Geregeld. Heb weinig inspiratie.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Krimpt Golfer al zo ergquote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Broeken korter maken: ik ben expert inmiddels
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Ja, te heet gewassen.quote:
Heftig hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef liedetector het volgende:
J
[..]
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...
Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef fietsie het volgende:
Alweer een kieswijzer waar iets uitkomt waar ik zeker op wil stemmen.
Bleh
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?
Dan hoef je je keuze daar toch ook niet van af te laten hangen? Als ze dat allemaal willen, moet je op andere criteria selecteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.
Ze overwegen allerlei nieuwe soorten belasting te gaan introduceren (met als doel dus ook het belasten, niet iets anders) om de dalende inkomsten veroorzaakt door elektrisch rijden de compenseren.. Maar geen partij die openlijk zegt: "Niet als het aan ons ligt".
Schuld van de Rabobankquote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het 'waarom', zoals altijd.
Ja, dat altijd klaar staan, altijd alert zijn. Wat zou dat met je doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het 'waarom', zoals altijd.
Tevens, dat arrestatieteam. Altijd paraat staan, nooit weten wanneer en waar je dan inloopt. Knap hoor.
Soort 24/7, 365dagen per jaar storingsdienst. Lijkt me heel heftig.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat altijd klaar staan, altijd alert zijn. Wat zou dat met je doen?
Ja best wel! Loop wel tegen mn grenzen aan hoor, wil teveel... dus dan moet ik weer even koest en af enzo...quote:
woah. Dit kende ik niet. Wat indrukwekkend.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:23 schreef Lonaa het volgende:
https://www.upworthy.com/(...)fore-and-after-a-war
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik word wel altijd een beetje moe van al die speculaties, alles wat erbij gehaald wordt.
Net NOS 'Toch wel bijzonder, zo 2 dagen voor de provinciale verkiezingen'
Zolang er niet bekend is hoe en wat en WAAROM slaat dit echt als een lul op een drumstel. Godsamme zeg.![]()
#einderant
Heftig he, die foto's? Ik zag net dat ie al een aantal jaar op interwebz staat dus het zegt wel wat dat ie me nog bijstaat.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
woah. Dit kende ik niet. Wat indrukwekkend.
Hoorde wel eens van een kennisje dat haar man, die ze al heel lang kende, zo heel anders was geworden nadat hij een militaire opleiding had gedaan (nooit uitgezonden trouwens). Vervolgens heeft hij de politieacademie gedaan en toen werd hij weer heel anders. Geen idee of ze nog samen zijn, maar ze vond het allemaal wel moeilijker geworden.
Gezien de hoeveelheid reacties, ook uit het buitenland en zulks, zou je dat denken, ja. Maar gezien we dat niet weten word ik wel een beetje schijtziek van alle speculatie.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.
En dan zie ik ook zo veel tegenstrijdigheden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb gewoon ff geduld met zn allen, tering.
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:37 schreef golfer het volgende:
Algehele paniek om iets waarvan nog steeds niet vaststaat dat het terroristisch is. Voor hetzelde geld is het een persoon met verward gedrag.
En natuurlijk vinden politici er allemaal wat van en spelen ze er op in.(2 dagen voor de verkiezingen).
Vorige keer kwam het Rutte goed van pas met die Rotterdamse Turkije-rel. Wie wint er nu extra stemmen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder ook benieuwd naar het hoe of wat in Utrecht.. maar we WILLEN het met z'n allen ook meteen weten natuurlijk.. het is niet voor niks een stormloop topic elders op fok!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Barreltje het volgende:
aparte serie Loon..
ik vind het eigenlijk wel meevallen.. ofzo.. ja je ziet ze veranderen.. maar kijk ze eens voor de grap van rechts naar links.. dan zijn de voor foto's ook al best sneu.In in mijn Utreggroep op fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder ook benieuwd naar het hoe of wat in Utrecht.. maar we WILLEN het met z'n allen ook meteen weten natuurlijk.. het is niet voor niks een stormloop topic elders op fok!![]()
Iemand die vrij willekeurig lijkt te schieten in een openbare gelegenheid, dat heeft een hoop kenmerken van terrorisme.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met kijken om die reden. Ik vraag me alleen wel af hoe ze er bij komen om aan terrorisme te denken, daar moet toch een aanleiding voor zijn.
Mensen reageren al extreem en totaal over de top als de hondenbelasting met een euro wordt verhoogd, niet zo heel verbazend dat ze hier ook flink op los gaan..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is echt extreem hoe mensen reageren in de eerste uren na zo'n gebeurtenis.
Een crimineel die willekeurig (althans, zo lijkt het) mensen in een tram neerschiet. Alles kan, maar ik vrees toch dat dit de andere kant op gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Als ze nu al weten wie het is denk ik eerder aan criminaliteit (maar gelukkig weinig verstand hiervan)
Veiligheidsdiensten weten mensen ook redelijk snel te vinden tegenwoordig, zeker naderhandquote:Op maandag 18 maart 2019 14:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Als ze nu al weten wie het is denk ik eerder aan criminaliteit (maar gelukkig weinig verstand hiervan)
Mocht dat zo zijn, dan ben ik benieuwd hoe iedereen gaat reageren die nu zeker weten dat half IS Nederland is binnengevallen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:47 schreef liedetector het volgende:
hij heeft net 4 maart voor de rechter gestaan wegens een verkrachtingszaak..... toch wraak?
Of totaal geen relatie met elkaar maar raar toeval.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:15 schreef liedetector het volgende:
Politie Utrecht
Verified account @:PolitieUtrecht
3m3 minutes ago
Vlak voor het schietincident aan het #24oktoberplein in #Utrecht is aan de Amerikalaan bij een carjacking een rode Renault Clio buitgemaakt. De betreffende auto is later aangetroffen aan de Tichelaarslaan. 1/2
Sja dan heeft ie minimaal 1 handlanger dus, wordt het toch een verhaal dat eerder terroristisch is
een ooggetuige heeft gezien dat ie zich richtte op 1 specifieke vrouw en daarna gericht geshcoten heeft op de mannen die die vrouw hielpen, eerste getuige vanmorgen repte iets vergeljkbaars maar dacht dat die mannen soort handlangers waren, kortom verhaal kan best kloppen, wellicht familielid op de hoogte die m kwam oppikken? als het echt zo geplanned is stond daar ook vast alweer een andere auto klaar lijkt mequote:Op maandag 18 maart 2019 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of totaal geen relatie met elkaar maar raar toeval.
en een veelpleger, met allemaal van die rare dingen....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Allemaal gespeculeer natuurlijk, maar ik hoorde net op NOS dat mensen die 'm kennen 'm geen terrorisme toedichten maar behoorlijk instabiel noemen.
Maar verdomme, om welke reden dan ook, 3 doden.
SPOILER: verwijderdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de slachtoffers
[ Bericht 9% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-03-2019 16:37:45 ]
Ligt maar net aan welke definitie van verwardheid je hanteertquote:Op maandag 18 maart 2019 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind iemand die om zich heen schiet per definitie een verward/gestoord persoon. Ongeacht achterliggende motieven van welke aard ook..
Ik keek net Larva Eiland, veel leukerquote:Op maandag 18 maart 2019 15:44 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat ik de journaals nu niet kijk. Al dat gespeculeer.
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:28 schreef liedetector het volgende:
[..]
en een veelpleger, met allemaal van die rare dingen....Ik weet niet of zo'n foto hier mag. Ik ga dat even uitzoeken. Wil je hem tot ik hier op terugkom in een spoiler zetten?SPOILER: verwijderdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van de slachtoffers
[ Bericht 4% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-03-2019 16:38:18 ]Spoilers!
ja hoor en komt gewoon van twitterquote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n foto hier mag. Ik ga dat even uitzoeken. Wil je hem tot ik hier op terugkom in een spoiler zetten?
Voor mij voegt het niks toe maar waarom zou het niet mogen?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet niet of zo'n foto hier mag. Ik ga dat even uitzoeken. Wil je hem tot ik hier op terugkom in een spoiler zetten?
Één en al verdachte plek dus jijquote:Op maandag 18 maart 2019 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
Huh. Ik kom net tot de ontdekking dat ze een sample genomen hebben van een ander plekje dan dat ik als verdacht aanwees.
Denk niet dat het Denk meer stemmers gaat opleveren.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:38 schreef golfer het volgende:
Turkije probeert alweer de verkiezingen te beīnvloeden.
Dit is wel reden voor doorverwijzing naar dermatoloog jaquote:
De 9 maanden beursquote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Molo het volgende:
Ik zou een aanslag plegen op de Huishoudbeurs denk ik, of Margriet winterfair
Gewoon gratis hapjes met spekjes en ham uitdelen waar gif in zit
Heb je én geen moslims te pakken, én je moordt meteen vrij veel mensen achter elkaar uit![]()
Zou ik, in theorie, doen dus hč, als ik terrorist was
Daar gedragen ze zich ook als varkens, wilde je zeggen?quote:
Eg wel. Vooral dat volk met een kinderwagen tegen je poten blijven aanrijden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar gedragen ze zich ook als varkens, wilde je zeggen?
Oh.. dat doen ze ook met een winkelwagentje zekerquote:Op maandag 18 maart 2019 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Eg wel. Vooral dat volk met een kinderwagen tegen je poten blijven aanrijden.
Waarom wil je géén moslims uitmoorden? Mag je dan ook zeggen dat je het in een gereformeerde kerk wilt doen. Of op de PvdD partijdagquote:Op maandag 18 maart 2019 16:20 schreef Molo het volgende:
Ik zou een aanslag plegen op de Huishoudbeurs denk ik, of Margriet winterfair
Gewoon gratis hapjes met spekjes en ham uitdelen waar gif in zit
Heb je én geen moslims te pakken, én je moordt meteen vrij veel mensen achter elkaar uit![]()
Zou ik, in theorie, doen dus hč, als ik terrorist was
De shoarmaboer bij @Molo is gewoon te goed..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom wil je géén moslims uitmoorden? Mag je dan ook zeggen dat je het in een gereformeerde kerk wilt doen. Of op de PvdD partijdag
omdat het over een "vermeende" terroristische daad gaat van een man met Turkse afkomst en het dus een "moslim"actie zou zijn..... tssssk waarom dan een tram kiezen in het meest diverse stukje Utrecht met de kans dat het stikt van de moslims en op een tijdstip dat het geen spits is......quote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom wil je géén moslims uitmoorden? Mag je dan ook zeggen dat je het in een gereformeerde kerk wilt doen. Of op de PvdD partijdag
foto isquote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zoals ik al dacht, hier mogen geen foto's van slachtoffers. Ze hebben recht op hun privacy, in elk geval op FOK!
De foto's zijn verwijderd
Ik snap je punt ja. Vreemde terroristische aanslag zo.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
foto is
en herkenbaar was ze niet, ging mij om het pure feit dat het niet zo is dat niet moslims alleen de dupe waren
Moslimterroristen (als dit er eentje isquote:Op maandag 18 maart 2019 16:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ahhh ja scusiquote:Op maandag 18 maart 2019 16:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
'foto's zijn' omdat hij ook in mijn post stond
Oh jawel hoor, als ze niet moslim genoeg zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Moslimterroristen (als dit er eentje is) willen toch meestal geen broeders omleggen dacht ik
Mensen dood willen maken = gestoordquote:Op maandag 18 maart 2019 15:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt maar net aan welke definitie van verwardheid je hanteert
Daar denken ze in Jemen anders over..quote:Op maandag 18 maart 2019 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Moslimterroristen (als dit er eentje is) willen toch meestal geen broeders omleggen dacht ik
Truequote:Op maandag 18 maart 2019 16:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ze niet moslim genoeg zijn.
Geen bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2019 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
Tabouleh van H-F
had wat minder koriander in gemogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |