Geregeld. Heb weinig inspiratie.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Krimpt Golfer al zo ergquote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Broeken korter maken: ik ben expert inmiddels
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Ja, te heet gewassen.quote:
Heftig hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef liedetector het volgende:
J
[..]
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...
Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef fietsie het volgende:
Alweer een kieswijzer waar iets uitkomt waar ik zeker op wil stemmen.
Bleh
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?
Dan hoef je je keuze daar toch ook niet van af te laten hangen? Als ze dat allemaal willen, moet je op andere criteria selecteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.
Ze overwegen allerlei nieuwe soorten belasting te gaan introduceren (met als doel dus ook het belasten, niet iets anders) om de dalende inkomsten veroorzaakt door elektrisch rijden de compenseren.. Maar geen partij die openlijk zegt: "Niet als het aan ons ligt".
Schuld van de Rabobankquote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het 'waarom', zoals altijd.
Ja, dat altijd klaar staan, altijd alert zijn. Wat zou dat met je doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het 'waarom', zoals altijd.
Tevens, dat arrestatieteam. Altijd paraat staan, nooit weten wanneer en waar je dan inloopt. Knap hoor.
Soort 24/7, 365dagen per jaar storingsdienst. Lijkt me heel heftig.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat altijd klaar staan, altijd alert zijn. Wat zou dat met je doen?
Ja best wel! Loop wel tegen mn grenzen aan hoor, wil teveel... dus dan moet ik weer even koest en af enzo...quote:
woah. Dit kende ik niet. Wat indrukwekkend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Lonaa het volgende:
https://www.upworthy.com/(...)fore-and-after-a-war
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik word wel altijd een beetje moe van al die speculaties, alles wat erbij gehaald wordt.
Net NOS 'Toch wel bijzonder, zo 2 dagen voor de provinciale verkiezingen'
Zolang er niet bekend is hoe en wat en WAAROM slaat dit echt als een lul op een drumstel. Godsamme zeg.![]()
#einderant
Heftig he, die foto's? Ik zag net dat ie al een aantal jaar op interwebz staat dus het zegt wel wat dat ie me nog bijstaat.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
woah. Dit kende ik niet. Wat indrukwekkend.
Hoorde wel eens van een kennisje dat haar man, die ze al heel lang kende, zo heel anders was geworden nadat hij een militaire opleiding had gedaan (nooit uitgezonden trouwens). Vervolgens heeft hij de politieacademie gedaan en toen werd hij weer heel anders. Geen idee of ze nog samen zijn, maar ze vond het allemaal wel moeilijker geworden.
Gezien de hoeveelheid reacties, ook uit het buitenland en zulks, zou je dat denken, ja. Maar gezien we dat niet weten word ik wel een beetje schijtziek van alle speculatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.
En dan zie ik ook zo veel tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb gewoon ff geduld met zn allen, tering.
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef golfer het volgende:
Algehele paniek om iets waarvan nog steeds niet vaststaat dat het terroristisch is. Voor hetzelde geld is het een persoon met verward gedrag.
En natuurlijk vinden politici er allemaal wat van en spelen ze er op in.(2 dagen voor de verkiezingen).
Vorige keer kwam het Rutte goed van pas met die Rotterdamse Turkije-rel. Wie wint er nu extra stemmen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder ook benieuwd naar het hoe of wat in Utrecht.. maar we WILLEN het met z'n allen ook meteen weten natuurlijk.. het is niet voor niks een stormloop topic elders op fok!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Barreltje het volgende:
aparte serie Loon..
ik vind het eigenlijk wel meevallen.. ofzo.. ja je ziet ze veranderen.. maar kijk ze eens voor de grap van rechts naar links.. dan zijn de voor foto's ook al best sneu.In in mijn Utreggroep op fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder ook benieuwd naar het hoe of wat in Utrecht.. maar we WILLEN het met z'n allen ook meteen weten natuurlijk.. het is niet voor niks een stormloop topic elders op fok!![]()
Iemand die vrij willekeurig lijkt te schieten in een openbare gelegenheid, dat heeft een hoop kenmerken van terrorisme.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.
Mensen reageren al extreem en totaal over de top als de hondenbelasting met een euro wordt verhoogd, niet zo heel verbazend dat ze hier ook flink op los gaan..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt extreem hoe mensen reageren in de eerste uren na zo'n gebeurtenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |