Geregeld. Heb weinig inspiratie.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Krimpt Golfer al zo ergquote:Op maandag 18 maart 2019 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Broeken korter maken: ik ben expert inmiddels
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...quote:Op maandag 18 maart 2019 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
TT is niet heel passend, nu ik lees dat er in Utrecht in een tram geschoten is. L_S: je mag hem wijzigen.
Ja, te heet gewassen.quote:
Heftig hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 12:05 schreef liedetector het volgende:
J
[..]
Jep is een choas hier al bijna 2 uur lang zooi sirenes en helikopters...
Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:20 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een gedoe joh, krijg net appjes van familie die in Uut woont.
Ik ga mijn eerste zelfstandige uitstapje maken (buiten de rondjes door de wijk)even wandelen naar de winkel voor wat lichte boodschapjes. Zoef zoef!
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?quote:Op maandag 18 maart 2019 12:41 schreef fietsie het volgende:
Alweer een kieswijzer waar iets uitkomt waar ik zeker op wil stemmen.
Bleh
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt nu 6 opties voor elke verkiezing?
Dan hoef je je keuze daar toch ook niet van af te laten hangen? Als ze dat allemaal willen, moet je op andere criteria selecteren.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja en opties die geen opties zijn omdat landelijk en regionaal haaks op elkaar staan enzo.
Ze overwegen allerlei nieuwe soorten belasting te gaan introduceren (met als doel dus ook het belasten, niet iets anders) om de dalende inkomsten veroorzaakt door elektrisch rijden de compenseren.. Maar geen partij die openlijk zegt: "Niet als het aan ons ligt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |