Groot gelijk heb je! En hij is gewoon schattig gewordenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ben ik ook.. heb het toch helemaal zelf uitgevogeld uiteindelijk. Hij staat nog niet voor niks op de kast.
@:DeVriend... fijne vent dus
Van die mensen waar je wat mee kunt.
Krijg ik een vrolijk gevoel vanquote:Op woensdag 20 november 2019 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je! En hij is gewoon schattig geworden
Ja! Er is een reden waarom ik voor hem wel wat haak
Ik snap de discussie inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het meest lieve is nog wel, hij vroeg of ik als verjaardagscadeau voor hem wilde haken, die kerel is op emotioneel vlak een broer voor me en zijn vrouw een zus. Dus dat was al genoeg reden. Alleen het is nog een hele discussie geworden wie het garen ging kopen (ik heb gewonnen), omdat hij en zijn vrouw zeer goed betaalde manen hebben en ik een wajong... maar voor een cadeau laat ik echt de ontvanger niet betalen
Ik heb een beetje gelogen. Zei dat het garen goedkoop was, maar dat was een ruime dertig euroquote:Op woensdag 20 november 2019 14:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snap de discussie inderdaad
Maar ik zou me ook bezwaard voelen om iemand de wol voor zn eigen kado te laten betalen.
Ik durf te wedden dat jij minstens zo’n lol hebt van je kado als zijquote:Op woensdag 20 november 2019 14:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gelogen. Zei dat het garen goedkoop was, maar dat was een ruime dertig eurocadeau = cadeau en hij en zijn vrouw kopen ook altijd te dure dingen voor mij. Ieder een knuffel van me gekregen. Ze even lekker terug gepakt
Oh jaquote:Op woensdag 20 november 2019 17:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij minstens zo’n lol hebt van je kado als zij
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Week 6 eindelijk af, ik loop bijna een week achter. Maar moest eerst kerstkaarten haken
[ afbeelding ]
Wauw wat mooi!quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:
Week 6 eindelijk af, ik loop bijna een week achter. Maar moest eerst kerstkaarten haken
[ afbeelding ]
Geweldig, Sarabi!! Ik zit nog in week 4...quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:15 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een flinke klus hequote:Op woensdag 27 november 2019 06:32 schreef trui het volgende:
[..]
Geweldig, Sarabi!! Ik zit nog in week 4...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooooh wat schattigquote:Op zondag 1 december 2019 15:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm. Kijk nou wat ik kreeg van de sint
[ afbeelding ]
Iedereen zag er al wat leuks in... dus ik kan weer heel de familie voorzien van pluche.
Eerst maar eens verder met mn dino
Oh en zo’n schijf om mooie koordjes mee te maken
Lekker bezig jijquote:Op zondag 1 december 2019 15:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wat schattigen alleen voor anderen haken als je wil he
niet onder druk gaan haken
Hoe gaat het met de dino?
Oooooh van die schijven heb ik een boekje en dat is zo leuk om te doen
De eenhoorndino/draak/ding krijg ik vandaag of morgen af
Ongeveer 3u per kaartjequote:Op vrijdag 29 november 2019 15:42 schreef trui het volgende:
Geinig! Ik hoop dat je er niet al te veel hoeft te versturen, Sarabi.Best veel werk!
Ooooh wat gezelligquote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier inmiddels de eerste dino mijlpaal...
over de 50 toeren
Gaat nog steeds niet vlot dus.
Maar vermaak me er wel mee en vanmiddag best een leuk stukje gedaan weer...
moe en gaar van sinterklaas vieren gister dus vanmiddag tijdje samen met dochterlief op de bank gedweild.
Zij met laptop en videochat online achtbanen bouwen... en ik met dino.
Ja heerlijkquote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh wat gezelligHeerlijk toch
Misschien dom, maar eventjes de wolletjes IRL voelen? Ik zou voor ColourCrafter doen, maar dat is gewoon een random meningquote:Op maandag 2 december 2019 18:37 schreef Nanuke het volgende:
Ik ga woensdag garen halen voor een CAl op een faceboekgroep. Deze:
[ afbeelding ]
Ik twijfel alleen nog even welk garen ik ga gebruiken. Ik denk de ColourCrafter van Scheepjes, want die is lekker warm. Maar misschien wordt hij dan ook wel heel dik? Alternatief zou zijn de Cotton, maar ik vind katoen al gauw zwaar worden omdat je er dan best veel van nodig hebt.
Ik twijfel nog even dus.
Wat een werk en wat prachtigquote:Op woensdag 25 december 2019 14:11 schreef Sarabi het volgende:
Ja je hebt wel echt de filmpjes nodig.
Week 8 eindelijk klaar:
[ afbeelding ]
Behalve het uiteinde is dat ding helemaal van plastic. Hij brak ineens, ik haak nu ongeveer tien jaar en dit was heel losjes gehaakt, maar dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Balen zeg! Ik heb het ook nog nooit meegemaakt nee, maar wat trui zegt is wel een goeie!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Behalve het uiteinde is dat ding helemaal van plastic. Hij brak ineens, ik haak nu ongeveer tien jaar en dit was heel losjes gehaakt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Oh dat deed ik 1x... resultaat was superquote:Op zondag 5 januari 2020 15:01 schreef twist02 het volgende:
[..]
Balen zeg! Ik heb het ook nog nooit meegemaakt nee, maar wat trui zegt is wel een goeie!
Zoals altijd kon ik het weer eens niet laten en heb weer allerlei projectjes tegelijk lopen
Jongste (2) is enorm fan van Timmy het schaapje (neefje van Shaun) én hij heet ook bijna zo
Dus ben een Timmy knuffel aan het maken, met van dat pluizige garenmaar hij wordt wel erg leuk al
Deze dus:
[ afbeelding ]
Hahaha, ja jammer genoeg zag de oudste (4) dat pluizige garen ook in het paars en wil nu een unicorn-kussen daarvanquote:Op zondag 5 januari 2020 15:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat deed ik 1x... resultaat was super
Maar ik moet wel een HEEL goede reden hebben om me daar nog eens aan te wagen
Wat een hel dat spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |