Wel goed. Hij ligt rustig te slapen en wij zitten rustig te etenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:10 schreef golfer het volgende:
En hoe zou het nu met de Annies en Marijn gaan?
Ergens is het jammer dat de baby geen Anton heet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:10 schreef golfer het volgende:
En hoe zou het nu met de Annies en Marijn gaan?
Zijn Marijn en Anna al thuis?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Wel goed. Hij ligt rustig te slapen en wij zitten rustig te eten. Vannacht 5 uur slaap gehad
.
Of Anne, friese jongensnaamquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ergens is het jammer dat de baby geen Anton heet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel goed. Hij ligt rustig te slapen en wij zitten rustig te eten. Vannacht 5 uur slaap gehad
.
Vijf uur!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Wat een heerlijkheidquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
.
Wij zijn vannacht thuis gekomenquote:
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Mochten de grootouders ook al even komen kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Anthraxx het volgende:
Diep in slaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
[..]Och wat een lief koppie. Zo lekker diep in slaap na alle toestanden en het harde werken van gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
[..]
Wij zijn vannacht thuis gekomen. We hebben al een nacht thuis geslapen.[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsWat een pracht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsWat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat een schatje!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ze worden weer een beetje leuk als ze boven de 18 jaar zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Och, Alleen voor die eerste 2-3 weken zou ik nog wel een derde willen. En eht zwanger zijn, en het bevallen. De rest van het eerste jaar mag me gestolen worden. In ieder geval de nachten.
Ik geloof dat kinderen ongeveer vanaf hun 23ste hun ouders ook echt als mensen gaan zienquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:53 schreef golfer het volgende:
Ze worden weer een beetje leuk als ze boven de 18 jaar zijn.
[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsLekkere bollerd is die MarijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tukkende baby's
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
vreemde dynamiek is dat toch. Ik geloof dat mijn jongste nu zo langzamerhand pas doorheeft dat hij niet mij is, maar een eigen persoon. Zichzelf in de spiegel herkennen gaat dan nog wat ver...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat kinderen ongeveer vanaf hun 23ste hun ouders ook echt als mensen gaan zien
18 is nog niet de garantie voor leuk.
Ik geloof dat mijn moeder mij het leukste vond toen ik 17-19 was. Geen recalcitrante puber meer, maar wel jong genoeg dat ik deed wat ze wilde en veel aan haar vertelde en vaak daar was. Maar mijn moeder is niet bepaald een gewone ouder.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat kinderen ongeveer vanaf hun 23ste hun ouders ook echt als mensen gaan zien
Met 18 beginnen ze ook het huis uit te gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, ik werd net gebeld en er werd geschreeuwd " Ik had een 10!" dus er is altijd wel wat nieuws te beleven.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:08 schreef minilot het volgende:
Ik denk al veertien maanden lang steeds: 'dit is de leukste periode' en dan een paar weken later weer 'oh nee, dít is het leukst', etcetera. Het begon al fantastisch goed, maar tot dusver ook nog eens een opgaande lijn!Waar houdt het op?
Oh ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef Aure het volgende:
Ik had dat niet zo bij die eerste 3 maanden mini, daarna wel inderdaadgaan wij nog een keer met kroost naar Blijdorp?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:15 schreef minilot het volgende:
Oh ja!Lukt vast eens voordat ze naar de basisschool universiteit gaan!
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:12 schreef Aure het volgende:
Oh een verse babywaarom gaan mijn eierstokken daarvan rammelen
![]()
Vanavond ayam ketjap etenof zoals mijn vriend laatst heel schattig zei "Zullen we babi ketjap van kip eten?"
Ja hoor schatje, doen we
knap lastig, zo'n varkenskip vinden.
Zelfgemaakt door Annaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
Schattige versgeborene, jawel, maar ook die uilendeken!
Fijn FFT dat het goed gaat met je ouders. Hele geruststelling.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Welkom Marijn, zo fijn je te zien
Nogmaals; ben echt enorm blij voor jullie Anthraxx & Anna.
Met mijn ouders gaat het goed. Ze zitten wel op het Zuidereiland maar gelukkig nog niet in Christchurch. Ze hebben natuurlijk wel het nieuws daar direct gehoord. Echt niet normaal. Ben bang dat er nu weer een haatreactie tegenover gaat komen.
Beter dan eronderquote:
Oh shit die moet ik nog boeken voor de zomervakantiequote:
Weet je hoe lang dat nog duurtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh shit die moet ik nog boeken voor de zomervakantieThanks voor de onbedoelde reminder
Welke ferry dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Te langmaar de prijzen gaan alleen nog maar omhoog
[..]
Die zijn gisteravond al langs geweest in het ziekenhuis. Dit weekend het bezoek even nog afhouden en dan komen er vanzelf allerlei mensen langsIk vind baby's niet zo maar dit is 'n goed gelukt exemplaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groot gelijk en heerlijk genieten komende dagen met z'n drieën!
Ja joh? Ik vind het weerwoord nu doorgaans een heel stuk eenvoudiger dan peuter- en kleuterweerwoorden. Hij wordt steeds gevoeliger voor goede argumentatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef laziness het volgende:
MarijnWat een leukerd en die uilendeken maakt het plaatje af.
Ik vond het makkelijker toen mijn kind nog niet overal een weerwoord op had![]()
Wil niet zeggen dat het toen meteen leuker was overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |