Wel goed. Hij ligt rustig te slapen en wij zitten rustig te etenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:10 schreef golfer het volgende:
En hoe zou het nu met de Annies en Marijn gaan?
Ergens is het jammer dat de baby geen Anton heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:10 schreef golfer het volgende:
Zijn Marijn en Anna al thuis?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Wel goed. Hij ligt rustig te slapen en wij zitten rustig te eten. Vannacht 5 uur slaap gehad
.
Of Anne, friese jongensnaamquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ergens is het jammer dat de baby geen Anton heet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel goed. Hij ligt rustig te slapen en wij zitten rustig te eten. Vannacht 5 uur slaap gehad
.
Vijf uur!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Wat een heerlijkheidquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Wij zijn vannacht thuis gekomenquote:
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Mochten de grootouders ook al even komen kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Diep in slaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
[..]Och wat een lief koppie. Zo lekker diep in slaap na alle toestanden en het harde werken van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
[..]
Wij zijn vannacht thuis gekomen. We hebben al een nacht thuis geslapen.[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsWat een pracht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsWat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een schatje!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ze worden weer een beetje leuk als ze boven de 18 jaar zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Och, Alleen voor die eerste 2-3 weken zou ik nog wel een derde willen. En eht zwanger zijn, en het bevallen. De rest van het eerste jaar mag me gestolen worden. In ieder geval de nachten.
Ik geloof dat kinderen ongeveer vanaf hun 23ste hun ouders ook echt als mensen gaan zienquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef golfer het volgende:
Ze worden weer een beetje leuk als ze boven de 18 jaar zijn.
[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsLekkere bollerd is die MarijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tukkende baby's
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
vreemde dynamiek is dat toch. Ik geloof dat mijn jongste nu zo langzamerhand pas doorheeft dat hij niet mij is, maar een eigen persoon. Zichzelf in de spiegel herkennen gaat dan nog wat ver...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat kinderen ongeveer vanaf hun 23ste hun ouders ook echt als mensen gaan zien
18 is nog niet de garantie voor leuk.
Ik geloof dat mijn moeder mij het leukste vond toen ik 17-19 was. Geen recalcitrante puber meer, maar wel jong genoeg dat ik deed wat ze wilde en veel aan haar vertelde en vaak daar was. Maar mijn moeder is niet bepaald een gewone ouder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat kinderen ongeveer vanaf hun 23ste hun ouders ook echt als mensen gaan zien
Met 18 beginnen ze ook het huis uit te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, ik werd net gebeld en er werd geschreeuwd " Ik had een 10!" dus er is altijd wel wat nieuws te beleven.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef minilot het volgende:
Ik denk al veertien maanden lang steeds: 'dit is de leukste periode' en dan een paar weken later weer 'oh nee, dít is het leukst', etcetera. Het begon al fantastisch goed, maar tot dusver ook nog eens een opgaande lijn!Waar houdt het op?
Oh ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef Aure het volgende:
Ik had dat niet zo bij die eerste 3 maanden mini, daarna wel inderdaadgaan wij nog een keer met kroost naar Blijdorp?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:15 schreef minilot het volgende:
Oh ja!Lukt vast eens voordat ze naar de basisschool universiteit gaan!
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef Aure het volgende:
Oh een verse babywaarom gaan mijn eierstokken daarvan rammelen
![]()
Vanavond ayam ketjap etenof zoals mijn vriend laatst heel schattig zei "Zullen we babi ketjap van kip eten?"
Ja hoor schatje, doen we
knap lastig, zo'n varkenskip vinden.
Zelfgemaakt door Annaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
Schattige versgeborene, jawel, maar ook die uilendeken!
Fijn FFT dat het goed gaat met je ouders. Hele geruststelling.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Welkom Marijn, zo fijn je te zien
Nogmaals; ben echt enorm blij voor jullie Anthraxx & Anna.
Met mijn ouders gaat het goed. Ze zitten wel op het Zuidereiland maar gelukkig nog niet in Christchurch. Ze hebben natuurlijk wel het nieuws daar direct gehoord. Echt niet normaal. Ben bang dat er nu weer een haatreactie tegenover gaat komen.
Beter dan eronderquote:
Oh shit die moet ik nog boeken voor de zomervakantiequote:
Weet je hoe lang dat nog duurtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh shit die moet ik nog boeken voor de zomervakantieThanks voor de onbedoelde reminder
Welke ferry dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Te langmaar de prijzen gaan alleen nog maar omhoog
[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsIk vind baby's niet zo maar dit is 'n goed gelukt exemplaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot gelijk en heerlijk genieten komende dagen met z'n drieën!
Ja joh? Ik vind het weerwoord nu doorgaans een heel stuk eenvoudiger dan peuter- en kleuterweerwoorden. Hij wordt steeds gevoeliger voor goede argumentatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef laziness het volgende:
MarijnWat een leukerd en die uilendeken maakt het plaatje af.
Ik vond het makkelijker toen mijn kind nog niet overal een weerwoord op had![]()
Wil niet zeggen dat het toen meteen leuker was overigens
Goede tip voor de zwangere en net niet meer zwangere oudersquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:10 schreef Clubsoda het volgende:
Overigens: jokken, ook zo'n woord waarvan je wilde dat je het niet was gaan gebruiken
Il heb ook vorig weekend geboekt, wordt inderdaad alweer steeds duurder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Te langmaar de prijzen gaan alleen nog maar omhoog
Kunnen we geen deal maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Och, Alleen voor die eerste 2-3 weken zou ik nog wel een derde willen. En eht zwanger zijn, en het bevallen. De rest van het eerste jaar mag me gestolen worden. In ieder geval de nachten.
Wat gruwelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor de schrijftalenten onder ons... OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Ik kan er alleen maar van huilen.
Ja, ook Clubsoda schrijft prachtig, Lot ook (en Lonaa natuurlijk), maar Dude is ook professioneel schrijver, daarom dacht ik meteen aan haar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:00 schreef Barreltje het volgende:
Er zijn toch meer mensen behalve dude die kunne schrijven? Ik vind Loon ook altijd erg leuk ..
Mijn kind was altijd al heel redelijk en nog steeds maar hij laat zich niet zomaar meer afschepen nuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja joh? Ik vind het weerwoord nu doorgaans een heel stuk eenvoudiger dan peuter- en kleuterweerwoorden. Hij wordt steeds gevoeliger voor goede argumentatie.Ik merk ook dat er nu een soort sociaal bewustzijn komt. Als ik terloops iets opmerk als 'joh, ben je nu aan het jokken omdat je langer filmpjes wil kijken?' Dan komt er steeds vaker een soort beschaamd gegiechel gevolgd door het uitzetten van het scherm, in plaats van 'MAAR IK WIL NOG KIJKEN!' Ik vind dat wel makkelijk
![]()
Overigens: jokken, ook zo'n woord waarvan je wilde dat je het niet was gaan gebruiken
Jemig wat eenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Voor de schrijftalenten onder ons... OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens nog iemand verstand van noise canceling headphones. Houden die een dreunende house bas tegen? Alleen dan blijft mijn lichaam het nog 'voelen'
Lage tonen zijn sterker, lastig tegen te houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee
Wat ze heel goed tegenhouden is geroezemoes, geluid van de vliegtuigmotoren tijdens een vlucht, afzuigkap geluid, dat soort dingen.
Goed, dat is tenminste mijn ervaring met sennheiser van 10 jaar terug.
Microsoft datacenterquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Weet iemand wat die groene ‘fabrieken’ zijn ten oosten van de A7 bij afslag Medemblik?
Groeten vanaf de wc net voorbij Schiphol
Microsoft datacentre?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
Weet iemand wat die groene ‘fabrieken’ zijn ten oosten van de A7 bij afslag Medemblik?
Groeten vanaf de wc net voorbij Schiphol
Zo werken deze koptelefoons nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lage tonen zijn sterker, lastig tegen te houden
Ah! Zou kunnen ja. Wel bijzonder dat er dan allemaal staalconstructies en verkeersbarriers buiten liggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Microsoft datacentre?
Edit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:39 schreef golfer het volgende:
En hij hangt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm nee dat lijkt me vreemd dan jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! Zou kunnen ja. Wel bijzonder dat er dan allemaal staalconstructies en verkeersbarriers buiten liggen.
Die werken met tegengeluid?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo werken deze koptelefoons niet
Net je foto beter bekeken. Maar is t niet iig. Zit dichter op de snelweg, vlak bij dakvenstershop.comquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm nee dat lijkt me vreemd dan ja
Ik kan niet goed schrijven en moet ook alleen maar huilen als ik dat lees. Ik klikte ook nog op die twee super leuke foto's. Dacht overigens ook direct aan Dude, want zij kan wel bijzonder mooi schrijven.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Correct, geluid wordt dus niet tegengehouden of gedempt maar door een fase verschoven geluidsgolf opgehevenquote:
Ja, zo had ik het ook begrepen en dat werkt niet met boem boem boemquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Correct, geluid wordt dus niet tegengehouden of gedempt maar door een fase verschoven geluidsgolf opgeheven
Gaaf! Leuk ook dat hij personlijk werd afgeleverd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:39 schreef golfer het volgende:
En hij hangt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zit Microsoft ook zag ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
Agriport volgens mij. Kijk thuis wel ff verder..
Ze werken erg goed bij vliegtuigmotoren geluid, waarschijnlijk omdat de technologie daarvoor ontwikkeld isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook begrepen en dat werkt niet met boem boem boem
Trein- en metro/subwaygeluid schijnt ook heel goed te verdwijnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze werken erg goed bij vliegtuigmotoren geluid, waarschijnlijk omdat de technologie daarvoor ontwikkeld is
Ik zeg gewoon liegen hoor. Werkt ook prima.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja joh? Ik vind het weerwoord nu doorgaans een heel stuk eenvoudiger dan peuter- en kleuterweerwoorden. Hij wordt steeds gevoeliger voor goede argumentatie.Ik merk ook dat er nu een soort sociaal bewustzijn komt. Als ik terloops iets opmerk als 'joh, ben je nu aan het jokken omdat je langer filmpjes wil kijken?' Dan komt er steeds vaker een soort beschaamd gegiechel gevolgd door het uitzetten van het scherm, in plaats van 'MAAR IK WIL NOG KIJKEN!' Ik vind dat wel makkelijk
![]()
Of kantoorherriequote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Trein- en metro/subwaygeluid schijnt ook heel goed te verdwijnen.
Maar als je eenmaal in de jokken-val bent getrapt, dan klinkt het weer zo reusachtigquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon liegen hoor. Werkt ook prima.
Ha, toch een voordeel van een vroege kont-tegen-de-kribber. Ik hoopt er stiekem al een beetje op. Ik hou me altijd voor dat we het discussiequotum al gehaald hebben vóór de puberteit komt. (Ik hoef geen weerwoord op deze hoop overigensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind was altijd al heel redelijk en nog steeds maar hij laat zich niet zomaar meer afschepen nu![]()
Hij gooit ook nu meer zijn kont tegen de krib dan als peuter/kleuter eigenlijk![]()
En elke avond weer het drama om tanden poetsen en naar bed vind ik af en toe best irritant![]()
Voor de rest heb ik nog steeds niet te klagen. Hij is heel makkelijk en leuk maar hij zegt momenteel vaker nee dan toen hij twee was
De mijne zeggen het zelf wel eens. Net als godverdomme. Onze zelfbeheersing is niet altijd op topniveau.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar als je eenmaal in de jokken-val bent getrapt, dan klinkt het weer zo reusachtigIk heb overigens een tere ziel in huis, die is al helemaal ontdaan als ik een keertje 'kut' roep
Waar zit je?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja beetje traditie dit haha.. simpel, veel, lekker, niet duur.
En geen zin in LaPlace
Ja maar eigenlijk is het ook helemaal niet leukquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
Naar bed gaan is sowieso stom, want overgang, einde van het grote feest wat leven heeft en moe. Dus álles is dan een discussie. Ipad uit, naar boven, uitkleden, douchen, stoppen met douchen, tanden poetsen. Alles.
Karakter manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:32 schreef Clubsoda het volgende:
Leven is lijden![]()
Klopt hoor Uniek, ik begrijp het ook best een beetje (anderzijds:slapen
) maar dwarsliggen maar het in ieder geval niet léuker
Ja precies. Elke avond dat neeheeeeeee. Mopper, drama, boos op de bank gaan mokken, heeeeel langzaam naar boven lopen. Het is altijd zo’n vervelend einde op deze manier en hij verrast me ook nooit eens positief door het niet te doen al is het weekend en 22:00uurquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:25 schreef Clubsoda het volgende:
Naar bed gaan is sowieso stom, want overgang, einde van het grote feest wat leven heeft en moe. Dus álles is dan een discussie. Ipad uit, naar boven, uitkleden, douchen, stoppen met douchen, tanden poetsen. Alles.
Zo was ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja precies. Elke avond dat neeheeeeeee. Mopper, drama, boos op de bank gaan mokken, heeeeel langzaam naar boven lopen. Het is altijd zo’n vervelend einde op deze manier en hij verrast me ook nooit eens positief door het niet te doen al is het weekend en 22:00uur
Oh ja, zo herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja precies. Elke avond dat neeheeeeeee. Mopper, drama, boos op de bank gaan mokken, heeeeel langzaam naar boven lopen. Het is altijd zo’n vervelend einde op deze manier en hij verrast me ook nooit eens positief door het niet te doen al is het weekend en 22:00uur
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zo was ik ookHeb dus blijkbaar mijn ouders ook tot wanhoop gedreven. 5x per avond weer naar beneden, om wat te drinken, om te plassen, noem maar op
Dat puberen deed ik dan weer niet, broer ook niet, zuslief heeft het voor ons erbij genomenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Nah geen wanhoop. Eerder dat de stemming even gewoon ongezellig is en ik moet mopperen.
Als hij ligt dan ligt ie en dan komt zijn redelijke zelf weer terug. Hij komt er bijna nooit meer uit en hij verzint geen smoesjes.
Hij is echt heel braaf. Zou hij keihard gaan puberen?
Naar bed gaan was altijd drama. Slaapkamer omgebouwd zodat mijn ouders niet konden zien dat ik om 23 uur (of nog later) nog lag te lezen (wat was ik toen blij geweest met een e-reader)quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:48 schreef Tally het volgende:
In het weekend hier geen problemen. Slapen ze zelfs uit. Doordeweeks wel morren. De jongste slaapt zodra ze gaat liggen maar de oudste komt ook 6 keer naar beneden of blijft kletsen tegen de babyfoon ookal issie uit![]()
Voor de rest mag ik niet klagen hoor. De jongste heeft een sterke eigen mening en dat botst wel eens. En kan een ontzettende ochtendhumeur hebben. De oudste heeft ADD maar thuis hebben we daar (op een enkele woede uitbarsting na) weinig last van. We moet haar wel alles 100x zeggen. Dat vergt wat geduld
Bij ons thuis ook hoor. Ik kon toen al moeilijk slapen. Mijn zusje sliep altijd meteen. De oudste heeft het niet van een vreemde.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naar bed gaan was altijd drama. Slaapkamer omgebouwd zodat mijn ouders niet konden zien dat ik om 23 uur (of nog later) nog lag te lezen (wat was ik toen blij geweest met een e-reader)
Ik weet niet of ik het emotioneel aanmaning om een kind weg te laten gaan na de bevalling. Ik heb nogal een week hart..quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naar bed gaan was altijd drama. Slaapkamer omgebouwd zodat mijn ouders niet konden zien dat ik om 23 uur (of nog later) nog lag te lezen (wat was ik toen blij geweest met een e-reader)
En het erge is, nu kan het (niemand die boos roept dat ik moet gaan slapen), val ik verdorie boven het boek in slaap na 1 bladzijde. Leven is oneerlijkquote:
Ja mooi is dat he, life is a bitchquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En het erge is, nu kan het (niemand die boos roept dat ik moet gaan slapen), val ik verdorie boven het boek in slaap na 1 bladzijde. Leven is oneerlijk
En zoals een vriend van mij zei: Life is a bitch, then you merry one and then you die (moest op z'n bruiloft m'n mond houdenquote:
Oh tof!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en heel wat anders. Vanavond is op BBC "Red nose day" een liefdadigheidsavond. Maar ieder jaar is er iets extra bijzonders en dit jaar is het vervolg op "Four weddings and a funeral" met alle originele acteurs. Ik zit al klaar
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En zoals een vriend van mij zei: Life is a bitch, then you merry one and then you die (moest op z'n bruiloft m'n mond houden)
En datquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En het erge is, nu kan het (niemand die boos roept dat ik moet gaan slapen), val ik verdorie boven het boek in slaap na 1 bladzijde. Leven is oneerlijk
Oh toffe tipquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en heel wat anders. Vanavond is op BBC "Red nose day" een liefdadigheidsavond. Maar ieder jaar is er iets extra bijzonders en dit jaar is het vervolg op "Four weddings and a funeral" met alle originele acteurs. Ik zit al klaar
Ja, we twijfelden nog tussen de Dali en deze:quote:
We zaten hier net te denken hoe hij nou ook alweer heettequote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Is al bezig en duurt tot 1.30Ik neem het op en dan zie ik wel of ik het vandaag of morgen kan kijken. Er zitten vaak leuke maar ook minder leuke dingen tussen. Bekende mensen die zichzelf voor gek zetten, maar ook mooie docu's.
Nu is er een halve Lenny Henry op tv, die is me een partij afgevallen.
Croupouque toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we twijfelden nog tussen de Dali en deze:
[ afbeelding ]
maar het werd toch maar de Dali.
maar nog steedsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
We zaten hier net te denken hoe hij nou ook alweer heette![]()
Hij is gescheiden hè
En ouder geworden
Hij gaat steeds meer op Idris lijken. Die is welquote:
Aha, maar lage frequenties zijn überhaupt lastig tegen te houdenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze werken erg goed bij vliegtuigmotoren geluid, waarschijnlijk omdat de technologie daarvoor ontwikkeld is
Zit je niet in de verkeerde SC?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:25 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb wat te doen, negatieven inscannen. Gister drie films opgehaald, totaal 45 foto's. Per keer kan ik 2 scannen.
Wij zijn hier toch van alle markten thuis?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je niet in de verkeerde SC?Wat voor scanner gebruik je?
Niks bijzonders, Epson 4490quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je niet in de verkeerde SC?Wat voor scanner gebruik je?
Precies, over dr Who, het naaien van babykleding of moestuinen zijn vast ook topicsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij zijn hier toch van alle markten thuis?
Vind zelf het schilderij met gezichten wat (volgens mij) @Seven. uit K&W heeft hangen heel gaaf.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we twijfelden nog tussen de Dali en deze:
[ afbeelding ]
maar het werd toch maar de Dali.
Ongeveer om de dag, met soms een foto'tje erbij. Het is een prachtig land en ze zien allemaal mooie landschappen en wateren enzo. Tussen de 20 en 25 graden dus prima. Altijd foto's met hun korte broek en korte mouwen. Nu op t Zuidereiland waar het iets frisser is (20 graden) maar ze zeggen dat t prima is. Volgens mij genieten ze wel. Moet wel als ik die omgeving ziequote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn FFT dat het goed gaat met je ouders. Hele geruststelling.
Zijn ze trouwens erg aan het genieten? Krijg je regelmatig updates?
Wat is dat goedkoop johquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:39 schreef golfer het volgende:
En hij hangt!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat goedkoop joh![]()
Klinkt wel prima voor even onderweg. Nog nooit geweest eigenlijk
Prachtig lijkt me ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ongeveer om de dag, met soms een foto'tje erbij. Het is een prachtig land en ze zien allemaal mooie landschappen en wateren enzo. Tussen de 20 en 25 graden dus prima. Altijd foto's met hun korte broek en korte mouwen. Nu op t Zuidereiland waar het iets frisser is (20 graden) maar ze zeggen dat t prima is. Volgens mij genieten ze wel. Moet wel als ik die omgeving zie
Ja prima voor wegrestaurantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]je hebt ook echt op 15 minuten je eten.. helemaal mooi.
yes en brandschone wc's (PiPiquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja prima voor wegrestaurant
Als dat lang duurt, argggg
Heeft er jarenlang triest en vervallen uitgezien. Snapte nooit dat iemand daar wilde zitten want alles was nog duur ook (en simpel). Nu eindelijk iets beter en iets goedkoper maar vind t zeker nog niet goedkoop.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat goedkoop joh![]()
Klinkt wel prima voor even onderweg. Nog nooit geweest eigenlijk
Jaaaaa! Alle Mensen heet het.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
V[..]
Vind zelf het schilderij met gezichten wat (volgens mij) @:Seven. uit K&W heeft hangen heel gaaf.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jaaaaa! Alle Mensen heet het.
2e spoiler:
K&W / Six. en Seven.'s drive-in woning - work in progress
Zal ik een keer een fotootje nemen van alleen het schilderij voor je?
Als je voor een tientje een avondmaaltijd hebt, en 2,50 ofzo erbij voor een drankje, dan is dat toch gewoon goedkoop?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heeft er jarenlang triest en vervallen uitgezien. Snapte nooit dat iemand daar wilde zitten want alles was nog duur ook (en simpel). Nu eindelijk iets beter en iets goedkoper maar vind t zeker nog niet goedkoop.
Dit ja.. Vind het ook niet heel goedkoop, maar gezien de snelheid/hoeveelheid/smakelijkheid: dikke primaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heeft er jarenlang triest en vervallen uitgezien. Snapte nooit dat iemand daar wilde zitten want alles was nog duur ook (en simpel). Nu eindelijk iets beter en iets goedkoper maar vind t zeker nog niet goedkoop.
Die foto is sate schotel de brug.. Was 20 euro kwijt ofzo incl cooooowlaaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je voor een tientje een avondmaaltijd hebt, en 2,50 ofzo erbij voor een drankje, dan is dat toch gewoon goedkoop?
Ja ok, dat is niet goedkoopquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die foto is sate schotel de brug.. Was 20 euro kwijt ofzo incl cooooowlaaaaa
Die gast lijkt bizar veel op mijn collegaquote:
Betaalbare noise canceling kan enkel continu geluid filteren mat tegen geluid.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens nog iemand verstand van noise canceling headphones. Houden die een dreunende house bas tegen? Alleen dan blijft mijn lichaam het nog 'voelen'
Als je dat elke week doet tikt het best aan. En in NL buiten snackbars en avondmaal voor <¤10, bestaat dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je voor een tientje een avondmaaltijd hebt, en 2,50 ofzo erbij voor een drankje, dan is dat toch gewoon goedkoop?
Ja hoor. In de mensaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je dat elke week doet tikt het best aan. En in NL buiten snackbars en avondmaal voor <¤10, bestaat dat?
Pizzeria hier in Haarlem. 6,5e voor pizza of pasta.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je dat elke week doet tikt het best aan. En in NL buiten snackbars en avondmaal voor <¤10, bestaat dat?
In de bewoonde wereld wel ja..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jahoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef derLudolf het volgende:
Bij de Chinees of een studentencafé.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste ton was staat te draaien en eerste bak echte koffie inmiddels achter de kiezen. Eens kijken tot hoe laat ik wakker kan blijven.
Tijdens de vakantie wel wat bij gelezen, als er internet was, omdat on 21:00 uur alles dicht ding en een half uur later ook de straten verlaten waren.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:33 schreef z80 het volgende:
Net terug van vakantie. Helaas niet ontvoerd door miss Pak.Waar ben je ook alweer geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste ton was staat te draaien en eerste bak echte koffie inmiddels achter de kiezen. Eens kijken tot hoe laat ik wakker kan blijven.
Tijdens de vakantie wel wat bij gelezen, als er internet was, omdat on 21:00 uur alles dicht ding en een half uur later ook de straten verlaten waren.Spoilers!
Oh ja good point. Chinees hier heeft een 2p menu voor 12.50 waar je gemakkelijk met z'n 3en van kan etenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij de Chinees of een studentencafé.
Hoi Z
Myanmar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
He Zet. Waar was je dit keer heen?
Er zijn nog een heleboel landen waar ik nog niet geweest ben. En ook een heleboel landen waar ik waarschijnlijk nooit naar toe ga.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:50 schreef Barreltje het volgende:
Toffe reis weer zet!
Heb je al bijna alle landen op de wereld bezocht? Of vind je dat niet interessant om te doen? Je hebt al een flink aantal "lastige" landen gehad me dunkt..
Krijgen we nog een lang verslag?
Grappig en nuttig boekjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Er zijn nog een heleboel landen waar ik nog niet geweest ben. En ook een heleboel landen waar ik waarschijnlijk nooit naar toe ga.
Het land zelf moet wel veilig zijn. En het liefst zo veilig dat ik alleen over straat kan. Dus niet vast zit op een park en enkel onder begeleiding in een afgesloten auto de omgeving mag zien.
En zie vorige post. Ja lang verslag volgt nog.
Ps
wat zijn lastige landen?
Tot nu toe nog nergens echt moeite moeten doen om er te komen. Zowel de usa als Rusland vragen een heleboel gegevens. Voor Rusland kan het enkel 5 weken duren voordat je het visum in je paspoort hebt. Noord Korea is enkel politiek gezien lastig. Om er naartoe en er rond te reizen totaal niet. China een 144 uur visum is gratis en enkel een a6 formaat papiertje invullen op het vliegveld. Vietnam was de eerste keer een rondje ambassade, maar de tweede keer kon al op het vliegveld. Voor Myanmar is op internet een formuliertje invullen, pasfoto uploaden en 50$ betalen met een credit card.
Nuttig boekje voor wat? Waar je op moet letten wat je eet? Dat een gat in de grond ook als wc wordt aangemerkt? Dat elektriciteit, internet een en douche luxe zijn? Waar je dus vanuit moet gaan dat deze niet aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig en nuttig boekje
https://www.bol.com/nl/f/(...)jke-landen/34491145/
Gezond verstand is gratisquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Nuttig boekje voor wat? Waar je op moet letten wat je eet? Dat een gat in de grond ook als wc wordt aangemerkt? Dat elektriciteit, internet een en douche luxe zijn? Waar je dus vanuit moet gaan dat deze niet aanwezig zijn.
Voor mensen die dat niet wetenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Nuttig boekje voor wat? Waar je op moet letten wat je eet? Dat een gat in de grond ook als wc wordt aangemerkt? Dat elektriciteit, internet een en douche luxe zijn? Waar je dus vanuit moet gaan dat deze niet aanwezig zijn.
Dan vraag ik me af, wat zijn moeilijke landen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor mensen die dat niet weten
Handige tips ook, als niet op putdeksels lopen in moeilijke landen
Heet de beagle Alexa?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
De beagle reageert op de frase: 'dikke kont'
Dat levert best wel gênante situaties op
Superinteressante info dit. Sluit goed aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:54 schreef FranticDJ het volgende:
De beagle reageert op de frase: 'dikke kont'
Dat levert best wel gênante situaties op
Nopequote:
Had je die nog niet gezienquote:
Is er vandaag een cheesemeet? Waarom weet ik dit niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Pffff Krea, wat zal jij gesloopt zijn. Gisteren zag ik collega's terugkomen van een 2-daagse conferentie (met minder lange dagen) en die waren al total loss, dus zal jij nu helemaal kapot zijn.
Maar een goed gevoel erover en da's weer mooi meegenomen. Maar goed dat je nu niet naar R'dam hoeft voor een cheesemeet
Dat klinkt heel zwaar maar niet zo ultiem klote als ik had gehoopt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:11 schreef Kreator het volgende:
Anyway, weer terug van vier dagen training en vijf dagen Venlo. Het was zo zwaar dat ik geen tijd had om te klagen. We begonnen om acht uur, tot acht uur 's avonds door, daarna gezamenlijk eten tot tien uur en dan in teams voorbereiden op de volgende dag. Kan me niet herinneren wanneer ik zo gesloopt was. Mega intens om zolang met je collega's te moeten doorbrengen zonder pauzes.
Nuttig was het wel en heb veel geleerd. Uiteindelijk alle leerdingen gecombineerd in een in drie uur gemaakte presentatie voor de directeur. Ik was leider van ons team en dat was wel tof.
Alle zweverige dingen en persoonlijke leerdoelen e.d. waren kut. Zou boek over kunnen schrijven. Twee vrouwen in de groep braken af, waren dik in tranen en heb ik moeten troosten. Helaas waren dit geen leuke vrouwen.
Tot slot ben ik 4kg aangekomen door vier dagen hotelvoer en bier.
Eh...vorige week. L_S heeft iets erover geschreven in "waar heb jij gegeten"quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Is er vandaag een cheesemeet? Waarom weet ik dit niet?
Gehoopt??? wat wens jij 'm toequote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt heel zwaar maar niet zo ultiem klote als ik had gehoopt.
Dat was vorige week zaterdag: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Is er vandaag een cheesemeet? Waarom weet ik dit niet?
Ik had gehoopt op bergen mopperige, humeurige en sarcastische posts. Het werd ook geïmpliceerd dat we dat konden verwachten.quote:
Ah, op die manier. Ja dat was leuk geweest (voor ons).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op bergen moppige, humeurige en sarcastische posts. Het werd ook geimpliceerd dat we dat konden verwachten.
Heb ik deze week ook gedaan in de categorie ctrl alt delete.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even iets anders. Ik ben een beetje trots op mezelf want ik heb zojuist na weken werk (en jaren uitstelgedrag) eindelijk mijn wachtwoordendatabase helemaal opgeschoond. Ik heb ook tientallen accounts laten verwijderen.
Dat wist ik. Toen zat ik nog 8000 kilometer verder naar het oosten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was vorige week zaterdag: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Het geeft toch wel een goed gevoel. Lekker opgeruimd, alles klopt en er zijn in elk geval veel bedrijven die mijn gegevens niet meer kunnen misbruiken (in theorie).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik deze week ook gedaan in de categorie ctrl alt delete.
Dat bleek de fix te zijn om m'n notificaties weer werkend te krijgen op m'n iPhone
Yup. Al gebruik ik gewoon keychain van Apple. Ben op zich altijd wel precies met t bijhouden van abonnementen en nieuwsbrieven e.d. Maar echt accounts verwijderen komt t niet altijd van..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het geeft toch wel een goed gevoel. Lekker opgeruimd, alles klopt en er zijn in elk geval veel bedrijven die mijn gegevens niet meer kunnen misbruiken (in theorie).
Wij delen de wachtwoordmanager maar de oude heeft een slechte synchronisatiefunctie dus dan sluipen er fouten in. Dat is ook een reden om over te stappen. En ook omdat we reseller van dat product zijn. Automatisch wachtwoorden genereren wordt hier ook veel gebruikt ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Yup. Al gebruik ik gewoon keychain van Apple. Ben op zich altijd wel precies met t bijhouden van abonnementen en nieuwsbrieven e.d. Maar echt accounts verwijderen komt t niet altijd van..
Gebruik ook steeds meer de automatische wachtwoord invul functies. Wijst ie automatisch een wachtwoord van 20+ karakters toe. Ideaal. Ben je ook zeker dat je altijd een uniek wachtwoord hebt. ipv 1 voor alles.
Hutspot hotspotquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach. Genoeg plaatsen waar je een daghap voor onder de 10 euro kan krijgen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hutspot hotspot
Of andersom. Vergeet ik altijd.
Nee, vind het wel een mooi receptquote:
Ommegot! Jullie hebben een baby! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:10 schreef golfer het volgende:
Wat voor accounts had je dan zoalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even iets anders. Ik ben een beetje trots op mezelf want ik heb zojuist na weken werk (en jaren uitstelgedrag) eindelijk mijn wachtwoordendatabase helemaal opgeschoond. Ik heb ook tientallen accounts laten verwijderen.
Vind vooral het vet van de bouillon gebruiken voor de roux een erg goed idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
repost alles in deze tijd
[..]
Smaak allesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind vooral het vet van de bouillon gebruiken voor de roux een erg goed idee.
Ik sliep 2 verdiepingen hoger dan mijn ouders en die waren altijd druk met de zaak, bovendien was ik een nakomelingetje waar niemand tijd voor had, dus ik had alle vrijheid om te doen wat ik wildequote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]dat was ook mijn rebellie... langer doorlezen
Dingen als Hunkemoller of Wehkamp waar ik nooit meer koop, mijn onzinnige Kruidvat en Hema spaarpassen. Freebees. Dat soort dingen. En dan nog zakelijke accounts. Zo ongemerkt is het alles bij elkaar best veel.quote:
Ah ik snap.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dingen als Hunkemoller of Wehkamp waar ik nooit meer koop, mijn onzinnige Kruidvat en Hema spaarpassen. Freebees. Dat soort dingen. En dan nog zakelijke accounts. Zo ongemerkt is het alles bij elkaar best veel.
Kaarsen in een hut![]()
De enig werkende straf (slecht rapport oa) was bieb kaart inleveren (maar die leende ik dan weer van een vriendin Mijn ouders hebben nooit geweten waarom ik een kastje zonder sleutel wilde hebben in mijn slaapkamer. (ik had een handigheidje)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Mijn ouders hebben op een gegeven moment gewoon heel m'n boekenkast uit m'n kamer gehaald om te zorgen dat ik stopte met 's nachts lezen. Boeken mochten niet mijn kamer in, dan kreeg ik gegarandeerd problemen.
Het enige boek wat achterbleef was de mythe van Perseus door Imme Dros. Kleine Tele6 heeft dat boek heel erg vaak gelezen dus
Dat was het wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt heel zwaar maar niet zo ultiem klote als ik had gehoopt.
Heel erg zwaar of ultiem klote?quote:
Beide.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heel erg zwaar of ultiem klote?
Ja die was prima gisteravond.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:02 schreef Lonaa het volgende:
5-0. Prima avond. Beetje hoofdpijn. Bank.
Maar je schreef ook nog iets anders in je korte 1e verslag van de 1e dagquote:
Krea tijdquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beide.
Maar goed. Wandeling gemaakt net, broek opgehaald van reparatieturk, nieuwe broek gekocht, pakketje opgehaald, t-shirts bij de Hema gehaald, geluncht op de markt, formule 1 gekeken, Vodafone gebeld. Morgen wijn drinken met vriendin.
Ik heb vanmorgen wel even een paar prima ik-uurtjes gehad..
En nu dood op de bank totdat ik zin heb om eten te halen.
Paardenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Paarden gekeken op de markt, vers brood en bloemetjes gehaald. Nu bank.
/afstreeplijstjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beide.
Maar goed. Wandeling gemaakt net, broek opgehaald van reparatieturk, nieuwe broek gekocht, pakketje opgehaald, t-shirts bij de Hema gehaald, geluncht op de markt, formule 1 gekeken, Vodafone gebeld. Morgen wijn drinken met vriendin.
Ik heb vanmorgen wel even een paar prima ik-uurtjes gehad..
En nu dood op de bank totdat ik zin heb om eten te halen.
Ik zat half aan kippenvleugels te denken enzo..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:13 schreef fietsie het volgende:
Hier allemaal kippesnacks gehaald.
M'n pa is maandag jarig en viert t morgen, en heeft afgelopen jaar flink werk gestoken in z'n nieuwe kippenhok. En sinds een paar weken leuke kippies erin.
Hij is opgegroeid op een kippenboerderij, en blijkbaar maken ze hem tegenwoordig blij.
Dus meelwormpjes en korenschoofjes enzo gehaald
Ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zat half aan kippenvleugels te denken enzo..
Vanavond naar een steakhouse
8 scartkabels, 23 verlengsnoeren voor de antenne en de kabelaansluitingen, 6 kilometer electradraad, 20 verschillende banaan-aansluitingen, 2 toetsenborden, 3 muizen...etc, etc...allemaal afscheid van genomen. De kliko, die gisteren geleegd was, zit nu alweer vol.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Wij boskippen gedaan en we gaan zo degangkast
opruimen.
Snoeren uit '63 gaan w.s. weggemieterd worden![]()
Oooow. 😢quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
8 scartkabels, 23 verlengsnoeren voor de antenne en de kabelaansluitingen, 6 kilometer electradraad, 20 verschillende banaan-aansluitingen, 2 toetsenborden, 3 muizen...etc, etc...allemaal afscheid van genomen. De kliko, die gisteren geleegd was, zit nu alweer vol.
Bij de volgende opruiming volgt nog 2 oude PC's, een oud modem en nog wat vage ongebruikte apparatuur.
geen mannetje in de buurt wat koper verzamelt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
8 scartkabels, 23 verlengsnoeren voor de antenne en de kabelaansluitingen, 6 kilometer electradraad, 20 verschillende banaan-aansluitingen, 2 toetsenborden, 3 muizen...etc, etc...allemaal afscheid van genomen. De kliko, die gisteren geleegd was, zit nu alweer vol.
Bij de volgende opruiming volgt nog 2 oude PC's, een oud modem en nog wat vage ongebruikte apparatuur.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:49 schreef liedetector het volgende:
geen mannetje in de buurt wat koper verzamelt?
Ik zie het al voor me, golfer aan het kabelbranden hartje Bloemendaalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:49 schreef liedetector het volgende:
[..]
geen mannetje in de buurt wat koper verzamelt?
Het geeft mensen vaak een goed gevoel zelf te recyclen, terwijl het veel efficiënter is om plastic en restafval ongescheiden op te halen en dmv een machine te scheiden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:25 schreef golfer het volgende:
Het enge dat ik recycle is het glas van de flessen in de glasbak.
Kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het geeft mensen vaak een goed gevoel zelf te recyclen, terwijl het veel efficiënter is om plastic en restafval ongescheiden op te halen en dmv een machine te scheiden.
Maar sommige mensen geeft het een goed gevoel
Glas en papier is denk ik wat lastiger te scheiden, maar dat wordt sinds jaar en dag ook al apart verzameld.
Het is een ideaal verpakkingsmateriaal, zeker voor levensmiddelen, maar het zou composteerbaar moeten zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet waarom meer plastic nog niet verboden is eigenlijk.
Oh ja, papier gaat hier ook gescheiden de papierkliko in.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:33 schreef derLudolf het volgende:
Glas en papier is denk ik wat lastiger te scheiden, maar dat wordt sinds jaar en dag ook al apart verzameld.
Vier kliko’s: een sport om die een aantal xx per week aan de weg( = 150 m. verder door het grint ) te zetten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, papier gaat hier ook gescheiden de papierkliko in.
Plastic of kunststof. Sommige kunststoffen hebben unieke eigenschappen. Werkstoff S bijvoorbeeld. dat heel veel wordt toegepast in de werktuigbouw.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap ook niet waarom meer plastic nog niet verboden is eigenlijk.
En in de tussentijd flink aan de bamischijven?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:28 schreef derLudolf het volgende:
31 december duurt nog even, maar kwam een leuke aanbieding tegen bij de Sligro, 8 liter 3500W friteuses voor ¤190 inclusief btw. Meer capaciteit voor het oliebollen bakken
Degelijk ding.
Echt disposabels zeg maar. Verzin daar maar iets anders voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Plastic of kunststof. Sommige kunststoffen hebben unieke eigenschappen. Werkstoff S bijvoorbeeld. dat heel veel wordt toegepast in de werktuigbouw.
Laatst was d'r afkeur bij een partij TPU die we hadden ingekocht. 40x50m. Benieuwd wat daar mee gebeurd, best zonde. Maar ja, als het niet goed aan de maat is, kunnen we er niks mee.
Ja precies, dat moet ook lukken lijkt me. Aan de andere kant, als verpakking van voedingsmiddelen voorkomt het veel verspilling.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt disposabels zeg maar. Verzin daar maar iets anders voor.
bamboe gebruiken. Kan als rietje gebruikt worden. En na wat oefenen ook als bestek. ben je enkel voor de soep nog een lepel nodig.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja precies, dat moet ook lukken lijkt me. Aan de andere kant, als verpakking van voedingsmiddelen voorkomt het veel verspilling.
Van dat wegwerp bestek heb je in bioplastic, of papier. We hadden afgelopen week op het werk houten vorkjes (niet van die patat dingen maar echte vorkjes) maar dat eet niet fijn. Beste is natuurlijk dat ze gewoon 150 rvs gebaksvorkjes regelen.
Boterhamzakjes gebruik ik niet, maar aluminiumfolie. Heb ook es papieren zakjes gebruikt, maar daaruit komt je brood als ware het geroosterd, zo droog.
Ik doe mijn brood in een broodtrommelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja precies, dat moet ook lukken lijkt me. Aan de andere kant, als verpakking van voedingsmiddelen voorkomt het veel verspilling.
Van dat wegwerp bestek heb je in bioplastic, of papier. We hadden afgelopen week op het werk houten vorkjes (niet van die patat dingen maar echte vorkjes) maar dat eet niet fijn. Beste is natuurlijk dat ze gewoon 150 rvs gebaksvorkjes regelen.
Boterhamzakjes gebruik ik niet, maar aluminiumfolie. Heb ook es papieren zakjes gebruikt, maar daaruit komt je brood als ware het geroosterd, zo droog.
Ik doe mijn brood in mijn mond.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik doe mijn brood in een broodtrommel
Tot m’n 14e ofzonop brood geleefdquote:
Meldtquote:
Hier in de buurt ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:34 schreef liedetector het volgende:
hier een overbuurman die altijd door de hele stad fiets en overal weet ik het wat aan metalen vandaan haalt en rijd ie gewoon auto van (man is gepensioneerd) en drinkt ie een borrel van...komt overal is de hele dag buiten en verder brand ie niks en heeft een ingineus systeem bedacht het te strippen...... rest gaat in de plasticbak verderop en brengt het elke week weg...hij blij...zn vrouw blij en verdient er een leuke cent mee (en vind de luekste dingen en hou je er soms wat leuks aan over
Weet ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tot m’n 14e ofzonop brood geleefd
Nog steeds. Broodgoed en vers brood
En ja ik snap de ondertoon van je post wel hoor
Piet helaas nietquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meldt
Heerlijk, weinig dingen zo lekker als een goed brood
We hadden hier altijd een stokoud mannetje die de krant bracht.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hier in de buurt ookbeste man heeft de postcodeloterij gewonnen en is miljonair. Heeft een tweedehands fiets gekocht en raapt nog steeds ieder blikje enzo op.
*mits ie nog leeft. Kom niet heel vaak meer in die hoek.
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
De eerste asperges dit jaar gemaakt, man waren ze lekker. Verwarmde bedden zijn écht tha bomb
Zo ontzettend mee eensquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk
En ik moest denken aan mijn elektrische deken bij je tweede zin![]()
Is ook tha bomb
Nicequote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen maak ik voor de brunch aspergerolletjes met een echt goede gekookte ham, en eggs benedict.
Dan avond eten frikassee van kip met peen en groene asperges
Ohquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
De eerste asperges dit jaar gemaakt, man waren ze lekker. Verwarmde bedden zijn écht tha bomb
Soep van maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Asperges![]()
Maar weer eens uitkijken naar de bordjes bij boeren.
Al kwam ik er bij het ontdooien van de vriezer vandaag achter dat ik nog ingevroren asperges had. Echt... Elk. Jaar. Weer.
Pijnlijk ja. Zoiets heb ik ook al eens gehad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
We hadden hier altijd een stokoud mannetje die de krant bracht.
Afgelopen kerstvakantie kwam er een knul aan de deur met een nieuwjaarswens van die krant. Koos meteen op tilt naar die gozer dat hij de boel aan het oplichten was omdat die oude man altijd bezorgde
Zegt die gozer zo heel beteuterd dat die man drie maanden terug plots is overleden en dat hij sindsdien bezorgde. Je had dat hoofd van Koos moeten zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, ik zat op FB te schelden en te tieren omdat het blijkbaar niet mogelijk is meer dan 10 foto's zonder gezeik up te loadenquote:
Wat is deze? Jaren 70 nostalgie restaurant ?quote:
Grill restaurant hier in de buurtquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is deze? Jaren 70 nostalgie restaurant ?
Voor hoeveel personen is dit?quote:
2quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen is dit?![]()
Dit heb je volgens mij al eerder ervaren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, ik zat op FB te schelden en te tieren omdat het blijkbaar niet mogelijk is meer dan 10 foto's zonder gezeik up te loaden
Ik vond het er heel Duits eethuisje uitzienquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is deze? Jaren 70 nostalgie restaurant ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |