbol gehad...
Toen werd ik wel een beetje boos op haar en haar speelsheid
Meestal zit ik ook niet ZO links als de stemwijzer nu vond.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben niet links en ook niet rechts. Volgens elke stemwijzer
Wijsheid komt met de jaren.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:06 schreef Lonaa het volgende:
Meestal zit ik ook niet ZO links als de stemwijzer nu vond.![]()
Ik klikte ook nogquote:Op dinsdag 19 maart 2019 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)bruiken-in-ons-leven
mastermovies
ook dan niet, door jouw opmerking gaan kijken!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik klikte ook nogDit is grappig als je 12 bent...
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo herkenbaarIk vond mijn baby in het begin net een cavia met al die piepjes en knorretjes en echt een genot om naar te luisteren en kijken
En ook naar achtergrond per gemeente.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:43 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebber. Het aantal stemgerechtigden in het land naar leeftijd.
[ afbeelding ]
Details
Het geboorteland van de ouders en/of de persoon zelf bepaalt of de migratieachtergrond westers of niet-westers is.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer heb je eigenlijk een nietWesterse achtergrond?
Want die aantallen zijn zo groot dat er veel mensen bij moeten zitten die in NL geboren zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar jouw kinderen met een vrouw van gelijke achtergrond?
Nou ja meer waar houdt het op? Als opaas en omaas uit Tunesië komen maar papa en mama beiden in NL geboren zijn, zijn het voor de statistieken dan nog steeds een niet westerse achtergrond? Terwijl papa en mama mogelijk al beter Rotterdams vuilbekten dan ik...quote:
Nee. Alleen eigen afkomst en afkomst van ouders bepalen het. Niet de grootouders.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja meer waar houdt het op? Als opaas en omaas uit Tunesië komen maar papa en mama beiden in NL geboren zijn, zijn het voor de statistieken dan nog steeds een niet westerse achtergrond? Terwijl papa en mama mogelijk al beter Rotterdams vuilbekten dan ik...
Ik ben mezelf aan het aansporen om te tuinieren. Ik vind dat leuk dus ik heb geen idee waarom ik niet wil. Ik wil ook niets anders doen. Mijn breinquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
Het is heerlijk weer in de tuin
Heel de middag in t zonnetje staan zagen en schuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Autorijden met het raam openquote:
Vaak teveel herrie. Airco in de zomerquote:
Climate control het hele jaar, nooit beslagen ramenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vaak teveel herrie. Airco in de zomer
Dan rij je te hardquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vaak teveel herrie. Airco in de zomer
In de file geen ruk aan airco?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan rij je te hard
En in de file, wat in sommige delen van het land nog wel es voor wil komen, heb je er geen ruk aan, de ramen los
Ludolf is een John Deere gewend hequote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de file geen ruk aan airco?
LOL
Jaar kruik belde
Ik zeg dat je in de file niks heb aan je raamquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de file geen ruk aan airco?
LOL
Jaar kruik belde
Lees je zelf überhaupt nog wel es of gebruik je alles om te sneren?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ludolf is een John Deere gewend he
je komma stond op een manier alsof je voor ARKO ging ipv aircoquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zeg dat je in de file niks heb aan je raam
Zo las ik hem ookquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:36 schreef liedetector het volgende:
[..]
je komma stond op een manier alsof je voor ARKO ging ipv airco
120/130 op de snelweg. My badquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan rij je te hard
En in de file, wat in sommige delen van het land nog wel es voor wil komen, heb je er geen ruk aan, de ramen los
Ja daarom is 't wel balen dat HBO gestopt is..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:39 schreef borisz het volgende:
Hmmm Ziggy komt met Movies &Series XL vier maanden voor de helft. Dat is leuk voor GoT..
Goede verjaardag ditquote:Op maandag 18 maart 2019 22:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij wacht nu op Leinbaby in kadoverpakking?quote:
Lieve lieve FFT...ga eens overleggen met de huisarts! Déze week.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 05:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte gefeliciteerd met A. Lein!
Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad Sunny.
Ik lig al sinds 1u te piekeren dus welgeteld 1 uur geslapen. En heb weer een lange zware dag vol klanten voor de boeg. Weer 4 supermarkten bezoeken (in Brabant en België), van alles noteren en weer laat uit eten. Maar ik ben sterker dan ik altijd denk dus ik hoop dat ik ook vandaag weer energie kan vinden.
Nee verjaardag was gister al. Goede dag dusquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij wacht nu op Leinbaby in kadoverpakking?
Dus je zit al een dag te wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee verjaardag was gister al. Goede dag dus
Joh!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus je zit al een dag te wachten
PS, ik maakte een grapje
Dus je kan weer helemaal scherp zien?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag eindcontrole ogen en een brilmontuur uitgezocht.
wat fijn dat het nu (bijna) klaar is. Fuchsiakleurige bril?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
Hadden die sufferds degene verkocht, die ik dacht dat voor mij apart was gelegd.
Affijn, de nieuwe keus is kleurrijker.![]()
Nog 2 weken wachten.
Controle was goed dus?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:30 schreef AnneX het volgende:
Hadden die sufferds degene verkocht, die ik dacht dat voor mij apart was gelegd.
Affijn, de nieuwe keus is kleurrijker.![]()
Nog 2 weken wachten.
Pearle zei ook twee weken, maar belden na een week al.. slag om de arm houden gok ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Controle was goed dus?![]()
En moet je twee weken wachten op je glazen?Bij mij is het maximaal een week.
Bij mij zeggen ze een week en bellen na drie dagenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pearle zei ook twee weken, maar belden na een week al.. slag om de arm houden gok ik.
Boeeeequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze een week en bellen na drie dagen
quote:
Kan niet wachten...moet wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze een week en bellen na drie dagen
Heb je nu alleen nog leesglazen nodig dan? Dat is mooiquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan niet wachten...moet wel.![]()
Ben de interimbril zķ zat. Lig ik in warme bed, ligt bril in badkamer.
Ben ik in de keuken, bril in andere kamer
Bril in haar. Vette glazen.
Ben ik buiten, deur op slot, ow bril nog binnen.
Autorijden en teevee kijken zķnder is grappig, wil ik in mijn ogen wrijven, til ik nog de imaginaire bril op.
Twee verschillende sterkten links / rechts voor lezen - verschillende cilinders - veraf een pietsie sterker.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je nu alleen nog leesglazen nodig dan? Dat is mooi
Bijna goed..quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wat fijn dat het nu (bijna) klaar is. Fuchsiakleurige bril?
Wat een verandering moet dat zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Twee verschillende sterkten links / rechts voor lezen - verschillende cilinders - veraf een pietsie sterker.
Toch wel 4 maanden voor het hele traject van diagnose tot eindcontrole
Klinkt lief! In de volle grond? Of in kuip? Heb je aan éen genoeg voor een perenoogst?quote:
Ach, hou een multifocale bril. Is ok.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een verandering moet dat zijn
Als dat al jaren zo gaat, kan het ook een vorm van evenwicht zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lieve lieve FFT...ga eens overleggen met de huisarts! Déze week.
Jij maakt je lijf kapot.![]()
Hierover hoor ik je al jaaaaren.
Ik wil hem uiteindelijk in de volle grond, maar omdat we de komende jaren de tuin nog overhoop halen eerst even in een bak. Volgens mij kan die altijd vruchten krijgen, maar meer en grotere wanneer er een ander perenboompje is. Misschien ooit, maar voor 6 euro probeer ik eerst deze wat groter en sterker te laten worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:13 schreef AnneX het volgende:
Klinkt lief! In de volle grond? Of in kuip? Heb je aan éen genoeg voor een perenoogst?
M'n pa heeft zo een set fruitbomen van iBood gekocht. Denkende dat het boompjes van 50 cm of hoger warenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil hem uiteindelijk in de volle grond, maar omdat we de komende jaren de tuin nog overhoop halen eerst even in een bak. Volgens mij kan die altijd vruchten krijgen, maar meer en grotere wanneer er een ander perenboompje is. Misschien ooit, maar voor 6 euro probeer ik eerst deze wat groter en sterker te laten worden.
Zijn net vrouwenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:03 schreef derLudolf het volgende:
Duurt wel een paar jaar voordat perenbomen vruchten gaan dragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |